Imperium

HoMM VI nowości

Nieoficjalne informacje jednak od osób związanych z HV:

- Irina najprawdopodobniej ma być bohaterką elfów (trochę poniosła mnie fantazja :P).
- Paul Romero coś tam przebrzdąkiwał o chińskich i mandaryńskich dźwiękach - a ponieważ nagi z Sanktuarium w HV miały być chińszczyzną...

Wszystko to nieoficjalne i niepotwierdzone informacje.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 31.08.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Avonu

Irina najprawdopodobniej ma być bohaterką elfów

Bzdura. Na trailerze i screenach wyraźnie widać, że Irina będzie dowodzić nekromantami. Nie wiem po co puszczać takie ploty... BTW w CDA jest tego potwierdzenie, a oni nie zamieszczają informacji wyssanych z palca. Byli na pokazach gry w Paryżu i na Gamescomie więc wiedzą dużo więcej niż my...

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 31.08.2010, Ostatnio modyfikował: Kroater

Zadałem pytanie komu trzeba odnośnie Ireny i Anastazji:

Marzhin

The good name is Anastasya.

Kroater

BTW w CDA jest tego potwierdzenie, a oni nie zamieszczają informacji wyssanych z palca.

Ależ owszem, że zamieszczają i to nie pierwszy raz. W tej kategorii zawsze można liczyć na CDA. :P


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Avonu

Ależ owszem, że zamieszczają i to nie pierwszy raz. W tej kategorii zawsze można liczyć na CDA. :P

Przynajmniej teraz nie zamieścili żadnych głupot.

Kroater

Avonu: Ależ owszem, że zamieszczają i to nie pierwszy raz. W tej kategorii zawsze można liczyć na CDA. :P

Przynajmniej teraz nie zamieścili żadnych głupot.

Jeśli pominiemy Irinę i niektóre podpisy pod zdjęciami... :P


+++ Błąd Dzielenia Przez Ogórek. Zainstaluj Wszechświat Ponownie I Rebutuj.+++

Taka tylko malutka i świeżutka informacja, które mnie bardzo cieszy. W grze jest Czarny Smok ;) Czy jako jednostka rasowa? Zgaduj zgadula :p


Hide, listen, watch, learn… And when the time is right, strike from the shadow...

Tlaloc

Taka tylko malutka i świeżutka informacja, które mnie bardzo cieszy. W grze jest Czarny Smok ;) Czy jako jednostka rasowa? Zgaduj zgadula :p

Skąd niby ta informacja? :-) Na bieżąco przeglądam większość for dyskusyjnych i stron internetowych poświęconych Herosom i nigdzie takiej informacji nie wyłapałem.


HVI moderator

Elvin/HC

Well.. There are black dragons


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Nie zrozumieliście żartu Elvina. Ludzie żartowali sobie że w Herosach V nie ma ludzi o czarnym kolorze skóry a no co Elvin odpisał że są za to czarne smoki więc Nival/Ubi nie są do końca rasistami :-)


HVI moderator

Może i Elvin sobie żartował bo lubi robic sobie jaja i wprowadzac dezorientację :)
Ale ja te info mam od kogo innego i przesłane na skrzynkę. Nie wzięte z forum. On pewnie też je dostał to sobie teraz pogrywa przemycając prawdziwe info w takie właśnie dziwaczne sposoby. I ludzie nie wiedzą czy to prawda czy tylko gryps - i o to w sumie zawsze chodzi...


Hide, listen, watch, learn… And when the time is right, strike from the shadow...

/ spóźniłem się z odpisaniem /
Ok czyli witamy Czarne Smoki :)

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 1.09.2010, Ostatnio modyfikował: Kafi

Kafi

/ spóźniłem się z odpisaniem /
Ok czyli witamy Czarne Smoki :)

Miło mi to słysześć

Stawiam że będzie to potężny boss albo neutral .

