Imperium

HD MOD a pliki turniejowe

Witam, czy ktoś się orientuje, czy pliki turniejowe np. CrAnim będą działać z HD modem? Jeśli tak to dokąd je należy skopiować?

Jeszcze jedno istotne pytanie, czy jest sens wgrywania tych plików (oprócz Cr Anim)? Z tego co wiem część błędów w HD modzie została poprawiona, nie wiem tylko ile tych błędów i jakie. Czy HD mod wprowadza zmiany, których nie ma w polskich wersjach językowych, tak jak nieoficjalna łatka? A może on tylko poprawia błędy związane z interfejsem, a nie błędy gry takie jak np. błąd z bankami czy obrażeniami niektórych jednostek?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.10.2013, Ostatnio modyfikował: Tabris

Freestyle

Witam, czy ktoś się orientuje czy pliki turniejowe np. CrAnim będą działać z HD modem? jeśli tak to gdzie je należy skopiować?

Jeszcze jedno istotne pytanie, czy jest sens wgrywania tych plików (oprócz Cr Anim)? Z tego co wiem część błędów w HD modzie została poprawiona nie wiem tylko ile tych błędów i jakie. Czy HD mod wprowadza zmiany których nie ma w polskich wersjach językowych tak jak nieoficjalna łatka? A może on tylko poprawia błędy związane z interfejsem a nie błędy gry takie jak np. błąd z bankami czy obrażeniami niektórych jednostek?

Ad.1

Będzie działać. Kopiujesz do normalnego folderu Data.

Ad.2

HD mod poprawia wiele błędów, masz rację. Czy wprowadza coś nowego? Owszem. Dużo, np. Szybkie przerzucanie jednostek, szybkie dzielenie jednostek na tzw. jedynki, przerzucanie artefaktów i przegiętą opcję zapraszania bohaterów :)

Ad1. nie działają po skopiowaniu do folderu data inaczej nie zakładałbym tematu :) Przynajmniej CrAnim nie nie działa ani w folderze data ani w _HD3_Data, reszty nie sprawdzałem.

Ad2. Nie rozumiem o co chodzi z tym zapraszaniem bohaterów :) Chodziło mi raczej o to, czy HD mod ma w sobie już te poprawki które niesie ze sobą zbiór plików turniejowych i łatka Hellburna a przynajmniej czy ma w sobie te najważniejsze poprawki.

Jeszcze jedno pytanko, słyszałem, żę HD mod pozwala sprawdzić ilość punków ruchu bohatera czy coś takiego, ktoś wie jak się robi?

Pozdrawiam.

Najeżdżasz kursorem na ikonkę bohatera.
U dołu ekranu powinno się pojawić, przykładowo: 1500/1500.


It's only after we've lost everything that we're free to do anything.

Ok, dzięki. Czekam jeszcze na odpowiedzi na pozostałe dwa pytania :)

ad 1. Próbowałeś wgrywać CrAnim do poszczególnych folderów _HD3 Data_ (Szczególnie 'Common') ?
ad 2. HD mod nie niesie ze sobą żadnych poprawek w statystykach jednostek. Poprawił jedynie kilka tzw. hard-coded bugów (np z podglądaniem surowców przeciwnika przez sprzedawcę artefaktów).

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.10.2013, Ostatnio modyfikował: Hellburn


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

Z tego co pamiętam to ja mając HD moda zainstalowałem go na Złotej edycji. Plik CrAnim - przyspieszający jednostki, wrzuciłem do domyślnego folderu Data, nie tego stworzonego przez HD moda i normalnie działało.

Zapraszanie bohaterów działa tak, że gdy kupujesz sobie jakiegoś bohatera w karczmie to możesz wybrać jakiegoś w polu zapraszania, wtedy kupujesz tego bohatera, którego sobie zaplanowałeś i w jego miejscu pojawia, jako nowy, pojawia się ten zaproszony.

Zapraszanie bohaterów - działa tylko jak grasz z komputerem. Przy grze online opcja jest nieaktywna, tak samo jak opcja powtórki walki z neutralami, gdy nie zgadzamy się z wynikiem.

Wie ktoś może jak ustawić HD moda żeby pokazywało zasięgi jednostek przeciwnika w czasie walki po najechaniu na nie kursorem? Widziałem na jakim streamie jak gracz kieruje kursor na jednostkę neutrali i widać jej zasięg w hexach.

Aby sprawdzić zasięg jednostki, przy włączonym HD Modzie, należy w momencie najeżdżania kursorem na oddział mieć wciśnięty klawisz Ctrl.

A ja kombinowałem z edycją _HD3_.ini , ustawieniami gry ...

Jakie to proste jak się wie :)

Dzięki bardzo :)