Oberża pod Rozbrykanym Ogrem

Zatęchłe Archiwum - "Szkoła Gladiatorów"

Osada 'Pazur Behemota' > Zatęchłe Archiwum > Szkoła Gladiatorów
Wędrowiec: zaloguj, wyszukiwarka
Irvin

Irvin

26.02.2004
Post ID: 9760

Ale nazwa :) Tutaj możecie pisać wasze nowe umiejętności. Nie przepisuje tych standardowych z zasad. Każda nowa umiejętność powinna zawierać opis.

Eru

Eru

28.02.2004
Post ID: 9761

Obróbka drewna - wykonywanie strzał, łuków, tarcz, szałasów, kołków, ogólnie wszystkiego co jest z drewnem związane. Wraz z polepszaniem tej umiejętności niektóre rzeczy będzie można robić szybciej, inne lepiej,

Manipulacje nad magicznością przedmiotów - możliwość rzucania na przedmioty niezbyt potężnych zaklęć.

Odporność na zaklęcia działające na umysł i zmysły - zwiększona odporność na zaklęcia działające na umysł i zmysły np. na hipnozę, zauroczenia, czy iluzje.

DruidKot

DruidKot

27.05.2004
Post ID: 9762

Dwie sprawy:
manipulacje nad magicznością przedmiotów możliwość rzucania na różne przedmioty różnych zaklęć np. na miecz można rzucić zaklęcie "leczenie ran" i np co 105 uderzeń mieczem będzie rzucał na właściciela dane zaklęcie lub na tarcze zaklęcie odporności na magię; mając 1 poziom tej umiejętności można będzie rzucać zaklęcia tylko z 1 poz.

Ech... Nie sprawdzi się... To jest dobre w takim Diablo, ale tu...?

* * *

Sprawa druga:
Macie te swoje atrybuty i umiejętności... I co z tego? korzystacie z nich? tylko Mr. Rabbit raz coś z nimi zrobił... Ech...

Eru

Eru

30.05.2004
Post ID: 9763

DK - dość szybko się skapnąłeś że posiadam taką umiejętność.........

chdziło mi mo możliwość zaczarowywania przedmiotów, np. pergaminów, strzął, broni ALE tylko do pewnoiego staponia...................... tzn. na takowe rzeczy nie rzuca sie potężnych czarów.......

DruidKot

DruidKot

9.10.2004
Post ID: 9764

Hmmm... Czy pod umiejętność "Wykrycie Magii" podchodzi wykrywanie iluzji? Byłbym wdzięczny za odpowiedź...

Pozdrawiam,
DruidKot

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

9.10.2004
Post ID: 9765

Hmm wydaje mi się, że tak. Bo jednak Iluzja jest częścią Magii jakby nie patrzeć. Ale nie jestem pewna czy można jej wykrycie zaliczyć do całości wykrywania magii, bo to powinno zależeć od profesji danej osoby - jakie ma zdolności wykrywania magii (a dokładniej jakiego typu)... :P

DruidKot

DruidKot

9.10.2004
Post ID: 9766

Ekhm :P No to zdecyduj się, czy rozbijasz tą umiejętność na dwie, czy wykrycie iluzji podchodzi pod wykrycie magii :> ...

Ja jestem za tym, by wykrycie magii zmienić na wykrycie iluzji, bo co niby wykrywać można w magii?... Iluzję :)

Pozdrawiam,
DruidKot

PS. Nie spodziewałem się tak szybkiej odpowiedzi... :> Fajnie :)

Ghost

Ghost

9.10.2004
Post ID: 9767

GRUMBELLGAST

Skupienie - zamiana w kota o losowym wyglądzie. (Dostępna od Drogi Odkupienia)

Nami

Mistrzyni Zagadek Nami

9.10.2004
Post ID: 9768

No to tak :

Wykrycie iluzji - to wykrycie iluzji i tyle.

Wykrycie magii - to będzie coś innego niż wykrycie iluzji. Chodzi mi o to, że np. można wyczuć lekką woń magii w danym pomieszczeniu, lub w momencie rzucania czaru... o to mi chodzi z wykryciem magii ;)

Ghost

Ghost

24.12.2004
Post ID: 9769

ANTHONY "KRWAWY KRUK" EDWARDS

Okrzyk Bitewny - przełamuje strach i działanie niektórych słabszych aur i czarów, zwiększa morale innych bohaterów, ale powoduje, że Anthony się męczy, jest bardziej podatnego na ciosy i jest okropnie osłabiony - może nawet zemdleć.

Hellscream

Hellscream

2.03.2008
Post ID: 24806
Zawołania (Łowcy Demonów)
Zawołania to proste zaklęcia, podobne do wiedźmińskich Znaków. Różnią się tym, że nie jest wymagane wykonywanie gestów lecz słów. Istnieją 4 Zawołania:

- Cios Zza Grobu (stożek skalny nagle wyrastający z ziemi)
- Krzyk Piekła (wrzask przerażający okolicznych wrogów)
- Zmysł Łowcy (pozwala wyczuć okoliczne demony)
- Zew Krwi (wyzwala pierwotne instynkty Łowcy, zwiększając jego tężyznę fizyczną)
Nekros

Nekros

2.03.2008
Post ID: 24818
Czerpanie mocy z magicznych przedmiotów (chyba tłumacyć nie musze:)).
Ynaf

Ynaf

2.03.2008
Post ID: 24845
Zbójczy zmysł- Pozwala danemu łowczemu skupić swoje zmysły, dzięki czemu potrafi zadać kilkakrotnie większe obrażenia.

Mistrz kotła- Pozwala wykryć wszystkie złowrogie mikstrury, a także dodaje umiejętność sporządzania "mikstur wyższych".
Fergard

Fergard

16.03.2009
Post ID: 42180

Starcie z Krakenem obudziło pierwotną bestię drzemiącą w Fergardzie. Demona, potężnego i okrutnego, ale także głupiego - Xipanticusa. Fergard może zmienić się w tego demona, gdy zagrożenie jest ewidentne i ekstremalne lub w przypadku poważnego wyprowadzenia z równowagi.

Ponieważ Fergard zmienia się w zupełnie nową istotę, podam wszystkie jej niezbędne parametry:

Wiek - ok. 120 lat
Wzrost - 1.98 m, ale chodzi przygarbiony.
Waga - 120 kg
Wygląd - Wielkie, gadzie oczy, ustawione pod kątem prostym do paszczy, więc Xipanticus musi odwracać się o 90 stopni, by popatrzeć na przeciwnika. Szeroka paszcza pełna ostrych zębów, kolce na barkach, krótkie nogi, długie, pazurzaste łapy. Kolor jego skóry jest różnorodny i zmienia się sam z siebie.

Atrybuty:

Siła - 15
Zręczność - 11
Inteligencja - 3
Charyzma - 1
Siła Woli - 1
Refleks - 11
Opanowanie - 3
Kondycja - 11

Umiejętności:

Walka wręcz - Bardzo dobry
Skakanie - Dobry
Upadki/Przewroty - Dobry
Nieświadomy unik - Dobry
Pierwszy atak - W miarę
Szybki bieg - W miarę
Uniki - W miarę
Uchylenie - W miarę
Odp. na trucizny - W miarę
Broń rzucana - Marny
Skradanie - Marny

Ekwipunek - Żaden, nie licząc przepaski biodrowej.

Wady - Głupi jak but, a co za tym idzie łatwo można go przekupić pożywieniem, przymusić magicznie bądź wyeliminować z gry. Dla wprawnego maga percepcji nie będzie zbyt groźnym przeciwnikiem, o ile zdąży rzucić zaklęcie. Przy okazji średnio mu idzie odróżnianie wrogów od sprzymierzeńców. Jeżeli ktoś ma charakterystyczne ubranie bądź kształt i jest przyjaźnie nastawiony, Xipanticus nie zaatakuje go. W innych przypadkach...

Dziękuję. Trzeba będzie też opisać Daevę - Drugiego demona, ale to we właściwym momencie.