Imperium

[Heroes IV] Equilibris

ma ktoś jakieś newsy na temat EQ? prosiłbym o link do strony. dzięki ;)


Potęga w liczbie
Nekropolia is main Live of Heroes III

http://eq.acidcave.net

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 12.02.2008, Ostatnio modyfikował: Caar Xoffek


Jeśli człowiek się nie rozwija, to się zatrzymuje w miejscu. Jak się zatrzymuje, to się cofa w rozwoju. Jak się cofa, to z powrotem wskakuje na drzewa. Jeśli wskakuje na drzewa, to tylko po to, żeby małpy powk...wiać własną osobą.

dzięki za uczynek. ale to nie są newsy. to są stare jak świat.


Potęga w liczbie
Nekropolia is main Live of Heroes III

Ale jedyne po polsku.


Jeśli człowiek się nie rozwija, to się zatrzymuje w miejscu. Jak się zatrzymuje, to się cofa w rozwoju. Jak się cofa, to z powrotem wskakuje na drzewa. Jeśli wskakuje na drzewa, to tylko po to, żeby małpy powk...wiać własną osobą.

Na stronie głównej również cisza od dłuższego czasu.


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

szukałem po zagranicznych stronach i nic. ale mam nadzieje że zrobią nowy zamek, magie, potwory i co najważniejsze generatora map.


Potęga w liczbie
Nekropolia is main Live of Heroes III

Słabo szukasz, bo twórcy na razie nie zamierzają wprowadzać nic nowego (przynajmiej teraz). Głównie chodzi im o znaczne zbalansowanie rozgrywki... a o nowym zamku nawet nie masz co marzyć.
O generatorze gdzieś słyszałem, nawet przez chwilę miałem go na dysku ale nie umiałem się nim obsługiwać ;P

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.02.2008, Ostatnio modyfikował: Hellburn


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

Daj mi link skąd miałeś. Może ja będę umiał się obsługiwać tym generatorem. Z góry dzięki.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.02.2008, Ostatnio modyfikował: Sulia


Potęga w liczbie
Nekropolia is main Live of Heroes III

Jak widzę, nie wszyscy potrafią używać błogosławionego narzędzia, jakim jest Google, więc podaję link do tematu na AC. Nie... Musicie przycztać ten temat.


"Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć."

Mam generatora. link znalazłem na forum kwasowej groty.


Potęga w liczbie
Nekropolia is main Live of Heroes III

Czasami zastanawiam się co trzeba by było jeszcze zmienić u jednostek aby wprowadzić pełny balans każdego poziomu. Jakieś pomysły?


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

Chodzi Ci o balans: cały zamek vs. cały zamek, czy balans jednostka z danego levelu w porównaniu z jednostkami z innych zamków, czy może tylko o balans jednostki z danego poziomu z alternatywą na tym poziomie w tym samym zamku? Wydaję mi się, że chodzi głównie o to by zbalansować poszczególne frakcję, nie mam za bardzo pomysłu, ale wiem, iż było by to bardzo trudno. Zresztą zadajmy sobie pytanie, czy jest to potrzebne - nie za dużo ludzi gra jeszcze w czwórkę...

W IV gra wiele osób (w tym ja), może nie tyle co w III, ale ciągle jest to duża liczba. Przypomnę tylko, że IV jest bardziej znana i preferowana na zachodzie...
Głównie chodzi mi o balansowanie jednostek w zamku (bo myślę, że poziomy są chyba w miarę zbalansowane), tak żeby każda była użyteczna, to dawałoby liczne strategie... Aktualnie każdy wie, że lepiej wybrać meduzę niż minotaura lub cyklopa zamiast ogrzego maga. Gra wyglądałaby o wiele ciekawiej gdyby trzeba było się dobrze zastanowić nad wyborem jednostki.

Poza tym, żadna gra nie jest skazana na porażkę, a już napewno nie IV. Gdyby poprawić wszystkie błędy, zbalansować rozgrywkę, sądzę, że gra nawet mogłaby dorównać w grywalności części III... bo wkońcu IV nie jest spaprana tylko NIEDOKOŃCZONA...


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

Hellburn

(...) bo wkońcu IV nie jest spaprana tylko NIEDOKOŃCZONA...



