Imperium

Mapy Mapmakerzy Testerzy

Się nie odzywa, bo mu grę co parę dni wywala do Pulpitu, co grę skutecznie paraliżuje.


Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.

Z tego co wiem zadaniem testera jest szukanie błędów i późniejsze ich zgłaszanie. Skoro zgłosiłeś się na ochotnika do sprawdzania mapki powinieneś zgłaszać autorowi wszystkie pojawiające się nieprawidłowości. Jaki sens ma testowanie mapki skoro nie informujesz autora o wynikach swojej pracy :/

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 22.07.2008, Ostatnio modyfikował: Dagon


It's only after we've lost everything that we're free to do anything.

Dagon

mapki

XL-ka z H4 to mapa, nie mapka

Skoro zgłosiłeś się na ochotnika do sprawdzania mapki powinieneś zgłaszać autorowi wszystkie pojawiające się nieprawidłowości.

Zgłosiłem to, sugerując, że uniemożliwia mi to granie, a więc i sprawdzanie

Jaki sens ma testowanie mapki skoro nie informujesz autora o wynikach swojej pracy :/

Tester nie pracuje, tylko się dobrze bawi grając i notując swe zastrzeżenia, jak coś zazgrzyta mówi to kartografowi. Jak się męczy grając to nie gra i bluzga na twórcę...

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 22.07.2008, Ostatnio modyfikował: Tabris


Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.

Zgłaszając się na testera dobrowolnie przyjąłeś na siebie pewne zobowiązania. Jeżeli tego nie rozumiesz to nie mieszaj się do spraw w których ktoś opiera na tobie pewne nadzieje.
Reszty twojej ostatniej wypowiedzi nie będę komentował bo szkoda klawiatury...
sorry za offtop ale jestem uczulony na bzdury


It's only after we've lost everything that we're free to do anything.

Powtarzam się.
Jeśli ktoś chciałby przetestować moją mapę, to pokazuję minimapkę i misje w niej zawarte.
Ogólny wygląd minimapki:
http://img230.imageshack.us/img230/689/terraincognitazz4.png
Misje do wykonania (są oznaczone fioletowymi plusikami):
http://img225.imageshack.us/img225/2693/misjebv7.png

Mam nadzieję, że kogoś zachęci?


Jeśli człowiek się nie rozwija, to się zatrzymuje w miejscu. Jak się zatrzymuje, to się cofa w rozwoju. Jak się cofa, to z powrotem wskakuje na drzewa. Jeśli wskakuje na drzewa, to tylko po to, żeby małpy powk...wiać własną osobą.

Poprawiona wersja pojedynku ^^ :http://rapidshare.com/files/215109464/Pojedynek.h3m.html
czekam na opinie

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.03.2009, Ostatnio modyfikował: Migilet


Never retreat, never surrender, fight till death!!! From 300 and slayer. Heroes of Might and Magic III forever ;)

Kiedy tak można się spodziewać kolejnych aktualizacji map do krypty: końcówka marca czy pierwsza połowa kwietnia?


Jeśli człowiek się nie rozwija, to się zatrzymuje w miejscu. Jak się zatrzymuje, to się cofa w rozwoju. Jak się cofa, to z powrotem wskakuje na drzewa. Jeśli wskakuje na drzewa, to tylko po to, żeby małpy powk...wiać własną osobą.

Thant

Planowana aktualizacja map w dziale H4 przypadnie w drugiej połowie marca, bo na chwilę obecną jest już około 6 map

Z tematu "Natura kontra chaos".

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.03.2009, Ostatnio modyfikował: Konstruktor


Koniec może być początkiem.

Witam zapraszam do testowania mojej kampani The Astral Romance. Szczegóły w odpowiednim temacie ;)


Nie wiem gdzie, więc strzelę to tu: Poszukuję starej mapy do H3:

- najprawdopodobniej była autorska,
- XL,
- podziemia,
- robiona do wersji SoD (choć nie wykluczone AB),
- mapa zagraniczna z tego typu wyrażeniami "Ëţäč îáúĺäčíčâřčńü ń âŕđâŕđŕěč, âĺäóň âîéíó ďđîňčâ ńîţçŕ ýëüôîâ" najprawdopodobniej rosyjska, dlatego tak ucinało znaki,
- Na mapie było mnóstwo ewentów postawionych głównie na drogach, gdzie była walka z potworami, po wygraniu pozostawało jednak po nich "coś" mianowicie po wejściu ponownie w taki ewent odejmowało nam morale i punkty many,
- prawdopodobnie na samym środku był Bastion, w lewym górnym rogu Forteca,
- prawdopodobnie na środku bagno, lewy górny róg - śnieg, prawy górny róg - trawa,
- prawdopodobnie w podziemiach na środku charakterystyczne miejsce (wulkany, obeliski monolit, oko maga?),

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 16.11.2009, Ostatnio modyfikował: Dragonthan


Kto nie z nami, ten przeciw nam

Wykonałem ostatnio kampanię do H0MM IV WoW. Chciałbym, przed tym jak umieszczę ją w Krypcie Map, o jej przetestowanie, aby moc móc wzmóc. Każda zaś osoba, która by się zgłosiła do testowania otrzymałaby również, za free, darmowy i bezpłatny Kwestionariusz Pytań, do uzupełniania po każdej misji osobno i wszystkich naraz. Osoby chętne prosiłbym o zgłaszanie się na PW, aby nie było spamu. Zastrzegam, że testowałem mapę korzystając z Eq. Podaję również nieco informacji o kampanii:
Liczba Map - 5
Stronnictwo - Śmierć
Wróg - Życie, Natura, Śmierć, Chaos
Bohaterowie kampanii - 1 +2


Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.

Aż się ucieszyłem. Chcę zobaczyć, co tam wykonałeś. Tylko napisz, jaki zalecasz poziom trudności. Ja generalnie kończyłem kampanie z gry na poziomiach 3 - 5.


Bez Komentarza - mój kanał na youtube.

Taro

Aż się ucieszyłem. Chcę zobaczyć, co tam wykonałeś. Tylko napisz, jaki zalecasz poziom trudności. Ja generalnie kończyłem kampanie z gry na poziomiach 3 - 5.

I tu jest problem. Bo ja nie zmieniałem trudności map we właściwościach, ale pytam się o poziom proponowany przez gracza po przejściu w Kwestionariuszu (nie wiem, czy wspomniałem, darmowym) Dopiero potem zastanowiłbym się nad poziomem scenariuszy i ich modyfikacją tak, by były trudniejsze. (Ja tworzę raczej łatwe mapy, taka słabość)


Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.

Spoko, spróbuję w takim razie na 5. A w razie kłopotów zawsze jest nwcvalhalla :D Mógłbyś mi wysłać tę kampanię?


Bez Komentarza - mój kanał na youtube.

W związku z tym, ze nie jestem mastaa graczem, poszukuję ludzi, którzy chcieliby sprawdzać na bieżąco trudność mojej mapy do H3 SoD. Niestety, w związku z błędem moim, by grać trzeba posiadać zainstalowanego WoGa. Nie trzeba grać przez WoGa, ale mapa się przez mój błąd odwołuje do pliku z WoGa, którego nie ma w standardowym H3.
Chętnych proszę o pisanie na e-mail/GG.
Informacje podstawowe:
- Rozmiar: XL.
- Typ: Wyspy.
- Wróg: Loch i Cytadela.
- Poziom trudności docelowy: bardzo trudny.
- Startowy zamek: każdy za wyjątkiem lochu, nekropolii i inferna.
- Liczba graczy: 1.


"Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć."

Ghulk - gdybyś wykombinował tak, by działało na zwykłym sodzie to ja chętny.


Play the middle if you want to survive.

Po usunięciu problematycznego obiektu powinno było usunąć też referencję do pliku... Cóż, wyślij mapę na enleth@enleth.com, zobaczymy co da się z tym zrobić.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 17.04.2010, Ostatnio modyfikował: Erin


Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger...

Właśnie niezbyt wiadomo, którego obiektu. Bo generowałem teren przez pędzel przeszkód w wersji poprawionej (można generować np. tylko góry bagienne itd.), który gdzieś umieścił obiekt z WoGa najwyraźniej.


"Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć."

Bardzo to ciekawe, bo wszystkie pliki do których się mapa odwołuje są w H3 Complete, edytor z Complete mapę otwiera, a jednak w grze się wiesza. Problem musi być nieco innej natury, choć chwilowo nie jestem w stanie go zidentyfikować.


Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger...

Szukam kogoś do testu mojej nowej kampanii w homm 4 WOW. Kampania ma 9 map i w ogolę jest zajebista :D praktycznie jest już dopracowana jednak chciałbym wykluczyć ewentualne błędy które mi umknęły.