Oberża pod Rozbrykanym Ogrem

Składzik na zapleczu - "Sin City na miarę naszych możliwości"

Osada 'Pazur Behemota' > Składzik na zapleczu > Sin City na miarę naszych możliwości
Wędrowiec: zaloguj, wyszukiwarka
Tabris

Tabris

17.08.2009
Post ID: 47000

Co do Origarus, JG nie dało się spotkać na Ogniu.

1. Dzielnica Handlowa;
1.1 Napisałeś "z Dzielnicy Świątynnej do Slumsów, MUSISZ przejść przez Dzielnicę Handlową". Ale mapa Vokiala obowiązuje, a niej wynika, że nie trzeba.
1.2 Napisałeś "sklepy z prawdziwego zdarzenia, posiadające koncesję na sklep". Masło maślane... raczej; których właściciele posiadają
2. Dzielnica Rządowa
2.1 Napisałeś "Stale pilnowana, z jednym tylko wejściem ". Mapa Vokiala podaje, że wejścia są trzy.
2.2 Gildia Kupców. Jaka Gildia Kupców? Gildia Handlowa. Gildia Kupców skupiałaby tylko Kupców, a ta skupia też bankierów, czy menników. Ponad to jakbyś chciał podać nazwę zwykłą brzmiałaby ona Ansa (Od Hanza)
2.3 Kompleks Ambasad. Ambasady mają dwa cele główne; reprezentować interesy swych państw i szpiegować państwo, na terenie, którego działają. Zatem ambasady w jednym budynku odpadają. No ja wiem, że wymyślanie oddzielnie każdego budynku ambasady jest nudne; brak różnic, ale jeśli już to wymyślić by można Ulicę Ambasad...
2.4 Jak tam się dostać? Napisałeś, że trzeba podać solidny powód, ale każdy może powiedzieć, że musi się udać do Gildii Najemników, czy na kolację do Austerii. Może wspomnij coś o wariografach w bramach?
2.5 Brak Gildii Magów. Raczej w znaczeniu z HoMM; budynek dla magów, z biblioteką zaklęć, salą spotkań etc. Co do stowarzyszeń magicznych się nie wypowiadam, ale jakieś być powinny, typu Gildia Czarodziei i będąca w ukryciu Gildia Czarnej Magii...
3. Miałeś obiekcje do Reformy Pieniężnej, możesz je w temacie wypowiedzieć?
4. Jakieś obiekcje, uwagi, komentarze do Dzielnicy Portowej?
5. Topik może służyć do inszych dywagacyj o Origarus

Fergard

Fergard

30.08.2009
Post ID: 48004

Co do Gildii Magów... W Tyus(opisanym w Sąsiadach) takowa się znajduje. Enklawa(Stowarzyszenie Nekromantów i innych praktykujących zakazane - wg Gildii Magów - sztuki) zaś ma siedzibę w Syrconii. Oba miasta zostały opisane w Sąsiadach.

Wariografy? No bez przesady...

Innych kontrsłów nie mam na chwilę obecną.

Vokial

Vokial

31.08.2009
Post ID: 48018

Ale ja wymagam stworzenia Gildii Magów w Dz. Rządowej i coś w rodzaju Gildii Nekromantów, która najpewniej by się znalazła w Slumsach. Muszą one się znaleźć w Origarus, gdyż inne miasta będę tylko odwiedzane w Balladach (na początku, później to zobaczymy). Reszta może zostać jaka jest.

Tabris

Tabris

2.09.2009
Post ID: 48086

A tam to mogą być siedziby główne, jak dana organizacja takową W oGóle posiada. I z ilu części ma się O. składać? Coś tam słyszałem o Kanałach, czy podzieleniu Slumsów. No i by się przydały te nowe zakładki.

Fergard

Fergard

2.09.2009
Post ID: 48091

Tak, mieliśmy z Hellsem podzielić Slumsy, coby łatwiej było to powykańczać. Do tej pory Ork niczego nie napisał.

