Weteran
|
Bardzo prosiłbym o pomoc ze skryptem.
Chciałbym żeby bohater po zdobyciu wszystkich ksiąg magii wygrywał scenariusz.[albo przeflagowywał wszystkie siedliska na swoje jeżeli nie da się wygrać w/w metodą]
[ponieważ na ERM-ie nie znam się w ogóle{z chęcią bym się uczyć zmiennych itp} a nie widziałem tutoriala w sieci po polsku]
BTW:Szkoda że w wogu nie można dodawać nowych stworzeń do zdarzeń
Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn
...
|
Mieszkaniec
|
Proszę, oto poszukiwany przez ciebie skrypt: Niestety, jeśli chcesz go skopiować, to zacytuj ten post i wtedy skopiuj ZVSE !#VRv993:S0;
!?HM-1;
HE-1:A2/86/?y70/?y-2;
HE-1:A2/87/?y71/?y-2;
HE-1:A2/88/?y72/?y-2;
HE-1:A2/89/?y73/?y-2; IF&y70>0/y71>0/y72>0/y73>0/v993<>1:M^Gratulacje zdobywasz wszystkie księgi i wygrywasz!^;
VRv993&y70>0/y71>0/y72>0/y73>0:S1;
!!UN&y70>0/y71>0/y72>0/y73>0:Q1/1; Nowe Stworzenia WoG można umieszczać w zdarzeniach, puszkach pandory, garnizonach... Trzeba tylko zainstalować odpowiedni patch. Do ściągnięcia na stronie.
Liczba modyfikacji: 16, Ostatnio modyfikowany: 23.06.2006, Ostatnio modyfikował: Altair
Per aspera, ad astra
|
Weteran
|
Dziękuję :) .
BTW: Istnieje skrypt anulujący przybywanie strażników w Neutralnym mieście??[ponieważ do neutralnego miasta chciałbym wstawić własną armię...i nie chciałbym, żeby została ona "skasowana"]
[Mogę przesłać mapę na mail]
Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 24.06.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul
...
|
Mieszkaniec
|
Nie istnieje. Przynajmniej ja nic o tym nie wiem. Po prostu jeśli z nastaniem nowego tygodnia dany oddział w garnizonie jest "słabszy" od wylosowanego stworzenia, jest nim zastępowany. Aby temu zapobiec, wystarczy zwiększyć liczebność danego oddziału w garnizonie. Jeśli jednak koniecznie chcesz ten skrypt, przyślij mi tą mapę.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.06.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul
Per aspera, ad astra
|
Mieszkaniec
|
Witam
Skopiowałem ten skrypt, pozwalający na dodawanie nowych stworzeń, ale nie wiem, jak go uruchomić. Czytałem install, ale parę rzeczy mi w nim nie pasuje. (jak to skopiować do katalogu heroes, skoro tam już jest data?)
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.07.2006, Ostatnio modyfikował: Altair
|
Mieszkaniec
|
Rozumiem, że chodzi o patch do edytora map.
Należy skopiować zawartość wypakowanego katalogu do folderu z grą a zawartość jednego katalogu data (tego z wypakowanego pliku patcha) do katalogu data z grą.
Per aspera, ad astra
|
Weteran
|
Mam pytanie.
Co zrobić żeby obiekt nie miał innych właściwości oprócz tych w skrypcie?
I jaki jest skrypt który pozwala na "wchodzenie" na pnie itp.[zapewnie zamiana...jeśli tak to bardzo bym prosił o ten skrypt]
Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 15.07.2006, Ostatnio modyfikował: Tilogour
...
|
Mieszkaniec
|
Już odpowiadam. Aby umożliwić wchodzenie bohatera na różne obiekty, (m.in. pnie) na które normalnie nie da się wejść należy użyć skryptu:
ZVSE
!#TRx/y/p:P1; Gdzie x, y, p współrzędne obiektu. Aby usunąć normalnie przypisane właściwości do danego obiektu: np. ZVSE
!?OBx/y/p;
IF:M^tekst^;
OB998:S; Gdzie x, y, p współrzędne obiektu. Aby poprawnie skopiować ten skrypt należy najpierw zacytować ten post.
Per aspera, ad astra
|
Weteran
|
Jeszcze raz dziękuję :) i postaram się już nie zawracać głowy :) .
Edit: Żeby zrobić coś takiego jak w treningu[pieńki na wodzie{na które da się wejść}]
też trzeba użyć wyżej wymienionego skryptu?
Edit2: Chodzi mi o zamianę obiektu na teren.
Liczba modyfikacji: 5, Ostatnio modyfikowany: 21.07.2006, Ostatnio modyfikował: Trang Oul
...
|
Mieszkaniec
|
Pieńki na wodzie?
To akurat bardzo prosta składnia: !!UN:Wx1/y1/x2/y2/p; gdzie:
x1, y1 - współrzędne początku "drogi z pieńków"
x2, y2 - koniec "drogi z pieńków"
p - poziom można to przypisać do jakiegoś obiektu aby po wejściu do niego ten "most" się pojawił lub:
ZVSE
!#UN:Wx1/y1/x2/y2/p;
aby ustawić zaraz po wczytaniu mapy. Aby skopiować skrypty należy zacytować ten post.
Per aspera, ad astra
|
Wędrowiec
|
Altair Nie istnieje.
Moim zdaniem żaden problem, trigger na dzień, jeżeli pierwszy dzień tygodnia, to jeżeli miasto neutralne ustaw garnizon.
|
Mieszkaniec
|
Tak żaden problem, ponieważ tamten post napisałem miesiąc temu i skrypt taki napisałem. Nie wiem po co poruszasz problem, który nie jest już aktualny. Napisanie dobrego bezbłędnego skryptu wcale nie jest takie proste.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.07.2006, Ostatnio modyfikował: Altair
Per aspera, ad astra
|
Wędrowiec
|
Witam. Potrzebuję pomocy przy pisaniu skryptu:
1. obiektowi pustemu przypisuję nazwę, następnie po wejściu do niego bohatera i dialogu z trzema możliwościami wyboru, następuje zmiana nazwy tego obiektu. EDIT:
2. Nadanie nazwy obiektowi o wspolrzednych w edytorze (a nie wszystkim tego samego typu) 3. Dajmy na to, że jest dom rzeźnika i dom grabarza. Dom grabarza ma na początku wyswietlac komunikat "zamkniete". Po prowadzeniu typowego dialogu z 2 opcjami wyboru z rzeźnikiem i wybraniu jednej z opcji ma sie zmieniac komunikat wyswietlany w domu grabarza. 4. Jest "chatka rybaka" (tzn obiekt ma taka nazwe przypisaną), mamy tam, po wejsciu do niego gracza ludzkiego, dialog z 2 opcjami do wyboru. Chodzi mi o to, jak sprawić by następnym razem po wejściu do tego domku pojawiał się inny komuknikat, a nie zawsze taki sam.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.10.2007, Ostatnio modyfikował: Mriswith
|