Geront
|
Gryfy mają zdolność: Nieograniczonego liczebnie kontrataku, to znaczy ze kontratakują wiele razy a nie raz jak inne jednostki. Ale nie mogą kontratakować gdy atakuje je jednostka z zdolnością: Blok kontrataku. np: Wampir, Naga czy Cerber.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.05.2008, Ostatnio modyfikował: Haav Gyr
//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
|
Mieszkaniec
|
A już myślałem, że mam jakąś ruską wersję Heroes III. Takie rzeczy to ja na szczęście wiem. Czyli wychodzi na to, że Darkness Rider troszeczkę wprowadza ludzi w błąd. No ale cóż, zdarza się. Dzięki Haav Gyr za upewnienie mnie w mojej wiedzy xD
Sens waszego życia uchwycicie wtedy, gdy zaczniecie zastanawiać się nad śmiercią i nietrwałością.
|
Geront
|
Darkness Rider może też po prostu być nowicjuszem i nie wiedzieć wszystkiego.
Np. tacy jak Drag czy H. G. to umieliby wymienić wszystkie zdolności każdego stwora w H III. LoL
|
Geront
|
To głównie wynika z tego, że w grach często są błędne tłumaczenia. Dlatego często zdolności np: Gryfów są mylone.
A mało kto w czasie gry sprawdza te zdolności, zwłaszcza takie troche "mniej" widoczne.
//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
|
Mieszkaniec
|
Dla mnie najlepszą jednostką są mroczni championi :D Lepszą nawet od swoich smoków LoL, a i w ogóle, w grze są najlepsi ze swojego poziomu :D Death rulezzzzzzz!!!
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.06.2008, Ostatnio modyfikował: Enifus
|
Jaskiniowiec
|
Według mnie najlepszymi jednostkami są archanioły ;) Nie dość, że mogą latać po polu bitwy, to jeszcze wskrzeszać. Nie powiem, ciekawy temat...
Drugą co do kolejności jednostką są smoki, zwłaszcza czarne. Trzecią, najlepszą, są gorgony.
Czwarta... Dżinny, o! To jest dopiero dobre, zwłaszcza jak się nie ma magów ;)
Piąta jednostka... Szare Elfy (przynajmniej strzelają podwójnie ^^)
Szósta. Alpy.
A ostatnia? Powiedzmy, arcylicze. Dobre są. ^^
Przynajmniej takie jest moje zdanie :)
|
Wędrowiec
|
Moje najlepsze jednostki: 1.Feniks(najszybsza jednostka w grze)
2.Archanioły(wskrzesza oddziały, daje +1Morale)
3.Gryfy Królewskie(zawsze kontratakuje)
4.Czarne Smoki(odporność na magie)
5.Dżiny(rzuca czary)
Przybyłeś tylko po to, by umrzeć
|
Wędrowiec
|
1.Halabardnik
2.Żywioł burzy
3.Cerber
4.Alp
5.Rok
6.Skorpena
7.Archanioł (leżeli uwzględnimy przyrost to Feniks)
|
Jaskiniowiec
|
1) Większy gremlin - jedyna jednostka strzelająca pierwszego poziomu.
2) Kusznik - strzeli raz, strzeli dwa i na ziemi głowa twa :).
3) Wysoki elf - nie chce mi się powtarzać wierszyka :).
4) Królewski bazyliszek - spójrz mi w oczy! ;P.
5) Gorgona - szybka, silna, cudowna.
6) Skorpena - maszyna do zabijania.
7) Feniks - po prostu kocham te szybkie, ogniste stworzenia. Podwójny przyrost i odradzanie się to wspaniałe umiejętności.
Podziel się posiłkiem, podaruj wiewiórce orzecha...
|
Wędrowiec
|
Najlepsze są archanioły, ponieważ mają stałe obrażenia i latają.
Na drugim miejscu wampiry, bo atakując,leczą się.
A na końcu gorgony...
Jedyne,co mnie pociąga bardziej od godziny grania w Heroesy,to...druga godzina grania.
