Imperium

Najlepsze jednostki

Dziekuje za zwrócenie uwagi. Nie wiem czemu, ale wypisałem cechę tryglodytów..

1. Halabardzista - ho, ho, wytrzymały acz wolny, dobry do obrony strzelców i może skupić na sobie atak wrogich jednostek.
2. Żywiołak Burz - bardzo dobry, jedyna wada to wrażliwość na błyskawicę.
3. Królewski gryf - za nieskończony kontratak.
4. Wampirzy lord - powst. kontry i wysysanie życia.
5. Wielka Gorgona - istny czołg
6. Upiorni rycerze - dobre staty oraz umiejętności.
7. Tytan - dobre staty i umiejętności (pełna skuteczność w walce bezpośredniej, odporny na czary umysłu, +50% ataku przeciw Czarnym smokom), wadą jest koszt ulepszenia a i cena kupna nie rozpieszcza.


Ау, люди, посмотрите на севя!

Ja bym dał taką listę :D

1. Halabardier/Cenatur Bojowy - nie zdecyduję się na któregoś, lecz jak już musiałbym wybierać, wybrałbym chyba centaura. Bardzo duży zasięg i atak też spory... A halabardiera wziąłbym do obrony...
2. Harpia Wiedźma - tu jej największym atutem jest to, że atakuje bez kontry i wraca na miejsce...
3. Gryf Królewski/żelazny Golem - tutaj na atak bym wybrał gryfa ponieważ jak już wleci w szeregi wroga, to swoją kontrą będzie gnębił każdego. Golema wybrałbym na obronę. Jest niesamowicie wytrzymały jak na swój poziom...
4. Krzyżowiec - pomijając Bazyliszka Większego, ma największą obronę na poziomie. I wygląd lepszy od poprzednika. Ogółem lepszy od bazyliszka...
5. Tutaj bym się spierał pomiędzy Wielkim Minotaurem a Wielką Gorgoną... Oboje mają dużą obronę, atak ,umiejętności i oboje są naprawdę twardą sztuką. Nie potrafię wybierać między nimi...
6. Tutaj też nie do końca mogę wybrać. Z jednej strony Upiorny Rycerz jest najpotężniejszy, ale Królewska Naga ma brak kontry i też jest niezła... Jednak wybieram Nagę. Ona ma fajny klimat...
7. Bezwarunkowo Starożytny Behemot. Może nie jest najsilniejszy, ale najfajniejszy... Jak się z nim walczy, trzeba czuć respekt...


In Memory of Jiraiya... The Toad Hermit...

"Krzyżowiec - pomijając Bazyliszka Większego, ma największą obronę na poziomie. I wygląd lepszy od poprzednika. Ogółem lepszy od bazyliszka..."

Lecz wyssanie życia i brak kontrataku wampira robi z niego miazge.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 29.04.2010, Ostatnio modyfikował: Maciex

1. Halabardnik - Najlepsza i najsilniejsza jednostka pierwszego poziomu.
2. Wilczy Rycerz - Bardzo Szybki, całkiem mocny, przydaje się do blokowania wrogich łuczników.
3. Wysoki Elf - Świetny, strzela dwa razy, jest jak dla mnie idealną jednostką dystansową.
4. Wampirzy Lord - Wyssanie życia, to odrazu stawia go poza inne jednostki.
5. Gorgona - Twarda, mocna i jak dla mnie doskonała, Gorgona świetnie się spisuje na polu walki.
6. Upiorny Rycerz - Doskonały, posiada ''Cios Śmierci'' którym może zabić połowe przeciwników.
7. Czarny Smok - Jak dla mnie potężniejszy od Aniołów, ponieważ ma więcej punktów życia i również bardzo dobre statystyki.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.04.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

No to tak:

1. Kościeje - są silni na początek, w dodatku można mieć ich baardzo dużo.
2. Zombie - są dobrą jednostką na początek, mają świetną wytrzymałość i zarażają plagą. :]
3. Żywiołak lodu - Strzela i zadaje większe obrażenia Żywiołakom Ognia.
4. Ogr Szaman - Jest bardzo wytrzymały, oraz ma bardzo mocne uderzenie.
5. Wielka Gorgona - Umie zamieniać w kamień i jest wytrzymała.
6. Królewska Naga - Tu miałem kłopot, ale jednak wybrałem Nagi.
7. Tytan - Wybrałem go dlatego, że zadaje większe obrażenia Czarnym Smokom i strzela.

