Prawda. Facegen w Oblivionie jest koszmarny, próbowałem zrobić mojemu bohaterowi czarną brodę, a kiedy to zrobiłem, całe ciało(oprócz twarzy) stało się niebieskie! :)
JaskierGeront
|
"The Elder Scrolls" | 28.03.2009
Prawda. Facegen w Oblivionie jest koszmarny, próbowałem zrobić mojemu bohaterowi czarną brodę, a kiedy to zrobiłem, całe ciało(oprócz twarzy) stało się niebieskie! :) gratitude-and-remembrance
|
CorwinWeteran
|
"The Elder Scrolls" | 29.05.2009
Jedna z pierwszych moich gier która bardzo mi się spodobała,aż tak bardzo że póżniej kupiłem oba dodatki:"Tribunal"i "Bloodmoon".Gra w której można robić co tylko się chce.Jesteś niczym nie skrępowany nic Ciebie nie blokuje.Wciągneła mnie do tego stopnia że potrafiłem przesiedzieć przy niej 5 godz.dziennie(a wierzcie jak dla mnie to bardzo dużo).Mimo tego że zaczynałem ją wiele razy jakoś nigdy nie mogłem ją ukończyć i powodem tego bynajmniej nie był stopień trudności.Myślę że jeszcze nieraz wrócę do niej zwłaszcza że jakiś tydzień temu znów mnie naszła ochota na zainstalowanie jej.Jeżeli mam ją oceniać w 10 punktowej skali u mnie ma 9 punktów. |
TelomoMieszkaniec
|
"The Elder Scrolls" | 12.06.2009
Mnie morrowind strasznie nudzi, straszy mnie ta otwartość świata. Jestem przyzwyczajony do małej ilości wyborów lub ich ewentualnego braku. Klimat imo ciekawy ale... po 5 godzinach gry zaczynam zasypiać... więc nie miało sensu tego ciągnąć dalej. Innymi słowy, gra nie dla mnie. Strasznie nie lubię rpg-ów z taką kamerą. Preferuję styl neverwinter nights. Cóż... po prostu nie dla mnie. |
LogosGeront
|
"The Elder Scrolls" | 7.07.2009
Cóż tu można napisać jeszcze, oprócz chwalenia się :/ w róg, w różki wydmuszki
|
DagonWeteran
|
"The Elder Scrolls" | 17.07.2009
Oj nie bardzo mi się podoba taki styl grania złodziejem. Sam jestem wielkim fanem postaci, których główną zaletą jest szeroko rozumiana zręczność. Natomiast złodziej zajmuje poczytne pierwsze miejsce na mojej liście - zaraz po nim jest zabójca. Osobiście po doświadczeniach z grą Thief(części od 1 do 3) wiem, że nie łatwo jest ukraść coś tak aby ofiara tego nawet nie spostrzegła. Dlatego najtrudniejszym wyzwaniem w tej grze jest wykonać wszystkie zadania omijając straże nawet ich nie ogłuszając. Zabijanie nie wchodzi w grę dla złodzieja. "Prawdziwy bowiem, legendarny włamywacz pierwszej klasy przeszukałby w tym momencie kieszenie trollów(...) zwędziłby barana z rożna, ukradłby beczkę piwa i umknął nie postrzeżony" Takie też przeświadczenie przeniosłem do Morrowinda gdzie złodziejski fach można rozwijać w całym tym otwartym dla nas świecie - który jak wiadomo zapewnia całą gamę możliwości - by na końcu uzyskać tą upragnioną rangę: Master Thief :) Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.07.2009, Ostatnio modyfikował: Dagon It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
LogosGeront
|
"The Elder Scrolls" | 18.07.2009
Zabijałem tylko w konieczności, żeby samemu nie zginąć, np. jak wchodziłem do deadrycznej kaplicy, żeby kraść to zaraz się rzucali na mnie i co, miałem uciekać albo stosować czary? Poza tym jako złodziej przystąpiłem do gildii Morag Tong, gdzie TRZEBA zabijać, jednakże można kraść tak, że koleś stoi przed twoim nosem, a i tak jest ślepy. w róg, w różki wydmuszki
|
DagonWeteran
|
"The Elder Scrolls" | 29.07.2009
Tak, nie musisz akceptować takiego stylu gry jaki przytoczyłem tylko, że obowiązują pewne standardy odróżniające jedną klasę postaci od drugiej. Dla Złodzieja, który zabija aby zdobyć łup trafniejszym określeniem jest Łotr, który bodajże też w tej grze występuje jako osobna klasa postaci. It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
LogosGeront
|
"The Elder Scrolls" | 29.07.2009
Gildia złodziei jest w konflikcie z gildia wojowników. Morag Tong jest w koflikcie z Mrocznym Bractwem. w róg, w różki wydmuszki
|
YmirGeront
|
"The Elder Scrolls" | 6.09.2009
Matko jak ja tej gry nie cierpię. Nie bijcie...:] 1. Sztuczne wydłużanie fabuły i gry. Poza tym (to niekoniecznie wada, ale dla początkującego gracza RPG może nią być) można się zgubić, wychodzimy na powierzchnię, gdzie każą nam wybrać rasę klasę i...znak zodiaku możliwości jest tysiące, a i tak prawdopodobnie wykorzystamy jedną, dwie, góra trzy. Grafika nawet najgorsza nie była, ale jak już mówiłem mało urozmaicenia. |
ArcholWędrowiec
|
"The Elder Scrolls" | 25.10.2009
Gra trochę stara ale wciągająca i warta uwagi głownie ze względu na ,działania i duży teren do odkrycia ,podziemne jaskinie ,świątynie i nie tylko. |
IrydusGeront
|
"The Elder Scrolls" | 15.12.2010
Zapowiedziano kolejną część serii :D chyba muszę wreszcie zacząć grać w obliviona. Więcej tutaj i na stronie oficjalnej. Zjadłeś wszystkie rozumy...
