Z terminem wykonania kampanii w ciągu 3-4 miesięcy na 100% się wyrobię, aktualnie już przed nowym rokiem powstało ok. 20% pierwszej mapy.
Idea na fabułę zaś wykrystalizowała się w scenariusz o drużynie łowców artefaktów składającej się z trzech osób, Wojownika, Maga i Maga Wojennego. Będzie dane graczowi sterować całą trójką podczas podróży w głąb górskiego pasma Vanlard, w poszukiwaniu starożytnego grobowca zawierającego bezcenny klejnot.
Zmieniam model rozgrywki na bardziej bliższy umownemu RPG, czyli więcej tekstu, zdarzeń, fabuły, zadań pobocznych oraz zwiększenie roli ekspansywnego modelu gry, teraz praktycznie wszystkie zamki (także wroga) generują maksymalnie 1000 zł Tak zmieniony system ekonomi, ograniczający również zdolności do zatrudniania armi, wymusza do dalszego rozwoju podróże po okolicznych terenach w poszukiwaniu skarbów, surowców, artefaktów (każdy z głównych bohaterów zatrzymuje posiadane przedmioty) Ograniczone ilości kopalni złota, tartaków i innych odkrywek staną się ważnniejszymi punktami, od ich kontroli zależeć będzie płynność finansowa królewstwa, zwiększy się rola Targowiska czy takich umiejętności jak Finanse, armia często będzie musiała zaopatrywać się w neutralne jednostki, wrośnie znaczenie dobrych morale.
Model rozgrywki sprawdzony i przetestowany przezemnie na innych mapach.
Wolę więcej już nie zapowiadać tylko zabrać się do tworzenia, do usłyszenia z tym tematem za 3-4 miesiące w miejscu zwanym Kurchany Kartografów.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.12.2008, Ostatnio modyfikował: Omnipresent Boundary