EDIT:

Hellburn

Zombie jest wolny (spowalnia naszego bohatera), ma niskie parametry obrony/ataku, dostaje ostre bęcki od każdego innego stworka z tego poziomu. Nie wiem czy zaliczenie zombiaka do najlepszych jednostek jest na miejscu :P.

Wg mnie Zombiak jest bardzo dobry jak na swój poziom, na początku jest przydatny. Nadaje się też do niszczenia pierwszych jednostek wroga które do niego podejdą. Przynajmniej ja tak uważam.

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 1.08.2010, Ostatnio modyfikował: Zoltan

Zoltan

2. Zombie - są dobrą jednostką na początek, mają świetną wytrzymałość i zarażają plagą. :]

Zombie jest wolny (spowalnia naszego bohatera), ma niskie parametry obrony/ataku, dostaje ostre bęcki od każdego innego stworka z tego poziomu. Nie wiem czy zaliczenie zombiaka do najlepszych jednostek jest na miejscu :P.


Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.

W rozważaniach uwzględniam nie tylko staty pojedynczego potwora, ale całe tło armii początkowych bohaterów, przyrost, cenę, siedlisko
1 Większy gremlin
2 Żywiołak Burzy
3 Wysoki Elf
4 Krzyżowiec (na większych bitwach bardziej funkcjonalny niż wamp)
lub demon (ze względu na tylko 7 slotów, warto czasem skonwertować obcych najemników w demony (oczywiście przed głównym starciem, gdzieś w neutralnych potyczkach na XL mapie)

5 Wielki Minotaur/ Wielka Gorgona (w zależności czy spodziewamy się walki z watahami niskich leveli czy grupą aniołów)
6 Czempion (tańszy od Czarnego, a szarża jest z góry wiadoma w przeciwieństwie do klątwy i uderzenia śmierci)
7 Behemot (Cena i dostępność)/ Ognisty Ptak (Cena, przyrost, inicjatywa)

Idąć w ten spósób, to ja mogę powiedzieć że Impy są najlepsze;)


//From the beginnin to end
Losers lose, winners win
This is real, we ain got to pretend
The cold world that we in
Is full of pressure and pain
I thought it would chane
But its stayin the same//

Ciekawa teoria Haav, bo poza przyrostem i względnie niskim kosztem nie oferują nic, co plasowałoby je aż tak wysoko;). Poza tym, kolega wyżej napisał wyraźnie, że uwzględnia "nie tylko staty", czyli ten czynnik też w jakimś stopniu brał pod uwagę. W sumie zestawienie nie jest tragiczne, z wieloma nawet bym się zgodził. A co do upodobań, każdy ma własne, sam nieraz widziałem, jak znajomy grający fortecą kupował 3 hirków z fortecy (jeżeli była możliwość kupienia 3 z armią) w pierwszych dniach ulepszał gremliny na wersję strzelającą i podbijał sobie bez problemu najbliższe tereny. Co prawda przegrywał potem na ilość wojsk, ale przyznać trzeba, że jakiś tam zamysł miał. Może Heyer Dal ma podobne upodobania;).

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 17.08.2010, Ostatnio modyfikował: Filus


H3 - świetne, WoG - boski, H5 - tandeta, szmelc i wszystko co najgorsze...

Skopiowane ze skasowanego topika.

Ifryt

moim zdaniem

1)tytan
2)archanioł
3)starożytny bechemot
4)arcydiabeł
5)chimery

Pozwolę sobie na komentarz Twoich ulubionych (ale ulubionych ma oznaczać najlepszych?):
1) Tytan - zapewne dlatego, że to jedyna jednostka 7 poziomu, która potrafi przywalić na odległość. Jest to jego niewątpliwa zaleta, a i HP czy innymi statami nie pozostaje w tyle. Problem w tym, że doczłapanie się do niego to majątek, podobnie jak wykupienie tej jednostki. Bez zewnętrznych źródeł gotówki (mam tu namyśli kopalnie złota, sprzedaż surowców, wymianę jednostek na pieniądze w gildii najemników w twierdzy albo zdolności bohaterów) nie damy rady wykupić całej populacji. Jakby nie spojrzeć ma swoje wady.
2) Archanioł - niby mocne, ale wg mnie jest lekko przeceniany jak na to co może. Faktem jest, że możliwość dotarcia w każdy zakątek planszy należy tylko do nielicznych stworzeń co czyni go szczególnie przydatnym.
3) Starożytny Behemot - rozsądnie użyty jako jednostka pierwszego uderzenia może zadecydować o wyniku starcia dzięki zdolności obniżania obrony. Przy okazji jest względnie tani.
4) Arcydiabeł - powstrzymuje kontrataki, które w połączeniu z zasięgiem ruchu decydują o jego sile.
5) Chimera - Nic specjalnego w niej nie widzę. Niby możliwość latania, niby paraliż, lecz staty takie trochę poniżej normy jednostek 6 poziomu.

Warte uwagi są jednostki takie jak hydra czy cerber, które nie dość, że atakują maksymalnie trzy pola to jeszcze powstrzymują kontratak.
Smoki z cytadeli i bastionu, ponieważ mają wrodzoną odporność na magię oraz atakują dwa pola.
I te trójpolowe i te dwupolowe ataki wymuszają na graczach wejście na wyższy poziom taktyki w Heroesach, bo jeden ruch i może być po grze.

Licze i Magogi, za ataki obszarowe. Co prawda Magog zrani wszystko co jest na obszarze działanie (w tym i swoje jednostki), a licz zabija tylko żywe jednostki na terenie działania, więc nie są idealne.

Kusznik, Szary elf za podwójny strzał, a przez co potężną siłę ognia już u zarania gry.

Podwójny atak Wilczych Jeźdźców i Krzyżowców. To są mordercze istotki, dobrze użyte są wstanie przechylić szale zwycięstwa na naszą stronę.

Deogorgony i Ogrzy Szamani. Śmierć przez przerażenie i Ręka Śmierci podnosząca obrażenia, a przy tym jak na swoje poziomy są to bardzo skuteczne jednostki.

Samoregenerujące się Alpy, które powstrzymują kontry. W większej ilości są zabójcze, jeśli gracz nie wyeliminuje ich na początku to one wyeliminują gracza.

Gryfy - Jednostka do zadań specjalnych, szczególnie w odmianie Królewskiej. Duża ilość populacji oraz względnie niskie koszty zatrudnienia sprawiają, że każesz im lecieć w sam środek pozycji wroga po czym one same o siebie zadbają odpowiadając na każdy atak.

Smocze Oślizgi - najszybsza niskopoziomowa istota, która rozprasza i osłabia. Dopiero w większej ilości potężna.

Nimfy - słabe, liczne, tanie, niedoceniane. Jednak blokada kontrataku to jest broń, która potrafi zepsuć nam szyki.

Przerazy w obu wersjach, a szczególnie tej wyższej - potęga + zasieg pełznięcia + brak kontry. Zabójczo skuteczne te panie są.

Krasnoludy, Golemy i Zombie - 2 poziom i wielkie możliwości zatrzymania przeciwnika o ile zdążymy do niego dotrzeć.

Czempioni i Władcy Mroku - w większych ilościach niekwestionowani władcy pola bitwy z umiejętnością szarża i podwójne obrażenia oraz rzucaną czasami klątwą. Wysoka prędkość i żywotność powodują, że warto dać za nich duże sumy.

Magowie, Arcymagowie, Złe Oka i Meduzy Królewskie - strzelanie połączone z walką wręcz. Dodatkowo możliwość przemienienia czasowo w kamień meduz rekompensuje względnie małą pojemność kołczanu.

Feniksy i Ogniste Ptaki. Jedno z Wrót Żywiołów, drugie z Twierdzy. Pierwsze odradza się, przez co przysparza kłopotów, zaś przy drugim niejednokrotnie trafi nas szlag z jasnego nieba... miałem na myśli piorun :).

Pewnie w trakcie pominąłem jeszcze kilka takich szczególnie użytecznych, szczególnie tych z Wrót Żywiołów (rzadko nim grywam) oraz stworów nieprzynależących do żadnego z miast.

