Imperium

Dark Messiah - Dyskusje

Temat został stworzony, aby osoby czekające na premierę tej gry mogli wymienić się swoimi opiniami.

Coś cię niepokoi, ciekawi, nurtuje ?
Masz jakieś niezwykłe spostrzeżenia?
Podziel się tym z innymi.

Mam nadzieję, że temat rozwinie skrzydła.

Jako, że nadzieja sama nie zawsze wystarcza, dlatego zadam pytanie:
Co uważasz o przeniesienu świata M&M do gry FPS?
Czekam na ciekawe wypowiedzi.

Z mojej strony bardzo spodobał mi się ten pomysł, skoro był już RPG, strategia, TPP to pora na FPP. Oczywiście gra powinna zachować charakter RPG, co zapewne się stanie. Jednak tego dowiemy się dopiero w dniu premiery, a może wcześniej podczas betattestów, kto wie ...

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.09.2010, Ostatnio modyfikował: Erin


Imię twe – Patriota,
Kto nie zna korzeni, ten nie zrozumie
W sercu ogień nie zgasł,
Kto nie z nami, ten przeciw nam !

АРИЯ - Патриот

Kolejna gra niewymagająca (zbytniego) myślenia -mimo to, podoba mi się.
Czasem lubię "odpocząć" od RPG (tudzież strategii) i zazwyczaj wtedy przydają się takie "siekaniny" (wolę symulatory, ale drążek padł).

Widać, że gra nastawiona na efekty graficzne, chociaż możliwości pozbycia się przeciwników zapowiadają się imponująco.
Szkoda tylko, że gra ewidentnie multiplayer - zabawa dla jednego gracza ma starczać na około 12 godzin (w którymś z wywiadów to było).
Mam nadzieję, że tryb "evolution" będzie to rekompensował i oby nie było powtórki z "simultanious turns" z HV (gdzie Nival po prostu zawalił sprawę).


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Ja także liczę na coś lekkostrawnego, bo ostatnimi czasy wszelakie eRPGi zaśmiecają mi umysł i zabierają cenny czas. DM powinien być dynamiczny, efektowny i przede wszystkim bardzo grywalny, zarówno w singlu, aby przejść go kilka razy, a także w multi, abyśmy mogli ukoić nerwy po tygodniu ciężkiej pracy w przyjemnej rozgrywce wieloosobowej. No i będzie to doskonała okazja do utworzenia oficjalnego klanu Jaskini Behemota.


Kiedyś pewien człowiek powiedział, że prawda jest jedyną rzeczywistą rzeczą na świecie. Tylko ona zostaje, kiedy zedrze się zasłonę ciemności i cieni.

Nie podoba mi się że jest TYLKO 12 misji. Może jeszcze plansze będa liniowe? nieeee.. ja chcę rozbudowany, otwarty świat w stylu Obliviona


Ładuję podpis..

Liczba "misji" nie została jeszcze nigdzie dokładnie podana, tak samo jak nie jest pewne czy ten świat nie będzie "otwarty".

Jakkolwiek konwencja gatunków stawiających akcję na pierwszym miejscu raczej tworzy rozgrywkę ograniczoną, a napewno nie tak rozbudowaną jak chociażby wspomniany Oblivion.

Trzebe pamiętać, że DM nie jest dziesiątą częścią sagi Might and Magic.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 17.06.2006, Ostatnio modyfikował: mah


Imię twe – Patriota,
Kto nie zna korzeni, ten nie zrozumie
W sercu ogień nie zgasł,
Kto nie z nami, ten przeciw nam !

АРИЯ - Патриот

Ja natomiast liczę na ciekawy multiplayer. Nie wiecie może czy mają w planach wypuszczenie dema?


HVI moderator

Demo ma wyjść w lipcu.

Oby wyszło, ciężko wydaje się pieniądze na grę w którą nie miało się przyjemności choć chwilę pograć.


Imię twe – Patriota,
Kto nie zna korzeni, ten nie zrozumie
W sercu ogień nie zgasł,
Kto nie z nami, ten przeciw nam !

АРИЯ - Патриот

Daegil

Demo ma wyjść w lipcu.

Biorąc pod uwagę to, że betatesty dopiero się rozpoczęły, a sama gra ma być najszybciej pod koniec września, mało prawdopodobne jest, aby demo było już w lipcu.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 22.06.2006, Ostatnio modyfikował: Avonu


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Numer 124 CDA - temat numeru DM. "na 5 lipca zapowiadane jest grywalne demo tej produkcji..."

Demem może być wersja gry jaka pokazana została dziennikarzom na targach E3.

Daegil

Numer 124 CDA - temat numeru DM. "na 5 lipca zapowiadane jest grywalne demo tej produkcji..."

CDA - no tak, "wiarygodne" źródło, nie ma co. :P
Kiedy ten 124 numer wyszedł - miesiąc, dwa temu? Od tego czasu dużo mogło się zmiecić (choćby to, że przesunięto datę premiery).
I czy informacja o dacie dema pojawiła się gdzieś jeszcze, np. na jakiejś stronie lub forum o DMoMM? Jeśli nie, to jest mało prawdopodobne, że 5 lipca demo będzie (choć nie niewykluczone).


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Jeśli przeglądniesz stronę o Dark Messiah to zauważysz jak niewiele można się tam dowiedzieć, więcej informacji znajduje się na oficjalnych forach, jak i stronie ogólnej o serii.

A z tym CDA, mógłbyś podać, który to miesiąc, bo w numeracji nie orientuje się :)


Imię twe – Patriota,
Kto nie zna korzeni, ten nie zrozumie
W sercu ogień nie zgasł,
Kto nie z nami, ten przeciw nam !

