@Kafi: No właśnie...Też się nad tym zastanawiałem.
Już nie będę niczego obstawiał bo a) już się naciąłem i b) nie mam pojęcia co będzie :P
Morghan GrinWędrowiec
|
"Miasta w H6" | 16.12.2010
@Kafi: No właśnie...Też się nad tym zastanawiałem. "Granicę między łowcą a potworem, zbyt łatwo przekroczyć"
|
WinkeWędrowiec
|
"Miasta w H6" | 16.12.2010
@Nicolai: Dżungla? Zalatuje troszkę cytadelą. Może pojawią się gorgony? Hydry? Wrócą cyklopy, bardzo fajnie. ;] Najpewniej z behemotami. Ale, ale czyżby ta żeńska jednostka to właśnie behemot? Behemocica? ;D A trzon fajny. :) Ale ja nie mogę przeżyć wyglądu tych harpii. Furie ujdą. :) Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.12.2010, Ostatnio modyfikował: Nicolai |
DagonWeteran
|
"Miasta w H6" | 16.12.2010
Stronghold... nice :) Co do artów: Tylko podstawowa wersja Harpii mi się nie specjalnie podoba, za to Furie i reszta - miodzio! Klimat Aztecko-Majowo-Inkaski to świeży pomysł a dzięki temu świetny wybór. Tak jak wspomniał Darkem - zielony kolor niektórych elementów uzbrojenia świetnie się wpasowuje. Powrót innych legendarnyche jednostek... hmm... A co do następnego zamku: It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
WinkeWędrowiec
|
"Miasta w H6" | 16.12.2010
Może jakieś miasto bardziej "mechaniczne"? Coś w stylu roboty, nowinki techniczne? Choć pewnie to słaba koncepcja... Pewnie jednak będą te nagi.:) |
Morghan GrinWędrowiec
|
"Miasta w H6" | 16.12.2010
Oj, po wczorajszych rewelacjach to już niczego nie można być pewnym...;P "Granicę między łowcą a potworem, zbyt łatwo przekroczyć"
|
WinkeWędrowiec
|
"Miasta w H6" | 16.12.2010
@Morghan Grin: Być może inna kultura... To by wyjaśniało dla mnie brak harpii w piątce... A jeżeli przodkowie to po prostu w tej części byśmy się dowiedzieli o wybiciu harpii i być może behemotów. ;D Taki mini wątek. :) Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.12.2010, Ostatnio modyfikował: Nicolai |
KafiMieszkaniec
|
"Miasta w H6" | 16.12.2010
Poczekajmy jakie będzie oficjalne stanowisko twórców w sprawie orków. Póki co, ja to widzę tak, że to te same Orki. Tylko nie dotarły jeszcze do stepów na wschodzie. W H5 klimat był indiański (płn Ameryka) w H6 również jest indiański (pd Ameryka). Jako, że jest to chyba świeżo po ucieczce to można by się w ich szeregach spodziewać innych beast-manów - taki sojusz uciekinierów (stąd Harpie), którzy później się rozstali z Orkami podążając własną mniej istotną drogą (stąd ich brak w H5). * Myślę, że wiwerny się nie pojawią bo one w H5 były jedynie sojusznikami Orków (nie powstały z demonicznej krwi) i wg DM mieszkają na wschodzie gdzie jeszcze Orków nie ma. Trolle i Meduze zostawiłbym dla Sanktuarium. To tyle wróżenia z kryształowej kuli. |
TabrisAdministrator wortalu
|
"Miasta w H6" | 16.12.2010
Niby skłonność do poświęcania Goblinów wskazuje jakieś nawiązania do cywilizacji przedkolumbijskich... Ciekawe, jak głębokie będą zapożyczenia z ich obyczaju, np. czy Targ Niewolników zastąpi składanie ofiar jak u demonów? I czy wyjaśnione zostaną przyczyny migracji (?). Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.
|
Morghan GrinWędrowiec
|
"Miasta w H6" | 18.12.2010
Dzięki linkowi, który przysłał nam Darkem, myślę, że już jest pewne, że ostatnią rasą są nagi :D "Granicę między łowcą a potworem, zbyt łatwo przekroczyć"
|
NebiriosWeteran
|
"Miasta w H6" | 19.12.2010
Gdzie wy tu nagi widzicie?:P Fakt śnieżny teren jest, ale jakość nie pozwala mi tych nag zobaczyć... "Zał przestancie mi banowac konta 1!!!!"
Gothicdiego w temacie Humor Jaskiniowy |
DagonWeteran
|
"Miasta w H6" | 19.12.2010
Chociaż nie można dostrzec dokładnie co to tam idzie/pełznie, myślę że Morghan ma sporo racji. Ten bohater na śnieżnym terenie faktycznie porusza się jakby inaczej. Podobno każdy widzi to co chce widzieć, nie mniej jednak wydaje mi się iż można uznać że widać tam Nagę. Osobiście nie traktuję tego jak pewnik, ale raczej jako domysł z solidną podstawą. It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
Morghan GrinWędrowiec
|
"Miasta w H6" | 19.12.2010
Teraz kiedy zasialiście wątpliwość, to już sam nie jestem pewien :P "Granicę między łowcą a potworem, zbyt łatwo przekroczyć"
|
WukashiWędrowiec
|
"Miasta w H6" | 11.06.2011
Mimo iż ostatni post w tym wątku był daaawno temu, to wskrzeszę ten temat. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.06.2011, Ostatnio modyfikował: Wukashi |
VendralWeteran
|
"Miasta w H6" | 20.06.2011
Odnośnie miast, to tak obserwuje, patrze i... I jeszcze muszę stwierdzić że niepokoi mnie wygląd jednostek z Haven. Są takie zszarzałe (kolor skóry) jakby już się przygotowywały do zamiany w nieumarłych. Najlepiej to widać po bohaterach. Dobrze że duchy światła czuwają. Ogólnie jednak, całkiem dobrze wyglądają miasta. Nie będę się czepiał. Zawsze mogło wyjść gorzej. "Mądrości nie można przekazać. Wiedza, którą próbuje przekazywać mędrzec, brzmi zawsze jak głupota."
|
MosquaWeteran
|
"Miasta w H6" | 4.04.2013
Nie wiem czy to już było, ale podaję. Na stronie Tawerna.biz przedstawiono grafiki, które miały być akademią w H6. Szczegóły w tym newsie. Całość Jak podaje też ww. strona, do H6 nie będzie produkowanych już kolejnych DLC czy dodatków, zatem ww. rysunki są już raczej martwe. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.04.2013, Ostatnio modyfikował: Mosqua |
HayvenWeteran
|
"Miasta w H6" | 4.04.2013
Jeszcze jest nadzieja, że modderzy postanowią podmienić którąś frakcję (optuję za Świątynią) na Akademię :P |