Imperium

Rekrutacja jednostek w HVI

Oceńcie

  • Dobre
  • Złe

Mam taki pomysł :
W każdym z 9 miast ( Mroczne elfy , Elfy , Ludzie , Magowie , Nekromanci , Krasnoludy , Żywiołaki , Barbarzyńcy , Ludzie bagien ( Reptilioni )) byłoby 7 poziomów jednostek do rekrutacji ALE po 2 różne jednostki ( jak w HIV ) i po 2 ulepszenia ( jak w HV ) . To daje 28 jednostek + 2 dowódców ( jeden od magii , a drugi od walki ) czyli łącznie 270 jednostek. Przez to każda walka byłaby niepowtarzalna. Do tego bohater miałby miejsce na 10 jednostek w armii. Co o tym sądzicie ?

Taak...

Po pierwsze: Nikt nie powiedział, że będą akurat takie zamki.
Po drugie: W HIV miałeś jedną jednostkę z dwóch do wyboru, a nie dwie jednostki. Wyjątkiem był 1. lvl.
Po trzecie: Zasada "Więcej znaczy lepiej nie zawsze się sprawdza."
Po czwarte: Proponuje skasować ci ten post, bo jeśli tego tematu wcześniej nie zamkną, to Konquer ochrzani się jako "Zwolennika Ubisoftu".

Pomysł niezły, przy czym lepszy będzie przy zastosowaniu jakiegoś umiaru.


Otarcie się o śmierć niczego nie zmienia. Śmierć zmienia wszystko.

Już nawet nie chcę się wspominać o tym, że raczej nie warto tworzyć nowego tematu dla postu tak naprawdę nic nie wnoszącego.

Zgłoś się raczej, jak będziesz miał jakiś konkretny pomysł (zamki, jednostki), a nie tylko "bo tyle i tyle do rekrutacji".


MonoKOK is always watching.

Temat zamykam, później zostanie on skasowany. Niepotrzebnie tworzysz nowy temat, wystarczyłby post, w którymś z istniejacych tematów.
Zamykam.


"Znani są ze swej wielkiej inteligencji i doświadczenia. Ci szamani wiedzą jak grać na tamburynie!" :o