Oberża pod Rozbrykanym Ogrem

Zatęchłe Archiwum - "Obóz najemników"

Osada 'Pazur Behemota' > Zatęchłe Archiwum > Obóz najemników
Wędrowiec: zaloguj, wyszukiwarka
Irvin

Irvin

4.03.2007
Post ID: 8279

Czekam na propozycje co do nazwy tego Topica. Jest to mianowicie forum ogólne, ew. do komunikacji. Tki mały offtopic...

MiB

MiB

4.03.2007
Post ID: 8280

:arrow: Morvin- mzieniłeś nicka, avatarka, nr. komórkowy- Ty bierzesz udział w programie ochrony świadqw, czy co? ;)
:arrow: tytuł- może jakies obozowisko, czy cuś??

Irvin

Irvin

4.03.2007
Post ID: 8281

Powiem tak.
Coś się kończy, coś zaczyna...

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 8282

Irv, proponuję pousuwać wszystkie posty z wyjątkiem pierwszego Twojego i MiB'a...

PS. Irv, tamten avatar [starzec w kapturze] był DUŻO lepszy!

Eru

Eru

4.03.2007
Post ID: 8283

Irvin: DK ma racje!!!
a tak poza tym mógłbys usystematyzowac np. do konca lutego system magii żeby można było zrobic przadne karty postaci?

AtakeeR

AtakeeR

4.03.2007
Post ID: 8284

Do Trubadura:

Wiem że moja postać ma dużo nowych (stworzonych prze ze mnie)umiejętności, lecz aqrat nie mogłem znaleść nic dla siebie z przykłądowych zdolności. Zastanawia mnie tylko rozwiązanie wszystkiego dotyczącego magii runicznej. Ja proponuje:

Magię opierającąsię na skomplikowanych znakach runicznych, które muszą być wyryte w podłożu, lub powierzchni na którą mają oddziaływać.
Wszystkie są powiązane z ziemią.
Parę przykładowch zaklęć (mojego autorstwa):
:arrow: [b:f1c13c411f]Otwarcie[/b:f1c13c411f] - Wyrycie skomplikowanego znaku na drzwiach/ścianie, po którego ukończeniu dana powierzchnia zaczyna się trząść, rozpadać
:arrow: [b:f1c13c411f]Trzęsienie Ziemii[/b:f1c13c411f] - Wyrycie znaku pod stopami, którego początek wskazuje kierunek poruszania się trzęsienia ziemii, w postaci rowu tektonicznego
:arrow: [b:f1c13c411f]Przywołanie Żywiołaka Ziemii[/b:f1c13c411f] - Niesamowicie skomplikowany symbol, którego wyrycie może trwać niemal jeden dzień, przywołuje on Żywiołaka Ziemii

Oto przykładowe zaklęcia, siła wszystkich zależy od wielkości znaku

Sayo

Sayo

4.03.2007
Post ID: 8285

Mam propozycjie co do Nazwy tego Topica to może"Obóz najemników "

MiB

MiB

4.03.2007
Post ID: 8286

Dobre :)

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 8287

[b:fe92c721f4]Do moderatora:[/b:fe92c721f4]

Drogi Moderatorze, [;)] mam pytanie.
[i:fe92c721f4]Dlaczego to forum [fRPG] nie jest "dla każdego", tylko trzeba należeć do osobnej grupy, żeby je przeglądać itp.??[/i:fe92c721f4]

MiB

MiB

4.03.2007
Post ID: 8288

Może odpowiem za moderatora:

1. Bo nie każdy chce grać w fRPG.
2. bo nie kce mu się kasować niepożądanych postów.
3. Bo wolimy być nie podglądani.
4. Bo grupa i tak jest otawrta i każdy może się dołączyć (chyba ;) ).

