Imperium

Drużyna Marzeń

Chyba już kiedyś był taki temat :)
Nie mniej jednak z przyjemnością przytoczę swój wymarzony zestaw jednostek (nigdy takiego nie miałem).

1. Centaur captain
2. Storm elemental
3. Royal griffin
4. Sharpshooter
5. Pit lord
6. Naga queen
7. Arch devil

IMO zestaw doskonały pod każdym względem - zarówno do walki w zwarciu jak i na dystans; do walki w polu i atakowaniu twierdz.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.12.2007, Ostatnio modyfikował: Dagon


It's only after we've lost everything that we're free to do anything.

Dagon

Arch devil


Arcydiabeł byłby doskonałą jednostką gdyby nie jego wytrzymałość (200HP?).

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.11.2007, Ostatnio modyfikował: Ghulk


"Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć."

1. Centaur Bojowy - szybkość.
2. Żywiołak Burzy - najlepszy strzelec drugiego poziomu - moim zdaniem nawet najlepsza jednostka.
3. Cerber - 3 głowy, brak kontrataku.
4. Vampirzy Lordowie - brak kontrataku, latanie, odradzanie.
5. Potężne Gorgony - wytrzymałe, zabijają wzrokiem.
6. Żywiołak Magii - atak dookoła, brak kontrataku, odporność na magię.
7. Piekielna Hydra - atak dookoła, brak kontrataku.

I wszystko jasne. Lepiej nie zbijać się w grupy.


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

Ghulk

Dagon: Arch devil


Arcydiabeł byłby doskonałą jednostką gdyby nie jego wytrzymałość (200HP?).


Wiesz, pod Arcy diabła trzeba mieć specjalną taktyke, dzięki temu może on się równać z najlepszymi. Oczywiście niezbędne jest Wskrzeszenie.

P.S. Hellburn - u Ciebie tylko wampir lata, czy to troszke nie za mało na zdobywanie zamków?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.11.2007, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

OFFTOP - darujcie plzz :p
Diabeł wymiata nawet bez specjalnej techniki.
Jak tam kiedyś nie miałem co robić (musiało mi się baaardzo nudzić) to porównywałem jednostki 7lvl: 1000 vs 1000. Z tego co pamiętam to Diabeł zawsze przegrywał tylko z Aniołem. Czasem zdarzyło mu się od Behemota oberwać. Jednak nie jestem tego pewien na 100%.

Ghulk wspomniał że 200HP to wada. Ja patrzę na to inaczej sugerując się tym co napiałem powyżej: Gdyby dodać Diabłowi choćby 30HP to byłby z deczka przegięty. Co prawda taka jednostka przydałaby się Inferno jednak wole obecny stan rzeczy. A poza tym jest to rozwarzanie typu "co by było gdyby"

Ponadto jak wspomniał H.G: wskrzeszenie+diabeł to świetny zestaw. Ja jednak grając tym zamikiem preferuje M.ognia - Frenzy, Bloodlust, Curse - idealna dla demonów; a i Armageddon (+ifryt ;D) trafia się dość często. A przy decydujących walkach Ofiara z Gogów(których nikt zwylke nie rusza aż do końca) jest też użyteczna.


ps. moje wcześniejsze stwierdzenie o "doskonałości" odnosiło się do całego zestawu jednostek. Rzeczywiście brzmi to jakbym odnosił się do Diabła.
Sorry już poprawiam :)

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 11.12.2007, Ostatnio modyfikował: Dagon


It's only after we've lost everything that we're free to do anything.

1. Halabardier/ Centaur Bojowy - chyba dwie najlepsze jednostki 1-go poziomu
2. Harpia wiedźma - za atak-powrót
3. Szary Elf - za podwójny strzał
4. Arcymag - za twarzowe
5. Arcylisz/ Wielka Gorgona - za trującą kulę (arcylisz), za dmg (Wielka Gorgona)
6. Czempion/ Czarny Rycerz - obydwie jednostki są świetne
7. Czarny Smok / Archanioł - jakoś lubię te jednostki w walce...


Nie pytaj co JB może zrobić dla Ciebie. Pytaj co ty możesz zrobić dla JB.

Haav Gyr

P.S. Hellburn - u Ciebie tylko wampir lata, czy to troszke nie za mało na zdobywanie zamków?


I znowu odgrzewamy ;P
Już kiedyś pisałem, ja podczas gry z ludzkim przeciwnikiem nie bawię się w zdobywanie jego zamków itd. Poprostu zwykle umawiamy się, że pakujemy całą armię i cały exp w jednego bohatera po czym konfrontujemy się na otwartym polu...

