Administrator wortalu
|
Dagon A mógłby ktoś przybliżyć mi statystyki tego nowego "Jaszczuroludzia" - chciałbym się dowiedzieć jaką ja wersję posiadam :)
Lizard Warrior Health: 15 Attack: 6 Shots: 24 Movement: ground
140 gold (9) Hex size: 1 Defence: 8 Dmg: 2-5 Spd: 5 (slow)
źródło: HC
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Weteran
|
Nebirios 1.Chochlik-Chowaniec
2.Gog-Magog
3.Kamienny golem-Żelazny golem
4.Wampir-Wampirzy lord
5.Drzewiec-Ent
6.Jednorożec-Jednorożec bojowy
7.Ognisty ptak-Feniks
Chyba trochę przesadziłeś. Wampirzy lord to z pewnością najmocniejszy stwór czwartego poziomu. Atak i obrona po 10, szybkość 9 , 40 HP, blokuje kontrę i wysysa życie. Może się z nim równać tylko krzyżowiec, a i on nie zawsze.
Żelazny golem jest twardy i odporny na magię - trudno go zabić i w skutek tego często ma się ich w armii dużo - podobnie jest z entami. Jednorożec jest wytrzymały i z pewnością lepszy od mantikory i cyklopa, a może i wiwerny. Feniks gorszy od smoka cienia? Oto ich statystyki: Feniks
Atak: 21
Obrona: 18
Obrażenia: 30-40
Wytrzymałość: 200
Szybkość: 21
Przyrost: 2/4/6
Koszt: 2000 złota ; 1rtęci Smok cienia
Atak: 19
Obrona: 17
Obrażenia: 25-50
Wytrzymałość: 200
Szybkość: 14
Przyrost: 1/2/3
Koszt: 3000 złota ; 1rtęci
Feniks ma wyższe prawie wszystkie współczynniki, ma większy przyrost i jest tańszy!!!
Lepiej, gdyby wyliczanki poparte były jakąś argumentacją.
Liczba modyfikacji: 9, Ostatnio modyfikowany: 12.10.2008, Ostatnio modyfikował: Invictus
Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!
|
Geront
|
Hellburn @Haav Gyr:
Popraw mnie jeżeli się mylę, ale owe ulepszenie występuje tylko w najnowszym patchu (2.2) dla Ab?
Szczerze nie pamiętam numeru wersji, ale ta łatka była na bank do SoDa(złota kolecja) - choć w wersji którą obecnie posiadam(CDP i Ubi) zrezygnowano z tej łatki chyba:/ i przy okazji z kilku innych rzeczy, typu tłumacznia, nazwy itp.. Co do jednostek, Wampir owszem najlepszy i nie ma równej sobie jednostki, bo potrafi pokonać słabyszych 5 levelowców nawet. Więc Krzyżowiec odpada;) bo mimo pozorów wcale nie jest taki dobry, zdecydowanie lepszy jest Mag jak dla mnie.
//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
|
Administrator wortalu
|
Haav Gyr Szczerze nie pamiętam numeru wersji, ale ta łatka była na bank do SoDa(złota kolecja) - choć w wersji którą obecnie posiadam(CDP i Ubi) zrezygnowano z tej łatki chyba:/ i przy okazji z kilku innych rzeczy, typu tłumacznia, nazwy itp..
Gdybyś mógł podać namiary na taką łatę dla SoDa to byłbym wdzięczny (wiem, wiem. google i te sprawy, ale ja nic nie znalazłem :/ )
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Weteran
|
Haav Gyr <[Hellburn: @Haav Gyr:
Co do jednostek, Wampir owszem najlepszy i nie ma równej sobie jednostki, bo potrafi pokonać słabyszych 5 levelowców nawet. Więc Krzyżowiec odpada;) bo mimo pozorów wcale nie jest taki dobry, zdecydowanie lepszy jest Mag jak dla mnie.
Krzyżowiec bardzo dobry jest. Ma przecież swój potężny podwójny atak i jest podejrzanie wytrzymały (atak i obrona po 12), dlatego mi przynajmniej zawsze dużo ich zostaje po każdej bitwie.
Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!
|
Geront
|
Jednak wole Maga, a od Krzyżowca lepiej według mnie spisze się też czasami Bazyliszek.
