Imperium

Najgorsze jednostki

Saito:

1) Nimfa - w moich testach była na 3 miejscu (100 wv. 100).
2) Zombie - zgadza się.
3) Cerber - w walkach 100 vs. 100 klepał wszystkich.
4) Arcymag - był bodajże 4. A Pegazy i Demony to co? Dobre są?
5) Ent - w testach wypadł cieniutko, ale lubię go za oplątanie, bo potrafi tym dużo namieszać. To jednostka taktyczna.
6) Wiwerna królewska - jest jeszcze nasz ukochany Cyklop Królewski :D .
7) Hydra Chaosu - no, od biedy można uznać, choć jest jeszcze Smok Cienia.


Bez Komentarza - mój kanał na youtube.

Saito

1. Rusałka - zdecydowanie najsłabsza na tym poziomie... Nie pomaga nawet latanie i powstrzymywanie kontry...

Świetna taktyczna jednostka, największy przyrost...

Saito

3. Chyba najsłabszym na tym poziomie jest... Cerber. W sumie trochę źle że producenci zrobili tak by cerber był słabszy od swego poprzednika...

Cerber słabszy od poprzednika? Pewnie chodzi Ci o tą zmianę obrażeń z 2-7 do 2-5. Najnowszy (albo mój :P) patch się kłania.

Saito

4. Arcymag - jak dla mnie jest za mało wytrzymały (jak większość łuczników), ale i tak szybko ginie...

30 hapeków i 9 obrony... Faktycznie, mogło by być lepiej. Ale nie zapomnijmy o tym, że wspaniale spisuje się przy oblężeniach i walce wręcz :).

Saito

5. Ent - jest zbyt wolny, i często jest tak że zanim dojdzie do naszej armii, zostanie nieźle przetrzebiony przez naszych łuczników...

Nie bierzesz pod uwagę walki z żywym graczem, tylko walkę z tzw. mobami. Podczas normalnej bitwy (np. armia zamku na armię bastionu) są ważniejsze cele do ostrzału niż enty.
Jednostka ta ma bardzo dobry przyrost, jest niesamowicie wytrzymała i oplata wrogów korzeniami (bardzo fajnie jest uwięzić jakąś szybką jednostkę wroga :)).

Saito

6. Zdecydowanie Królewska Wiwerna - w porównaniu do czempiona, jednorożca bitewnego, upiornego rycerza, czy królewskiej nagi, to jej wytrzymałość jest żałosna. Podczas oblężenia miasta spisuje się marnie, jak wleci za mury to nieźle dostaje baty :(

Czy aby na pewno? Gniazdo wiwern ma bardzo niskie wymagania, można je szybko wybudować w początkowych fazach rozgrywki, w dodatku wiwerny można otrzymać w nagrodę za pokonanie strażników w gnieździe ważek :). Tak więc można się doczekać całkiem pokaźnej liczby tych stworzeń.

Saito

7. Hydra Chaosu - także podczas oblężenia spisuje się nieciekawie. Jej rozmiary narażają ją na czary obszarowe. No i słaby ma atak i najmniejszą szybkość na tym poziomie...

Od czegoś jest teleport ;). Poza tym tylko 2 jednostki 7 poziomu nie zajmują dwóch hexów, więc ten argument nie jest za dobry...


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

1. Chochlik - bardzo słaba jednostka... Nawet na mięso armatnie się nie nadaje.

2. Zombie - słabe statystyki, nie ratuje ich nawet to, że rzucają chorobę na wrogów.

3. Mumia - wolna i droga jak na jednostkę trzeciego poziomu. Może za to rzucać klątwy. Przydatna w dużej ilości, i tu eliminuje ją jej cena,

4. Pegaz - bardzo słaba obrona. Jednostka nadająca się jedynie do działań zaczepnych.

5. Żywiołak ziemi - słaby atak, bardzo wolna jednostka. Ratuje ją silna obrona, ale mimo to według mnie jest to najgorsza jednostka na tym poziomie.

6. Wiwerna - słaby atak i obrona w porównaniu do innych jednostek na tym poziomie. Jest szybka, więc nadaje się jedynie do harców. Jeśli będzie skazana długą walkę w osamotnieniu, to nie przetrwa zbyt długo.

7. Hydra - wolna i ma słaby atak. Odstaje w porównaniu do innych jednostek na tym poziomie z wyjątkiem kościanego smoka, ale ten nadrabia niską ceną.


Uważaj na nogi - nigdy nie wiadomo dokąd Cię poniosą.

Hellburn

Najnowszy (albo mój :P) patch się kłania.

Jeśli chodzi o patch, to go nie posiadam i nie potrzebuję ;P Gram zawsze na tych herosach które były na płycie...

Hellburn

Od czegoś jest teleport ;). Poza tym tylko 2 jednostki 7 poziomu nie zajmują dwóch hexów, więc ten argument nie jest za dobry...

Z tym teleportem, to chciałem dodać, że chodziło mi o to że w cytadeli można gildię tylko do 3 poziomu, więc jak się nie zdobędzie żadnego innego miasta z porządną 5-poziomową gildią, to nie można liczyć na teleport... ;D
A z rozmiarami hydry, to bardzo możliwe że pomyliło mi się z herosami 5, gdzie zajmuje trochę miejsca :D

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 5.05.2010, Ostatnio modyfikował: Saito


In Memory of Jiraiya... The Toad Hermit...

Saito

Jeśli chodzi o patch, to go nie posiadam i nie potrzebuję ;P Gram zawsze na tych herosach które były na płycie...

Wiedz więc, że masz przestarzałą wersję, na której już prawie nikt nie gra. Nie powinno się także wyrażać zdania na temat, o którym nie ma się bladego pojęcia.

Saito

Z tym teleportem, to chciałem dodać, że chodziło mi o to że w cytadeli można gildię tylko do 3 poziomu, więc jak się nie zdobędzie żadnego innego miasta z porządną 5-poziomową gildią, to nie można liczyć na teleport... ;D

Teleport jest z 3 poziomu czyli "Cytadela" jeszcze się kwalifikuje. W dodatku frakcja ta posiada NAJWIĘKSZĄ szansę na pojawienie się tego czaru w gildii.

Saito

A z rozmiarami hydry, to bardzo możliwe że pomyliło mi się z herosami 5, gdzie zajmuje trochę miejsca :D

Tam WSZYSTKIE jednostki z 7 poziomu zajmują 4 pola, poza tym hydra z tego co pamiętam jest z 5 poziomu.

Saito

A ogólnie to polecam też stronę http://www.heroes3.eu/, oczywiście jeśli jej nie znacie...

*śmiech*


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

1. Chochlik
2. Zombie
3. Uruk
4. tutaj się na razie wstrzymam, bo jeszcze robię obliczenia.
5. Żyw. Ziemi
6. Cyklop Królewski
7. Upiorny Smok
Powyższe typowania to efekt moich obliczeń DMGfaktycznego, liczby HP, oceny przydatności w walce, skillów, dostępności, a także ceny.


[center][url=http://herosy3.pun.pl][img]http://img832.imageshack.us/img832/4387/userbartajemniceantagar.jpg[/img][/url]
[b][url=http://www.mathias.heroes.vot.pl]www.mathias.heroes.vot.pl[/url] - subiektywny serwis polityczny. ZAPRASZAM!!![/b][/center]

1. Chochlik - ni to mięso armatnie, ani nic mocnego
2. Gragulec - może szybszy od Zombie, no i lata, lecz ja wolę Zombiaki gdyż kilka razy zdarzyło się że zostały mi tylko one i ... wygrałem. Natomiast Gargulce za szybko mi zawsze giną.
3. Zjawa - słaba po prostu
4. Demony - cienkie ogólnie, słaba szybkośc, beznadziejne staty
5. Czarty - jakoś Diabłów nie lubię, te nie prezentują nic ciekawego.
6. Wiwerny - jak nie dopakujesz zaklęciami zaraz pada.
7. Kościane smoki - Nekro lubię, ale te staty załamują + trudno użyć mu umiejętnośći.

Ta lista prezentuje tylko moją opinię, nie uważam że akurat one są najgorsze.
Pod uwagę brałem przyrost, koszt i potrzebne budynki, nawet w oficjalnych instrukcjach/poradnikach było to opisane.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 2.09.2010, Ostatnio modyfikował: Zodiak


,,Lepiej siedzieć cicho i wyglądać jak idiota, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości,,

1.Chochlik - jest wytrzymały inaczej, podobnie jak Rusałka, ale ta jest chociaż szybka i bije bez kontry
2.Zombie - jako townkeeper jest niezły,do głównej armii za wolny, a do tego słabsze statsy niż kościej,Gargulec nadaje się do zastawienia strzelca i jest szybki,krasnolud (który może się pochwalić odpornością na magię)do obrony naszego, Zombie w sumie też, ale odstaje od reszty - nie jest ani szybki ani odporny na magię.HP to trochę za mało
3.Zjawa - jest szybko i łatwo niszczona, golem to saper(na miny) i tank, poza tym odporność na magię, więc to zjawa jest najsłabsza
4.Meduza - malutko strzałów(z ulepszoną jest nieco lepiej), demon jest dobry w obronie i jest tani, a pegaz jest szybki i zwiększa koszt czarów wroga, więc te dwie jednostki nie są najsłabsze.Ogólnie 4 poziom jest wyrównany.
5.Żywiołak ziemi/magmy - marne staty w porównaniu do Enta na przykład
6.Jeśli chodzi o statsy to Wiwerna, o dostępność - Cyklop( ale strzela więc jest uprzywilejowany)
7.Tu standard - Kościany smok za jego nędzne atrybuty, do tego Special rzadko wchodzi Upiornemu,Feniks jest dużo szybszy i się odradza, to dla tego smok jest wg. mnie najsłabszy.
Takie jest moje zdanie i oczywiście mogę nie mieć racji w niektórych przypadkach.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 6.04.2011, Ostatnio modyfikował: Garoozis


You think you know me...

1: Hobgoblin - przydaty tylko w początkowych fazach gry. Jest tani i z dużym przyrostem, ale traci się ich dużo z powodu niskiego życia. Jest szybki ,ale ma za małe obrażenia.
2: Zobmbie - wolny, słaby, wytrzymały. Kościej ma większy atak i obronę. Po prostu jednostka, która ma mały wachlarz zastosowań.
3: Upiór - lata, jest dość szybka, ma ciekawe zdolności kradzieży many i regeneracji, niestety ma za małe statystyki. Tylko 7 obrony i ataku, mało życia jak ta ten poziom i bardzo niskie obrażenia.
4: Srebny pegaz - szybki, podnosi koszt zaklęć wrogiego bohatera, ale ma mało życia i obrony, przez co szybko ginie. Jednostka stworzona do atakowania wrogich strzelców, ponieważ ma nie najniższe obrażenia i atak. Jednak według mnie jednostka najsłabsza na tym poziomie.
5: Żywiołak magmy - ma wiele zdolności specjalnych, ale jego statystyki są okropnie małe. Tylko 11 ataku i obrony, 40 życia i bardzo małe obrażenia i ma 6 szykości. Jednostka nie przydatna praktycznie do niczego, oprócz obrony zamku.
6: Wiwerna królewska - mało życia i obrażeń, ataku i obrony, za to lata, ale to nie wyrównuje strat na pozostałych statystykach.
7: Smok cienia - Żałosne statystyki tylko 19 ataku i 17 obrony. Szybka jednostka, która ma dobrą zdolność, jaką jest posarzanie, ale ma bardzo małe prawdopodobieństwo użycia jej.


"Aby zło zatriumfowało, wystarczy, by dobry człowiek niczego nie robił."

1.Chowaniec (Słabizna, ewentualnie mięso armatnie)
2.Wilczy Rycerz (Pomimo dużej szybkości i podwójnego ciosu, giną masowo tuż po goblinach)
3.Upiór (Beznadziejne staty, nikłe hp...)
4.Żywiołak Energii (Malutkie dmg, przydatność bojowa przeciętna jak na ten poziom)
5.Ż. Magmy (Malutkie dmg, ślamazarność, zerowa przydatność bojowa, beznadziejny stosunek jakość/cena
6.Mantykora (Pomimo dużej szybkości, małe jak na ten poziom statystyki robią swoje)
7.Upiorny Smok (Niskie statystyki, duży rozrzut obrażeń)


Z Mrocznych Pustkowi Deyji i Heresh.... Przybywa po Wasze Dusze...
Zimny i Martwy, pokonał Życie...

Będę bronił dwóch pierwszych poziomów Twierdzy.

Hobgoblin - On ma siedem punktów prędkosci. Jak na jednostkę pierwszego poziomu, to naprawdę imponująca statystyka, stawiająca go jako trzecią najszybszą jednostkę poziomu. Prócz tego mają oni wysoki przyrost i przygrzmocić potrafią. Chowańce i względnie gnolle maruderzy przy nich wysiadają(Ci drudzy głównie przez niższą prędkosć i przyrost), być może też piekielni troglodyci.
Wilczy Rycerz - Jednostka ta jest wybitnie ofensywną, o prawdziwie dewastującej sile ataku, jeżeli dobrze nimi pokierować... No własnie, kierowanie nimi może sprawiać kłopoty. Jeden zły ruch i byle co może zniwelować ich liczbę. Mimo wszystko, zombie jest gorszy, pomimo znacznej wytrzymałosci.


