Jakie byście chcieli miasta [zamiast tych co są] w HIV?
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn
NebiriosWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 19.12.2008
Jakie byście chcieli miasta [zamiast tych co są] w HIV? Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn "Zał przestancie mi banowac konta 1!!!!"
Gothicdiego w temacie Humor Jaskiniowy |
TabrisAdministrator wortalu
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 19.12.2008
Zamiast tych co są? Żadne, bo to by zniszczyło grę. Jeśli już to jakieś nowe, zupełnie. Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.
|
VideletzMieszkaniec
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 19.12.2008
Zgadzam się w całej rozciągłości. Jako wierny wielbiciel nieśmiertelnego H4 nie wyobrażam sobie wymyślania nowych zamków w miejscu starych. Przecież to nielogiczne. Miasta są jakie są, a jesli gracze uważaja, że jest ich za mało, to niech wydadzą dodatek z nowymi miastami. Zresztą kto dzisiaj jeszcze gra w H4...? :( "Niech Bóg ma w opiece Frankonię"
"Każde imperium kiedyś upadnie... a przynajmniej się zachwieje" Jean E. de Villier |
PtakubaWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 19.12.2008
A jeśli miałoby się dodać miasta to musiałoby się je wpasować do koła żeby zachować harmonię. Więc trzeba by wprowadzić jeśli jedno miasto, to na zasadzie mocy - powiązane z każdym i z żadnym naraz, albo dodać pięć miast tak żeby było jedno "pomiędzy" parami istniejących, w dodatku tak żeby wyszło jakoś ładnie. |
KonstruktorJaskiniowiec
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 19.12.2008
Co ja bym dodał do HIV od strony miast? Na początek zwróciłbym uwagę na to iż HIV ma bardzo specyficzny klimat wiążący się ze swoistym... chmm no właśnie czym? Nie powiem "dopracowaniem" bo gra ta jest właśnie jakby niedokończona. No ale zostawię ten temat. Najbardziej brakuje mi tutaj prawdziwego Nekropolis albo prawdziwego Inferno, a nie jakiegoś Demonopolis. Ale już się do tego przyzwyczaiłem więc nic nie zmieniajmy. Ostatecznie wprowadziłbym do gry wiele rzeczy ale miast to nie obejmuję więc nie będę o nich tutaj pisał. Koniec może być początkiem.
|
InvictusWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 20.12.2008
Mi tam zawsze bardzo odpowiadał conflux - żywiołaki mają taki klimat, jaki lubię. A do tego zgodzę się z poprzednikiem - bardziej odpowiadałoby mi rozbicie czwórkowego nekropolis na prawdziwy zamek nekromantów i inferno - w jednym mieście impy i szkielety, to według mnie nie do pomyślenia. Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!
|
SanctumGeront
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 20.12.2008
No faktycznie - niestety nieśmiertelnego (jak to kiedyś powiedział Hellscream - "nie mogłem sie powstrzymać ";)) |
KonstruktorJaskiniowiec
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 20.12.2008
Z Wrotami Żywiołów byłby taki problem że żywiołaki już istnieją w grze, poza tym gdybyśmy chcieli stworzyć Conflux taki jak z HIII szybko okazałoby się że taki zamek jest za dobry i przepakowany chyba że zmieniłoby się statystyki jednostek. Koniec może być początkiem.
|
NebiriosWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 20.12.2008
1.Życie No i na razie tylko tyle. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 20.12.2008, Ostatnio modyfikował: Nebirios "Zał przestancie mi banowac konta 1!!!!"
Gothicdiego w temacie Humor Jaskiniowy |
PtakubaWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 20.12.2008
@Nebirios: Fajnie. A teraz powiedz o co chodzi. Więc przedstawię pomysł pierwszego z miast, leżącego między chaosem a naturą - Forteca. Miasto smoków i tym podobnych. 1. Rekrut - młodzi rekrutowani spośród ochotników wojownicy uzbrojeni w krótkie miecze, lekkie kolczugi i małe tarcze, nastawieni na obronę i kontratak. Zdolności: wzmocniony kontratak - kontratak zadaje 150% obrażeń. Dodam, że każde z tych miast pośrednich nie ma swojej szkoły magii, lecz w gildii miasta zdobywa czary sojuszniczych szkół, zaś biblioteki zwiększają ich ilość. |
VideletzMieszkaniec
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 20.12.2008
Hmm, jakby sie nad tym zastanowić, to faktycznie możnaby było coś zrobić z tymi demonami. Ja bym wcisnął ich zamek między chaos, a śmierć, a stronnictwo nazwał zło, czy coś w tym stylu. "Niech Bóg ma w opiece Frankonię"
"Każde imperium kiedyś upadnie... a przynajmniej się zachwieje" Jean E. de Villier |
HellscreamWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 20.12.2008
To dawno temu powiedział Tristan, w dyskusji o "wyciekających hasłach". Pokop trochę w Sprawach Imperium, znajdziesz:)] "Wojny zaczynają się i kończą ale moi żołnierze pozostają wieczni" - Tupac Amaru Shakur
|
SerafMieszkaniec
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 21.12.2008
Podoba mi się pomysł Ptakuby. Ja bym to zrobił tak: Natura + Życie - Obozowisko. Ludzie lasu, walczący za pomocą tajemniczych sił natury i oswojonych zwierząt. To taki przykladowy pomysł, gdzie miasta wykluczające się nie tworzą razem innego miasta. "...łomotanie ciszy w ciszę..."
