Imperium

Najgorsze jednostki

1. Imp- słaby, mało wytrzymały, Jedyny plus to kradzież many.
2. Zombie- po prostu pospolite mięso armatnie.
3. Zjawa- po prostu bezużyteczna. Jak gram nekropolisem to nawet ich nie buduje.
4. Pegaz- mało wytrzymały, mała ilość ataku, ale za to lata przez cała mapę.
5. Dżin mało hp, i ma w sobie to coś, że ginie jako pierwszy.
6. Żywiołak ziemi- po prostu go nie lubię i wygląda jak ziemniak.
7. Drakolicz- słaby, łamliwy. Czarny rycerz z 6 poziomu jest nawet od niego lepszy.

1. Nimfa - mało HP
2. Gargulec- słaby atak
3.Zjawa- mało HP
4.Pegaz- mało HP, słaby atak
5.Gorgona- zanim dojdzie do wroga to tyko strzępy z nich zostaną
6.Wywerna- mało HP
7.Hydra- zbyt powolna

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.10.2008, Ostatnio modyfikował: Vinrael


"A co się tyczy kraju Mieszka, to jest on najrozleglejszy ze wszystkich państw słowiańskich(...)Obfituje on w żywnosć miód i hodowle. Ma 3000 pancernych podzielonych na oddziały, a setka ich znaczy tyle co dziesięć secin innych wojowników."

Muszę się niestety przyczepić:

Nessumo

4. Pegaz- mało wytrzymały, mała ilość ataku, ale za to lata przez cała mapę.

Już wszystko zostało o tym powiedziane, poczytaj, pograj inaczej niż dotychczas.

Nessumo

5. Dżin mało hp, i ma w sobie to coś, że ginie jako pierwszy.

Ciekawa teoria, bo ja znam kilka jednostek które zginą szybciej.

Nessumo

6. Żywiołak ziemi- po prostu go nie lubię i wygląda jak ziemniak.

Masz rację;))) - tylko że żywiołak ziemi to 5 pozio;] - ale poza tym masz rację.


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

A mnie bardziej zdziwił wybór Vinraela
Nie rozumiem dlaczego akurat te jednostki? Co najmniej 3 z nich uznałbym za bardzo dobre. I ta Gorgona... Toż to jedna z najlepszych jednostek w swojej klasie. Drobna zmiana na 3 poziomie(np. na Elfy) i mogę takim składem grać non-stop :)


It's only after we've lost everything that we're free to do anything.

Masz rację;))) - tylko że żywiołak ziemi to 5 pozio;] - ale poza tym masz rację.]>

Havv... ja zawsze mam rację.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 20.10.2008, Ostatnio modyfikował: Nessumo

Zdziwiłbyś sie kto ma rację;) ale i tak twoje wybory(niektóre) są bardzo dziwne.


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

A które Havv Gyrze?

HaAv Gyr ma rację - Ziemniak jest 5-poziomowcem (a jeśli nie masz AB to 4-poziomowcem).
Tak jak Dagona dziwi mnie to, że podałeś w najgorszych Gorgonę.
Gorgona jest jednym z najlepszych stworów 5 poziomu, ponieważ ma dużą obronę i PŻ oraz sświetny specjal.
Dziwi mnie też wybór Vinraela w 7. poziomie. Hydra najgorsza? Przecież ma wiele zalet, takie jak... e... y... Kościany Smok jest gorszy ;)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.10.2008, Ostatnio modyfikował: Kameliasz

Chociażby pegazy i dżiny - lekko kontrowersyjna opinia. Pegazy mają sporo walorów strategicznych, dżiny teoretycznie służą raczej jako wsparcie, ale z ich szybkością nadają się także do dobijania zaatakowanych już wcześniej grup. Ogółem słabszej jednostki niż żywiołak ziemi na 5 poziomie po prostu nie ma. Taka jest prawda. Dalsze miejsca zależą w dużej mierze od tego, kto jaki styl gry preferuje, na jakim poziomie trudności etc.


H3 - świetne, WoG - boski, H5 - tandeta, szmelc i wszystko co najgorsze...

