Tak ale w tym temacie jest mowa o NAJLEPSZYCH jednostkach a nie o twoich umiejętnościach dowodzenia... Bierzemy pod uwagę statystyki, umiejętności specjalne i przyrost.
Także czekamy na prawidłowe podanie 7 jendostek od 1 do 7 poziomu .
ValorMieszkaniec
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 16.10.2010
Tak ale w tym temacie jest mowa o NAJLEPSZYCH jednostkach a nie o twoich umiejętnościach dowodzenia... Bierzemy pod uwagę statystyki, umiejętności specjalne i przyrost. |
KasparWędrowiec
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 16.10.2010
Nie. To jest temat o jednostkach, które wg. nas są najlepsze. |
AlkarinWeteran
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 3.11.2010
Kasparze, chyba każdy kto ma Dzikie Hordy posiada tzw. Koło Talentów. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.07.2012, Ostatnio modyfikował: Alkarin "Aby zło zatriumfowało, wystarczy, by dobry człowiek niczego nie robił."
|
MarcinqszuWędrowiec
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 15.11.2010
wracając do tematu moje zdanie w tej kwestii jest następujące z: -poziomu 1 wybieram nimfę za wysyłką jak na ten poziom inicjatywę, szybkość, rozproszony atak do tego dochodzi jeszcze brak kontry.Cudowne stworzonko :) -poziomu 2 wahałem się pomiędzy centaurami z opcją szał a krwawymi furiami. Skłaniałbym się jednak bardziej ku furiom z podobnych względów co przy nimfach a ich dmg jak na ten poziom jest aż powiedziałbym za duży.Jednak mnie to nie przeszkadza. -3 poziom i powrót do sylwanu.Tutaj zdecydowanie mistyczny łucznik i jego strzały.Jedyna wada to walka w zwarciu jednak wiadomo łucznik jest łucznik.Z nim nie ma żartów! - 4 poziomu tu znowu nie jest mi łatwo wybrać .Tym razem waham się między jednym z moich ulubieńców a mowa tu o czarnym jeźdźcu.jego opcje czynią go naprawdę groźnym tylko ten przyrost strasznie mały. prawie na równi postawił wampirzego lorda przez jego możliwość regenerowania się.Jego spora wada to małe hp. Na dodatek do tego poziomu zalicza się także gryf z możliwością pikowania oraz druid i jego czary.Na dodatek są jeszcze władczynie sukkubusów i jej strzał łańcuchowy oraz unikalna zdolność kontrowania strzelcom.Mało tego jeszcze żywiałaki a zwłaszcza wody są w tej serii bardzo mocne.Aaa i jest jeszcze wilczur ze swoim skowytem.Za duży wybór... wybaczcie, ale tutaj nie jestem w stanie podjąć jednoznacznej decyzji. - 5 poziom nakropolski Liszmistz i jego animator.Nie będę więcej pisał na jego temat po za tym że jest niezastąpiony w swoim fachu ;) - 6 Gdyby tylko ten rycerz śmierci miał więcej witalności i inicjatywy to wskazałbym bez dwóch zdań na niego ,ale ponieważ padają jak muchy to ten wybór odpada. Dla mnie pozostało więc dwóch kandydatów myślę o kostuchach i czartach a ponieważ żaden inny stwór nie jest w stanie powalić go w pojedynku 1vs1(bez użycia magii bo dotyk kostuchy też się do tego zalicza)no chyba, że wspomniany wyżej rycerz ugodzi go swym śmiercionośnym ostrzem to nie ma sobie równych.Tak wybieram czarta najlepiej w drugiej formie choć każda jego postać jest nie do zastąpienia a zwłaszcza w obronie. - na koniec pozostawiłem feniksa najlepiej tego przyzwanego, ale zwykły też ujdzie.Wszystko przemawia na jego korzyść za wyjątkiem przyrostu naturalnego. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.11.2010, Ostatnio modyfikował: Marcinqszu |
Big BossWeteran
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 15.11.2010
W sumie nieco dziwny temat. Najlepsze pod jakim względem? Ogólnym? Założeń "taktycznych"? Statystyk/przyrostu? 1. Prześladowca - Za niewidzialność, staty, truciznę. Nieoceniony na początku, walki na samym początku bez strat dla dungeonu to bardzo ważna sprawa. 2. Krwawa furia - Za obrażenie i przede wszystkim inicjatywę i brak kontrataku. Kolejna jednostka, która odpowiednio użyta na początku może nam dawać zwycięstwa bez strat w jednostkach. 3. Mistyczny łucznik - Co tu się dużo rozpisywać. Brak kar przy strzale, obrażenia i odrzut. Awesome. 4. Pewien problem ze znalezieniem tutaj definitywnie najlepszej jednostki. Ale jednak Sukkub, za duże obrażenia i łańcuszek. 5. Hydra z głębin - Mega HP. Brak kontrataku, atak dookoła, regeneracja... Świetna jednostka do creepowania. 6. Thunder thane - Za klimat i storm bolta 7. Czarny smok - Za zbalansowane statystyki i odporność na magię. Pamiętaj, aby mieć blisko przyjaciół, ale wrogów jeszcze bliżej...
|
ZigiWędrowiec
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 7.02.2011
Najlepsze jednostki Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 7.02.2011, Ostatnio modyfikował: Zigi A mówią o mnie wielki i władający ogniem a inni dekiel głupek i ten który wyjadł cały budyń z szafy
|
NaadirMieszkaniec
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 23.02.2011
Najlepszy jest Lisz i Archanioł, bo Lisz zadaje obrażenia obszarowe jednostkom wroga (nic nie grozi sojuszniczym jednostkom w zasięgu dymu), a Archanioł ma zdolność wskrzeszania. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.02.2011, Ostatnio modyfikował: Naadir |
AgrealWędrowiec
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 26.02.2011
1.Strażnik gór Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.02.2011, Ostatnio modyfikował: Feanor |
GaroozisWędrowiec
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 10.03.2011
Mój TOP 7: You think you know me...
