Ja głosuję na magię mroku, bo jest naprawdę potężna. Czary są naprawde silne i niejednokrotnie uratowały mi życie.
Najlepszą szkołą magii jest :
|
|
GrokWędrowiec
|
"Najlepsza szkoła magii" | 1.01.2009
Ja głosuję na magię mroku, bo jest naprawdę potężna. Czary są naprawde silne i niejednokrotnie uratowały mi życie. |
TabrisAdministrator wortalu
|
"Najlepsza szkoła magii" | 1.01.2009
Z reguły Magia Światła za potężne czary wsparcia i możliwość wykończenia jednostki, która nam podskoczy. Grając jednak Fortecą, Lochem i Nekropolią wybieram Magię Zniszczenia Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.
|
LiptonWędrowiec
|
"Najlepsza szkoła magii" | 4.05.2009
Magi Zniszczenia, bo jeśli mamy dobrego bohatera to zadają one potężne obrażenia jak np. Implozja i Łańcuch Błyskawic |
BroghildMieszkaniec
|
"Najlepsza szkoła magii" | 4.05.2009
Magia mroku ze swoimi zaklęciami typu: cierpienie, osłabienie, szał, hipnoza i implozja praktycznie eliminują przeciwnika z gry. Potem postawiłbym na magię zniszczenia, choć nie ma co ukrywać, że czary z tej szkoły zadają o wiele mniejsze obrażenia, niż miało to miejsce w H3. Dlatego wybierając tą szkołę magii, zawsze staram się o umiejętność 'szczęście wojownika'. ,,Rzadko trafiają się tak szczęśliwe czasy, byś mógł myśleć, co chcesz, i co myślisz, mówić''
|
DagonWeteran
|
"Najlepsza szkoła magii" | 4.05.2009
Boosh... jaka Implozja? Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.05.2009, Ostatnio modyfikował: Dagon It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
BroghildMieszkaniec
|
"Najlepsza szkoła magii" | 5.05.2009
Rzeczywiście masz rację, choć w magii mroku również są czary zadające obrażenia, np. 'Klątwa Piekieł'. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.05.2009, Ostatnio modyfikował: Broghild ,,Rzadko trafiają się tak szczęśliwe czasy, byś mógł myśleć, co chcesz, i co myślisz, mówić''
|
DougerGeront
|
"Najlepsza szkoła magii" | 10.05.2009
Magia zniszczenia jest pożyteczna na początku rozgrywki. W późniejszych etapach zabicie nawet 10 archaniołów jest zmarnowaniem ruchu bohatera. Dużo lepiej jest rzucić Spowolnienie, Przyspieszenie czy jakikolwiek czar masowy. Guns N Roses 4ever!
|
ShaggyMieszkaniec
|
"Najlepsza szkoła magii" | 12.05.2009
Wtrącę swoje trzy grosze ;) Po ostatnich grach w kampanię stwierdzam następująco: 1.Magia Światła- potrafią sporo namieszać a polu bitwy, zwłaszcza te grupowe wersje. Dzięki temu już na początku mamy spory bonus dla naszych wojsk. A w połączeniu z Empatią to po kilku ruchach mamy niepokonaną armię :) Nie zapominajmy o bardzo dobrych czarach, takich jak: Boska Zemsta, Wskrzeszenie czy Regeneracja, które przydają się w środkowych i końcowych fazach bitew. "Konsekwencje grzechu sięgają głębiej niż Ci się wydaje"
|
NebiriosWeteran
|
"Najlepsza szkoła magii" | 13.05.2009
1).Magia Mroku - Najczęściej używana przeze mnie magia. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.05.2009, Ostatnio modyfikował: Feanor "Zał przestancie mi banowac konta 1!!!!"
Gothicdiego w temacie Humor Jaskiniowy |
MaghdarMieszkaniec
|
"Najlepsza szkoła magii" | 25.05.2009
Najlepsza magia zniszczenia... Powoduje dużo szkód w oddziałach wroga, ale zabiera dużo many... (w przypadku tych silniejszych) Jedynym minusem jest to, że możemy wywołać szkody również w naszej armii. :( Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.06.2009, Ostatnio modyfikował: Maghdar Nie ma dymu bez ognia.
|
LeonidasussJaskiniowiec
|
"Najlepsza szkoła magii" | 25.05.2009
Zależy od bohatera, ja preferowałem Magię Zniszczenia, chociaż czytając powyższe posty głęboko się nad zastanowiłem... Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.09.2009, Ostatnio modyfikował: Leonidasuss Ten, który walczy z potworami, winien uważać by samemu nie stać się jednym z nich. Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy w ciebie.
|
MaghdarMieszkaniec
|
"Najlepsza szkoła magii" | 25.05.2009
Po głębszym zastanowieniu dochodzę do wniosku że: Magia przywołań jest najsłabsza (również z opinii innych) Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.06.2009, Ostatnio modyfikował: Maghdar Nie ma dymu bez ognia.
