Imperium

[Heroes II] Jednostki, które jeszcze można by ulepszyć

Chłop -> Szeregowy
Atak - 2
Obrona - 2
Obrażenia - 2
Punkty życia - 2
Szybkość - niska (3)

Goblin -> Goblin Maruder
Atak - 4
Obrona - 2
Obrażenia - 2~3
Punkty życia - 5
Szybkość - duża (5)

Wilk -> Krwawy Wilk
Atak - 9
Obrona - 2
Obrażenia - 3~5
Punkty życia - 20
Szybkość - super duża (7)

Cyklop -> Cyklop Królewski
Atak - 13
Obrona - 9
Obrażenia - 12~24
Punkty życia - 120
Szybkość - bardzo duża (6)

Rusałka -> Driada
Atak - 5
Obrona - 3
Obrażenia - 2~3
Punkty życia - 4
Szybkość - duża (5)

Jednorożec -> Jednorożec Bojowy
Atak - 12
Obrona - 9
Obrażenia - 7~14
Punkty życia - 50
Szybkość - bardzo duża (6)

Feniks -> Święty Feniks
Atak - 14
Obrona - 12
Obrażenia - 20~40
Punkty życia - 200
Szybkość - błyskawica (9)

Centaur -> Centaur Myśliwy
Atak - 5
Obrona - 1
Obrażenia - 2
Punkty życia - 7
Szybkość - duża (5)

Gargulec -> Obsydianowy Gargulec
Atak - 4
Obrona - 9
Obrażenia - 2~3
Punkty życia - 20
Szybkość - super duża (7)

Gryf -> Dziki Gryf
Atak - 8
Obrona - 8
Obrażenia - 4~6
Punkty życia - 30
Szybkość - bardzo duża (6)

Hydra -> Hydra Chaosu
Atak - 10
Obrona - 9
Obrażenia - 6~12
Punkty życia - 90
Szybkość - średnia (4)

Niziołek -> Niziołek Procarz
Atak - 4
Obrona - 1
Obrażenia - 1~3
Punkty życia - 3
Szybkość - duża (5)

Dzik -> Królewski Dzik
Atak - 7
Obrona - 2
Obrażenia - 3~4
Punkty życia - 15
Szybkość - super duża (7)

Rok -> Ptak Gromu
Atak - 9
Obrona - 9
Obrażenia - 5~11
Punkty życia - 45
Szybkość - bardzo duża (6)

Szkielet - Kościany Wojownik
Atak - 6
Obrona - 3
Obrażenia - 3
Punkty życia - 6
Szybkość - duża (5)

Kościany Smok -> Upiorny Smok
Atak - 13
Obrona - 10
Obrażenia - 25~50
Punkty życia - 225
Szybkość - bardzo duża (6)