|
SanctumGeront
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 21.12.2008
W takim razie przepraszam za naruszenie praw autorskich Tristana ;) Powinno być : Jak to kiedyś powiedział Tristan "nie mogłem się powstrzymać" ;) |
SerafMieszkaniec
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 21.12.2008
W takim razie może najpierw Obozowisko, w którym mieszkają ludzie z Wielkiego Lasu, społeczność współistniejąca z dzikimi zwierzętami i leśnymi bestiami, wierząca w potęgę Matki Natury. Poziom 1 Leśny łucznik - bardzo dobrzy łucznicy, trenowani do strzelania z ukrycia, zwykle ukrywają się na drzewach i strzałami rażą w nieprzyjaciół. Dzięki takiemu treningowi część kary do strzelania przez przeszkodę jest w ich przypadku anulowana. Poziom 2 Niedźwiedź - potężne leśne niedźwiedzie to silni sprzymierzeńcy. Lud Lasu, który opanował język zwierząt dzięki pomocy elfów z Rezerwatu, potrafi namówić je do walki po swojej stronie. Mimo, że nie jest zbyt szybki, jego silne ataki potrafią ogłuszyć przeciwnika. Poziom 3 Wielkolud - wielkoludy to ludzie w których płynie trochę krwi leśnych olbrzymów, przez co są tak wielcy i silni. Potężnymi ciosami maczugi rozganiają przeciwników na cztery wiatry lub wgniatają w ziemię. Potrafią również rzucać wielkimi głazami. Lepiej nie zadzierać z tymi osiłkami, bo można skończyć... szybko. Poziom 4 Wendigo - w najgłębszych ostępach Lasu mieszkają potężne Wendigo, istoty niewiarygodnie silne, przypominające wielkie długowłose białe niedźwiedzie lub małpy. Sa tak silne, że uderzając w ziemię powodują wstrząs, który powoduje obrażenia wszystkim przeciwnikom dookoła, a smród, który wydzielają jest przyczyną kar dla atakujących go przeciwników. Do tego ich grube futro i magiczna natura pozwala na odbicie większości czarów. Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 21.12.2008, Ostatnio modyfikował: Seraf "...łomotanie ciszy w ciszę..."
|
TabrisAdministrator wortalu
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 21.12.2008
Sokolnik to był pan opiekujący się sokołami. Tych używano do polowania na kaczki i inne, tego rodzaju zwierzaczki. On się nie nadaje na jednostkę, za słaby by był...
Zważywszy na strach jaki wzbudzał (widoczny w jego nazwie) Niedźwiedź powinien mieć umiejętność Strach, ale tylko wobec, np. jednostek 1 i 2 poziomu...
Wendigo nie ma żadnego związku ze słowiańską mitologią... Której nie ma u Ciebie za wiele... Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.
|
SerafMieszkaniec
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 21.12.2008
Wiem, skasuję to o słowiańskiej mitologii, bo tak naprawdę tylko żmij do niej należy. Chodziło mi raczej o wystrój miasta, ale ciężko w przypadku HIV mówić o jakimkolwiek wystroju. Chciałem dać jeszcze Leszego i Dziwożonę, może zamiast Sokolnika? Hmm, nie musimy się twardo chyba trzymać tego, że Sokolnicy polowali na kaczki, ale rzeczywiście jednostka trochę nie pasuje. "...łomotanie ciszy w ciszę..."
|
HiroWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 6.01.2009
Hmmm.... Do HoMM IV inne miasta nie pasują, chociaż ta gra wyszła trochę niedokończona, to klimat budują tutaj przede wszystkim właśnie te miasta. Można by dodać np. Cytadelę z trzeciej części, ale to po prostu zepsuło by klimat i tak już wątpliwy. Ja nie wyobrażam sobie "czwórki" z innymi miastami, chyba że bardzo pasującymi do klimatu. |
HellscreamWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 6.01.2009
A ja się zastanawiam, po kiego tworzyć nowe miasta do Heroes IV? Bo ja nie widzę potrzeby...Można rozbić diabły i trupów, ale to nie tyle będzie nowe miasto, co rozszczepienie jednego na dwa...Co jednak może dać dwa nowe miasta. Zależy jak patrzeć;) Niemniej, zupełnie nowych miast w HoMM IV nie potrzebna. Można by za to zrobić "trzecią alternatywę", uwzględniającą neutrale. Typu: "Wojny zaczynają się i kończą ale moi żołnierze pozostają wieczni" - Tupac Amaru Shakur
|
HiroWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 9.01.2009
Obserwator jest z 2 poziomu (Do końca nie wiadomo, ale jego atrybuty wskazują na 2 poziom) |