|
FerrouWędrowiec
|
"Najlepsza szkoła magii" | 5.06.2009
Hey :) Moim zdaniem najlepszym tandemem magicznym jest Magia Światła oraz Magia Zniszczenia. Bardzo ciężko mi się odnieść jednoznacznie do magii mroku. Z jednej strony jest niezwykle przydatna, podstępna ("zabieranie" wrogowi punktów obrażeń, punktów życia, szczęścia itp.) ale z drugiej strony i tak wymaga od gracza prowadzenia walki "w zwarciu". Mówiąc prościej: czy wróg osłabiony, zatruty, czy obdarzony "nieszczęściem" i tak musimy ruszyć do walki. Jak dla mnie w Szkole Magii Mroku "rządzą" trzy czary: Rozkład (idealnie się nadaje do neutralizowania wszelkiej maści strzelców); Hipnoza (piękna sprawa - szczególnie podczas oblężenia wrogiego zamku) oraz Szał. Natomiast jestem nieco zawiedziony Magią Przywołania. Ta szkoła ma kilka ciekawych czarów: Pięść Gniewu (znakomity czar ofensywny na początek zabawy), Wskrzeszenie Umarłych (niezwykle irytujący czar dla przeciwnika), Widmowe Zastępy oraz mój ulubiony: Feniks - "darmowa", potężna jednostka. Jednak z tek szkoły korzystam najrzadziej, gdyż, moim zdaniem, oferuje najmniej wymiernych efektów tak potrzebnych na polu bitwy... I słowo na koniec; chciałbym poruszyć sprawę dwóch czarów piątego poziomu: Słowo Światła (Magia Światła) i Klątwa Piekieł (Magia Mroku). Jak by nie patrzeć są to czary "symetryczne"/analogiczne dla w/w Szkół Magii; ten pierwszy zabija/rani wszystkie, znajdujące się na polu bitwy, istoty z Nekropoli oraz z Inferno. Jednak drugi czar - Klątwa Piekieł, daje graczowi większe spektrum istot możliwych do pokonania - ten czar zabija wszystko co żywe a więc prawie wszystkie istoty w grze. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.06.2009, Ostatnio modyfikował: Ferrou |
ShaggyMieszkaniec
|
"Najlepsza szkoła magii" | 5.06.2009
Małe sprostowanie ;) W ToE Słowo Światła działa także na istoty pół-demoniczne, patrz orkowie. Powiem ,że jak sam to odkryłem to byłem zdziwiony ;) "Konsekwencje grzechu sięgają głębiej niż Ci się wydaje"
|
MaghdarMieszkaniec
|
"Najlepsza szkoła magii" | 27.06.2009
Powiedz mi co jest dobrego w magii przywołania oprócz "widmowych zastępów" co? "Przywolanie żywiołów", "przywolanie feniksa", "ognista pułapka"? Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.06.2009, Ostatnio modyfikował: Maghdar Nie ma dymu bez ognia.
|
DagonWeteran
|
"Najlepsza szkoła magii" | 28.06.2009
W zasadzie to wszystkie zaklęcia ze szkoły Przywołania są przydatne. Większość z nich ma zastosowanie przede wszystkim taktyczne. Ich celem nie jest pokonanie przeciwnika w pierwszych 2óch kolejkach jak to jest ze zniszczeniem, ale ciągłe zmuszanie przeciwnika do zmiany sposobu prowadzenia bitwy. Aż pokuszę się o krótkie streszczenie zaklęć: Magia przywołania nie jest wcale słabą sztuką, chociaż wiele osób tak uważa. Oczywiście nie każdy bohater nadaje się do władania tą magią. Wymaga też od gracza pewnego doświadczenia i znajomości mechaniki gry. W przeciwieństwie do pozostałych szkół nie daje ona natychmiastowego efektu. Ale umiejętnie z niej korzystając można dosłownie zgnieść przeciwnika. Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 28.06.2009, Ostatnio modyfikował: Dagon It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
MaghdarMieszkaniec
|
"Najlepsza szkoła magii" | 28.06.2009
Powiedz mi tylko, który z czarów puszczasz najpierw. Jak ja próbuje tą magią walczyć to rzucam załóżmy "magiczna bariera", ale przeciwnik po prostu sobie koło niej przechodzi... Mnie zawsze brakuje tego czasu, aby zablokować mych przeciwników. Magią zniszczenia za to można ich rozwalić zanim do ciebie dojdą. Kiedy walczyłem bodajrze Zehirem w kampanii, mialem insygnia Sar Isussa oraz swoje zdolności... Wyobraź sobie, że takie czary jak np. starożytna strzala czy kamienne kolce miałem za zero many! Wtedy to można było wymiatać przeciwnikow z pola bitwy jak pyszne jedzenie z talerza :D Nie ma dymu bez ognia.
|
DagonWeteran
|
"Najlepsza szkoła magii" | 28.06.2009
Wiesz, trochę dziwię się, że zadajesz takie pytanie. To wszytko zależy od wielu czynników jak np. pole bitwy, rasy przeciwnika, jego armii i jej ustawienia na polu bitwy, a przede wszystkim od posiadanego przez nas repertuaru zaklęć. Nie powiem Ci jakiego zaklęcia używam w pierwszej kolejności bo po prostu nie ma na to pytanie mądrej odpowiedzi. It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
MaghdarMieszkaniec
|
"Najlepsza szkoła magii" | 28.06.2009
Może i masz rację. Ja się o to zapytałem, bo nie posługuję się tą magią zbyt często i jak sam zauważyłeś jestem zielony w tych sprawach. ;P Nie ma dymu bez ognia.
|
BebonagaWędrowiec
|
"Najlepsza szkoła magii" | 10.07.2009
Ja gram Lochem więc zdecydowanie magia zniszczenia i przywołania bo wyobrażcie sobie Akademie przywoła feniksa ale słabego no i co z tego że mają dużo many a z kolei Loch to całkowicie inna sprawa, many może i mało ale siła zaklęć jest przeogromna na średnim levelu 1055 hp dla feniksa. Prawda jest taka że jeden Mag (jednostka 4 lvl) rzuca silniejszą pięść gniewu niż czarodziej. Loch wymiata!!!
Loch The Best!!! HoMM to najlepsza gra na świecie!!! |