Gorące Dysputy

Olimpia - sport i sprawność fizyczna - "Sztuki walki"

Osada 'Pazur Behemota' > Gorące Dysputy > Olimpia - sport i sprawność fizyczna > Sztuki walki
Wędrowiec: zaloguj, wyszukiwarka
Yeti

Yeti

31.01.2010
Post ID: 52745

Czy podobnie jak ja lubicie sporty walki? Ja trenuję taekwondo, a Wy?

Sheogorath

Sheogorath

31.01.2010
Post ID: 52748

trenowałem karate prawie 2 lata, teraz mi się (wiem wstyd mi) nie chce przeżywać tego treningu 2-3 razy w tygodniu więc zrezygnowałem :(
Ale jak mi mięśnie urosły przez te 2 lata to sobie nie wyobrażacie!

Taro

Taro

31.01.2010
Post ID: 52753

Karate przez 4 miechy dwa lata temu. Od końca 2009 zacząłem ćwiczyć amatorsko w domu, bo moja kondycja jest żałosna.

Yeti - z tymi zawodami w karate różnie bywa, zależy od stylu karate i rodzaju zawodów. Nie znam się na tym dokładnie, ale oglądałem na yt różne walki i widziałem sporo, gdzie można było walić obroty. Odnośnie otwartych dłoni - w Kyokushin można łapać nogi :D Ja trenowałem styl Oyama i tego u nas nie było.

Kacmrok

Kacmrok

31.01.2010
Post ID: 52755

Ja ostatnio trenuje przez pół roku ninjitsu, ponieważ ta sztuka walki nie cacka się z wrogiem, tylko powala go za jednym precyzyjnym uderzeniem.

Kordan

Kordan

31.01.2010
Post ID: 52756

A inne są do czego? Do zabawy w koci łapci?

Mosqit

Mosqit

31.01.2010
Post ID: 52757

Zdecydowałem się trenować Kendo, ale pojawiły się dzieci w moim życiu a czasu nie da się namnożyć. Broń i strój leżą schowane i kiedyś do tego wrócę. Wybrałem Kendo ze względu na użycie broni i zbroi. Polecam.

Yeti

Yeti

31.01.2010
Post ID: 52762

Kordan

A inne są do czego? Do zabawy w koci łapci?

Wyjaśniam o co chodzi. Mianowicie jedne style są łagodne (np.karate,taekwondo), a niektóre agresywne i brutalne (boks tajski,kickboksing,ninjitsu). Charakterystyką ninjitsu jest wykorzystywanie słabych punktów ludzkiego ciała (nie chodzi mi o cios poniżej pasa :p ),więc stąd taki post kolegi.

Yeti

Yeti

31.01.2010
Post ID: 52763

Mosqit