Według mnie to będzie tak:
1.Centaur.
Jak na stwora pierwszego poziomu jest dość dobry.I zdecydowanie szybszy od pikiniera,dzięki temu go wybrałem.
2.Gog.
Jeden z nielicznych stworów drugiego poziomu,które strzelają.I ma chyba największe z nich statystyki,a wersja ulepszona dodatkowo bije kilku na raz.
3.Leśny elf.
Świetna jednostka łucznicza,bardzo silna i wytrzymała.
4.Wampir.
Dość dobry w walce,lata i jego najlepszą cechą jest wysysanie życia żywym jednostkom.Bardzo przydatne.
5.Minotaur.
Silny,wytrzymały i nawet daleko chodzi.
6.Naga.
Bardzo silna jednostka,wytrzymała,szybka i ciężka do zabicia.
7.Zielony smok.
Niektórzy dziwią się dlaczego zielony a nie czerwony.Odpowiedź jest prosta.Zielony smok jest odporny na wiele zaklęć.Dzięki czemu tylko najlepsi herosi mogą mu coś zrobić.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.09.2010, Ostatnio modyfikował: Karkil

Swoją opinię warto uzasadnić. Zwłaszcza dziwi uznanie Goga za najlepszą jednostkę 2 poziomu


Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.

Patrząc na nieulepszone stwory 2. poziomu, to Gogi wypadają całkiem nieźle - strzelają i mają obrażenia 2-4. Mnie bardziej dziwią te Zielone Smoki, bo choćby Czerwone są lepsze pod każdym względem oprócz wytrzymałości, gdzie i tak są równe. :P

Licząc to, że Karkil wymienił same podstawowe jednostki każdego poziomu to zielone smoki rzeczywiście ni jak tu nie pasują.
Z drugiej strony chyba wiem dlaczego. Wymienienie Centaura, Leśnego elfa i wspomnianego Zielonego smoka wskazuje, że Karkil lubi Bastion, zgadza się? :)

Cóż, prawda lubię bastion, ale nie jest to wcale moje ulubione miasto. A już piszę uzasadnienie mojego wyboru.

[color=green]Drag: interpunkcja[/color]

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.09.2010, Ostatnio modyfikował: Dragonthan

Oba te smoki są odporne na zaklęcia do trzeciego poziomu. ;) Sytuacja zmienia się w ulepszeniach - Złoty jest trochę szybszy i ma lepsze atak i obronę, za to mniej HP. Poza tym odporny jest tylko na zaklęcia do poziomu czwartego. A czarny smok jest odporny na wszystkie zaklęcia co do jednego ;)

No, chyba ze masz Kulę Wrażliwości (tak się toto nazywało?).


Fight the fear
Find the truth

1) Centaury bojowe - przyzwoita szybkość, dość duże obrażenia. Jak na pierwszy poziom naprawdę spora wartość bojowa.
2) Kusznik - Możliwość podwójnego oddania strzału. Jednostka strzelająca bardzo przydaje się szczególnie na początku gry, gdy musimy walczyć często z silniejszymi strażnikami kopalń.
3) Wysokie Elfy - To samo co przypadku kuszników, tyle że Elfy są jednostką lepszą.
4) Wampirzy Lordowie - Ciężki wybór pomiędzy wampirami a krzyżowcami, którzy atakują dwukrotnie, jednak umiejętność wysysania życia z atakowanych jednostek i uniemożliwienie im kontrataku stawia wampiry chyba jednak na pierwszym miejscu. Szczególnie groźne w dużych ilościach, kiedy zadając spore obrażenia wiele z nich zmartwychwstaje.
5) Gorgony Wielkie - Posiadają dość dobre statystyki, przede wszystkim dużo życia, a dzięki zabójczemu spojrzeniu doskonale nadają się do atakowania jednostek 7 poziomu
6) Władcy Mroku - Umiejętność zadawania podwójnych obrażeń, duża szybkość stawia jednostki Nekropolis na pierwszym miejscu. Tuż za nimi plasują się Championi z Zamku
7) Archanioły - Zdecydowanie najlepsza jednostka 7 poziomu. Największa szybkość wśród stworzeń dostępnych w miastach (poza Feniksami) czyni je jednostką niezwykle groźną. Atakując pierwsze Archanioły potrafią zdziesiątkować najlepsze jednostki wroga. Warto, też powiedzieć o umiejętności wskrzeszania sojuszniczych oddziałów.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 17.10.2010, Ostatnio modyfikował: Zielllek

najlepszą jednostką w herosie 3 jest błękitny smok a w wogu dracolich ;)

Lordix

najlepszą jednostką w herosie 3 jest błękitny smok

To chyba oczywiste...


,,Rzadko trafiają się tak szczęśliwe czasy, byś mógł myśleć, co chcesz, i co myślisz, mówić''