Weteran
|
Duży mod, bardzo duży.
Nie lubię takich, ale wygląda interesująco.
Przetestuję, zobaczymy z czym to się je :) Edit:
Ok, testowałem przez chwilę, nie crashuje, a to już plus :)
Nie bardzo tylko wiem jak przebudowywać miasta, dostałem komunikat, że nie mam nadającego się do tego miasta ;/ @Kammer
Zakładam, że grałeś w to dłużej niż 5min. Napisałbyś jakąś 4-5 zdaniową notkę o tym modzie? Mógłbym niby przepisać to z HC, ale wolałbym, żeby to było od kogoś zaznajomionego z modem.
It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
Weteran
|
@Dagon - taki głupi błąd, taki głupi błąd... Spróbuj dołączyć to do moda na enty. Teraz nie ma rady, musi działać :)
|
Weteran
|
No teraz działa! :)
... ale pojawił się drugi problem :'( Wygląda na to, że skórka Starożytnych Entów nakłada się na Dzikie:
It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
Weteran
|
Mam dla Was trzy nowiny: dwie dobre, jedną niekoniecznie. Pierwsza, zła, to taka, że kończę prace nad modem. Mam wrażenie, że podoba się tylko kilku osobom z Tawerny, a mnie już odchodzi ochota, zwłaszcza że marnuję na to mnóstwo czasu a wyniki są mizerne - wystarczy spojrzeć na ostatnie screeny, żeby zrozumieć o czym mówię. Myślałem, że wyjdzie ładnie, a wyszło jak zwykle. Trudno. Druga, na osłodę, to taka, że nie zamierzam już więcej Wam przeszkadzać. Niniejszym kończę wszelką działalność w społeczności okołoheroesowej. Czas zająć się prawdziwym życiem. Musicie też znaleźć nowego Oberżystę. Może Silveres albo Ignis? Trzecia wiadomość, chyba najlepsza dla tych, którzy chcieli zobaczyć rezultaty tworzenia moda - przez ostatnie kilka tygodni pracowałem nad czymś w miarę grywalnym, i mam nadzieję, że mi się udało - nie ponoszę odpowiedzialności za crashe i inne błędy, za wszelkie przepraszam, a wynikają one jedynie z niedostatecznej ilości czasu, bo koniecznie chciałem zdążyć z tym wszystkim na dzisiaj. Oto wszystko, co udało mi się natworzyć przez ostatni rok. Wrzućcie to do folderu "data".
A tutaj mapka, na której powinno to prawidłowo działać (przepraszam jeśli nie działa). Polecam grę na poprawionym AI z Eternal Essence. Starałem się, by mapka była jak najładniejsza wizualnie i myślę, że mi się udało dać z siebie (prawie) wszystko w tej kwestii. Za ewentualne błędy w skrypcie przepraszam. W tym miejscu podziękowania niech otrzymają: lynch - za pomoc ze sporą ilością mechaniki i bohaterami
Raelag323 - za teksturki Łuczniczek
Psatkha - za głowę Orka
Sojlex - za logo projektu
Silveres - za teksturę Rycerza
J. M. Sower - za tekstury Rusałki
Lord_Khorne, Menelag, zahar - za dobre rady
Hellburn, Fauch i inni - za krytykę
Tabris - za skarpetkową hydrę
Kammer - za gazującego druida
Acid Dragon - za czterdziestoletnią rusałczą prostytutkę z porażeniem mózgowym Przepraszam jeśli kogoś zapomniałem - zawsze sobie powtarzałem, że muszę sobie zapisywać wszystkich, a w końcu i tak tego nie zrobiłem. Ach, zapomniałbym... Wesołych Świąt...!
|
Wędrowiec
|
No hejka. Mam prośbę, moglibyście przysłać mi linka do jakiegoś moda wprowadzającego bohaterów kampanijnych na standardowe mapy. Próbowałem to pobrać na chomiku, ale nie działa, a nigdzie indziej tego nie znalazłem.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.08.2018, Ostatnio modyfikował: Ardon
|
Weteran
|
Spróbuj może pod tym linkiem:
click!
