Imperium

Najgorsze jednostki

Co do pegazów są świetne:P Tylko najlepiej atakować nimi albo łuczników albo po prostu atakować pegazami jako drugimi, by nie oberwać kontrataku. Bo wtedy szybko nam znikają.


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

Ja ogólnie nie lubie jednostek niepewnych, takich, których waściwość niezbyt często działa. Bo wolę Minotaura, który zawsze wymiata, od Ptaka Gromu, któremu czasami trafi się błyskawica (może mam lipną wersję, bo mi trafia się bardzo żadko).
Tak samo lubie nagi, bo są pewniakami - zawsze mają te 30 obrażeń, i powstrzymują kontraatak. A czarny rycerz czasami ma podwójne obrażenia. Stworzenia atakujące wiele pól są mocne, jeśli przeciwnicy zbiją się w ciasną grupkę (Magog, licz) albo uda się je wcisnąć pomiędzy parę stworzeń przeciwnika (Hydra). Zawsze stawiam a pewniaki.


Toluś, Meridion, Tolek, Czikin - jak go zwał, tak go zwał... Powraca do Imperium Jaskini Behemota! Ktoś mnie tu pamięta?

Ale Ptak wcale nie ustępuje minotaurowi, a jest o wiele bardziej uniwersalny. Bo znacznie szybszy, lata co dla Stronghold jest zbawienne. Poza tym te 20%(błyskawica) to i tak więcej niż 12,5%(morale) minotaura. Może na otwartym polu tego nie widać, ale Ptak w zdobywaniu zamku jest bezcenny, a minotaur już nie.

Wiem że czasem wkurzające jest brak błyskawicy, przez całą walke. Ale czasem Ptak gromu zamienia się w terminatora, który sieje co chwila gromem;) raz mi się zdażyło że podczas jednej walki miał 6 błyskawic(2 i 4 pod rząd!). Przez sam rozwalił tą samą liczebnie grupe Wiwren(6 poziom) oraz odział Jaszczurów i pare Gorgon.


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

Ok, spoko, ale dla porównania:

Potężny Gorgon
Koszt: 600
Atak: 11
Obrona: 16
Zdrowie: 70
Obrażenia: 12-16
Szybkość: 6
Spojrzenie śmierci

Minotaur Królewski
Koszt: 575
Atak: 15
Obrona: 15
Zdrowie: 50
Obrażenia: 12-20
Szybkość: 8
(zawsze wysokie morale)

Ptak Gromu
Koszt: 700
Atak: 13
Obrona: 11
Zdrowie: 60
Obrażenia: 11 - 15
Szybkość: 11
(lata, 20% szans na błyskawicę)

Arcylicz
Koszt: 600
Atak: 13
Obrona: 10
Zdrowie: 40
Obrażenia: 11-15
Szybkość: 7
Atakuje chmurą

Co jak dla mnie daje obraz, że Gorgona jest na pierwzym miejscu a Ptak i Minotaur... No... Są właściwie równe, wg. mnie. A licz? Znalazł się tam bo ktoś go wymieniał...


Toluś, Meridion, Tolek, Czikin - jak go zwał, tak go zwał... Powraca do Imperium Jaskini Behemota! Ktoś mnie tu pamięta?

Tak, ale Roki możesz mieć momentalnie. Licze są dostępne późno i kosztują sporo siarki. Minotaury są potężne, ale po zbudowaniu siedliska meduz można od razu iść w chimery. Gorgony - nieulepszone są dostępne szybko, ale ulepszenie wymaga magazynu zasobów i łącznie kosztuje fortunę w drewnie. A wywerny też można mieć prawie od razu. Przy czym nieulepszone gorgony to nic specjalnego.
Nie zgodzę się że ptaki gromu tak pomagają w zdobywaniu zamku. Znaczy zgodzę się co do zasady, bo to jedyny latacz, ale właśnie z powodu osamotnienia z przodu zostaje szybko zmasakrowany. Co innego przy braku przeszkód terenowych. Licz jest o tyle dobry że pozwala nekro nie dążyć do zwarcia i wystrzelać przeciwnika. Ale dostępny jest zbyt późno, i dlatego nekro ma ciężki początek. Chyba że się ma Aislinn.


WE ARE THE BORG.
YOU WILL BE ASSIMILATED.
RESISTANCE IS FUTILE.

