Wędrowiec
|
Witam. Mam małe pytanie. Potrzebne mi są dźwięki z gry (Dzikie Hordy), ale nie wiem gdzie się znajdują pliki gry. Czy ktoś wie i może mi pomóc? Dziękuję za wszelaką pomoc.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.01.2016, Ostatnio modyfikował: Dagon
|
Administrator wortalu
|
Jeżeli nie zmieniałeś adresu instalacji to najprawdopodobniej jest to: c:\Program Files\Ubisoft\Heores V\Data. Są tam dwa archiwa "sound.pak" i soundsfx.pak". Muzyka natomiast znajduje się w folderze Music.
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Weteran
|
@Lisz
Na przyszłość nazywaj tematy jakoś konkretniej. "Małe pytanko" nic nikomu nie mówi.
It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
Wędrowiec
|
@up ok. @2up dzieki ;) @edit tylko czy dzwieki jednostek sa tam gdzie muzyka czy w tym sound.pak (cokolwiek to jest)?
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.11.2015, Ostatnio modyfikował: Pan Lisz
|
Administrator wortalu
|
Dźwięki jednostek znajdują się w sounds.pak.
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Wędrowiec
|
@up tyle że gdy otwieram ten plik to uruchamia mi się Microsoft Word. Czy tak ma być? Bo jeśli tak to mi się zacina i muszę używać menedżera zadań aby go zamknąć :(
|
Administrator wortalu
|
Przeglądanie i modding gry to nie są proste rzeczy. Pliki dźwiękowe są w jakiś sposób zakodowane, nigdy się nie bawiłem w ich modyfikację, więc więcej Ci nie pomogę.
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Wędrowiec
|
Zamieniasz rozszerzenie z .pak na .zip i otwierasz 7-zipem. A tak w ogóle - spróbuj w Grocie.
Tam, gdzie wieczne śniegi, drzemie wielką potęga i takaż też wiedza.
|
Wędrowiec
|
@up Dzięki @Hellburn
Spoko tylko że ja nie zamierzam bawić się w modowanie, a potrzebuję dźwięków do mojej własnej gry, w której te dźwięki się przydadzą :P
Ale mimo wszystko dzięki ;)
|
Wędrowiec
|
O! Znalazłem. Ale wszystkie pliki są pomieszane i mają idiotyczne nazwy (choćby FFEC0265-41E4-4F7C-A077-323EFF3B5296 to dźwięk idącej Krwawej Dziewicy ;_; ). do tego nie mają rozszerzenia. To chyba nie jest normalne ;_;
Proszę o pomoc.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.01.2016, Ostatnio modyfikował: Pan Lisz
|
Wędrowiec
|
A ja powtórzę: SPRAWDŹ W GROCIE.
Serio, doceń wysiłek Hajka i to przeczytaj, masz tam wszystko wyjaśnione. -L-
Tam, gdzie wieczne śniegi, drzemie wielką potęga i takaż też wiedza.
|
Wędrowiec
|
@Kammer
ok. Dzięki. Ale i tak rozumiem to w 50% ;-;
Nie wiem jak odkryć nazwę dźwięku tzn. jak stwierdzić jakiej jednostki oraz czego (ataku/ruchu) jest ten dźwięk spróbuj chociaż mi to wytłumaczyć ;)
|
Weteran
|
Nie przeczę, przeczytanie poradnika i zrozumienie go może być zadaniem trudnym. Może. Ale nie musi i chciałem, aby nie było. Przytoczę jednak fragment, na który powinieneś zwrócić szczególną uwagę: W pierwszych dwóch przypadkach, zaczynamy od wyszukania pliku Sound (lub pliku, w którym może być podana jego lokalizacja). W naszym przypadku będzie to dźwięk otrzymywania obrażeń przez zbrojnego (nie, nie podoba mi się w obecnej postaci :P). Możemy jego lokalizację odczytać z pliku BasicSkelAnim Zbrojnego określającego jego animację trafienia (hit; trzeba też oczywiście wiedzieć, gdzie się on znajduje), możemy też z łatwością znaleźć go "na intuicję" w folderze /Sounds/Sound/Creatures/Haven/Footman/. Teraz sczytujemy, co się znajduje w linijce <uid></uid> - to właśnie to ID jest nazwą szukanego pliku dźwiękowego. Jeśli chcemy podmienić plik owego dźwięku na inny, już zawarty w grze, trzeba znaleźć plik Sound tego drugiego dźwięku i podmienić obecne ID na to określające ów drugi dźwięk, np. dla Zbrojnego dźwięk otrzymywania obrażeń ma ID takie jak na poniższym obrazku:
Najlepiej by było, jakbyś zaczął od poradników dla początkujących:
http://www.h5.acidcave.net/modding_podstawy.html
http://www.h5.acidcave.net/modding_pierwsze_kroki.html
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.03.2016, Ostatnio modyfikował: Hayven
|