|
VittorioWędrowiec
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 3.05.2011
1.Rusałka- rzuca zaklęcie |
NinjaWędrowiec
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 17.03.2012
Oj ciężko będzie wybrać najlepszy zestaw ale spróbuję. 1. Gremlin sabotażysta - Ciężko było wybrać między między nim a Prześladowcą ponieważ Prześladowca dysponuje podobną siła i o wiele większym życiem jednakże jako że ten gremlin jest strzelcem a jego przyrost tygodniowy jest niemal że 3 razy większy niż prześladowców tworzy go niezwykle destrukcyjną jednostką startową. 2. Krwawa siostra- Tu wybór był naprawdę trudny. Co prawda są silni kusznicy a także silne centaury lecz krwawa siostra oprócz tego że ma ataki niewiele gorsze od strzeleckich to jest o wiele bardziej wytrzymała i ma większą inicjatywę. 3. Mistyczny łucznik- Co prawda są jednostki o wiele bardziej wytrzymałe. Są też duchy ze swoją zdolnością jednak ci łucznicy mają naprawdę niezłego kopa no i oczywiście są strzelcami a strzelcy zawsze mają lekką przewagę nad jednostkami bliskiego zasięgu. 4. Książę wampirów- To najtrudniejszy z wszystkich wyborów. Bardzo potężnymi jednostkami były wielki druid i arcymag jednakże zważając na spory zasięg ruchu i inicjatywę tych że wampirów a także ich wyssanie życia stanowią lepszą jednostkę. Trudnym wyborem było także wybrać ulepszenie. Zastanawiałem się nad tym ze względu na brak kontrataku u wampirzych lordów ale ostatecznie zwyciężył torpor i większy zasięg ruchu księciów. 5.Srebrny jednorożec- Tu toczyła się zawzięta walka między jednorożcami a rumakami inferna. Dajmy taki koszmar czy zmora mają więcej ataku więcej obrony więcej inicjatywy a nawet więcej ruchu jednakże mają mało życia a jednorożce mają potężną umiejętność a mianowicie oślepienie. Można było się też zastanawiać nad liczem ale uznałem że jednorożce sieją większe spustoszenie. 6.Kostucha- Cóż powiedzieć. Spory atak spora obrona. Co prawda trochę małe życie ale nadrobione sporą inicjatywą. Ogólnie wszystkie jednostki wypoziomowane ale kostuchy wydają mi się jakieś takie najrozsądniejsze. 7.Feniks- Bezapelacyjnie najlepsza jednostka. Chociaż magmowy smok goni ją bardzo to nie jest wstanie jej przebić. Ataki minimalnie słabsze obrona minimalnie większa życie prawie tak duże jak u fenixa gdy wliczymy odrodzenie a obrażenia nawet trochę większe. nawet magmowa tarcza lepsza od ognistej. Na podstawie tych statystyk można by było się zastanawiać czy smok nie lepszy jednakże po dodaniu że feniks ma dwa razy większa inicjatywę i dwa razy większy zasięg ruchu czyli wykonuje 2 ruchy w tym samym czasie i przelatuje całą plansze naraz można stwierdzić że nic go nie pobije. |
RavangerWędrowiec
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 16.07.2012
1-prześladowca-dobre staty i może być niewidzialny |
Lwie SerceWędrowiec
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 4.08.2012
No to pora na mnie: |
TallosWędrowiec
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 10.08.2012
Dla mnie to będzie tak: |
DagonWeteran
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 11.08.2012
Mistyczny łucznik to żaden błąd. Ta jednostka jest w zasadzie groźna tylko na samym początku walki. Doświadczony gracz znajdzie wiele sposobów, jeżeli nie na zabicie to na wyeliminowanie jej z gry. To jest zbyt delikatna jednostka, aby mogła skutecznie siać zniszczenie przez dłuższy czas. Oczywiście, jeżeli pozwolić jej strzelać to podobnie jak Furia sama wygrywa bitwy, ale dopuszczenie do takiej sytuacji to raczej nieudolność przeciwnika niż siła jednostki. It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
TallosWędrowiec
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 11.08.2012
I o to mi chodzi, gdy mówię błąd. Zresztą argument "bo mądry gracz zdąży go wyłączyć z walki" można zastosować do każdej jednostki. |
DagonWeteran
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 11.08.2012
Owszem, można zastosować do każdej jednostki, ale też nie każda jednostka jest określana jako niezbalansowana tak często jak Mistyczny. It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
TallosWędrowiec
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 13.08.2012
Właściwie w swoim ostatnim poście sam go tak określiłeś ;). Zresztą należy to powiedzieć - HoMM nigdy zbalansowany nie był i nie będzie ;) |
DagonWeteran
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 14.08.2012
Nic nigdzie nie określałem. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.08.2012, Ostatnio modyfikował: Dagon It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
TallosWędrowiec
|
"Najlepsze jednostki w H5" | 15.08.2012
Fakt, trza równoważyć rasy, nie jednostki. Chodziło mi o stwierdzenie, że "prawie zawsze opłaca się wybrać mistycznego łucznika", a co jak co, ale już alternatywy powinny być w miarę równe. (BTW co do balansu w H6, na razie rzuciły mi się w oczy dwie rzeczy: zbyt duża szybkość Świątyni i zbyt łatwe oblężenia Nekropolii) |