Imperium

[WoG] Four Upgrades

Czy podoba Ci się mod?

  • Tak
  • Nie

Nie wiem, nie grałem, ale może kiedyś... :p


Jeśli coś chcesz, zawsze możesz to osiągnąć.

Invictus

Pewnie dlatego, że osy już były w serii MM , a konkretnie w Day of the Destroyer.

Tak, właśnie dlatego.

Dziękuję za dobre komentarze.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.11.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonar

No to teraz już wiem dlaczego osy, a nie szerszenie, ale myślę, że szerszenie są groźniejsze. :P


Jeśli coś chcesz, zawsze możesz to osiągnąć.

UWAGA!
Znana jest dokładniejsza data premiery moda. Z modem uporamy się do 20.11.2008, choć mod może wyjść szybciej. :)
Otworzyłem dzialik Download (nie, mod jeszcze nie wyszedł). Znajdziecie w nim dokumentację moda. Poczytajcie sobie lekturę... ;)

11.11.2008

FU 1.0 beta - PREMIERA!

DOWNLOAD:
Pliki do pobrania z moda:

POBIERZ - FU 1.0 beta PL (2.70 MB)
POBIERZ - FU 1.0 beta EN (2.70 MB)
POBIERZ - dokumentacja do FU 1.0 beta (8 KB)
POBIERZ - pliki do patcha do edytora map (17 KB)

Download jest też w moim pierwszym poście. Instalacja opisana w dokumentacji, jak i również w moim pierwszym poście.

Dobrej zabawy! ;)

Pozdrawiamy!

FU Team

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 1.12.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonar

FU Team? kto do niego należy?


Rozród nie jest prawem człowieka.

Tarnoob Jedwabislav

FU Team? kto do niego należy?

Wszystko jest w dokumentacji, która jest nawet do pobrania osobno (jakby ktoś nie chciał od razu pobrać całego moda), ale mogę napisać:

Dokumentacja

10. Autorzy

FU Team:

- Władca Smoków
- Jankes
- Quba Drake

Specjalne podziękowania:

- Acid Dragon
- Altair
- Tichondrius
- Arstahd

Alfa-testy:

- Smoczy Wojownik

Po za tym "FU Team" to taka żartobliwa nazwa, bo trzy osoby to nie jeszcze wielki team. ;)

PS.: Władca Smoków i Drakolicz to ta sama osoba - ja. :P

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 11.11.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Fajnie, pobiorę jak już kompa będę mieć. Mam kare. :p


Jeśli coś chcesz, zawsze możesz to osiągnąć.

FAQ dodane. W moim pierwszym poście.

Małe plany na ulepszenia w FU w wersji 2.0:

a) ZAMEK

1. Halabardier > Wojownik (NU 2.0)
2. Krzyżowiec > Paladyn
3. Kapłan > Kapłan Wojny
4. Archanioł > Serafin

b) BASTION

1. Centaur Bojowy > Sylwański Centaur
2. Krasnolud Bojowy > Niziołek
3. Wysoki Elf > Strzelec
4. Złoty Smok > Czarodziejski Smok

c) FORTECA

1. Większy Gremlin > Gremlinołaj
2. Żelazny Golem > Złoty Golem
3. Arcymag > Czarodziej
4. Tytan > Lord Piorunów

d) INFERNO

1. Cerber > Ognisty Rumak (może coś się jeszcze znajdzie na zamianę)
2. Rogaty Demon > Demon Cienia (QS)
3. Ifryt Sułtański > Ifryt Radża
4. Arcydiabeł > Piekielny Baron

e) NEKROPOLIS

1. Zombi > Mumia
2. Upiór > Duch
3. Upiorny Rycerz > Koszmar
4. Duchowy Smok > Krwawy Smok

f) LOCH

1. Beholder > Potworne Oko
2. Królewska Meduza > Cesarska Meduza
3. Królewski Minotaur > Krwawy Minotaur
4. Czarny Smok > Smok Ciemności

g) TWIERDZA

1. Hobgoblin > Jeździec Dzika
2. Ogrzy Mag > Ogrzy Szaman (NU 2.0)
3. Ptak Gromu > Ptak Burzy
4. Starożytny Behemot > Upiorny Behemot

h) CYTADELA

1. Gnoll Maruder > Wilkołak
2. Większy Bazyliszek > Starożytny Bazyliszek
3. Królewska Wiwerna > Kwasowa Wiwerna
4. Hydra Chaosu > Gorynycz

i) WROTA ŻYWIOŁÓW

1. Rusałka > Sylfida (Driada tylko, że ma zmienioną nazwę)
2. Żywiołak Energii > Żywiołak Elektryczności
3. Żywiołak Magmy > Żywiołak Minerałów
4. Feniks > Święty Feniks

Dzięki różnym zagmatwaniom ulepszenia będą chyba takie jak wyżej i w dodatku do gry mają szansę powrócić: Rdzawy Smok i Kryształowy Smok. :)

Komentujcie - co się wam podoba, a co nie.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 28.11.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Paladyn to też dowódca Zamku, więc proponowałbym inną nazwę. A gdy byście jeszcze wilkołakowi jakąś zbrójkę dorobili...:P
Pozdrawiam i powodzenia życzę


Śmierć to tylko nowy początek. Z założenia.

