Mieszkaniec
|
Zauważyłem temat o Drużynie Marzeń H2, więc zakładam taki temat do H1. Podajemy jednostki do piątego poziomu, bo tyle miejsca mamy w armii. Zaczynam więc:
1.Centaur, bo potrafi strzelać i nie jest najgorszy wręcz
2.Ork, bo strzela i to twardziel
3.Elf, kolejny strzelec i to świetny
4.Druid, znów strzelacz,także mocny
5.Kawalerzysta, gdyż jest szybki i mocno atakuje.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 13.01.2009, Ostatnio modyfikował: Gem
|
Wędrowiec
|
Smok - nie trzeba mówić za co ;)
Elf - świetna strzelająca jednostka
Ogr - niezniszczalność po prostu :P
Minotaur - Super-siła
Druid - tak jak elf.
Zginiesz od mojej morderczej strzały...
|
Wędrowiec
|
Jak mógłbym nie ustalić drużyny marzeń w mojej pierwszej grze z cyklu Heroes ;) 1. Minotaur - podejdzie pare kroków i machnie, nie przeleci przez całą arenę jak Gargulec, ale ma siłę
2. Cyklop - umiejętnie prowadzony, podsmaży dwa wrogie oddziały nie raniąc sojuszniczej, przy odrobinie szczęścia Paraliż
3. