Kumbat
Ja to osobiście widze tak (w kolejności od najlepszego):
S - Dung/Tower/Strong/Bagno (dobre) Necro/Castel (średnie) Inferno (słabe)
M - Ramp/Bagno/Dung/Necro/Strong (dobre) Castel/Inferno/Tower (średnie) żadnych słabych na M
L - Necro/Dung/Ramp/Strong (dobre) Castel/Bagno/Inferno (średnie) Tower (słabe)
XL - Necro/Dung/Inferno (dobre) Tower/Strong/Castel/Bagno (średnie) żadnych słabych na Xl
(yellow)Kumbat pisz poprawnie Castle;) -H.G
(blue)ale ja tak zawsze pisze, po prostu lepiej się czyta castel niż castle, nawet w lidze kiedyś w raportach zamiast castle było castel taka ogólnie przyjęta nazwa :P - Kum
Confluxa nie biore pod uwage, bo ten zamek jest najlepszy na większości map i to jakaś pomyłka balansu tej gry.
Ogólnie Dung wydaje się najbardziej uniwersalnym zamkiem którym można grać na każdej mapie i będzie się grało całkiem dobrze.
Strong tylko na XL może mieć ciężko inne mapy są w miare, reszta zamków mniej uniwersalne i dobre na 1-2 rozmiary.
To ja moze inaczej to przedstawie :))
S :
Dobre : Dungeon, necropolis, tower , zywiolaki :))
Srednie : Castel, rampart
Slabe : fortess, Inferno, stronghold
M :
Dobre : Dungeon,zywiolaki, rampart, tower, fortess, stronghold
Srednie : castel,necropolis
Slabe : Inferno
L I Xl
Dobre : Inferno, tower
Srednie : rapamart,strong,necroplis chociaz mozna miec multum szlieletow ;) I inne nie ma slabych :)) Na te mapy :D
Teraz usasadnie dlaczego takiego dokonalem wyboru :)
Zywiolaki na S idealne :))
Bierzesz Ciele :) + ulep rusalki I zywiolaki powietrza I wymiatasz Z jej magiczna strzala ;] sprawdzone :]
Dungeon Shadi I jego liczebnosc tyylogitow :)) czasami ma 3 sloty ok 110 + z 2 hirka i z zamku ok 150 :))
15 % na 3 sloty
75 % na 2 sloty przewaznie ok 70 :) po 35 ...
I tylko 10 % na 1 slot ok 35 :))
Oczywiscie w 1 dniu ulepszasz trylogitow :]
Necro....
bierzemy kolesa ze spec. na szkielety :)
Oraz we 2 dni budujemy :) ulep szkielety i szkieletornie :]
A ulep szkielety sa w sumie moim zdaniem 3 pod wzgledem sily nie liczac halabardierow i ulep centaurow :]
Tower :))
No zadna filozofja :)
Bierzemy Jone ma nauke czarow i odrazu magiczna strzale spoec na ginny akurat z tego nie ma sie kozysci ;]
Kupujemy 2 hirkow :)) I uczymy ich magicznej strzaly zotsawiamy po 1 x 7 stworzen 1 poziomu ale nie ulep gremliny
Ulepszamy gremliny i dodajemy do hirka poczatkowego tych z 2 ,, oraz zamku srednio ok 85 wychodzi ;) oraz magiczne strzaly :]
^^
To NA MAPA ROZMIAR S :D
Teraz M,,,
Ramaprt :
W 1 tyg kupujemy :) zamek oraz ulep elfy :)
Ulepszamy minim 1 z 2 jedn. w zaleznosci od liczebnosci poczatkowej elfy albo :) centaury jak mamy fuksa i odrazu mamy krasnale xD mamy szanse kupic w 1 tyg jednorozce :]
Heroes : Mephala, Ivor
Stronghold :
Heroes gundula lub crag chuck
w 1 tyg budujemy na 100 % zamek i behemoty :) cyklopy pozniej....
W 2 tyg na poczatku mamy silna armie :) I mily zamek :]
mamy maly ruch wiec uzywamy 2 hirka do przekazywania armi pod koniec tury i u glownego zostawiamy 1 jedonstkme najszybsza np ulep rok :)
W 2 tyg budujemy wg uznania ale w kapitol sie nie idzie kasa daja skrzynki i inne zamy
Fortess :
Hirek :) bierzemy tego od lizardow :]
Kupujemy :) w 1 tyg ulep wazki, wiwerny, lizardow :) I najlepiej cytadele
Bierzemy 2 dodatkowych hirkow z karczmy i kazdemu dajemy 1 ulep wazke 13 ruchu :]
Tak jak zawsze glownemu hirkowi jest przydzielony 1 hirek przytrzymujacy jego armie na koncu tury :]
Teraz mapy L I Xl
Inferno :
Bierzemy ten zamek :) dlatego bo jest mocny na dluga gra dlaczego ..? poniewaz na poczatku chochili i magogi nie szaleja za bardzo ;)
Pozniej dochodza czarty, demony Ifryty :) I to zmienia postac rzeczy :) Wiec zamek mily na dluzsza gre....
Hirek koles ze spec od intela ;]
Tower :)
Polecam glownie ze wzgledu, ze jest on najdrozszy i nie jest sie w stanie na M wybudowac all budynkow oczywiscie np na m w 2 tyg postawisz od 1-7 levelu stwory ale bez upadgre ktore sa bardzo kosztowne :)
Wiec na L/ Xl ten zamek to potega :))
Ulepszone tytani, nagi ktore wg mnie sa w top 3 czemipino, ci 6 lev z necroplis
Super zaleta powstrzymuja kontratak ! wiec atakujemy najpotezniejsze oddzialy nimi ;]
Pozatym geniusze ;) maja fajne czarny ofensywne/defensywne
I ... 2 lucznikow + tytani = 3 :)
co z umiejetnoscia taktyki oraz lucznictwo bardzo duzooo nam pomoze ;]
A wiec aby to wszystko miec musi byc mapa rozmiar minimalnie L....
Pare rad :D
Zawsze kazdym zamkiem przekazuje sie z glownego hirka armie do zabierzcza
Inferno,tower i fortess przyjemne umiejetnosci : logistyka oraz znajdywanie drogi szczegolnie od L +
Takie myki :
czarne dragony z lochow + aragedon + conajmiej 2 armagedony bez strat :) I ucieczka lub kapitulacja :]
Tak samo mozna zrobic z atymagia + armagedonem lub innym podobnym czarem ....
Wiecej infa mi sie nie chce pisac moglbym wymienic kilkadziesiat skutecznych porad ;) ....
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.09.2007, Ostatnio modyfikował: Norbi