Mając na uwadze fakt, że oryginalna gra(bez dodatków) wyszła z opóźnieniem, a dodatki, które później wyszły nie naprawiły błędów oryginału, można by polemizować czy aby na pewno słowo "niedokończona" jest na prawdę na miejscu. Wiem, że pewnie napiszesz, że dodatki ukazały się po to żeby ratować upadające 3DO, ale jeśli zdążyli przed upadkiem wydać 2 dodatki i ogłosić rozpoczęcie prac nad HoMM5, to chyba jednak uznali, że ten projekt jest już ukończony(lub nie da się już tego produktu bardziej rozwinąć - czyli niejako przyznali się do "małości" H4 względem "wielkości" H3).


H3 - świetne, WoG - boski, H5 - tandeta, szmelc i wszystko co najgorsze...

Kapitał NWC malał w zastraszającym tempie, musieli zwalniać ludzi żeby nie zbankrutować (co i tak im nie pomogło...), a im mniej ludzi pracowało tym gorsze tego efekty były widoczne... "Dodatki" to dla mnie zwykłe patche dodające pare bajerów i nic więcej. To nie były prace wykończeniowe.
Prace nad H5 ? Koncept feniksa i nekropolii? Tylko tyle? Nie rozśmieszajcie mnie :) To były tylko przymiarki.


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

Wiem, że to co NWC zaprezentowała jako materiały o H5 to tylko nic nie znacząca ciekawostka, ale moim zdaniem świadczyła ona o tym, że nie chcą już pracować nad udoskonalaniem H4. Poza tym problemy firmy były spowodowane polityką firmy, która zamiast inwestować w produkcję sztandarowych gier takie jak serie M&M i HoMM stawiali na kolejne odmiany plastikowych żołnierzyków(Army Men bodaj sie to badziewie zwało...). Tak więc jakby nie patrzeć sami sobie byli winni, bo zamiast(podobnie jak np Blizzard) wydawać po jednej(bardzo dobrej) grze na 2 lata(która odniesie sukces) wydawali sporo chłamu. No cóż to musiało się zemścić. Ale z racji, że to dział o H4, a nie o NWC skupmy się na nich właśnie. H4 nie odniosły takiego sukcesu, który mógłby ocalić firmę od upadku. Gra dobrze się sprzedawała ale wielkiej rewolucji nie przyniosła. Wielu graczy(w tym ja) w erze H4 pozostało przy wysłużonej i niemal idealnej trójeczce. Nie chcę się kłócić na temat, która część lepsza, ale wydaje mi się, że bronienie gry, która mimo wszystko jest gorsza od poprzedniczki(to zweryfikowali fani serii) jest pozbawione sensu. H4 po prostu jest nie ma takiej ilości fanów co H3 czy też obecnie najnowsza H5(choć ja tam za 5 nie przepadam...).


H3 - świetne, WoG - boski, H5 - tandeta, szmelc i wszystko co najgorsze...

No i tu się zgadzamy - IV nie ma tak wielkiego grona fanów jak III.
ALE.
Ja sądzę, że gdyby dokończyć/poprawić/zbalansować IV to dużo osób by jednak wróciło do tej części.


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

Niemożliwe. Za dużo rzeczy, wymaga poprawienia. Balans miast, jednostek, zamków, szkół magii, bohaterów (słynny już bohater zabij), poprawienie modeli jednostek, zwolnienie walki, a przyspieszenie ruchu (jednostki uderzają niczym Bruce Lee, a ruszają się jak w galarecie), poprawa interfejsu (IMHO mało czytelny), zmiana koloru wody na mapie... Można by długo wyliczać.


"Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć."

Balans miast, bohaterów, jednostek i magii jest jak najbardziej wykonalny (i każdy o tym mówi). Co do walki i koloru wody na mapie to nie wiem o co Ci chodzi, jak dla mnie w porządku. Wydaje mi się, że Twoje "wyliczenia" są całkowicie subiektywne :)

I co poprawiać? jakie modele? gdzie!? :P Gra pod względem graficznym jest wykonana bdb.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.02.2008, Ostatnio modyfikował: Hellburn


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

Gralem sobie w tego moda, przyznać muszę, że nie mogłem się przyzwyczaić do "angielszczyzny". Dozens i inne słówka...

Już po 1 h nie gram w tego moda, bo nawet mi sie nie chce okno przywolywania badz nekromancji wlaczyc. Nie mowcie prosze textow w stylu: moze cos zle naciskales. Probowalem wszystkich rozwiazan, i nic. a jak dawalem ctrl+q to pokazywalo sie necromancy i cos jeszcze, ale jak tam dawalem np. zombie, to nic sie nie zaznaczalo, przychodzily np. duchy (mistrz nekro).

poddaje sie
cenie sobie gre h4 WoW i TGS.
POZDRO