АРИЯ - Патриот

Numer kwietniowy :P
Beta jest skupiona tylko na trybie multiplayer, a w demie prawdopodobnie będzie "pewna"
wersja z E3. Dlatego demo ma szansę wyjść już w lipcu.

Zreszta oglądając pokaz każdej z klas (dostępne na stronie gry) pokazane jest miejsce znane z dema E3 :)

Ale jeśli w lipcu to raczej końcem.


Imię twe – Patriota,
Kto nie zna korzeni, ten nie zrozumie
W sercu ogień nie zgasł,
Kto nie z nami, ten przeciw nam !

АРИЯ - Патриот

Warto czekać...
Wszystkie "smaczki" zawarte w grze typu korzystanie z pomocy elementów środowiska, zamrażanie desek, po czym bardzo "realistycznie" ork(bądź inna istota) się wywraca i spada w otchłań... Na prawdę świetne :) Sposoby pozbycia się przeciwnika zapowiadają sie znakomicie, jest ich dużo dzięki czemu gra nie będzie tak monotonna, gdzie każdego przeciwnika pozbywa się w ten sam lub podobny sposób.

Oczywiście widać nacisk na efekty graficzne, ale może one mają nam bardziej pomóc z utożsamieniem się z tym, co robimy? Wymagania bardzo wysokie, ale czegóż innego można się spodziewać po takiej grafie?

Mimo to gra podoba mi się i czekam na nią z nie mniejszym zniecierpliwieniem niż na H5, które było dla mnie swego rodzaju rozczarowaniem(ale to już inna sprawa, więc zaczynać dyskusji nie ma najmniejszego sensu:))

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 1.07.2006, Ostatnio modyfikował: Puzon


"We walk our own path. Alone."

Ale czy to źle, że jest taka dobra grafika? Oczywiście, jeśli nie ucierpi na tym grywalność i mój portfel to dobrze:)

Poza tym można zauważać, że gry właśnie tego typu raczej są pionierami w rozwoju grafiki komputerowej.

Ciekawe tylko kiedy wydadzą. Oby to był wrzesień :)


Imię twe – Patriota,
Kto nie zna korzeni, ten nie zrozumie
W sercu ogień nie zgasł,
Kto nie z nami, ten przeciw nam !

АРИЯ - Патриот

Nie no bardzo dobrze, że jest taka grafika, niewątpliwie pozwoli nam bardziej się wczuć w rozgrywkę ale masz racje - na tym portfel może ucierpieć :) No cóż, coś za coś :)

Co do wydania gry to zapewne będzie to wrzesień/październik, oczywiście wolałbym, żeby to był wrzesień :)

A tak btw: Polski wydawca DMoMM otworzył forum dyskusyjne. Być może będzie można sie więcej dowiedzieć o polskiej wersji gry...

Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 1.07.2006, Ostatnio modyfikował: Puzon


"We walk our own path. Alone."

Natrafiłem, przeglądając o2.pl na dział związany z Dark Messiah of Might & Magic. Oto link do niego: http://www.lemontv.pl/pokaz.php?id=404&cat=11

A oto link do filmiku związanego z Dark Messiah of Might & Magic: http://www.lemontv.pl/download.php?id=514

Być może Wam się przyda :)

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 6.07.2006, Ostatnio modyfikował: Mecku


Wolę żałować niepomyślnych wyników niż wstydzić się odniesionego zwycięstwa

/Aleksander Wielki/

Straszliwie się zawiodłem. W demie nie można zmienić rozdzielczości na 800x600 i mniejszych (większych?) dostępne są dopiero od 1024x768, co sprawia że moja maszynka momentami przycina pomimo najmniejszych detali...
Ale samo demo - wspaniałe. Szczególnie ciekawy jest rozwój postaci - nie masz od groma skilli w których się pogubisz, ale jednocześnie jest ich wystarczająco dużo żeby zadowolić większość graczy :)


MonoKOK is always watching.

Ja samym demem jestem rozczarowany (Demem, nie grą)...
Prawie 1,5GB musiałem ściągać by zagrać w tutorial i jedną z misji? Nawet nie dali zawalczyć z bosem (cyklopem) po jej przejściu! Pozatym gdzie ta nieliniowość podczas misji? Mam nadzieję, że w pełnej wersji będą jak zapowiadano różne drogi do celu a nie jedna wyznaczona... Do minusów dodam jeszcze ślepe AI. Dobra, rozumiem, że jak czarem rozwaliłem deskę od konstrukcji i ork spadł, to gdy wstał mógł mnie nie widzieć bo stałem w pewnej odległości od niego. Ale jak mu póściłem 5 kolejnych ognistych pocisków to już powinien się zorientować skąd go "nawalam" !!! A on stał w miejscu, rozglądał się i tylko mi groził... I tak przekonałem się, że tamtym czarem bezpośrednio zabić nie można, tak więc wziąłem łuk i zakończyłem żywot biednego orka...

Dobra, dość narzekania, teraz plusy:
-ciekawa walka (oprócz różnych ciosów, czarów itp dobrze jest wykorzystywać teren, można rzucać skrzynkami w orki, można kopniakiem nie tylko zepchnąć je z krawędzi czy ze schodów, ale także przewracać je czy wwalać w ogień (fajnie się fajczą)
-ładna grafika
-ogólnie nieźle

Szkoda, że nie ma dema multi, ciekawy jestem jak multi wygląda w praktyce.

PS: Na moim sprzęcie musiałem tylko kilka rzeczy zmienić na medium, a reszta na hardzie śmigała, więc dla mnie wymagania spoko ;) Opłacało się grafę zmieniać ;P

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.08.2006, Ostatnio modyfikował: Pavciooo