|
Wędrowiec
|
1 szkielety - wskrzeszają się, jest ich dużo, statystyki maja średnie
2 wilczy rycerze - podwójny atak, szybkość, dobry atak i obrona
3 złe oczy, dałbym wysokiego elfa ale on jest mocny póki ktoś do niego nie podejdzie
4 wampirzy lord na równi z krzyżowcem (wampir za blokowanie kontrataku i za samowskrzeszanie, krzyżowiec za podwójny atak)
5 wielka gorgona na równi z czarcim lordem - spojrzenie gorgony i wskrzeszanie przez czarta, obie jednostki maja świetne staty
6 upiorni rycerze - bez dwóch zdań, dbl dmg potęga, klątwa, staty najlepsze z jednostek 6 lvlowych
7 archanioły - stały dmg i zdolność wskrzeszania, jakby były stworzone dla kuszników bo oni najczęsciej giną w (Castle)
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 9.08.2008, Ostatnio modyfikował: Foks
IGN: F00ks
|
Weteran
|
Wg mnie to będzie tak: 1. Centaury bojowe (Szybkie, dobrze atakują, niezła wytrzymałość)
2. Harpie wiedźmy (Duża wytrzymałość, powstrzymują kontraatak i wracają na miejsce)
3. Szare elfy (Strzelają aż za dobrze)
4. Wampirzy lordowie (Regenerują się, latają, powstrzymują kontraatak. Świetny stwór)
5. Gorgony (B. duża wytrzymałość, zabijają spojrzeniem. Dość szybkie)
6. Żywioły Magii (Odp. na magię, atakuje wszystkich wrogów. Trochę brakuje wytrzymałości)
7. Archanioły (Wskrzeszają, bardzo szybkie, mocno atakują)
|
Geront
|
Jeśli Gorgon jest dość szybki to chyba musze odnowić wiedze o H3;) - poza tym ok, może nie przesadzałbym z wytrzymałością Harpii;)
//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
|
Mieszkaniec
|
Moja koncepcja to jest nic innego jak: 1. Pikinier - Dobra wytrzymałość i rany porządne
2. Harpia
3. Elfi łucznicy po ulepszeniu lub królewskie gryfy
4. Ogry szamany (60 hapów to bardzo dużo
5. Gorgona
6. Naga ulepszona, bo likwiduje kontratak lub mroczny rycerz 120 hapów
7. Tytan to bardzo trudna jednostka do zabicia, strzela, jest odporna a magię dosyć dobry defens oraz nie ma minusów w walce wręcz w sumie jest bardzo potężny.
Mam do czynienia z fantastyką od urodzenia i mam niesamowitą wyobraźnię, efekty zobaczycie sami. I staram się być zawsze śmiertelnie poważny :)
|
Mieszkaniec
|
1. Crusader - atakuje 2 razy i jest wytrzymały
2. Ent - Zatrzymuje jednostki i na początkowych fazach gry nie do ubicia
3. Tytan - bezspornie :D
4. W Stronghold wszyscy są G. warci :D
5. Minotaur
6. Pit Lord - wskrzesza w demony :D
7. Physic Elemental - grupowe porażenie
8. Gorgony
Członek Gildii Kowali HoMM3.
|
Wędrowiec
|
Wg. mnie najlepsze jednostki to:
1.Centaur Bojowy
2.Żywiołak Burzy
3.Gryfy Królewskie
4.Wampirzy Lordowie
5.Wielka Gorgona
6.Upiorny Rycerz
7.Archanioł
|
Wędrowiec
|
Harpia zwykła jest do bani, czasem mnie denerwuje że tak się wraca, po ulepszeniu już jako tako
IGN: F00ks
|
Wędrowiec
|
1.kościeje
2.żywiołaki burzy
3.wysokie elfy
4.arcymagowie
5.arcylisze
6.upiorni rycerze
7.archanioły
|
Weteran
|
Mój układ najlepszych jednostek poszczególnych poziomów:
1.Centaur bojowy - niezła szybkość, obrażenia i ilość HP.
2.Żywiołak burzy - to właściwie trzeci poziom, więc siłą rzeczy musi być najmocniejszy.
3.Gryf królewski - silny, wytrzymały i zawsze gotowy do walki.
4.Wampirzy lord - duże obrażenia, powstrzymanie kontry i wysysanie HP.
5.Minotaur - silny i wytrzymały/Ptak gromu - lata i strzela błyskawicą.
6.Upiorny rycerz - wytrzymały, potężny w boju + podwójne obrażenia + klątwa.
7.Archanioł - bardzo dobra cecha specjalna, że już nie wspomnę o wysokich statystykach i pewnym ciosie. Właściwie wątpliwości miałem tylko przy piątym poziomie, gdzie mocna jest jeszcze gorgona. Natomiast przy pozostałych wybór był dość prosty. Nie mogę się zgodzić z poprzednikiem, że najlepsze jednostki poziomów 3,4 i 5 to strzelcy. Zarówno wysokie elfy, jak i arcymagowie i lisze mają małą obronę i łatwo je zabić.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.10.2008, Ostatnio modyfikował: Invictus
Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!
|
Weteran
|
1. Szkielet - Kościej
2. Krasnolud -Krasnolud bojowy
3. Ważka -Smocza ważka
4.Ogr-Ogr szaman
5.Czart-Czarci lord
6.Czarny rycerz- Mroczny rycerz
7.Anioł-Archanioł
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 10.10.2008, Ostatnio modyfikował: Nebirios
"Zał przestancie mi banowac konta 1!!!!"
Gothicdiego w temacie Humor Jaskiniowy
|