Otarcie się o śmierć niczego nie zmienia. Śmierć zmienia wszystko.

1. Gremlin (ten co rzuca tą kulą się chyba tak zwał)
2. Repliton
3. Uruk (ten ork z toporami to jest chyba)
4. Pegaz
5. Żywiołak Ziemi
6. Mantikora czy jakoś tak ( podziemia )
7. Hydra

PS: Sorka za te nazwy stworzeń, ale mam heroes-a Complete i mam to po angielsku więc pisze nazwy takie jak pamiętam ze Złotej Edycji :P

Ah teraz dam upust pewnym zawodnikom!:D
-Krasnolud - raz na 100 walk pojawia się sposobność aby ślimaczki dopełzły do celu (w obronie zamku to co innego)
-golemy - patrz wyżej + nikt ich nie atakuje
-demony - patrz wyżej
-zjawy - uch, nigdy nie wiem po co je skrzętnie biorę: nie używam bo za słabe a i tak je wszystkie stracę
-waham się nad mantikorą...
-ogry - patrz demony
-ptaki gromu - za to że tak muszą ginąć
-żywiołaki wody + ziemi + ognia - z okrzykiem radości zamieniam je na... cokolwiek
-a teraz mój niekwestionowany ulubieniec: Jaszczuroczłek! i tyle w jego kwestii...

Mam więcej pożytku z rusałek lub chochlików niż z naszych gadzich koleżków...

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.06.2011, Ostatnio modyfikował: Kalidor


M&M numer jeden. Jeśli do końca życia nie poznam Sekretu Wewnętrznego Kręgu...

To jeszcze raz:
1.Z trudem no ale powiedzmy Nimfa
2.JASZCZUROCZŁEK
3.Zjawa
4.Ogr
5.Żywiołak Ziemi
6.Mantikora
7.Behemot (ważne: ulepszony staje się podstawą w armii Twierdzy ale jak dla mnie podstawówka to dramat, nędza i nigdy nie kupuję. Podobnie z gigantami)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.06.2011, Ostatnio modyfikował: Kalidor


M&M numer jeden. Jeśli do końca życia nie poznam Sekretu Wewnętrznego Kręgu...

1. Chochlik i Troglodyta
2. Zombie
3. Żywiołaki Wody - lodu już lepsze, ale i tak nic specjalnego.
4. Demony
5. Żywiołaki Ziemi
6. Ciężko tutaj wybierać, bo każdy z tego poziomu jest wg mnie przydatny, ale jeśli trzeba to Wiwerna
7. Kościane smoki i Behemoty - nieulepszone, natomiast ulepszone to Chydry Chaosu

O mój boże co za byk! Hydry!*

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.06.2012, Ostatnio modyfikował: Maralf

Maralf

1. Troglodyta

Nie, nie i jeszcze raz nie. Ok, może Troglodyta nie zalicza się do elity na swoim poziomie, ale posiada bardzo pokaźny przyrost, przyzwoite statystyki i nieprzydatną, ale klimatyczną odporność na oślepienie. Ot, mięcho armatnie, ale dużo lepsze niż wspomniane tu np. Chochliki.

3. Żywiołaki Wody - lodu już lepsze, ale i tak nic specjalnego.

Żywiołaki Lodu strzelają i to już stawia je wysoko w rankingu(Ktoś powie "uruk", ale to wyjątek od reguły, tak samo zresztą przydatny). Z kolei nieulepszony nadal bije na głowę np. Zjawy czy może Ogary. Niestety, ma to nieszczęście być na poziomie razem z dużą liczbą jednostek strzelających(Elf, Ork, Oko), ale nadrabia wspomnianym ulepszeniem.

Pozdrawiam


Otarcie się o śmierć niczego nie zmienia. Śmierć zmienia wszystko.

Dobra po zażartej dyskusji z kumplem i grze w pewną mapkę wycofuję krasnoludy z mojego pierwszego postu:P


M&M numer jeden. Jeśli do końca życia nie poznam Sekretu Wewnętrznego Kręgu...