Nie sprawdzałem czy działa, ale powinien zatrybić przynajmniej na mapach typu multiplayer.
It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
Wędrowiec
|
Jest problem. Po wgraniu moda, kiedy chcę uruchomić grę wyskakuje mi error z tekstem: Hero"/Map Objects/Haven/Duncan.(AdvMapHeroShared).xdb#xpointer(/AdvMapHeroShared)" has no selection. A następnie info: "Press ok to skip the following heroes checks" i muszę kliknąć ok lub anuluj. Cokolwiek wcisnę gra się nie włącza i na jedno wychodzi. Mod nie działa, czy coś jest nie tak?
|
Weteran
|
Mod działa, trzeba tylko wyrzucić Arenę z folderu Maps i dla pewności wyczyścić folder H5MMods.
It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
Wędrowiec
|
No cześć. Mam pytanie, istnieje może jakiś mod, czy łatka, która magię przywołania zastępuje magią mroku, jako drugą preferowaną w lochach, tak jak to było w becie. Jeżeli tak, to moglibyście podać do niej linka?
|
Weteran
|
Dużo modów przerobiłem, ale takiego nigdy nie spotkałem...
Ale są użytkownicy, którzy przerobili ich znacznie więcej i może coś kojarzą. A czy mod bohaterami kampanii zadziałał?
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.09.2018, Ostatnio modyfikował: Dagon
It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
Wędrowiec
|
Wiem, że można to zmienić, majstrując w katalogu z grą, a dokładniej w pliku: data.pac, ale ten plik ma tak kosmiczny rozmiar, że jak na niego kliknę to sprzęt mi się zacina, dlatego się o to spytałem.
Tak, mod z bohaterami działa. Wielkie dzięki.
|
Weteran
|
Dawno nie modowałem, ale na pewno mod podmieniający Loch na Nexus to zmieniał. Jeśli dobrze kojarzę, modyfikacja odpowiedniej linijki w pliku miasta Lochu w folderze MapObjects powinna załatwić sprawę.
|
Wędrowiec
|
Raczej nie chcę moda, który ma zamienić Dungeon na inny zamek. Na tym zabiegu z magią mroku w lochach mi trochę zależy, no bo nie za bardzo rozumiem, jaki sens miało pozbawienie mroczniaków magii ciemności. Przecież ta sfera magiczna dla Warlocka pasuje, jak ryba z wodą, chociażby pod kątem fabularnym. To tak, jakby pozbawić Nekromantów ich unikatowej zdolności wskrzeszania nieumarłych. Ale jak się nie da, to nic nie szkodzi. Dzięki, że próbowaliście pomóc.
|
Weteran
|
Przecież wyraźnie w poprzednim poście napisałem, że się da, i co powinno wystarczyć, żeby tylko to jedno zmienić, bez instalacji dodatkowych modów xD Rozpakowujesz data.pak 7-zipem, znajdujesz odpowiedni plik w MapObjects i podmieniasz gdzieś na dole bodajże MAGIC_SCHOOL_SUMMONING_MAGIC na MAGIC_SCHOOL_DARK_MAGIC, czy jakoś tak, i tyle. A dlaczego zmienili? Kiedyś słyszałem, że chodziło o balans - Czarnoksiężnicy z Magią Mroku i Zniszczenia byli zbyt silni. Z drugiej strony, Magia Przywołania ma u nich sens, bo wymaga wysokiej Siły Czarów - a to w niej się Czarnoksiężnicy specjalizują. Gorzej, że po patchach ssie manę jak choroba.
|
Wędrowiec
|
Ok, wszystko działa, ale gdzie mogę znaleźć dane odpowiedzialne za system rozwoju bohaterów, abym mógł u Warlocka zmienić szanse na naukę magii ciemności z 2% na 10%, a magię przywołania z 10% na 2% ?
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.09.2018, Ostatnio modyfikował: Ardon
|
Weteran
|
GameMechanics/RefTables/HeroClass.xdb - tam powinny być prawdopodobieństwa wylosowania umiejętności, możesz się pobawić i sprawdzić, czy zadziała.
|