Zresztą jakby nie porównywać, czy w pojedynku czy znaczenie dla całego zamku, Mag ma też większe znaczenie taktyczne(szybszy i strzela dobrze). Oczywiście nie mówie, że Krzyżowiec jest słaby, ale na tym poziomie pierwsza trójka to Wampir, Mag i Ogr takie jest moje zdanie:P
//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
|
Geront
|
Co do tej pierwszej trójki - zgadzam się z Haav Gyrem. Rzadko się to zdarza :) Krzyżowiec i Bazyliszek Królewski są statystycznie podobni. Obaj mają 12 ataku, 12 obrony, kosztują 400 szt. złota. Krzyżowiec ma lepsze obrażenia (7-10 przeciw 6-10), a Bazyliszek jest szybszy (7 przeciw 6). Szansa Bazyla na petryfikację jest za mała - to raptem 20%, a Krzyżowiec atakuje dwa razy, dzięki czemu jest niezłym "killing machine". Pod uwagę można też wziąć to, że do produkcji siedliska - Ul. Koszary, potrzeba wydać kryształy (konkretnie 5), a dla Bazyliszków - częstsze do znalezienia drewno i ruda. Moim zdaniem - remis. Nieważne kto jest lepszy, i tak najgorsza jest Meduza :)
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.10.2008, Ostatnio modyfikował: Kameliasz
|
Mieszkaniec
|
Invictus Haav Gyr: <[Hellburn: @Haav Gyr:
Co do jednostek, Wampir owszem najlepszy i nie ma równej sobie jednostki, bo potrafi pokonać słabyszych 5 levelowców nawet. Więc Krzyżowiec odpada;) bo mimo pozorów wcale nie jest taki dobry, zdecydowanie lepszy jest Mag jak dla mnie.
Krzyżowiec bardzo dobry jest. Ma przecież swój potężny podwójny atak i jest podejrzanie wytrzymały (atak i obrona po 12), dlatego mi przynajmniej zawsze dużo ich zostaje po każdej bitwie.
Dlatego wolę trochę wolniejsze jednostki, np. Krzyżowiec niż te szybkie, które dość szybko giną (np. pegaz) i duże obrażenia zadawane przez nie niewiele pomagają
|
Administrator wortalu
|
Uh-uh. Najgorszy 4 poziomowiec to Energy Elemental, nie biorąc pod uwagę bohaterów Fiura oraz Ignissy.
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Geront
|
Powiedzmy że ex aequo, Hell :) Sheogorath: Co do twojego "wolę wolniejsze jednostki, bo szybkie jak Pegaz szybciej giną": To wypowiedzenie jest bez sensu. Nikt nie każe ci wysyłać go najdalej jak możesz na hura, możesz ruszać się nim na dowolną odległość; poza tym masz jeszcze opcję "czekaj". Dzięki niej w pierwszej turze możesz zaatakować i potem od razu wrócić na miejsce ponieważ jest niewiele stworzeń które mają taki sam/większy speed od Pegaza (oczywiście mówimy o ulepszeniach).
|
Mieszkaniec
|
Zasadniczo to jednostki, które mają duży zasięg i latają (nie licząc tych z 7 poziomu) mają mniej wytrzymałości od tych wolnych np. ogr, więc to co powiedziałem nie jest zupełnie pozbawione sensu.
|
Geront
|
Nie zmienia to faktu że twoje wypowiedzenie brzmiało jakbyś latał nimi na hura do przodu. A to superrozsądne nie jest.
|
Wędrowiec
|
1. Chłop
2. Krasnolud
3. Żywiołak wody
4. Ogr
5. Czart
6. Konny (z zamku)
7. Gigant (ALE NIE TYTAN)
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.10.2008, Ostatnio modyfikował: Filus
|
Weteran
|
Dreaxe 1. Chłop
2. Krasnolud
3. Żywiołak wody
4. Ogr
5. Czart
6. Konny (z zamku)
7. Gigant (ALE NIE TYTAN)
Nie mogę się z Tobą zgodzić.
Żywiołak wody? Jest dość twardy, a po ulepszeniu strzela. Istnieje sporo gorszych jednostek.
Ogr? Najbardziej wytrzymały stwór na swoim poziomie.