Fergard

Nie, nie i jeszcze raz nie. Ok, może Troglodyta nie zalicza się do elity na swoim poziomie, ale posiada bardzo pokaźny przyrost, przyzwoite statystyki i nieprzydatną, ale klimatyczną odporność na oślepienie.

Według mnie odporność na oślepienie jest przydatną umiejętnością. Duża ilość troglodytów może być groźna i często chciałoby się je oślepić, a tu zonk! Nie da się.

1. Chłop - jest przynajmniej klimatyczny ale jednak słaby
2. Zombie - Kulawy Johny zanim dojdzie do wroga, to bitwa się skończy
3. Golem - skalniak ma podobny problem co Kulawy Johny czyli kolejna niedojda co nie dochodzi
4. Mag - Mojżesz wprawdzie strzela z laski ale jakoś mi się nie podoba, słaby
5. Ent - kiedyś myślałem, że drewniak wymiata, szybko zmieniłem zdanie gdy na polu bitwy wciąż zostawała z niego sterta drewna
6. Jednorożec - koniki nie popisują się zbytnio, jedynie cieszy to oślepianie ale to losowy efekt niestety
7. Kościany Smok - smoczykost jest słaby, może ma niedobór wapnia bo zawsze łatwo mi się go rozwalało, a wrogowie łatwo mi go rozwalali ale i tak Nekro rządzi


2. Zombie - Kulawy Johny zanim dojdzie do wroga, to bitwa się skończy
3. Golem - skalniak ma podobny problem co Kulawy Johny czyli kolejna niedojda co nie dochodzi

Hahaha za te dwa zdania łapa w górę^^ No i miło że dla kogoś innego oprócz mnie mag to Mojżesz


M&M numer jeden. Jeśli do końca życia nie poznam Sekretu Wewnętrznego Kręgu...

Agon

1. Chłop - jest przynajmniej klimatyczny ale jednak słaby

Chłop jest poza kategorią, z tego co pamiętam miały tu być brane pod uwagę jednostki z zamków.

3. Golem - skalniak ma podobny problem co Kulawy Johny czyli kolejna niedojda co nie dochodzi

Golem jest najgorszą jednostką trzeciego poziomu? O.o Fakt, żeby się do czegoś przydał musi być ulepszony, ale to nie jest duży problem. A jak już ulepszysz to golem wymiata, świetnie się spisuje przy obronie zamku. Golemy + teleportacja, i szybko można wszystkich pozamiatać, zwłaszcza, że tych jednostek jest bardzo dużo. Można nim też chronić strzelca [na przykład wymienionego przez ciebie maga]. No i ma 75% odporności na magię.

4. Mag - Mojżesz wprawdzie strzela z laski ale jakoś mi się nie podoba, słaby

Znowu zaszalałeś, Mag jest bardzo dobrą jednostką, mimo iż ma mało życia, to dużym atakiem rekompensuje tę stratę i jeszcze w ulepszeniu nie ma kar przy strzelaniu przez mury. A do tego obniża koszt rzucania zaklęć.

5. Ent - kiedyś myślałem, że drewniak wymiata, szybko zmieniłem zdanie gdy na polu bitwy wciąż zostawała z niego sterta drewna

Przede wszystkim, Enta zostawia się do obrony zamku, a nie pruje na pole bitwy. Plusem Enta, jest niska cena, całkiem znośna wytrzymałość no i oplatanie korzeniami, które jest bardzo przydatną umiejętnością. Zresztą co tu jeszcze się rozpisywać, na 5 poziomie jest jednostka, która powinna się znaleźć poziom [o ile nie dwa] niżej i jest nią, żywiołak ziemi.

6. Jednorożec - koniki nie popisują się zbytnio, jedynie cieszy to oślepianie ale to losowy efekt niestety

Jednorożec jest bardzo tani i ma dobre statystyki [po ulepszeniu ma 110 życia co stawia go za upiornym rycerzem, ex aequ z królewską nagą], jak na swój poziom. Oślepienie jest przydatne, choć pada rzadko. Jednorożec ma także aurę antymagiczną, choć większość ludzi nie zwraca na to uwagi :P, a szkoda bo fajna umiejętność. Jedna z lepszych jednostek tego poziomu.

Kościany smok i zombie to faktycznie pomyłka :D


Zjadłeś wszystkie rozumy...
Wymówkę ci zrobię:
Czemuś ani jednego nie zostawił sobie?