:)

DruidKot

DruidKot

4.03.2007
Post ID: 8289

[quote:2120493643="MiB za moderatora"]
Może odpowiem za moderatora:

1. Bo nie każdy chce grać w fRPG.
2. bo nie kce mu się kasować niepożądanych postów.
3. Bo wolimy być nie podglądani.
4. Bo grupa i tak jest otawrta i każdy może się dołączyć (chyba). [/quote:2120493643]

Ad. 1: Kto nie chce, to nie zajrzy, a prawo powinien mieć każdy.
Ad. 2: Heh... W tym topicu już powinien skasować większość. Może sam Irv nie daje sobie tu rady? [bez obrazy...]
Ad. 3: To było w żartobliwej formie, prawda?
Ad. 4: Nie jestem pewien, ale i tak wielu może się nie skapnąć.

MiB

MiB

4.03.2007
Post ID: 8290

DK:

1. Kto chce grać jush jest w grupie, a jak nie, to Irv go wyłapie, jak tylko da info, że chce grać :)
2. Agora to taki jeden wielki offtop, mi chodziło o posty przy grze
3. Ja tam wolę nie być podglądanym podczas "sesji" :P
4. A to jush ichwina :P.

Irvin

Irvin

4.03.2007
Post ID: 8291

To może moderator odpowie :)
Stolik został stwożony jako miejsce B-testów fRPG. A co do moderowania, to poproszę jOja o dodanie jako moda jeszcze Inghama. A avatara narazie nie zmienię :P

Eru

Eru

4.03.2007
Post ID: 8292

Ingham:jesli zamykasz listę na pierwsza balladę, to może ustalimy system magii?
bo ja będąc magiem/łowca z zprzesunięciem w stronę maga musze wiedzieć co będę czarował!!!(wiem że powtaram się ale cóż....)

a co do druzyny to wiedzę że będę jedynym magiem.bardzo dobrze, bo jak ktoś będzie mi się zprzciwiał to zamienie go w ropuchę...... :lol:

Grothard

Grothard

4.03.2007
Post ID: 8293

qrde, 1 mag to za malo :!: :!: :!: trza miec w druzynie jeszcze jednego ew. kaplana lub druida! Jak gralem w BG2 to mialem 5 magow/kaplanow i jednego woja. Wiem ze cRPG od fRPG sie rozni, ale to i tak za malo.

Sayo

Sayo

4.03.2007
Post ID: 8294

W Sumie to ja będe magiem Raczej Tak Wynika z potrzeby...

Eru

Eru

4.03.2007
Post ID: 8295

chciałem zaznaczyc dwie rzeczy:
1Atkeer(ten niebieski krasnolud) ma bład w postacima 4 czy 5 kondycji a ma tylko jedną umiejetność zwiazana z kondycją
2na szczęście Crazy ma przyzywanie i mgie natury więc nie będie tak źle

Grothard

Grothard

4.03.2007
Post ID: 8296

"Sayo"

W Sumie to ja będe magiem Raczej Tak Wynika z potrzeby...

Tylko ze ty nie grasz w pierwszej grze a ja o niej mowie :lol:
w nastepnych bedzie inaczej

a tak w ogole to mam pytanko do moda:

czy te postacie i ich umiejetnosci ktore stworzylismy beda jush na wszystkie ballady (gry) czy tylko na te pierwsza :?:

pytanie number 2:

czy kiedy np. walczymy z jakims demonem to po naszym ataku my mamy wymyslic czy go zabilismy, czy MG :?: Proponuje zeby MG decydowal przy pomoce kostek. Inaczej to czy go zabilismy bedzie zalezalo nie od exp tylko od tego czy my chcemy go zabic.

Eru

Eru

4.03.2007
Post ID: 8297

Grothard, jak ci sie nie podoba twoja postać teraz to możesz ją zmienić9chyba)(ja troszeczke pozmieniałme o d pierwszego "wyjścia" jej)

Grothard

Grothard

4.03.2007
Post ID: 8298

podoba mi sie moja postac, ale chcialem sprobowac swoich sil w innych klasach np. jako mag