PS zapłon szachisty :F


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

1) Halabrdnik
2) Żywiołak Burzy
3) Wysoki Elf
4) Arcymag
5) Arcylisz
6) Upiorny Rycerz
7) Archanioł


Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.

1.kościel
2.kusznikszary elf
3.Becholder
4.zbrojny
5.Minotaur królewski
6.Rycerz
7.Archanioł Lepiej?
Morale: -3 ;) (]4 Miasta-4,nieumarły-1,Archanioły+1,Minotaur+1
Nie tak źle :)

Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 29.01.2008, Ostatnio modyfikował: Black Emper


Tak uderzaj, aby skazaniec czuł, że umiera.

Autor: Kaligula

Black Emperror

Morale: -3 ;) (]4 Miasta-4,nieumarły-1,Archanioły+1,Minotaur+1
Nie tak źle :)



Gwoli ścisłości - za jednostki z 4 różnych miast kara do morale wynosi -2, a morale minotaurów wpływa tylko na je same, nie na resztę armii.


Neutralność nie zawsze jest możliwa...

To i tak wyjdzie -3 :)


Tak uderzaj, aby skazaniec czuł, że umiera.

Autor: Kaligula

<[Black Emperror: 2.Strzelec (ten od Gelu)>
sharpshooter to 4 poziom.


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

1) Mi tam wychodzi morale twego dream teamu -2. Zresztą mojego też.

2) Tak Hellburnie, ale jest niejako ulepszoną wersją kusznika/łucznika z poziomu drugiego.

3) Ogólnie to Black Emperror miesza jednostki ulepszone i nieulepszone. Naprawdę...


Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.

Tabris

2) Tak Hellburnie, ale jest niejako ulepszoną wersją kusznika/łucznika z poziomu drugiego.


...i elfa z 3 poziomu, ale TYLKO w kampanii. Technicznie jest to jednostka 4 poziomu.
To tak jak ja bym chciał mieć na każdym poziomie każdy rodzaj smoka. Bezsens totalny.


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

ale smoki to automatycznie 7 poziom


Tak uderzaj, aby skazaniec czuł, że umiera.

Autor: Kaligula

Ale ty jednostkę 4 poziomu (Strzelec) wpisałeś na poziomie drugim. Złamałeś porządek. (Czemu zmieniłeś avatara? tamten był taki przerażający i bombowy.


Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.

Bo mi MiB kazał


Tak uderzaj, aby skazaniec czuł, że umiera.

Autor: Kaligula

Black Emperror

ale smoki to automatycznie 7 poziom


zależy jeszcze które smoki :)


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

My dream team:
1.centaury/centaury bojowe
2.żywiołaki powietrza/burzy
3.leśne elfy/szare elfy
4.wampiry/alpy
5.demigorgony/gorgony
6.kawalerzyści/czempioni
7.ogniste ptaki/feniksy

Team strzelecki:
1.gremliny mistrzowie
2.żywiołaki burzy
3.szare elfy
4.meduzy królewskie
5.arcylisze
6.cyklopy królewskie
7.tytani

Team latający:
1.rusałki
2.harpie wiedźmy
3.smocze oślizgi
4.alpy
5.ptaki gromu
6.skorpikory
7.feniksy

Team do walki wręcz:
1.centaury bojowe
2.harpie wiedźmy
3.smocze oślizgi
4.alpy
5.gorgony
6.czempioni
7.feniksy

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.04.2009, Ostatnio modyfikował: Gem

Gdybym ja miał wybrać "Dream team", wybrałbym:
- poziom 1: Halabardier(Ma dużo hp, jest szybki i lekko zmiecie inne jednostki)
- poziom 2: Żywiołak burzy(Życia ma aż 25hp, jest bardzo szybki, brak ograniczeń w walce wręcz)
- poziom 3: Obserwator(Dosyć silny no i smaży jak najlepsza tostownica :))
- poziom 4: Krzyżowiec(Podwójny atak, 12 def.)
- poziom 5: Wielkie gorgony(najwięcej hp ze wszystkich jednostek 5 poziomu, silna)
- poziom 6: Upiorny rycerz(dużo hp, silny i szybki, przeklina , no i uderzenie śmierci - 2x dmg)
- poziom 7: Tytan(już sam fakt, że strzela, sprawia, że jest w czołówce plus brak ograniczeń w walce wręcz)


PS. W przypadku gorgony nie liczyłem zabójczego spojrzenia, bo w całej mojej historii zdarzyło ono się raz(na goblinach, straty po spojrzeniu - 1 goblin :()
Po prostu musisz atakować gorgonami najmniej liczebne oddziały w stosunku do liczby twoich gorgon, spróbuj;) mojej rady - H.G.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.03.2008, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr


Otarcie się o śmierć niczego nie zmienia. Śmierć zmienia wszystko.