Oberża pod Rozbrykanym Ogrem

Zatęchłe Archiwum - "[coś z tym zrobić] Ogniska RPG i trochę zamieszania"

Aktualnie w Osadzie: Ognisko jest zgaszone.
Osada 'Pazur Behemota' > Zatęchłe Archiwum > [coś z tym zrobić] Ogniska RPG i trochę zamieszania
Wędrowiec: zaloguj, wyszukiwarka
Vokial

Vokial

20.08.2013
Post ID: 75058

Witam starych znajomych jak i nowe twarze. Jak widać żyję, no, nie do końca, i mam się całkiem dobrze, czego nie można powiedzieć o GŁP i o duchu odgrywania w Osadzie. Nawet korytarze Gildii są zakurzone, choć to jakoś mnie nie dziwi, zawsze brakowało tu czystości i porządku. Z tego powodu i w celu rozruszania całego towarzystwa zacząłem realizacje projektu ognisk RPG, pomysłu, który już gdzieś od dawna obija się o uszy, ale nigdy nic specjalnie się nie działo. Ogólnie koncept jest taki, aby po stworzeniu kart postaci w wyjątkowo prostym systemie, którego opis jest niżej, wszyscy uczestnicy zebrali się na ognisku danej daty i w duchu starych, dobrych czasów wzięli udział w sesji RPG pod przewodnictwem Mistrza Gry. Swego czasu parę osób było tym sposobem odgrywania zainteresowane i mam nadzieję, że nadal są. Nie opisuję ani scenariusza, ani świata, w którym miałyby się te przygody odbywać, ponieważ to jest sprawa nieistotna, jeśli nie będzie wystarczającej liczby osób chętnych. Myślałem nad 4-6 graczami i Mistrzem Gry, wydaje się to odpowiednia liczba biorąc pod uwagę możliwości ogniska. Tak więc, jeśli ktoś byłby chętny po prostu niech napisze tutaj, a gdy znajdzie odpowiednia liczba osób, zajmiemy się resztą, czyli kartami postaci, które prawdopodobnie będą baaardzo krótkie, światem, scenariuszem i pewnymi kwestiami technicznymi.

Edit: System został przeniesiony do osobnego tematu, gdzie będzie aktualizowany w przypadku zmian.

Vokial

Hejnewars

Hejnewars

20.08.2013
Post ID: 75060

Ja był bym zainteresowany.

Hayven

Hayven

20.08.2013
Post ID: 75061

Oh, yes! Jeśli tylko w rozsądnych godzinach, to jestem zainteresowany! :)

Bychu

Bychu

20.08.2013
Post ID: 75062

Jeśli można to i ja bym się zgłosił :)

Ignis

Ignis

20.08.2013
Post ID: 75063

*biegnie czym prędzej przez błoto, słotę, wszystkie wrota piekielne, omija przeszkodę w postaci bossa Piekieł i hamuje przed Vokialem* A to ja też, a to ja też!

Nekros

Nekros

20.08.2013
Post ID: 75065

Ork po przejściach także się zgłasza :>

Vokial

Vokial

21.08.2013
Post ID: 75067

Jako, że zebrała się odpowiednia liczba osób, oto jak będzie wyglądać karta postaci:
1. Imię, nazwisko, przydomek, przezwisko, jakakolwiek nazwa postaci.
2. Rasa
3. Cechy po dodaniu 12 punktów i uwzględnieniu cech rasowych. Postać rasy człowiek musi mieć znak "+" i "-" po liczbie cechy, która odpowiednio zwiększył lub zmniejszył.
4. Umiejętności wybrane z puli. Dla przypomnienia 2 główne, 2 podrzędne, 3 dodatkowe.
5. Wygląd postaci, bez opisu wyglądu ekwipunku. Warto dokładniej opisać twarz.
6. Ekwipunek w granicach zdrowego rozsądku. Postacie będą zdobywać naprawdę wartościowe przedmioty podczas sesji, proszę o opisanie tylko niezbędnych przedmiotów.

Szablon

1.
2.
3. Cechy:
SIŁ
ZRĘ
KON
MDR
INT
CHA
4.Umiejętności:
Główne:
-
-
Podrzędne:
-
-
Dodatkowe:
-
-
-
5.Wygląd:

6.Ekwipunek:

Hayven

Hayven

21.08.2013
Post ID: 75070

Eeee... trochę głupio mi to pisać... ale rezygnuję :/

Hellscream

Hellscream

21.08.2013
Post ID: 75071

W związku z dodaniem gnolli - jam to się nie chwaląc wperswadowałem to Vokialowi - zgłaszam się i obok mego kompana - multikonta Nekrosa sprawimy, że przez świat gry przepłynie zaebistość. ^_^

Vokial

Vokial

21.08.2013
Post ID: 75072

Biorąc pod uwagę osoby, które wysłały mi swoje karty postaci i zgłosiły chęć mamy już 6 osób. Zapisy na pierwszą sesje uważam za zakończone.

Vokial

Vokial

22.08.2013
Post ID: 75083

Dodaję część kart postaci, które przydadzą się wam podczas sesji. Pełne imiona postaci mogą pozostać przez was ukryte, przez co ich nie udostępniam.

1.Imię: Weedee
2.Rasa: Człowiek
3. Wygląd: Weedee był człowiekiem po przejściach, stąd na jego okrągłej głowie było kilka blizn z czego jedna najbardziej widoczna na czole. Oczy miał lekko przekrwione, niebieskie i elipsoidalne. Usta nie różniły się niczym od innych ludzi, a włosy które pokrywały głowę były kruczoczarne. Miał ciemną brodę, a raczej kilkudniowy zarost. Chodził zawsze w swojej kolczudze na którą nałożona była skórzana lekka zbroja, z dwoma mieczami za pasem i tarczą na plecach, na nogach miał schodzone, ale dobre buty. Sam miał 185 cm wzrostu oraz dobrą postawę.

1.Imię: Asseo
2.Rasa: Człowiek
3.Wygląd: Wygląda mniej więcej tak.

1.Imię: Ivellios
2.Rasa: Człowiek
3. Wygląd: Jest wysokim, szczupłym mężczyzną około czterdziestki. Cera blada, poszarzała, jak gdyby od dawna nie wychodził na światło dzienne; miastowi żartują sobie niekiedy, że mają wśród siebie wampira.
Z wyglądu jest mocno przeciętny; czarne włosy, starannie zaczesane do tyłu, posiwiałe skronie, krótka, starannie przycięta czarna bródka. Oczy zielone. Rysy twarzy regularne. Mocno zarysowane kości policzkowe, wąskie usta.
Można byłoby ominąć go wzrokiem i dopiero później przypomnieć sobie, że on rzeczywiście tu był.
Cech szczególnych brak.

1.Imię: Markus
2.Rasa: Człowiek
3.Wygląd:
- Szczupły wysportowany szatyn.
- Wzrost 170cm
- Normalny nos i uszy. Zielone oczy.
- Kwadratowa broda. Brak zarostu. Krótkie włosy.
- Brak cech szczególnych.

1.Imię: Szwarbleid
2.Rasa: Gnoll
3.Wygląd: Szwarbleid to wysoki i szczupły gnoll o krótkich i niezbyt gęstym futrze w szarawym, sinoniebieskim kolorze, pozbawionym jakiegokolwiek wzoru. Mierzy sześć stóp wzrostu, krótko ścina włosy. Jego oczy mają barwę agatów, szpony są krótkie acz ostre, a kły jeszcze nie zdążyły mu pożółknąć. Jedyną cechą rzucając się w oczy może być blizna biegnąca od barku do szyi, pamiątka sytuacji, w której młody gnoll niemal dosłownie stracił głowę. Zazwyczaj ubiera się burobrązowe skórzane spodnie, lnianą koszulę, nosi też skórzany pas ze srebrną klamrą oraz brązowe, wojskowe buty, a także czarne, wełniane rękawiczki bez placów.

1.Imię: Nekros
2.Rasa: Ork
3. Wygląd: Nekros jest już w dosyć podeszłym wieku, siwiejące pasemka włosów przebłyskują w kruczoczarnej grzywie, ciało pokryte ma wieloma bliznami świadczącymi o wszystkich bitwach w jakich brał udział. Krzepki ork przewyższa o półtorej głowy ludzi. Charakterystyczna dla jego twarzy jest szrama na lewym policzku. oczy ma głęboko osadzone, o kolorze błękitnym. Dwa, standardowe kły wystające ku górze z żuchwy. Skórę ma pomarszczoną, ze względu na wiek.

Przydatne tematy z Origarus:
http://osada.heroes.net.pl/forum/temat/2140
http://osada.heroes.net.pl/forum/temat/3407