Imperium

Might and Magic - Porady

Zaklęcie Save&Load. Ty gościa trafiłeś, a on Cię nie wymazał - save. Wymazał - load. I jak podejrzewam nie zajrzałeś do działu MM7.


"Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć."

A co można zrobić z grudkami rudy? W M&M VIII robiło się z nich bronie, w VII też jest taka opcja?

Dokładnie tak - bronie, zbroje, magiczne przedmioty. I dodam za Ghulkiem: "I jak podejrzewam nie zajrzałeś do działu MM7."
:)


Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...

Zajrzałem, zajrzałem, ale widocznie kilka rzeczy uszło mojej uwadze xD A można wiedzieć gdzie dokładnie zamienia się rude w broń lub pancerz?

Domki za ratuszem w Erathii.


"Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć."

Na mojej mapce Erathi domki nr 30, 31 i 32.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.05.2008, Ostatnio modyfikował: Misza


Ludzie nie potykają się o góry, lecz o kretowiska...

Mam problem. Jestem w momencie gdy trzeba wybrac sędziego, chcę wybrać tego "dobrego" który podobno znajduje się w celeste ale gdy wchodze w teleport do tego miasta to nic się nie dzieje, musze wczesniej coś jeszcze zrobić zanim będe mógł tam wejść?

Nie znajdziesz go w Celeste lecz w karczmie w Bracadzie.

@Sebool:
Zajrzyj do swojej jaskiniowej poczty.


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

To znowu ja, mam pytanie, jak zniszczyć transformator w Gildii Nekromantów? Mam w drużynie potrzebnego kolegę, doszedłem do transformatora, ale nie mogę go zniszczyć. Zauważyłem na ścianie dwa przyciski i blokadę. Kiedy drzwi są zamknięte jeden przycisk działa, ale jak są otwarte pisze, że wszystko jest zablokowane. Próbowałem na różne sposoby, ale nic mi nie wychodzi, pewnie czynność pozwalająca zniszczyć transformator jest banalna, ale mi na serio nic nie się nie udaje. Może ktoś posłużyć radą?
EDIT: Wielkie dzięki, że też na to nie wpadłem... W poszukiwaniu skomplikowanych i zawiłych rozwiązań człowiek zapomina o tych najprostszych...

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 7.06.2008, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Czynność rzeczywiście jest banalna - wystarczy tylko wejść drużyną pod transformator, ale najpierw trzeba zablokować drzwi zasuwą. By ją przesunąć, trzeba opuścić blokujące pręty i dopiero potem kliknąć na zasuwę (czasem zadziała dopiero z którymś kliknięciem). Pozostanie już tylko udanie się pod transformator.


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Mam takie pytanie dotyczące MM6. Mianowicie od którego poziomu (ewentualnie jakiego ekwipunku) można bezpiecznie sobie chodzić po takich rejonach jak Paradise Valley, Sweet Water, Kriegspire, Hermit's Isle czy Dragonsands i jakie tam potwory występują (tu akurat nie dotyczy Paradise Valley, bowiem to miejsce zwiedziłem trochę 40-poziomową ekipą zabijając na raz sześć hydr (w tym ulepszonych) i dopiero po natrafieniu na tytanów uznałem za konieczne wycofać się do Blackshire).
Proszę tylko nie piszcie czegoś w stylu sam sprawdź itp.

Ja za trzecią grą poruszałem się tam bezpiecznie na 25 poziomie. Tytanów można tępić, jeśli się zna sztuczki, np. deszcz meteorów + lot (walka turowa, a gdy leci w ciebie pocisk spadasz, albo lecisz w górę).


"Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć."

Sprawdź to sam. ;P

Każda z tych krain możesz odwiedzić pierwszopoziomową drużyną, choć walczyć z kimkolwiek nie polecam. Do Dragonsand można się wybrać już pierwszego dnia (teleport z Nowego Sorpigalu). Ogólna zasada - dobrze mieć czar latania (ewentualnie zwój lub Pana Wiatru).
Co do krain to:
- Dragonsand - smoki, smoki i jeszcze raz smoki - zero sklepów czy uzdrowicieli
- Hermit's Isle - smoki, tytani, hydry, węże morskie - reszta jak wyżej; w Najwyższej Świątyni Baa jest teleport do Free Haven (trzeba go najpierw stąd aktywować).
- Kriegspire - smoki, minotaury, żywiołaki ziemi, stwory Agara - sklepy i uzdrowiciel są
- Paradise Valley - smoki, tytany i hydry - sklepy oraz uzdrowiciele są
- Sweet Water - Kreeganie, bez latania będzie ciężko (ze względu na deszcze meteorów), totalne odludzie, na dodatek zatrute

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.06.2008, Ostatnio modyfikował: Avonu


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Mam pytanko dotyczace M&M VIII

Jaka postac/rasa moze awansowac na pozioma arcymistrza w naprawianiu przedmiotow i jaka postac moze awansowac na arcymistrza w identyfikacji przedmiowtow.

Zajrzyj do instrukcji - masz tam tabelki wyjaśniające co i jak.


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Dzieki nawet nie wiedzialem ze cos takiego jest

W M&MVIII dostałem zlecenie od rady Przymierza, żeby z Wysp Krwawego Sztyletu przedostać się na Regnę. Jestem na jednej z wysepek Sztyletu w kryjówce piratów. Na piętrze są trzy dźwignie, ciągnę za środkową i w ścianie pokazuje się "skrzynia" z dziurką od klucza. Moje pytanie to: gdzie klucz?


Podziel się posiłkiem, podaruj wiewiórce orzecha...

Przy przywódcy piratów w piwnicach.


"When someone desires information, they come to me." - 8t88

Pipiru piru piru pipiru pi!

Piwnice? Hmm... Chyba potrzebuję okularów, bo nie widziałem żadnego wejścia do piwnicy. Muszę sprawdzić. A tak WoGle to dzięki Avonu za radę.

EDIT: Jest OK, znalazłem piwnicę, klucz, masę piratów i łódź podwodną. Jeszcze coś: aby awansować na Elfa Patriachę (czy jakoś tak) trzeba znaleźć pewną osobę w Murmurwoods. Gdzie ona się znajduje?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.10.2008, Ostatnio modyfikował: Wiewek


Podziel się posiłkiem, podaruj wiewiórce orzecha...

Na obrzeżach tego łysego pola dookoła portalu do wymiaru powietrza. Najlepiej podlecieć tam smokiem i szybko zaaplikować jej czar "zamiana kamienia w ciało". Wokół jest mnóstwo bazyliszków, więc lepiej uważać (choć nie wiem, jaki masz poziom). O ile pamiętam, to tam są dwie takie figurki ludzi, ale należy odczarować tylko jedną. Potem wracasz do zleceniodawcy w Alvar i tam ta osoba już będzie.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.10.2008, Ostatnio modyfikował: Avonu


Koniec może być początkiem.