Witam. Dawno tu nie zaglądałem, a chciałbym się dowiedzieć, czegoś o systemie magii w Heroes VI. Jeśli ktoś coś znalazł to niech tu napisze.
Osobiście wydaje mi się, że może być coś na wzór szkół magii w piątce.
CedricJaskiniowiec
|
"System magii w Heroes VI" | 20.04.2011
Witam. Dawno tu nie zaglądałem, a chciałbym się dowiedzieć, czegoś o systemie magii w Heroes VI. Jeśli ktoś coś znalazł to niech tu napisze. |
CelestiaWędrowiec
|
"System magii w Heroes VI" | 12.10.2012
Odświeżę ten temat. Wiadomo coś może jakimi szkołami magii będą dysponować bohaterowie Lochu? |
MosquaWeteran
|
"System magii w Heroes VI" | 12.10.2012
Nie wiadomo, chociaż podejrzewam, że będzie to bardzo podobne jak u nekromantów (zmiana jednej szkoły). |
HayvenWeteran
|
"System magii w Heroes VI" | 13.10.2012
Coś w stylu Ciemność - Ogień, znaczy się? |
Imbryczkolot FieldWeteran
|
"System magii w Heroes VI" | 13.10.2012
Momento... jak to było: Przystań: światło, ogień, ziemia, powietrze, pierwotna Logika podpowiada, że filozofia zamku nie będzie się zbytnio odróżniać od HV (chociaż, z drugiej strony, w HV Mroczny Rycerz w Przystani był na porządku dziennym...), a tutaj widać wyraźnie, że z wyjątkiem Twierdzy, każdy zamek ma dostęp do pięciu z siedmiu szkół. IMO jedyny rozsądny zestaw, jaki wynika z tego dla Lochu, to: ogień, woda, światło, ciemność, pierwotna (z możliwością zmiany światła na ziemię) - prawie identyczny zestaw ma już inferno (tylko powietrze zamiast wody), a ogień i woda mają najsilniejszą magię zniszczenia. Wątpię, żeby zrobiono kopię orków (byłaby to przesada), ale wtedy po prostu światło trzeba byłoby zmienić na pierwotną. W ogóle poprzedni system z podziałem na 4 szkoły i 3 podszkoły w każdej wydawał mi się ciut bardziej sensowny (łącznie mieliśmy 12 szkół i nie było problemu) - tutaj widać, że są dość duże ograniczenia przy tak szerokim przydziale magii dla każdej z frakcji. +++ Błąd Dzielenia Przez Ogórek. Zainstaluj Wszechświat Ponownie I Rebutuj.+++
|
KafiMieszkaniec
|
"System magii w Heroes VI" | 13.10.2012
Uwielbiam takie rozważania. Kiedyś (jakoś chwilę po premierze H6) sam się zastanawiałem jakie szkoły magii przypadną kolejnym frakcjom. Starałem się to poukładać w spójną całość aczkolwiek nie jest to łatwe kiedy 3 z 5 frakcji są dość nietypowe (nekro - sfiksowana asha, inferno - własne mega bóstwo bez podziału na żywioły, orkowie - magiczne cieniasy ;). Dla leniwych od razu podam swoje propozycje dla Lochu: |
CaracalWędrowiec
|
"System magii w Heroes VI" | 25.05.2013
Witam. Temat dawno nie odświeżany ale pomyślałem, że zapytam tutaj. Otóż Shades of Darkness już wyszły i rzesze zwolenników heroes'a grają Donżonem dzien i noc. Chciałbym poznać wasze opinie na temat magii w Heroes VI. Czy nie wydaje się trochę słaba? Czy nie uważacie, że Might ma dużą przewagę na Magic w ostatniej odsłonie Heroes'a? Osobiście zawsze grałem magią ale ostatnio tak zagrałem sobie mapkę lochem i nie powiem na początku fajnie się czyściło neutrale zaklęciami ale jak przyszło do walki z komputerem to potrzebowałem 2 razy większej armii żeby pokonać ostatniego przeciwnika ponieważ magia nic mu nie robiła praktycznie (pewnie przez magic defense). Aby ubić 150 aniołów musiałem mieć aż 400 czarnych smoków. Najmocniejsze czary zabijały po 2- 6 aniołów.....po prostu żart przy 36 mocy czarów i bohaterze na maksymalnym poziomie nastawionym całkowicie na magię. Proszę piszcie na co zwracać uwagę grając magią i jakie są wasze strategie. |
JichWędrowiec
|
"System magii w Heroes VI" | 22.08.2013
Siedem szkół magii wszystko fajnie i kolorowo w menu ale oto co mamy: Chcieli zapewne stworzyć coś nowego ale okroili i wyszła chała. |
NicolaiGeront
|
"System magii w Heroes VI" | 22.08.2013
Odnośnie Szkół Magii i Umiejętności (w H6 zostało to zunifikowane i teraz czary zdobywa się tak samo jak talenty, czyli po awansowaniu dostajemy punkt biegłości, który możemy przeznaczyć na co się nam tylko podoba, jeśli ktoś jeszcze nie wie) to wszystko się znajduje u naszego Sojusznika: "Znani są ze swej wielkiej inteligencji i doświadczenia. Ci szamani wiedzą jak grać na tamburynie!" :o
|