A tak na serio czarny smok był ikoną zamku czarnoksiężników od zarania dziejów hirków (fakt w I odsłonie był to fioletowy smok) jednak w dalszych częściach czarny był najpotężniejszą jednostką u czarnoksiężników , tak więc pozostają dwie opcje jedna wyżej wspomniana przeze mnie(odnośnie bossa czy neutrala) i druga dająca poszlak do twierdzeń ,że pojawi się zamek czarnoksiężników ;)

Zamek pojawi się, ale w dodatku. Tak to sobie wymyśliłem :D


Guns N Roses 4ever!

W jednej z zapowiedzi HVI (hiszpańskiej):
http://www.3djuegos.com/juegos/avances/9427/2345/0/might--magic-heroes-vi/

Pojawiło się info że w podstawce ma być 5 frakcji ale wraz ze wszystkimi dodatkami ma być ich 10.

Google translate przetłumaczyło ten fragment z hiszpańskiego na angielski:

"Heroes of Might & Magic V, the title will carry us to a world ravaged by a war that will involve features five different, which has already been confirmed that we will find Necropolis, the Griffin Empire and Hell. This is a step backward from the previous installment of the series in the sense that it was reached eight factions have different due to the expansion, although it seems that Heroes of Might & Magic VI will reach figure of ten different armies through content updates."


HVI moderator

Tristan, ale to samo może oznaczać, że po prostu się pojawią alternatywne ulepszenia. I też będzie 10 różnych armii. :[


WE ARE THE BORG.
YOU WILL BE ASSIMILATED.
RESISTANCE IS FUTILE.

Osobiście nie wierzę w to że nie pojawią się nowe frakcje w dodatkach. Gdyby zostało 5 frakcji w podstawce wraz z dodatkami to byłoby to szalenie mało i byłby to spory krok wstecz, nawet w HII było 6 frakcji.


HVI moderator

Witam. Nie jestem zagorzałym fanem Herosów, jednak lubię sobie w nie od czasu do czasu pograć. Z niecierpliwością czekam na 6 część, bo poprzednie już się nieco postarzały. Do większości zmian podchodzę pozytywnie, jednak jest jedna rzecz, której nie zdzierżę. Chodzi o gryfy... Po zobaczeniu filmiku z bitwy jestem przerażony. Twórcy sobie jaja robią? Tak długie animacje to do Final Fantasy a nie do Herosów. Czy on na prawdę musi wzlecieć 100km na ziemię, dolecieć do jednostki przeciwnika, wylądować, zrobić dziwne coś łapami, zastanowić się i zaatakować? Ja mam dom, prace, rodzinę itp... Nie mam czasu na oglądanie tej chorej animacji kilkaset razy!!! To mi zajmie 1/4 gry. Jeśli coś z tym nie zrobią, to nigdy tej gry nie kupię. Wystarczyło zostawić taką animację jaka była w V. Orientuje się ktoś z was może, czy na zagranicznych forach jest poruszana ta kwestia??? Może zbierane są jakieś podpisy pod petycją? Jak nie to trzeba koniecznie taką petycję wystosować.

Ps. Z tymi ptakami na łbach też coś mogliby zrobić...

Hmmm w poprzednich częściach herosów można było ustawić szybkość animacji i poruszania się jednostek. Wydaje mi się że i w tej części będzie można animacje przyśpieszyć w opcjach.


HVI moderator

Tristan

W jednej z zapowiedzi HVI (hiszpańskiej):
http://www.3djuegos.com/juegos/avances/9427/2345/0/might--magic-heroes-vi/

Pojawiło się info że w podstawce ma być 5 frakcji ale wraz ze wszystkimi dodatkami ma być ich 10.

Z tego co pamiętam, to ta informacja brzmiała trochę inaczej: z 10 frakcji stworzonych przez Ubisoft na potrzebę Ashanu (jeszcze sprzed HV), 5 będzie w podstawce HVI. O ich liczbie w dodatkach nic nie wspomniano.
Podejrzewam, że ktoś tam słuchał wypowiedzi twórców jednym uchem i wysnuł niesłuszny wniosek. Choć kto wie... wszak planowane jest więcej niż tylko jeden dodatek.