Roki też są bardzo szybko dostępne, stanowią najważniejszą silę do czasu behemotów. A Ich prędkość jest bardzo potrzebna. A jak już uderzą piorunem, to się miło robi:)


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

1Chohlik - (chłop z neutralnych)
2Zombi
3Zjawa
4Demon
5Drzewiec
6Jednorożec
7Kościany smok

[scalenie: 2007-07-15 08:40:08]

również słabe są behemoty. ale jak się je ulepszy na starożytne to są dobre. krasnoludki też nie są za silni ratuje ich odporność na magie.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.07.2007, Ostatnio modyfikował: Wojo


Dragon is the kinght world Ethar und Ashan

1.Szkielet-Jest ich dużo,a i tak z reguły nie kontratakują
2.Jaszczurolud-źle wygląa i strzela tylko raz
3.nie wiem,wszystkie sa okej
4.Demon-bezużyteczny
5.Ent-wolny,za wolny
6.Jednorożec-zbyt delikatny
7.Kościany Smok


Pan wszelkiego zła,książe nienawiści

Moim zdaniem:
1.rusałki - duża szybkość ale padają jak muchy (tylko chłopi są gorsi)
2.gargulce (nie lubie ich :))
3.zjawy - niby maja jakieśtam specjalki (moim zdaniem prawie bezużyteczne) i umią latać ale szybko można sobie z nimi poradzić
4.żywiołaki ognia - sporo miałem z nimi do czynienia i zawsze jak nimi podlatuje do ataku to mam wrażenie, że strzelaja zimnym ogniem
5.dżiny z fortecy - mało żyć, jedyną rzecza która utrzsymuj je w grzejest to że rzucają czary pozytywne
6.ten z lochów (nie moge sobie przypomniec nazwy) - ogromnym plusem jest paraliż, ale denerwuje mała ilość żyć
7.hydra - nie może zaatakować od razu przez mury zamku (nie umie latać ani strzelać), przydtny tylko w walce w "polu"

Nie Ten tylko Ta, Mantykora zwie się;P


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

Dlaczego gdzie nie spojrze ciągle haav gyr z kimś dyskutuje lub się kłóci?:|
Ciągle nie rozumiem tych wiecznych debat nie tylko haava ... najgorsze jednostki to te które w grze się najgorzej sprawdzają i mają najgorsze statystyki czy coś więcej trzeba tu dodawać? po co? do gry!
p.s. 2279315 gg... gdyby komuś w końcu znudziło się to pisanie i chciał wreszcie zacząć grać...


Pentacz

i mają najgorsze statystyki

Czy oby napewno? Czasem to zdolość jednostki ma przewage nad statystyką...


Kto nie z nami, ten przeciw nam

1)Rusalki
2)Zombie
3)Kamienne golemy
4)Rogaty demon
5)Enty
6)Jednorozce
7)Hydry

Pentacz

Dlaczego gdzie nie spojrze ciągle haav gyr z kimś dyskutuje lub się kłóci?:|

Bo to forum dyskusyjne? Każdy ma swoje zdanie, ale może ktoś na "zaczepkę" Haava odpowie i dojdzie do merytoeycznej dyskusji pełnej poważnych argumentów okraszonych przykładami?
Wiesz - nie jestem wytrawnym graczem, nie grywam on-line, ale takie dyskusje są dla mnie szalenie interesujące i każdą z nich śledzę w miarę moich skromnych możliwości czasowych!
I dlatego nie będę zabraniał Haavowi takich "zaczepek", a wręcz przeciwnie - będę go do tego zachęcał! (oczywiście - dopóki wszystko pozostanie w sferze nieszkodliwych "dziabnięć", a nie otwartej wojny i pyskówki).

Pozdrawiam

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.08.2007, Ostatnio modyfikował: MiB


If you get a chance, take it. If it changes your life, let it.
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it.

Prastaruszek

Moim zdaniem:
1.rusałki - duża szybkość ale padają jak muchy (tylko chłopi są gorsi)

dzięki blokadzie kontrataku i szybkości, potrafią zawsze urwać jakieś jednostki, umiejętnie operowane mogą bardzo długo nękać przeciwnika

Prastaruszek

2.gargulce (nie lubie ich :))

Chodzi o najgorsze jednostki, a nie najbardziej nielubiane ;)

Prastaruszek

5.dżiny z fortecy - mało żyć, jedyną rzecza która utrzsymuj je w grzejest to że rzucają czary pozytywne

Potrafią do tego latać i są całkiem szybkie

Prastaruszek

6.ten z lochów (nie moge sobie przypomniec nazwy) - ogromnym plusem jest paraliż, ale denerwuje mała ilość żyć

Paraliż działa nawet jeśli odlecisz mantykorą (o ile dobrze pamiętam) zdarza się, że właśnie to ratuje skórę

Prastaruszek

7.hydra - nie może zaatakować od razu przez mury zamku (nie umie latać ani strzelać), przydtny tylko w walce w "polu"

Teleportacja z hydrami, ich blokada kontrataku i atak na przyległe pola powoduje, że wymiatają przeciwnika, nawet przy ataku na zamek przeciwnika


Zeit für Pessimist

Ja odpowiem według WoGa bo najwięcej w niego grałem a w WoGu oczywiście jest sporo zmian.

