Imperium

Zdolność: Banshee howl

Mam pytanie. Co sadzicie o magii ciemnosci? osobiscie uwazam ze to najbardziej dopakowana magia w hV. I jeszcze jedno. Pytanie o howl o terror(ultimate necro) czy dziala jako oddzielna umiejetnosc? czy odejmuje dodatkowe -6 do morale od howl of banshee? wbrew pozorom jest to istotne gdyz deidre, ktorej specjalnoscia jest banshee howl, ktore na wysokim poziomie odejmuje 4 od morale i od lucka. Jezeli efekt by sie kumulowal odejmowalaloby to -10(!) do morale. Prosze piszcie.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 16.07.2011, Ostatnio modyfikował: Dagon


Pamiętaj, aby mieć blisko przyjaciół, ale wrogów jeszcze bliżej...

Nic się nie stało:-)
Zgadzam się że magia ciemności jest jedną z lepszych szkół magii, w sumie można by nawet pokusić się o stwierdzenie iż najlepszą:-)
Jeżeli chodzi o banshe howl to niestety nie wiem:-(


HVI moderator

Tu też muszę się zgodzić. Wszelkie klątwy, spowolnienia itp., szczególnie z efektem masowym potrafią nieźle dać się we znaki. Jednak Magia Światła posiada przeciwstawne czary , które poniekąd rownoważą Magię Ciemności. Najsłabsza jest chyba Summoning.


Guns N Roses 4ever!

mysle ze u magia ciemnosci przewaza nad swiatlem. Grupowa dezorientacja jest zabojcza. Jezeli drugi hero niema grupowego oczyszczenia to klapa. Nie wpominam tu o hipnozie-rzucic ja na arcymagow, lub piekielne czarty to poprostu przegiecie. Co do summoning-wiekszosc zaklec jest kiepska, te zadajace obrazenia maja swoje duzo lepsze odpowiedniki w magi zniszczenia. Trzesienie ziemii jest b. rzadko naprawde efektywne i jakby na to nie patrzec rzadko sie go uzywa. Ale jezeli predko rozwinac magie przywolania, i przy odrobinie szczescia trafic w gildii magow przywolanie feniksa, rekompensuje reszte. Uwazam ze feniks jest bardzo przydatny zwlaszcza przy walce z armiami neutralnymi, ale ma i swoje wady-niektore jednostki latwo sie go pozbywaja-taki piekielny czart, lub widmo.

ps. wybaczcie za ortografie.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.03.2007, Ostatnio modyfikował: Big Boss


Pamiętaj, aby mieć blisko przyjaciół, ale wrogów jeszcze bliżej...

Big Boss

Pytanie o howl o terror(ultimate necro) czy dziala jako oddzielna umiejetnosc?

Jeśli chodzi o howl of terror to odejmowane jest 6 pkt morale. Idealnie żeby popsuć szyki komuś z Dowodzeniem i artefaktami. I pogrążyć kogoś bez artefaktów i dowodzenia :D


It's only after we've lost everything that we're free to do anything.

Wiem, nie chodzi mi o to. Banshe howl odejmuje 1 od morale i lucka. i 10% z inicjatywy. Deidre, bohaterka necro ma specjalnosc banshe howl. na wyzszych poziomach howl odejmuje tyle samo od inicjatywy i lucka co od morale. na jakims 15 -3 od lucka i morale i 30% inicjatywy. moje pytanie brzmi, czy howl of terror kumuluje sie z howl of banshee. bo wtedy ciezko wybierac- czy odjac wiecej od lucka w wypadku howl of banshee czy wiecej od morale- w wypadku howl of terror.


Pamiętaj, aby mieć blisko przyjaciół, ale wrogów jeszcze bliżej...

coś kojarze że był taki temat na Celestial Heavens.. kiedyś i z tego co pamiętam to odpowiedz jest:
Tak. Efekt kumulują się.
Ufam mej pamięci.. aczkolwiek wiecej niż 90% szans że tak jest to nie dam ;). Baaaardzo rzadko gram Nekrosami wiec własnego doświadczenia w tym temacie nie mam.

W rękach Deidre jest to niezwykle mocne połączenie. Spokojnie można jednym "czarem" zdjąć 10pkt Morale co Zawsze da nam -5 w statystykach u przeciwnika (oczywiscie u jednostek ktore morale biorą pod uwagę)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.03.2007, Ostatnio modyfikował: Kafi

Właśnie, też jestem tego ciekawa... parę razy zdobyłam ten skowyt grozy, tyle tylko, ze nie wiedziałam jak go użyć :/ Ostatnio zaczęłam grać nekropolis i ta informacja by mi się bardzo przydała.


Choices and wrong turn are made, as the day goes and the sun fades...