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

gem

Są jednak miejsca gdzie magia jest wciąż żywa, a gry tworzy się z miłości do nich samych.

Chyba nie mówicie o tym molochu Soft: Ubi, który z myślą o fanach wprowadza takie zabezpieczenia antypirackie, że uczciwi gracze nie mogą spać po nocach.

gem

Inwersja ta zdaniem moim rozmówców, pozwoli też wzmocnić markę Might

Że niby jak? Zmiana nazwy 15-letniej serii ma jej wyjść na dobrze? Chyba specom od marketingu coś się pomieszało.

gem

Rosjanie ze studia Nival Interactive - zajęci innymi projektami nie podjęli się zadania stworzenia ciągu dalszego sagi.

A ja słyszałem Soft: Ubi nie było zadowolone i im podziękowało.

gem

Świat Ashan zachowuje więc swój baśniowy charakter wymyślony i ukształtowany przez rysownika Oliviera Ledroit.

Ashan jak na razie nie był baśniowy. Był za to cukierkowy (H5), mangowy (CoH) i poważniejszy (DM), ale do baśniowości daleka droga. Szkice Ledroita jakoś do mnie nie przemawiają, a poza tym finalne produkty odbiegały od jego wizji i dobrze.

gem

"szóstka" ma być przystępna dla tych, którzy dotąd nie grali w nic bardziej skomplikowanego od shooterów.

To w końcu jak? Rozwijają tę grę czy ją upraszczają?

gem

Podobny los spotkać ma nazbyt skomplikowany zdaniem twórców system surowców

Tego to ja osobiście nie rozumiem. Jak się nie podobało im, że duża liczba surowców pozwalała na równoczesny rozwój armii to może lepiej było obniżyć liczbę kopalń na mapie?

gem

W tym przypadku historia zaczyna się od nieoczekiwanego wskrzeszenia legendarnego generała Archaniołów, poległego w czasie antycznej Wojnie Starszych.

Czyli podczas walk z Bezimiennymi?

gem

Stanie się tak m.in. dzięki temu, że kampanie nie będą tak liniowe jak wcześniej.

Widzę, że autor tego artykułu to prawdziwy znawca tematu.

gen

Zamieszanie wprowadzą także osobiste powiązania wodzów każdej armii - jak się okazuje - są bardzo blisko spokrewnieni. To rodzeństwo!

Czy ja wyglądam na fana telenowel? Zwaśniona rodzina, zemsta, intryga i nienawiść. Wszystko co w operach mydlanych najlepsze. Skoro wszyscy są ludźmi to raczej kolejne zamki będą tak zbudowane, by Gryfowie mogli się zaadaptować do jego społeczeństwa. Wiec pewnie jednak będzie ta Akademia. Tak na marginesie, zzemu tamte rodzeńśtrwo wygląda jak manekiny?

gem

Stój, aniele, to cię zdzielę.

No comment...

gem

Innymi słowy twórcy rezygnują z największej innowacji poprzedniczki.

Jak dla mnie największą innowacją były alternatywy, a nie inicjatywa.

gem

Zmieniła się jednak nie tylko technologia, ale i styl graficzny projektu - pozostaje stylizowany, ale już nie kreskówkowy jak "trójka" czy nawet "piątka".

Jeśli trójka była kreskówkowa to ja nie wiem. Widać, że ten co to napisał ma marną wiedzę na temat serii HoMM. Odnosi się jedynie do H5 i jedynie do H3. Szkoda tylko, że fragmenty o Trójce są błędne. No chyba, że tylko ja nie zauważyłem kreskówkowości tej gry.


"Znani są ze swej wielkiej inteligencji i doświadczenia. Ci szamani wiedzą jak grać na tamburynie!" :o