Wg mnie cały ten cyrk jest tylko po to by promować Herosa...
I bardzo dobrze! Może dzięki takim zabiegom saga nie zginie śmiercią tragiczną zapomniana przez fanów ;)
Pozdrawiam
MiBGeront
|
"Kingdoms of Might and Magic" | 26.12.2007
I bardzo dobrze! Może dzięki takim zabiegom saga nie zginie śmiercią tragiczną zapomniana przez fanów ;) Pozdrawiam If you get a chance, take it. If it changes your life, let it.
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it. |
GhulkWeteran
|
"Kingdoms of Might and Magic" | 26.12.2007
Saga? Saga nie żyje od... 4 lat? Bo tego *** (cenzura) co tworzy Ubisoft & Nival nie można nazwać sagą. Niegrywalne toto, brzydkie, pełno świecących czach, rezygnacja z starego świata... "Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć." |
MiBGeront
|
"Kingdoms of Might and Magic" | 26.12.2007
@Ghulk: dzięki temu gniotowi (zapewne to miałeś na myśli wpisując gwiazdki... prawda? :>) o serii HoMM usłyszało więcej ludzi. Część z nich zainteresowała się dlaczego ta "fajna gra" ma "V" w nazwie. If you get a chance, take it. If it changes your life, let it.
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it. |
PtakubaWeteran
|
"Kingdoms of Might and Magic" | 26.12.2007
Wszystko po to żeby natłuc więcej pieniędzy... Coraz bardziej zacierają związek z prawdziwymi Heroesami. Gra świetna, naprawdę mi się podoba ale to nie Heroesy. Część ludzi z Ubi zaś zastanawia się pewnie co oznacza to "of Might and Magic" w nazwie, albo przynajmniej czemu jest z dużych liter... Zero związku ze światem M&M. Poza nazwą i tym że to strategia turowa... |
TristanGeront
|
"Kingdoms of Might and Magic" | 26.12.2007
Dla mnie HV posiada wszystko to samo co poprzednie części za wyjątkiem innego świata. Jest zarówno siła jak i magia :-) HVI moderator
|
Val GaavWeteran
|
"Kingdoms of Might and Magic" | 14.01.2008
Dobre nowiny KoMM będzie wykonany w technoogii AJAX i JavaScript :D, żadnego flasha !!!
Angielska wersja : http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/9761084616/m/3771071916 Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos. I call myself upon thee! Swear myself to thee ! |
FingonWędrowiec
|
"Kingdoms of Might and Magic" | 16.01.2008
Mała nieścisłość |
MiBGeront
|
"Kingdoms of Might and Magic" | 17.01.2008
Ale tylko do IE 6. IE 7 korzysta z natywnej implementacji (ale zachowuje kompatybilność wsteczną). Pozdrawiam If you get a chance, take it. If it changes your life, let it.
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it. |
FingonWędrowiec
|
"Kingdoms of Might and Magic" | 20.01.2008
Racja, ale nie wplątując się w szczegóły implementacji jedno należy stwierdzić - dobrze, że nie będzie to ani flash ani java. To pierwsze nie grzeszyło by wydajnością a to drugie mogło by być zbyt ciężkie. Jak to będzie w przypadku Ajax - JavaScript zobaczymy, ale nie oczekuję cudów jeżeli chodzi o grafikę i interakcyjność. Osobiście miałem nadzieję, że będzie to instalowalna aplikacja (DirectX) łącząca się ze serwerem (coś w stylu Tales of Pirates) ale niestety twórcy nie zdecydowali się na takie rozwiązanie. |
MuskMieszkaniec
|
"Kingdoms of Might and Magic" | 3.07.2008
Całe szczęście, ale wciąż jestem ciekaw na jakich to zrobią zasadach. ;) Gaming & Programming :)
FTW! |
DagonWeteran
|
"Kingdoms of Might and Magic" | 23.07.2008
Już dawno nie słychać było żadnych wieśći o "Kingdomsach". Postanowiłem więc poszukać informacji o tym projekcie na własną rękę. Znalazłem je na oficjalnym forum ubisoftu. It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
MordraxWędrowiec
|
"Kingdoms of Might and Magic" | 14.04.2009
Komercja? |
FentrirWeteran
|
"Kingdoms of Might and Magic" | 14.04.2009
Tak, komercja.
