Hmm.... obejrzeć zawsze mogę:) z tym że jak dla mnie wchodzi w grę jedynie mroczny elf jak w M&M8, żaden drow ala Forgotten Realms.
Haav GyrGeront
|
"[Heroes III] Pomysł na miasto" | 3.04.2007
Hmm.... obejrzeć zawsze mogę:) z tym że jak dla mnie wchodzi w grę jedynie mroczny elf jak w M&M8, żaden drow ala Forgotten Realms. //From the beginnin to end
Losers lose, winners win This is real, we ain got to pretend The cold world that we in Is full of pressure and pain I thought it would chane But its stayin the same// |
BalkothWędrowiec
|
"[Heroes III] Pomysł na miasto" | 17.04.2007
Ja w tym zielony, ale jak juz zdam ta @$#^$^ mature to cos w tym sie zaczne grzebac. A na razie mam pomysla na czar. Nie wiem czy dodawanie nowych czarow jest mozliwe, ale... Chodzi mi konkretnie o ta opcje "powtorz ture przeciwnika"... mozna by zrobic z tego czar ("wrota czasu" czy cos w tym stylu). Mianowicie wszystko by sie cofalo, a bohater stalby w miejscu. Dzieki temu mozna by sie cofnac powiedzmy o 3 dni lub tydz i wplynac na rozgrywke. Pozniej napisze wiecej. [scalenie: 2007-04-18 09:49:10 ] Czar 5 poziomu (ziemi lub powietrza (ja bardziej jestem za powietrzem)); globalny (chociaz moze byc tez bitewny); na pierwszym poziomie uiejetosci mozna cofnac sie o 3 dni (tylko bohater, ktory rzuca czar), na drugim o 5(wszyscy bohaterowie), a na trzecim o tydzien (wszyscy bohaterowie i zamki). W zwiazku z tym ze mozna sie ciagle cofac i wykupywac armie to powiedzmy ograniczenie - uzycie czaru raz na miecha. Takie cos byloby wogole mozliwe do zrobienia? Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.04.2007, Ostatnio modyfikował: Balkoth |
Val GaavWeteran
|
"[Heroes III] Pomysł na miasto" | 18.04.2007
Czarów niestety nie można dodawać, więc możesz zapomnieć o swoich pomysłach Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.04.2007, Ostatnio modyfikował: Val Gaav Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos. I call myself upon thee! Swear myself to thee ! |
BalkothWędrowiec
|
"[Heroes III] Pomysł na miasto" | 18.04.2007
Argh! ;-( |
TolekWędrowiec
|
"[Heroes III] Pomysł na miasto" | 17.06.2007
Na ten temat trafiłem dość przypadkowo (właściwie odesłał mnie HG :P). Umiejętności za bardzo nie mam, pomysły mam ale potrzebne wam nie są, no co mam to wolny czas i chęci... Na skryptach się nie znam, na grafikach też nie, chociaż z tymi drugimi mógłbym próbować się coś uczyć i kombinować... Jak jest robota, którą wg powyższych moża by próbować mi powierzyć, to pisać na forum albo gg 812205. Toluś, Meridion, Tolek, Czikin - jak go zwał, tak go zwał... Powraca do Imperium Jaskini Behemota! Ktoś mnie tu pamięta?
|
GumisiekWędrowiec
|
"[Heroes III] Pomysł na miasto" | 23.08.2007
krasnoludy w tower?tam przeciez pasuja gremliny.A co to jest to Dao?Jakis mangowy stworek??W goglach mi jacys mnichowie wyskakuja i demony. |
Black EmperMieszkaniec
|
"[Heroes III] Pomysł na miasto" | 26.12.2007
Wiem że stworzenie nowego miasta może kosztować dużo pracy,lecz widocznie jest to możliwe jeśli powstało siedem :) . Proponuje miasto: Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 26.12.2007, Ostatnio modyfikował: Black Emper Tak uderzaj, aby skazaniec czuł, że umiera.
Autor: Kaligula |
BajuMieszkaniec
|
"[Heroes III] Pomysł na miasto" | 27.12.2007
Też miałem w głowie takie właśnie pustynny zamek w Herosach, którego terenem ojczystym byłaby pustynia. Budynki to np. gildia magów byłaby zrobiona na wzór biblioteki aleksandryjskiej która z poziomu na poziom by się powiększała. Bohaterowie to byliby mumie itp. Jeśli chodzi o jednostki to trochę miałem inne na myśli (piaskowy golem - 4 poziom, pustynna wiedźma - 5 poziom) ale mogą być. (Jak miałbym tworzyć faraona to na wzór wziąłbym złotego golema a z tym antycznym bóstwem to masz na myśli jakiegoś egipskiego boga jak Anubisa czy Horusa) Jeśli chodzi o projekt to szczerze popieram. Trzeba tylko zebrać ludzi którzy chcieliby trochę czasu poświęcić przy tworzeniu moda. W końcu dla chcącego nic trudnego. Jeśli chodzi o pomysły do moda to ja wrzuciłbym możliwość aby niektórzy bohaterowie poruszali się na latających rumakach przez co mogliby przelatywać przez mury, góry, lasy itp. bez pomocy czaru czy artefaktu. Mieliby ograniczenie wynikającego z tego, że aby heros mógł przelecieć przez przeszkodę to jego oddział musiałby się składać tylko z oddziałów latających. Pomyślcie taki niewielki oddiał składający się ze zwinnych pegazów wpada na teren wroga, zajmuje kopalnie i szybko ucieka. Gracz musiałby solidnie pomyśleć o obronie terytorium bo w nieoczekiwanym momencie wpada niewiadomo skąd oddział i robi sieczkę. Jeśli projekt zacznie się realizować to zniecierpliwością czekam na premierę. (Chociaż mam lekki opór jeśli chodzi o zamianę jednostek ale to trzeba zobaczyć końcowy efekt) |
Black EmperMieszkaniec
|
"[Heroes III] Pomysł na miasto" | 27.12.2007
Latający bohaterowie mogliby dać graczowi za dużą przewagę. Mógłby bez strat ,,pokonywać'' garnizony. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.12.2007, Ostatnio modyfikował: Black Emper Tak uderzaj, aby skazaniec czuł, że umiera.
Autor: Kaligula |
GhulkWeteran
|
"[Heroes III] Pomysł na miasto" | 27.12.2007
Przez ERM można tworzyć pseudoczary.
Nie będę komentował ilości błędów. To jest forum o H3:WoG.
Sen. Stworzenie nowego miasta to gigantyczna katorga. Ziel podliczył, że to 1320 obrazków, które trzeba przerobić na defy z odpowiednią paletą kolorów. W klatkach jest gorzej, bo to ~2750 klatek. Zrobisz? Jeśli tak, to mogę jechać do Slavy i namówić go do powrotu do prac nad WoGiem. "Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć." |