1.Rusałka, chyba nie trzeba komentować
2.Gargulce (nie wiem czy dobrze nazwę napisałem ale chodzi o te z Tower), mają słaby atak i łatwo jest je zabić. Zombi jest słabe tylko przy jednostkach strzelających ale Gargulca pozamiata bez problemu.
3.
4.Pegaz, daleko lata ale oprócz tego to dostaje od wszystkich bo jest słaby w ataku jak i w obronie.
5.Żywiołak Magmy, drzewiec jest o tyle lepszy że unieruchamia i podczas walki wcale nie jest taki słaby w obronie chociaż atak ma nie najlepszy.
6. Jeżeli 1vs1 to Wiwerna lecz jeśli wraz z przyrostem to Cyklop.
7. Feniks
8. 1vs1 Feniks lecz z przyrostem itp to Kościany smok lub Tytan (sorki że nie podaję dokładnych nazw ale myślę że będzie wiadomo że chodzi o stworzenia 8-go poziomu)

No to to by chyba było na tyle ode mnie ;].


http://travian.interia.pl/?uc=pl5_560

Bardzo fajna gra strategiczna. Po zarejestrowaniu się na serverze trzeba rozwijać swoją osadę oraz szkolić wojsko. Na prawdę warto zagrać, polecam.

Pentacz

Dlaczego gdzie nie spojrze ciągle haav gyr z kimś dyskutuje lub się kłóci?:|
Ciągle nie rozumiem tych wiecznych debat nie tylko haava ... najgorsze jednostki to te które w grze się najgorzej sprawdzają i mają najgorsze statystyki czy coś więcej trzeba tu dodawać? po co? do gry!...

Wiesz tak sobie myśle, że według Ciebie powinienem się nie odzywać, nie bronić swoich poglądów itp.. Jednak MiB chyba Ci już dobrze wyjaśnił o co w tym chodzi. A tak swoją drogą jakbyś zauważył z nikim się nie kłóce:/ - chyba że widzisz coś innego niż inni?

Dragonthan

Czy oby napewno? Czasem to zdolość jednostki ma przewage nad statystyką.

Brawo:) np: Arcydiabeł, wspomniana niżej Rusałka itp..

Takeda

Chodzi o najgorsze jednostki, a nie najbardziej nielubiane ;)

Już dawno ustaliliśmy, że najgorsze w "naszym osobistym" mniemaniu. Więc jest tak pół na pół;)

Takeda

Teleportacja z hydrami, ich blokada kontrataku i atak na przyległe pola powoduje, że wymiatają przeciwnika, nawet przy ataku na zamek przeciwnika

Myśle chyba, że to jednak troche mało, bo uzależniać siłe jednostki od jednego czaru?

Walkorm

8. 1vs1 Feniks lecz z przyrostem itp to Kościany smok lub Tytan

:oo póżniej ktoś powie że się znów kłóce, ale co mi tam:P Jeśli chodzi o Tytana wogowskiego z 8 poziomu to jest od zdecydowanie jedną z lepszych jednostek. Dwa strzały lub uderzenie i piorun, to piorunujące argumenty;)


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

Dla mnie te zaczepki(jak to sami nazywacie) są bez sensu wolałbym to w grze sprawdzić no ale ok już sie nie udzielam...


Ależ udzielaj się:) i to często po to jest forum. Bez tego jest martwe, więc gdyby wszyscy tylko chcieli się sprawdzać w grze on-line, to forum byłoby martwe całkiem;) Bo po co cokolwiek pisać jak można udowonić swoją racje wygrywając. Tylko zastanów się czy zawsze wygrywający ma racje w teorii?


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

Haav Gyr

Bo po co cokolwiek pisać jak można udowonić swoją racje wygrywając. Tylko zastanów się czy zawsze wygrywający ma racje w teorii?

Ale ja napisałem "sprawdzić w grze" a nie udowodnić swoją rację wygrywając. Sprawdzając w grze od razu okazuje się kto ma rację.