Wymówkę ci zrobię: Czemuś ani jednego nie zostawił sobie? |
DagonWeteran
|
"The Elder Scrolls" | 15.12.2010
O_O Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.12.2010, Ostatnio modyfikował: Dagon It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
IrydusGeront
|
"The Elder Scrolls" | 15.12.2010
Świetna muzyka w tym zwiastunie :D już się nie mogę doczekać. Zjadłeś wszystkie rozumy...
Wymówkę ci zrobię: Czemuś ani jednego nie zostawił sobie? |
LekoreWędrowiec
|
"The Elder Scrolls" | 15.12.2010
Oby połączyli bogactwo świata trójki z dynamiką oraz klimatem czwórki. Jeżeli nowa część będzie "czwórką" z ciekawymi zadaniami to będzie fajnie. No i przydałby się lepszy level scaling... Where there is a will there`s a way.
|
ValorMieszkaniec
|
"The Elder Scrolls" | 15.12.2010
Do tematu: Do Obliviona: co bym chciał zobaczyć w najnowszej odsłonie ? |
DagonWeteran
|
"The Elder Scrolls" | 24.02.2011
Dla zainteresowanych kolejną odsłoną The Elder Scrolls :) I na deser coś bardziej życiowego xD Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 24.02.2011, Ostatnio modyfikował: Dagon It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
TaroWeteran
|
"The Elder Scrolls" | 25.02.2011
Ehhh... Jeżeli ta grafika ma się pojawić w grze - to trzeba kupić nowego kompa :D Zapowiaa się ciekawie, choć mnie najbardziej interesuje system rozwoju postaci w tej chwili. A drugie nagranie git :D Miałem banana na ryju. Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
DagonWeteran
|
"The Elder Scrolls" | 25.02.2011
No drugi filmik, mocny. Tym bardziej jak trafia w autentyczne zachowanie gracza :P A co do rozwoju umiejętności to tutaj jakiejś rewolucji się nie spodziewam. System awansu postaci w grach z cyklu TES zawsze był najlepszy z możliwych. W przeciwieństwie do innych gier bohater wchodził na wyższy poziom dzięki szkoleniu głównych atrybutów co wydaje się bardzo sensowne. W przeciwieństwie do systemów, w których zabijamy potworki, dzięki czemu za uzyskane doświadczenie możemy wydać punkt rozwoju na otwieranie zamków -_-' Podobno rozwojowi ma ulec system walki. Szczegółów nie znam, ale podobno będzie można zrezygnować z tarczy na rzecz kombinacji miecz+miecz lub miecz+magia co wydaje się bardzo fajnym rozwiązaniem. No i oczywiście kolejnemu skokowi ma ulec otaczający świat. Ponoć NPCe wyczuwszy, że jesteśmy w posiadaniu wartościowego przedmiotu będą mogły się organizować i zaatakować w jakiejś ciemnej uliczce :) Albo jeśli upuścimy jakiś przedmiot ktoś przyjdzie i nam go odda :P Co do grafiki to faktycznie, pozamiatane. Na grę na poziomie detali ukazanych w powyższym filmiku to raczej nie będę sobie mógł pozwolić... Ehh... czasem można pozazdrościć posiadaczom konsol ;/ It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
MosquaWeteran
|
"The Elder Scrolls" | 25.02.2011
Artykuł, gdzie jest wiele więcej powiedziane o nowej części. Wiele rzeczy mi się podoba - perki, wielkie miasta, likwidacja mistycyzmu. Zlikwidowano klasy postaci - trochę szkoda, ale tutaj to i tak były one pokazówkami. Cóż, pożyjemy - zobaczymy... |
TaroWeteran
|
"The Elder Scrolls" | 25.02.2011
Hmmmm. Mnie dotychczas bolało tzw. ekspienie :D Tzn. czasami jeżeli chciałeś wyciągnąć +5 do siły (czy jakiejkolwiek innej cechy) to przed awansem musiałeś trenować umiejętności poboczne. A to trwało dość długo... Mogliby to jakoś zbalansować, żeby postać rozwijała się równomiernie w trakcie gry bez treningu. Ogólnie to mam nadzieję, że połączą retorykę i handel. Taka połączona umiejętność byłaby dośc potężna, bo oddzielnie to nie są jakoś szczególnie pomocne. I mogliby w ogóle zrobić, aby charyzma była potrzebna np. do otrzymania jakichś fajnych zadań. Bo w TES4 wystarczyło kilka czarów iluzji i koniec. Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|