Mieszkaniec
|
Sprawdzałem dział pytania i odpowiedzi i stwierdziłem, że jednak zrobię nowy wątek.
Mam jedno zasadnicze pytanie:
Czy można w WoGu ustalić własne warunki zwycięstwa
Chodzi mi o to żeby koniec misji polegał na przeniesieniu artefaktu w określony punkt na mapie obojętne gdzie i jaki artefakt.
Jest na to jakiś skrypt lub inny sposób na zrealizowanie
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn
Z popiołów strzelą znów ogniska,
A mrok rozświetlą błyskawice!
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król tułacz powróci na stolicę!
__________________________________________
|
Mieszkaniec
|
Chodzi ci o przenoszenie artefaktów i bohaterów z misji pierwszej do drugiej. Można tak robić w kampanii, ustalać warunki chyba też.... trzeba wejść tylko skrypt "edytuj", a potem kliknąć na " właściwości scenariusza".
"A co się tyczy kraju Mieszka, to jest on najrozleglejszy ze wszystkich państw słowiańskich(...)Obfituje on w żywnosć miód i hodowle. Ma 3000 pancernych podzielonych na oddziały, a setka ich znaczy tyle co dziesięć secin innych wojowników."
|
Mieszkaniec
|
Nie nie chodzi mi tu o kampanie lecz o pojedynczy scenariusz i jak sam temat nosi Warunek Zwycięstwa czyli zamiast np. Pokonania Wrogów będzie Przenieść Artefakt w wyznaczone miejsce :P
Z popiołów strzelą znów ogniska,
A mrok rozświetlą błyskawice!
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król tułacz powróci na stolicę!
__________________________________________
|
Mieszkaniec
|
Można z tym, że nie będzie to pokazane w opisie warunków zwycięstwa.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.11.2008, Ostatnio modyfikował: Altair
Per aspera, ad astra
|
Mieszkaniec
|
Shreem Nie nie chodzi mi tu o kampanie lecz o pojedynczy scenariusz i jak sam temat nosi Warunek Zwycięstwa czyli zamiast np. Pokonania Wrogów będzie Przenieść Artefakt w wyznaczone miejsce :P
No oczywiście, że zamiast "pokonanie wrogów" wziąść "przenieść artefakt w wyznaczone miejsce". Trzeba ( jak mówiłem ) wejść w skrypt właściwości scenariusza i tam to zrobić. Można jeszcze " zajęcie siedlisk", kopalń czy pokonanie potwora;)
"A co się tyczy kraju Mieszka, to jest on najrozleglejszy ze wszystkich państw słowiańskich(...)Obfituje on w żywnosć miód i hodowle. Ma 3000 pancernych podzielonych na oddziały, a setka ich znaczy tyle co dziesięć secin innych wojowników."
|
Mieszkaniec
|
Biorę edytor map -> Ustawienia mapki -> Specjalne Warunki Zwycięstwa/Wygranej -> Przetransportowanie Artefaktu i mam do wyboru
Artefakt np. Topór Centaura oraz Cel czyli zamek do jakiego mam go donieść, a ja chcę donieść ten topór centaura np. w miejsce na mapie o współrzędnych 45 35 0 jak to uczynić?? P.S To będzie czysty teren bez zamku, budynku itp.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.11.2008, Ostatnio modyfikował: Shreem
Z popiołów strzelą znów ogniska,
A mrok rozświetlą błyskawice!
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król tułacz powróci na stolicę!
__________________________________________
|
Mieszkaniec
|
Tego się nie da zrobić korzystając ze standardowych opcji edytora. Potrzebujesz skryptu ERM: ZVSE !?HM-1&1000;
VRy1:S-1;
OW:A-1/?y1;
FU|y1<0/v998<>45/v999<>35/v1000<>0:E;
HEy1:A2/7/?y3/?y2;
IF&y3>0:M^Odnosisz zwycięstwo!^;
UN&y3>0:Q1/1; Oczywiście zamiast 45 35 0 można podstawić inne współrzędne, a w linijce !!HEy1:A2/7/?y3/?y2; zamiast 7 numer innego artefaktu.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 23.11.2008, Ostatnio modyfikował: Altair
Per aspera, ad astra
|
Mieszkaniec
|
Właśnie tego szukałem dzięki Altair :)
Szczerze mówiąc jestem lewy co do skryptów i o wszystkim przed napisaniem pytam tutaj, bądź zaglądam do gildii ERM :)
Z popiołów strzelą znów ogniska,
A mrok rozświetlą błyskawice!
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król tułacz powróci na stolicę!
__________________________________________
|
Weteran
|
A propos skryptów: czy da się zrobić coś takiego, żeby warunków zwycięstwa, lub porażki było kilka?
Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!
|
Mieszkaniec
|
Invictus A propos skryptów: czy da się zrobić coś takiego, żeby warunków zwycięstwa, lub porażki było kilka?
Tak można. Nie jesteśmy także ograniczeni tylko do opcji dostępnych w edytorze.
Per aspera, ad astra
|
Mieszkaniec
|
Aby nie robić nowego tematu:
Doczytałem się w gildii ERM jak podmieniać mp3 w WoGu ok wszystko ładnie pięknie, lecz czy ktoś wie jakie numery w skryptach mają poszczególne dźwięki?? Udało mi się podmienić muzykę w Wrotach Żywiołów i w Zamku na dowolne mp3.
A teraz jakbym chciał podmienić za inne dźwięki nie znam listy :P
Pomoc:
Przesłać mi na maila - dudzio121@vp.pl - listę (może być z notatnika obojętne) dźwięków oraz odpowiadających im numerów w skryptach czyli np.
!!MP:Sx/^nazwa^; - gdzie x - 1..199 (wpisujemy, który plik mp3 chcemy "podmienić" w skrypcie. np. 1 - to muzyka z Zamku)
Z popiołów strzelą znów ogniska,
A mrok rozświetlą błyskawice!
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król tułacz powróci na stolicę!
__________________________________________
|
Mieszkaniec
|
Pełną listę można znaleźć w ERM Help. Tam też odsyłam zainteresowanych. Aby móc korzystać z tej dokumentacji należy zainstalować najpierw ERM Tools http://www.wog.acidcave.net/download.php.
Per aspera, ad astra
|