Wybaczcie, ale muszę się pochwalić :)

http://dk-raven.deviantart.com/art/Hellmare-92058345
http://dk-raven.deviantart.com/art/Nightmare-Color-92076023

Z tego co pamiętam to efekt kumuluje się, a więc w pewnym sensie Deidre to najlepszy bohater Nekropolis, o i mam pytanie czy komuś udało się kiedyś zdobyć władce kości i inne umiejętności tego samego poziomu (np. wieżeje), w kompedium powinni napisać co trzepa zrobić by zdobyć ten mistrzowski talent.


I'm hunter of destiny... I'm going to meet my feat. Would you like go with me?
________________________________________________________________

:) NIEUMARLI Górą są :)

Shadey

Z tego co pamiętam to efekt kumuluje się, a więc w pewnym sensie Deidre to najlepszy bohater Nekropolis, o i mam pytanie czy komuś udało się kiedyś zdobyć władce kości i inne umiejętności tego samego poziomu (np. wieżeje), w kompedium powinni napisać co trzepa zrobić by zdobyć ten mistrzowski talent.

Musisz zdobyć artefakt o nazwie: wisior mistrzostwa. On daje mistrzowski, podstawowy talent bohatera, nawet jeśli masz tylko początkujący.


Choices and wrong turn are made, as the day goes and the sun fades...

Wybaczcie, ale muszę się pochwalić :)

http://dk-raven.deviantart.com/art/Hellmare-92058345
http://dk-raven.deviantart.com/art/Nightmare-Color-92076023

Efekty kumulują się, co wynika nawet z opisu.

Synthia

Musisz zdobyć artefakt o nazwie: wisior mistrzostwa. On daje mistrzowski, podstawowy talent bohatera, nawet jeśli masz tylko początkujący.

Nie zgadzam się. On tylko podnosi poziom znajomości tego talentu o 1.

Shadey

Z tego co pamiętam to efekt kumuluje się, a więc w pewnym sensie Deidre to najlepszy bohater Nekropolis (...).

Nie, każdy bohater ma po prostu inną strategię rozwoju.

W ToE Morale maksymalne/minimalne wynosi 10/-10, co jeszcze skuteczniej odbiera wrogowi chęć do walki. Warto dodać, że ta umiejętność jest jeszcze skuteczniejsza, gdy w ToE zdobędziemy zestaw "Objęć Śmierci". Daje nam to zmniejszenie utraty GB bohatera tylko o połowę podczas rzucania Skowytu Banshee ( Banshee Howl) + przesuwanie się bohatera o 10% naprzód na pasku Inicjatywy, gdy wystąpi efekt negatywnego Morale u wroga ( przeciwieństwo Empatii i artefaktów Lwiego Ducha).

Co do Magii Mroku, trzeba ją zdobyć po drodze do Skowytu Grozy. Podobnie jak Magię Przywołania. Grupowa Dezorientacja jest niemożliwa, kiedy chcemy zdobyć Ultimate Skill Nekropolis ( możemy zdobyć tylko Mistrza Klątw i Mistrza Bólu ). Magia Przywolania jest skuteczna, gdy mamy wysoką Siłę czarów, co łatwo osiągnąć jako Nekromanta wspomagany Oświeceniem. W ToE nie tylko Feniks jest skuteczny. Przydaje się też Wskrześ Umarłych ( choć było skuteczniejsze przed balansem zmniejszającym życie oddziału po leczeniu ), Magiczny Kryształ i Bariera Miecza blokujące ostrzał, Przywołanie Żywiołów ( z Mistrzem Przywołania i wysoką Siłą Czarów), Pięść Gniewu też potrafi napsuć krwi odpornemu na magię wrogowi, Rój Os też niczego sobie, a Tajemna Zbroja dobija wroga. Za pomocą Widmowych Zastępów w jednej z pierwszych wersji podstawki zdobyłem Erewel Agraelem ( zdobyłem czar w 2. scenariuszu i bez przerwy klonowałem Władczynię Sukkubusów ),i choć po balansie ( można teraz stworzyć tylko jedno widmo dla każdej istoty, widma nie mają zdolności aktywowanych ) są nieco mniej skuteczne ( zdolność Widma też została osłabiona do max. 2 pudeł), nadal są niezwykle skutecznym czarem.

Czy Magia Mroku jest lepsza od Magii Światła? Przecież wystarczy rzucić Odbicie Pocisku ( ulubiony przez SI czar ) i jest się w 70% odpornym na ostrzał ( jeśli czar został rzucony na poziomie eksperckim ). Poza tym jest mnóstwo czarów przeciwstawnych do Magii Mroku.

Przykłady:

Przyspieszenie - Spowolnienie

Odbicie Pocisku - Dezorientacja

Prawa Moc - Cierpienie

Słowo Światła - Klątwa Piekieł

Choćby ze względu na to ostatnie, można stwierdzić, że Magia Mroku jest lepsza dla Nekromantów i Lordów Demonów, Magia Światła zaś dla pozostałych klas. Choć jest to kwestia głównie strategii gry, innej dla każdego gracza.