Kanały tak swoją drogą. Mogą mieć ujście w Slumsach i prowadzić w miejsca, o których BG by nawet nie śnili(Choć może nie w pozytywnym tego słowa znaczeniu). Pomysł do zrobienia, pod warunkiem, że Hells pomoże - Lokację Kanałów można potraktować jako Gigantyczny Loch pod Origarus.

Tabris

Tabris

19.10.2009
Post ID: 49598

cYt... Znaczy się, mógłbyś JG odpowiedzieć na wszystkie punkty?

Vokial

Vokial

22.10.2009
Post ID: 49689

JG już od jakiegoś czasu nie widziałem... Najlepiej mu przypomnieć na ognisku(oczywiście jeśli w ogóle się zjawi), żeby zajrzał i coś napisał, bo pamięć to on chyba ma nie najlepszą.

Tabris

Tabris

23.10.2009
Post ID: 49714

Dobrze, zważywszy na inercję JG ostatnio i fakt, że ukończyłem Dzielnicę Portową. Cóż mam robić dalej? Opisać Dzielicę Świątynną, czy pogłębić tzn. dokładniej opisać Rządową, czy Handlową?

Vokial

Vokial

24.10.2009
Post ID: 49766

Jak widać, można powiedzieć, że Portowa skończona, ale, zawsze jest jakieś "ale". Brakuję mi w spisie lokacji w Portowej "Strzykayącej Syrenki" i sprawa, gdzie byłby sklep marynistyczny ulokowany, wspomniany w opisie kuźni. W Portowej czy Handlowej? Później możemy się zabrać za rządową, a później za handlową... I oczywiście pozostaje kwestia tych dwóch gildii magów, podzielenia slumsów i kanałów.

Tabris

Tabris

24.10.2009
Post ID: 49768

Vokial

Jak widać, można powiedzieć, że Portowa skończona, ale, zawsze jest jakieś "ale". Brakuję mi w spisie lokacji w Portowej "Strzykayącej Syrenki" i sprawa, gdzie byłby sklep marynistyczny ulokowany, wspomniany w opisie kuźni. W Portowej czy Handlowej? Później możemy się zabrać za rządową, a później za handlową... I oczywiście pozostaje kwestia tych dwóch gildii magów, podzielenia slumsów i kanałów.

"Strzykająca" jest w spisie, jako "Sklep marynistyczny "Strzykaiąca Syrenka", wspomniany w opisie Kuźni sklep to właśnie ta Strzykaiąca, dodam link w opisie lokacji, aby było jasne. Wolałbym od zera tworzyć Świątynną, ale jeśli nie można inaczej wtedy Rządową...

Brakuję

Brakować znaczy tyle co niszczyć np. dokumenty. Brakuje! Jak widzę za Nebiriosem zaczyna się ludziom mylić końcówki...

Erick

Erick

28.02.2010
Post ID: 53443

Przygotowuję opis Dzielnicy Uczonych... pokażę Wam jak skończę.

Tabris

Tabris

1.03.2010
Post ID: 53452

No dobrze, co to jest?
Najpierw ktoś mi kreśli całe fragmenty opisów, potem wyskakuje Irydus mówiąc, że doda Dzielnicę Wojskową, następnie Kordan postanawia dodać Imperium Wilków, Irydus zmienić historię miasta, Erick dodać Dzielnicę Uczonych, potem Irydus się obraża? O so kaman?! Krótkie acz treściwe wyjaśnienie proszę.

Vokial

Vokial

1.03.2010
Post ID: 53454

Najkrócej jak się da... Z powodów niepoinformowania mnie o zamierzonej akcji całkowitej, powtarzam, całkowitej zmiany Origarus, nie zgodziłem się na dodanie dzielnicy uczonych, a oni postanowili się już nie mieszać do Origarus i obrazić się na całe GŁP... Dokładniej to Erick, Laysander i Irydus.