Imperium

Pytania...

Przeszedłem M&M8 i patrze na filmik... Powiedz im, że poległem... o co w tym chodziło? I czemu gdy wszedłem do jego tronu to powiedział do nas malutcy?!

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 24.08.2008, Ostatnio modyfikował: Avonu

Broccan

Przeszłem M&M8 i patrze na filmik... Powiedz im że poległem... o co w tym chodziło??!

Była to widomość do Starożytnych, którą miał przekazać mały Droid z części jego pancerza. Jak widać Escaton był maszyną (Androidem) wysłaną przez Starożytnych aby zniszczyła świat Enroth. Lub w jeszcze innym nie mniej podejrzanym calu.


Koniec może być początkiem.

Co się dziwisz Escatonowi, że nazwał poszukiwaczy "malutkimi"?
Wszak jakieś "karaluchy" kręciły mu się po zamku.

A na poważnie - Escaton, nie wspominając o Starożytnych, wyprzedza w ewolucji technologicznej czy też pod względem mocymieszkańców Jadame, zwłaszcza, że cywilizacja na tej planecie upadła do poziomu barbarzyństwa (wg standardów Starożytnych).


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Spoilerom, mówimy nie. Może moglibyście takie sprawy przez PM wysyłać?


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

Bez przesady - od wydania ostatniej części Might and Magic minęło co najmniej 7 lat. Bez problemu można znaleźć fabułę tych gier w sieci.
I co najważniejsze autor pytań przeszedł grę i miał o nią pytania, więc jakichkolwiek spoilerów mu nie udzielono.


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Kim byli Kreeganie i Starożytni?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.08.2008, Ostatnio modyfikował: Avonu

Zapytaj się Escatona, on Ci to wyjaśni.


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Dzięki. I pytania o M&M 1... Tworze postać i daje go to town i pisze że nie wybrałem postaci. Jak wybrać postać?

Odpowiedź masz w instrukcji do MM1. Radzę Ci ją zdobyć, bo bez niej ani poradnika z mapami w MM1 długo nie pograsz. Z nimi zresztą podejrzewam, że też nie. Do tej gry trzeba dużo cierpliwości i czasu.


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Pytanie natury mechanicznej.

Czy wie ktoś jak wygląda mechanika walki (zależności moc broni, KP, pkt biegłości etc. a zadanymi obrażeniami). Najlepiej by był to kompletny wzór, albo ewentualnie plik w którym to może być.

Hej. Mam pewien problem z MM VII ( gram na Windows Vista, antologia) gram drużyną na ścieżce światła, po misji z gildii najemników (rozkaz kradzieży gobelinu z zamku światła) kiedy nie wypełniam misji, na Harmondale napadają gobliny i awanturnicy, wtedy też wszystkie drzwi w mieście zostają zamknięte i tak już pozostaje do końca gry nic nie pomaga. Nawet po 2 latach odsiadki czy zapłaceniu kary, cyklicznie właśnie co dwa lata na nowo pojawiają się u mnie gobliny i awanturnicy i wybijają miasto ( nie mogę przez to dostać się na arenę aby ukończyć misję z rycerzem ani oddać misji z doskonałym łukiem, czy misji awansującej wtajemniczonego na mistrza. Dodam również, że jedynymi drzwiami domostw, które się przede mną otwierają są: dom mistrza rozbrajania pułapek oraz dom Arcymistrza magii wody. Czy ktoś miał podobny problem? Idzie coś z tym zrobić? Dodam, że naprawdę wiele razy przechodziłam tę grę i to chyba najdziwniejszy błąd/problem jaki w tej grze miałam. Proszę niech ktoś mi coś poradzi, piszcie na gg 7238814 lub maila Fabiolaa@wp.pl

Zgodnie z alternatywnym questem musisz wybić WSZYSTKO. Jeśli to zrobisz, drzwi znowu będą otwarte. Jeśli tak robisz i co dwa lata masz respawn i powtórkę z buga, to pytanie jaka to wersja M&MVII i czy upatchowana.


+++ Błąd Dzielenia Przez Ogórek. Zainstaluj Wszechświat Ponownie I Rebutuj.+++

Najczęściej pomijaną rzeczą przy tym zadaniu, jest Zamek Harmonadale. Trzeba zabić także wszystkie gobliny w tej lokacji, w tym te w tajnym korytarzu pod jedną z cel. Zazwyczaj to właśnie gobliny stamtąd umykają uwadze graczy.


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Dzięki za pomoc. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że faktycznie przeoczyłam gobliny w tajnym korytarzu pod jedną z cel.

Grając 4 łowcami w mm7, po wykonaniu misji na myśliwego tylko 1 z moich bohaterów miał punkty magii. Zastanawiam się dlaczego i czy można coś z tym zrobić

W sensie, że awansowali tylko na honorowych szlachetnych łowców?


Zjadłeś wszystkie rozumy...
Wymówkę ci zrobię:
Czemuś ani jednego nie zostawił sobie?

Mam MM6 w wersji ze Świata Gier Komputerowych. Używam patcha [color=red]Moka[/color]. Problem w tym że gra działa co prawda, ale chodzi mi dosyć szybko i często mam problem nawet z obrotem postaci, bo obracają się tak bardzo że mam problem z trafieniem w drzwi nawet. [color=red]J[/color]est na to jakaś rada? Czy mam [color=red]sobie[/color] kupić te Kroniki[color=red]?[/color]

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.07.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu

A bawiłeś się w opcjach gry z szybkością obrotu?


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Ostatnio zainteresowałem się śnieżnymi elfami z Vori. Wiecie może, w której części M&M można się więcej o nich dowiedzieć? Może gdzieś w otchłani internetu można natrafić na jakieś artykuły o nich? Albo o samych wyspach?

Z góry dzięki!

Wikipedia

Vori – lodowa wyspa, leżąca na północny zachód od Erathii i na południe od wyspy Regna. Niewiele o niej wiadomo. Wiemy, że jest zamieszkana przez elfy oraz lodowe olbrzymy. Sama Vori leży w strefie zwrotnikowej. W 150 r. przed Ciszą Starożytni ukryli na niej Miecz Mrozu. Najprawdopodobniej ten potężny relikt sprawia, że cała wyspa jest zamarznięta. Na wyspie czas płynie inaczej niż na Antagarichu. Jedna z bohaterek gry Heroes III spędziła tam 20 lat, podczas gdy na kontynencie czas prawie "nie ruszył się". Na Vori toczy się akcja 8. części gry Heroes Chronicles: Miecz Mrozu.

Więcej nie udało mi się znaleźć.