Ah, teraz dopiero zauważyłem, że podałem żywiołaka ziemi jako 6 poziom :] Sorki za błąd. Pomyliłem się, bo chyba ze dwa razy grałem tym zamkiem
A jako najsłabszą jednostkę 6 poziomu uznaję cyklopa, co z tego, że strzela. Jest mało wytrzymały i ma małe dmg. Jedyną zaletą jest rozwalanie murów choć i tak tego mało używam.

1. Imp - słaby nawet na mięsko
2. Krasnal - za wolny
3. Upiór - mało HP, słabe statsy, słaby special, tragedia
4. Demon - mięsko bez zdolności
5. Mnisi - słabe HP, wolni
6. Mantikora - bez upa tragiczna, upowana mocno przeciętna
7. Smok - oczywiście wiadomo który

Tym razem prawie się z tobą zgodzę Sin:).
Jedno Ale, Krasnolud podobnie jak Ent - to prawdziwa siła Rampart. Choć musiałbyś pograć defensywnie, by to docenić.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.10.2008, Ostatnio modyfikował: Filus


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

Najgorsze jednostki to:
1Chowańce
2Zombie
3Cerbery
4Pegazy (najgorsze w grze)
5żywiołaki magmy
6Ifrity
7Feniksy

Najgorsze jednostki w H3 (bez podziału na poziomy) to dla mnie: nimfa, chowaniec, zombie, pegaz, dżin, kościany smok (na to kościste coś to się w ogóle patrzeć nie da ;) )

Nie wiem czemu ktoś znowu wjeżdża na moje ulubione feniksy! Są dużo lepsze od kościanych smoków, mają mocne specjale i większy przyrost. Oczywiście za najmocniejszą jednostkę poziomu siódmego uważam archanioła, niemniej jednak pisanie, że feniks jest na tym poziomie najsłabszy to poważna herezja.


Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!

A u mnie to będzie tak wyglądało:

1. Chochlik
2. Wilczy Jeździec
3. Zjawa
4. Pegaz
5. Żywiołak Ziemi
6. Wywerna
7. Kościany Smoczek

Oczywiście dotyczy również ulepszenia.

P.S. Invictus ma rację- Feniksy wcale nie są takie złe. Przecież są szybkie i w dodatku odradzają się;)


"A co się tyczy kraju Mieszka, to jest on najrozleglejszy ze wszystkich państw słowiańskich(...)Obfituje on w żywnosć miód i hodowle. Ma 3000 pancernych podzielonych na oddziały, a setka ich znaczy tyle co dziesięć secin innych wojowników."

Vinrael, nie powiesz mi chyba, że wilczy rycerz jest gorszy od zombie?
Wilczy rycerz:
Atak: 8
Obrona: 5
Obrażenia: 3-4
Wytrzymałość: 10
Szybkość: 8
Przyrost: 9/18/27
Koszt: 140złota
+podwójny atak

Zombie:
Atak: 5
Obrona: 5
Obrażenia: 2-3
Wytrzymałość: 20
Szybkość: 4
Przyrost: 8/16/24
Koszt: 125złota
+zaraza

Wnioski chyba oczywiste.


Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!

No ale wiesz, grałem dziś trochę i uważam, że wystarczy ruch i już po nich:( No ale to też trochę moja wina, bo wilczy rycerze są dobrzy, ale wilczy jeźdźcy nie. To jest jedyny wyjątek.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 15.11.2008, Ostatnio modyfikował: Vinrael


"A co się tyczy kraju Mieszka, to jest on najrozleglejszy ze wszystkich państw słowiańskich(...)Obfituje on w żywnosć miód i hodowle. Ma 3000 pancernych podzielonych na oddziały, a setka ich znaczy tyle co dziesięć secin innych wojowników."

Vinrael

No ale wiesz, grałem dziś trochę i uważam, że wystarczy ruch i już po nich:( No ale to też trochę moja wina, bo wilczy rycerze są dobrzy, ale wilczy jeźdźcy nie. To jest jedyny wyjątek.

Ale mają przynajmniej jakieś konkretne umiejętności ofensywne, czego nie można o zombie powiedzieć.


Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!

Mają nie tyle ofensywne, co taktyczne możliwości(podobnie jak np: Pegazy). Ich szybkość pomaga w bitwach. Najlepiej jak nimi atakuje się jednostkę która już kontratakowała.


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//