No niezupełnie. NWC owszem, czerpało zyski ze swoich gier. Cały myk polega na tym, że ich gry były tego warte. Might And Magic I - V jak na tamte czasy były rozbudowane i ciekawe. Widać było że twórcy przykładają się do tego co robią. Potem Might And Magic VI - VIII, oraz Herosi (zwłaszcza część trzecia). Właśnie te gry były genialne, były innowacyjne, rozbudowane, ciekawe, do tego ten klimat i grywalność. Kiedy grałem w Might And Magic VI i VII, a także w Heroes I, II, III widziałem, że twórcy włożyli całe serce w to co zrobili, widziałem, że się postarali. Te gry były robione nie tylko dla pieniędzy, ale też i dla fanów, dla satysfakcji. Dlatego warte były swojej ceny. Gracze i twórcy byli zadowoleni. A potem 3DO zaczęło naciskać na NWC, co sprawiło że gry spod znaku "Might And Magic" przestały być tworzone "po staremu", ale tylko i wyłącznie dla pieniędzy. Wystarczy spojrzeć na Might And Magic IX, Crusaders, Warriors - to były gry robione tylko i wyłącznie dla pieniędzy. Nic sobą nie prezentowały, były ogólnie słabe, cała sztuczka polegała na wykorzystaniu naiwnych fanów, aby tylko to kupili. Bo ma "Might And Magic" w tytule. Gdyby UbiSoft chciał nie tylko pieniędzy, ale i uznania fanów na przykład, to kontynuowano by starą fabułę, zatrudniono by do prac ekipę NWC, rozwinięto by najlepsze elementy serii... No i teraz Kingdoms. Myślę, że chodź gra faktycznie będzie darmowa, to jednak będzie posiadała płatne bonusy. Wiem, kto chce, niech płaci, ale nie o to mi chodzi. Kingdoms pewnie będzie po to, aby promować serię, ale nie w taki sposób, żeby nie uległa zapomnieniu, tylko tak, aby więcej ludzi się dowiedziało i kupiło.
Ja wrócę i to nie jeden raz. Kolejny argument - patrz ile czasu upłynęło od premiery Heroes III i wcześniejszych części. A ja dalej w to gram. I nie tylko ja. Nie będę się rozpisywał w ilu przypadkach starych gier jest podobnie. Zapłaciłem za Heroes III raz i mam grę na ładnych klika(naście) lat. Kupiłem Heroes V i mam grę na pół roku. |
KonstruktorJaskiniowiec
|
"Kingdoms of Might and Magic" | 14.04.2009
Fen. Jestem z Ciebie dumny (i pewnie nie tylko ja), szczerze mówiąc nieco mnie wzruszyłeś. Nie zgodzę się tylko co do opinii o Crusaders. Ma mroczny klimat, ale jest strasznie zabugowana, szczególnie ujawnia się na moim komputerze. Gdyby twórcy mieli więcej czasu... to gra była by świetna, ale gdyby też mieli więcej czasu to HV byłoby przez nich stworzone. Koniec może być początkiem.
|
MordraxWędrowiec
|
"Kingdoms of Might and Magic" | 14.04.2009
IMO to wszystko nie jest takie proste. Zatrudnić ekipę NWC? A kto to wie co oni teraz robią!?;p Firma upadła w 2003 roku. W 2006 została wydana "piątka". Nawet jeżeli prace zaczęły się w 2005, ewentualnie wcześniej, bardzo trudno byłoby pozbierać ludzi odpowiedzialnych za III(w sumie to nie chciałbym żeby V zajmowali się ludzie od IV). Nie wiadomo czy by się zgodzili na pracę na dawnym projektem, może "ojciec" Hirołsów Jon Van Caneghem też by się nie zgodził. Stara fabuła? Może Ubi stwierdziło, że nie podoła oczekiwaniom fanów oczekującym świetniej fabuły osadzonej w starym świecie? Może.;p |
FentrirWeteran
|
"Kingdoms of Might and Magic" | 5.11.2009
Zapraszam do naszego sojusznika, do Kwasowej Groty. Pojawił się tam interesujący news, a na Smoczym Forum Alamar opublikował równie interesujące opinie tych, co grali już w to "dzieło" Ubisoftu. Zwracam szczególną uwagę na pewien obrazek, który powinien ostatecznie rozwiać wątpliwości, czy to będzie narzędzie do robienia pieniędzy, czy nie. |
DougalWędrowiec
|
"Kingdoms of Might and Magic" | 21.07.2010
Thanks... pffff, próbowałem na "Country" wybrać United States i to samo. Dowódca Strzelców: Wszyscy Łucznicy, Kusznicy, Klerycy i Kapłani dostają dodatkowe cztery strzały oraz +3 punkty do ataku za każde cztery poziomy bohatera, poczynając od pierwszego.
Obecny poziom: 15 |