Imperium
Skocz do nawigacji
Skocz do treści
Zaloguj
Przewodnik
Szukaj
Szukana fraza
Serwisy
Akademia
Krypta Map
Osada
Ognisko
Jaskiniowcy
Stare fora
Tymczasowe Forum Jaskini
Stare Imperium
Behemoth's Lair
Jaskinia Behemota
->
Imperium
->
Świat Might & Magic
->
Magiczne Laboratorium - HotA, WoG, modding
1
2
3
4
5
...
13
Magiczne Laboratorium - HotA, WoG, modding
Opiekunowie:
#
Nazwa tematu
Autor
Postów
Ostatni post
[WoG] Crash przy próbie wyboru mapy
Ghelu
11
29.04.2016
Thebomba
[Heroes IV] Edycja menu
Merrox
8
9.01.2016
Baronus
Heroes III Hota + HDE mod + pytanko
Nequrix
4
4.01.2016
Hellburn
Pytanie odnośnie modyfikowania H3
Macfly
3
10.09.2015
Baronus
[Heroes IV] Equilibrisowy edytor map nie działa
Merrox
5
9.09.2015
Merrox
Mod balansujący do h4
Taro
73
16.05.2015
Baronus
[HotA] Nieoficjalne spolszczenie
Darthdoman
6
6.03.2015
Darthdoman
[HotA] Instalacja i dodatki
Odszczep
7
10.08.2014
Hellburn
Błąd Microsoft .NET Framework przy uruchamianiu Hoty
Maksioloz
7
6.08.2014
Maksioloz
[Heroes III] VCMI - temat zbiorczy
Winke
2
26.07.2014
Kammer
Mapy w edytorze
Winke
2
24.07.2014
Hellburn
Problem z zainstalowaniem HotA
Lenawonka
4
2.02.2014
Irydus
[Heroes III] Dodawanie własnych jednostek
Kgwkgw
2
30.01.2014
Hellburn
[WoG] Ósmy poziom jednostek - problem
Maximus
1
12.01.2014
Maximus
[Heroes III] Wersja online
Neus
10
5.12.2013
Neus
[Heroes III] Spolszczenie
Tuldor
8
8.10.2013
Tuldor
[Heroes III] SaveEditor
Brave Worm
1
16.09.2013
Brave Worm
[WoG] Najlepsi dowódcy
Yeti
29
1.08.2013
Erenol
[WoG] Ulubiona jednostka 8 poziomu
Gem
57
31.07.2013
Kalt
WoG - czy warto?
Jaym
22
21.06.2013
Ratinis
1
2
3
4
5
...
13
Jaskinia Behemota
->
Imperium
->
Świat Might & Magic
->
Magiczne Laboratorium - HotA, WoG, modding
Możesz
czytać zawartość tego forum.
Nie możesz
dodawać nowych tematów.
Nie możesz
odpowiadać w tematach.
Nie masz
uprawnień moderatora.
Posty
są
liczone.