Inną nazwę? Tylko jaką... Rycerz Graala? - tak mi nazwa jako pierwsza do głowy przyszła. Mógłby rzucać Błogosławieństo - zaklęcie z kielichem - to chyba Graal...
Albo Fanatyk... jak z Heroes V.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 28.11.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Widzę, że pojawia się diabeł z MM7.
Co do ulepszenia krzyżowca - może weteran? Albo łowca smoków (taki jak w MM8)?
Czy w którejś wersji WoG nie ma cesarskiej wiwerny? Jestem na 100% pewny, że gdzieś w necie widziałem screen z ulepszoną wiwerną królewską.
Wg. mnie ulepszenie wysokich elfów do strzelców i arcymagów do czarodziejów bez obniżenia ich statystyk byłoby zbyt dużym wzmocnieniem bastionu i fortecy. A trochę szkoda tak fajne jednostki osłabiać.


Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!

Invictus

Widzę, że pojawia się diabeł z MM7.
Co do ulepszenia krzyżowca - może weteran? Albo łowca smoków (taki jak w MM8)?
Czy w którejś wersji WoG nie ma cesarskiej wiwerny? Jestem na 100% pewny, że gdzieś w necie widziałem screen z ulepszoną wiwerną królewską.
Wg. mnie ulepszenie wysokich elfów do strzelców i arcymagów do czarodziejów bez obniżenia ich statystyk byłoby zbyt dużym wzmocnieniem bastionu i fortecy. A trochę szkoda tak fajne jednostki osłabiać.

Demon Cienia - tak to diabeł z MM.

Paladyn - Chyba będzie to Fanatyk - byłby pod wpływem czaru - Pogromca.

Wiwerna - W wersji WoGa nie, ale była w Quicksilverze Starożytna Wiwerna z MM. Problem w tym, że ona WoGóle nie stała w miejscu (ciągły lot) i nie była najlepszej jakości...

Strzelec i Czarodziej - Te ulepszenia były planowane już od pierwszej wersji FU. Strzelec i Czarodziej mają obniżone statystyki. W następnej wersji FU planuję jeszczę osłabić Czarodzieja - zaklęcia grupowe to duży bonus dla armii z Fortecy.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 29.11.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Czy projekt FU zamierza wprowadzić drugie ulepszenie dla wszystkich jednostek z każdego miasta (docelowo oczywiście)?


Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!

Takie rzeczy to tylko w 3.59...


"Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć."

Invictus

Czy projekt FU zamierza wprowadzić drugie ulepszenie dla wszystkich jednostek z każdego miasta (docelowo oczywiście)?

Nie. Tylko Cztery Ulepszenia. Z obecną liczbą miejsc na jednostki jest to niemożliwe. No... może by się dało, ale trzebaby robić ulepszenia totalnie na siłę, przez co byłby nielogiczne. Już z czterema są kłopoty, więc po co "wyciskać" jeszcze więcej?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.11.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Po co?
Według mnie wzbogaciłoby to rozgrywkę, ale oczywiście nie mam pojęcia o dodawaniu jednostek i etc, więc nie znam realiów takich działań - trudności z tym związanych i tak dalej.
A więc istnieje w H3 limit jednostek? Ile on wynosi? I jeszcze jedno: czy wprowadzanie nowych ulepszeń doprowadzi do wyeliminowania z gry jednostek neutralnych?


Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!

Limit jednostek wynosi 255. Co więcej, „po chałupniczemu” jednostek nie można dodawać. Potrafią to tylko nieliczni członkowie WoG Teamu. Można tylko podmieniać istniejące stwory. Dlatego w NU nie ma wysłanników ani dodatkowych strzelców, a w FU zabrakło kilku smoków.

Ma to zmieniać VCMI, które (jeśli wyjdzie) zniesie wszystkie limity miast, stworów, artefaktów, itd. Do tego pozwoli dużo łatwiej modować grę – zamiast ERM będzie LUA.

W WoG-u 3.59 problem też ma być rozwiązany (dodawanie jednostek skryptami), ale limit dalej wynosi 255.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 24.04.2017, Ostatnio modyfikował: Tarnoob


Rozród nie jest prawem człowieka.

Link download do angielskiej wersji FU zaktualizowany, bo poprzedni plik został usunięty (czas).

EDIT:

Dość dużo pobrań było już... 59 (PL) + 5 (EN - stary link) = 64 pobrania. :) Jestem zaskoczony, że tyle osób pobiera mod.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 1.12.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonar