Administrator wortalu
|
@Feanor:
Obrażenia to nie wszystko...
Upiorni rycerze
At 18
Ob 18
Dm 15-30 (30-60 przy zabójczym uderzeniu)
Hp 120
Spd 9 Nagi:
At 16 (2 mniej)
Ob 13 (5! mniej)
Dm 30 (15-0 więcej)
Hp 110 (10 mniej)
Spd 7 Generalnie nagi są wolniejsze i o wiele mniej wytrzymałe, co w ogólnym rozrachunku (podczas normalnej walki) wyżej stawia upiornych rycerzy... @Taro:
Moje testy...
Feanor wyczerpał temat. Behemoty są definitywnie jedną z najlepszych jednostek 7 poziomu...
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Mieszkaniec
|
Mi Behemoty jakoś się nigdy mocne nie wydawały, co nie znaczy że zaprzeczam że takie są. Lubię je ponieważ jak wspominałem w jakimś innym poście kiedy ludzie dochodzą do krzyżowców, ty już je masz.
Jeżeli chcesz się zaangażować w mój projekt (stworzyć bohatera, który będzie w moim zamku) KONIECZNIE ZAJRZYJ tu:
http://imperium.heroes.net.pl/temat/2373/6
Przykład Bohatera:
http://img441.imageshack.us/i/arellionboh.png/
|
Wędrowiec
|
Cóż ja niewątpliwie swojego zdania nie oprę na jakichś skomplikowanych testach, ani nawet na porównaniu różnych interesujących niewątpliwie cyferek... Może to nawet nie ocena jakości, a jakiejś mojej słabości do jednostek, ale:
1. Centaury
2. Jaszczuroludzie
3. Orki? Choć tu właściwie wszystkie jednostki są ciekawe
4. Wampiry
5. Gorgony
6. Mroczni Jeźdźcy
7. Czarne Smoki
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.01.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonthan
Los Odysa dróg nie skraca
Ciąży w rękach pióro wiosła -
Trzeba mieć do czego wracać,
Czego trzymać się by sprostać.
Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć.
|
Geront
|
Jarlaxe Mi Behemoty jakoś się nigdy mocne nie wydawały, co nie znaczy że zaprzeczam że takie są. Lubię je ponieważ jak wspominałem w jakimś innym poście kiedy ludzie dochodzą do krzyżowców, ty już je masz.
Jarlaxe, wyjaśnij na czym polega twoje "wydawanie się", bo jak dla mnie to jednostka jest tak samo silna dla każdego, niezależnie czy gram ja, ty czy Barrack Obama. Dodatkowo - skoro już zacząłem się czepiać :) - zazwyczaj behemoty można mieć szybciej niż krzyżaki. A zdania się od "mi" nie zaczyna. Polietylen Cóż ja niewątpliwie swojego zdania nie oprę na jakichś skomplikowanych testach, ani nawet na porównaniu różnych interesujących niewątpliwie cyferek... Może to nawet nie ocena jakości, a jakiejś mojej słabości do jednostek
I w tym momencie zaczynasz grać na czułej strunie bo to, która jednostka jest najsilniejsza, a która najlepsza to dwie różne kwestie i przy dyskusjach o rozdzielenie tych pojęć wybito wiele zębów i wiele śliny wylano. Ogólnie rzecz biorąc w tym temacie dyskutujemy o jednostkach najlepszych. A przy okazji witam na forum. :)
Play the middle if you want to survive.
|
Administrator wortalu
|
Konqer [...] która jednostka jest najsilniejsza, a która najlepsza[...]
Zdefiniuj, bo dla mnie to to samo :).
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Wędrowiec
|
Ja dam tak:
1. Centaur
2. Gargulec
3. Zjawa
4. Arcymag
5. Czart
6. Upiorny rycerz
7. Tytan
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.01.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonthan
|
Administrator wortalu
|
Panów Polietylena i Kacmroka prosiłbym uzasadnienie swoich wyborów:
1. na tym polega ten temat.
2. kilka wyborów jest wątpliwych :).
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Weteran
|
No właśnie, jeżeli już dajemy jakieś propozycje, to ARGUMENTY wypada przytoczyć. Zjawa i czart :O aha... Najwidoczniej ktoś zapomniał o cerberach i gorgonach.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.01.2010, Ostatnio modyfikował: Taro
Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
Weteran
|
A kombosa z chochlikami i czartami nie znasz? :P
Ale gorgona jest najlepsza na swoim poziomie, trzeba przyznać. Na oko silniejsza od wiwerny.
"Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć."
|
Administrator wortalu
|
Ghulk A kombosa z chochlikami i czartami nie znasz? :P
A wiesz, że czarty kosztują AŻ 700 gp each?
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Weteran
|
Ghulk - znam ten kombos :D Ale rzadko się go używa. Gorgona jest minimalnie słabsza od wiwerny. Choć musiałbym zrobić test 100 vs. 100, żeby zobaczyć, jak to wygląda w praktyce.
Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
Wędrowiec
|
1. Centaur / Szkielet
2. Harpia / Gog
3. Szary Elf / Gryf Królewski
4. Krzyżowiec / Arcymag
5. Ptak Gromu / Gorgona
6. Upiorny Rycerz / Cyklopi
7. Behemot / Czarny Smok Ad. 1
Duży zasięg ruchu dość silne / silne sporo ilości ( nekromancja )
Ad. 2
Duży zasięg ruchu brak możliwości oddania / strzela możliwość uderzenia kilku jednostek
Ad. 3
Strzela podwójny atak / Zawsze oddaje Spory zasięg ruchu
Ad. 4
Podwójny atak / strzela
Ad. 5
Duży zasięg możliwość uderzenia błyskawicą / potężna jednostka ciekawa umiejętność specjalna pokaźna ilość HP
Ad. 6
Potężna jednostka dużo HP silny imponujący specjał według mnie lepszy od Kościstego smoka / strzela możliwość niszczenia murów
Ad. 7
Silny wytrzymały / Niewrażliwy na magie spory zasięg wytrzymały możliwość ataku przez dwie jednostki
|
Weteran
|
Misterium 1. Centaur / Szkielet
2. Harpia / Gog
3. Szary Elf / Gryf Królewski
4. Krzyżowiec / Arcymag
5. Ptak Gromu / Gorgona
6. Upiorny Rycerz / Cyklopi
7. Behemot / Czarny Smok Ad. 1
Duży zasięg ruchu dość silne / silne sporo ilości ( nekromancja )
Ad. 2
Duży zasięg ruchu brak możliwości oddania / strzela możliwość uderzenia kilku jednostek
Ad. 3
Strzela podwójny atak / Zawsze oddaje Spory zasięg ruchu
Ad. 4
Podwójny atak / strzela
Ad. 5
Duży zasięg możliwość uderzenia błyskawicą / potężna jednostka ciekawa umiejętność specjalna pokaźna ilość HP
Ad. 6
Potężna jednostka dużo HP silny imponujący specjał według mnie lepszy od Kościstego smoka / strzela możliwość niszczenia murów
Ad. 7
Silny wytrzymały / Niewrażliwy na magie spory zasięg wytrzymały możliwość ataku przez dwie jednostki
Nie zgodzę się w paru przypadkach. Ad. 1b - Silny to on raczej nie jest, gdyby nie nekromancja wypadałby chyba nawet gorzej niż gnolle.
Ad. 2a - To jest dobra jednostka, choć raczej dla lepszych taktycznie. Prędzej widziałbym tu Krasnala/Żywiołaka.
Ad. 2b - Duża pomyłka IMO. Nasze jednostki nie są odporne na jego atak, więc nadaje się tylko do walki z wolnymi przeciwnikami.
Ad. 3a - Ale w starciu wypada niezwykle blado. End of story.
Ad. 6b - Mówi się o nim jak o najsłabszej jednostce tego poziomu...
Ad. 7a - Silny owszem, ale czy wytrzymały? Niby ma 300 hp, ale tylko 19 punktów obrony(Starożytny). Blado, zważywszy, że Anioł, jednostka nieulepszona ma 1 punkt więcej.
Otarcie się o śmierć niczego nie zmienia. Śmierć zmienia wszystko.
|
Wędrowiec
|
Rozpatrując w taki sposób każda jednostka ma swoją kontrę.
|
Wędrowiec
|
Według mnie to będzie wyglądało tak: 1. Centaury - szybkie,dobre statystyki (jak na swój poziom),dzięki nim bardzo szybko można sie rozwinąć grając bastionem.
2. Żywiołaki burzy - zdecydowanie najlepsza jednostka 2-poz. bardzo dużo hp i strzela.
3. Gryfy - Ciężki wybór ale jednak stawiam na gryfy dzięki kontratakowi i szybkości.
4. Arcymag - Dobry zarówno wręcz jak i na dystans,no i zmniejsza ilość manny do do rzucenia czaru.
5. Minotaury - Wysokie morale,dobre statystyki.Generalnie stawiam je wyżej od mantikor/chimer, i stanowią dla mnie główną siłę w lochu (Gorgony też są bardzo dobre,lecz nie zbyt lubię grać cytadelą więc nie miałem okazji w pełni ich wykorzystać w praktyce).
6. Upiorny rycerz - Bez żadnych wątów najlepszy na 6-poz.
7. Behemot - Obniża obronę aż o 80%(ulepszony oczywiście), do tego można mieć go w pierwszym tygodniu gry i jest bardzo tani. Oczywiście możecie się nie zgadzać,ale dla mnie są to najlepsze jednostki pod względem taktycznym (każdy może mieć inną taktykę więc będzie miał też inne zdanie o jednostkach).
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.01.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonthan
|
Weteran
|
Misterium Rozpatrując w taki sposób każda jednostka ma swoją kontrę.
Nie bardzo rozumiem twój argument. Mógłbyś może odrobinkę uściślić?
Otarcie się o śmierć niczego nie zmienia. Śmierć zmienia wszystko.
|
Wędrowiec
|
1. Centaur (szybki)
2. Kusznik (dwa razy strzela) lub Królewski Harp (Atakuje, wróg nie kontratakuje i wraca na miejsce)
3. Elf (dwa razy strzela)
4. Wampir
5. Gorgona
6. Jeździec śmierci
7. Archanioł
|
Geront
|
W której części Heroesa są takie jednostki jak jeździec śmierci? [color=green]By Drag:
Jestem w trakcie tworzenia projektu, który ma na celu spisanie tłumaczeń z różnych wersji w formie przejrzystej strony internetowej, także za jakiś czas będzie to gotowe :)[/color]
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 3.02.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonthan
Play the middle if you want to survive.
|
Wędrowiec
|
1. Centaur (szybkość, siła)
2. Harpia (brak kontrataku, lot)
3. Beholder (bez ograniczeń w walce kontaktowej, odporny na oślepienie)
4. Alp (regeneracja, brak kontrataku, lot)
5. Gorgon (wytrzymały, zabija wzrokiem)
6. Skorpena (brak kontrataku, stałe i zarazem wysokie obrażenia)
7. Czarny smok (dwa heksy ataku, odporność na magię, lot , wytrzymałość) pozdrawiam
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 14.02.2010, Ostatnio modyfikował: Salletra
|
Geront
|
Mała uwaga - beholder nie jest odporny na oślepienie.
Play the middle if you want to survive.
|