6.Kawalerzysta? No nie przesadzaj. Jest bardzo mocny, a gdy szarżuje to nikt (poza pikinierem) go nie zatrzyma. Bardzo dużo ma HP. Najgorsza na tym poziomie to jest raczej mantikora, względnie cyklop, ale na pewno nie czempion.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.10.2008, Ostatnio modyfikował: Filus
Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!
|
Geront
|
Chłop... No ja was proszę... Wiecie ile sobie na chłopach szkieletów można narobić :) Z żywiołakiem wody się zgodzę, ale z tym od lodu już nie. Co do reszty... Hmmm czempioni nie są tacy źli, ifrytci moim zdaniem gorsze.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 15.10.2008, Ostatnio modyfikował: Kordan
Przetoż jako przez jednego człowieka grzech wszedł na świat, a przez grzech śmierć; tak też na wszystkich ludzi śmierć przyszła, ponieważ wszyscy zgrzeszyli.
Rz 5,12
|
Administrator wortalu
|
@Kordan:
Chłop jest najsłabszy, a to że ma zastosowanie u nekromantów nie ma nic do rzeczy. Chociaż osobiście nie wiem czemu ludzie go wymieniają skoro ta jednostka jest neutralna, to nie można się nie zgodzić z stwierdzeniem, że jest to najgorsza jednostka w grze. Żywiołak wody nawet przed ulepszeniem wyprzedza niektóre ulepszone jednostki z tego poziomu... IFRYCI (nie 'infryty'...) są gorsze, ale nie najgorsze ;) @Czat - zwykła literówka, nie czepiajcie się jak rzep psiego ogona...
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Geront
|
Ale z tymi chłopami to taki żart. Na żartach się nie znacie?:)
Przetoż jako przez jednego człowieka grzech wszedł na świat, a przez grzech śmierć; tak też na wszystkich ludzi śmierć przyszła, ponieważ wszyscy zgrzeszyli.
Rz 5,12
|
Administrator wortalu
|
Może mamy różnie poczucia humoru, ale dla mnie to wcale nie zabrzmiało jak żart. Tym bardziej, że takie opinie już się pojawiały w tym temacie.
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Weteran
|
Podczas wertowania tego tematu zauważyłem, że wielu graczy czepia się gnolli. Najczęściej podawane wady to niska szybkość(4) i brak specjali. Ludzie kochani, to jest pierwszy poziom. Cuda na kiju są wyżej. Szybkość to też wyjątkowo blady argument. Taką samą prędkość mają szkielet czy troglodyta, ale nikt im tego nie wypomina... Porównajmy cztery jednostki o pozornie podobnym potencjale bojowym: Gnolla, szkielet, goblina i troglodytę: Gnoll:
Atak - 3
Obrona - 5
Wytrzymałość - 6
Obrażenia - 2-3
Szybkość - 4
Cena - 50/1
Przyrost - 12/tydzień Szkielet:
Atak - 5
Obrona - 4
Wytrzymałość - 6
Obrażenia - 1-3
Szybkość - 4
Cena - 60/1
Przyrost - 12/tydzień
Nieumarły. Goblin:
Atak - 4
Obrona - 5
Wytrzymałość - 5
Obrażenia - 1-3
Szybkość - 5
Cena - 40/1
Przyrost - 15/tydzień Troglodyta:
Atak - 4
Obrona - 3
Wytrzymałość - 5
Obrażenia - 1-3
Szybkość - 4
Cena - 50/1
Przyrost - 14/tydzień
Odp. na oślepienie. Widać, że chociaż gnoll nie bryluje, to z takim troglodytą wygrywa prawie we wszystkim.
Podsumowanie: Gnoll nie jest taki słaby. Słabsze są chowańce. P.S: Używanie argumentu, że szkielety są mocne dzięki nekromancji jest śmieszny. Nekromancja to zdolność bohatera, nie jednostki. Pozostawiony sam sobie szkielet jest niezły, ale do ideału mu sporo brakuje.
Otarcie się o śmierć niczego nie zmienia. Śmierć zmienia wszystko.
|
Geront
|
Gnoll jest wolny;P i ma TYLKO 3 pkt. ataku, to bardzo mało jak na jednostkę 1 poziomu. Poza tym apropo szybkości to ona dość istotna, bo taki Goblin dojdzie do przeciwnika w drugiej turze, a to ogrona już różnica walcząc np: z odziałami strzelającymi.
A porównując do troglodytów, to tez nie za różowo. Bo herosi Lochu mają większe liczebnie wojska startowe, a czasem różnica wynosi ok 10 jednostek. TO już sporo. Dlatego z tej 4 jednostek: Goblin, Troglodyta i Szkielet mają nieco więcej plusów.
//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//
|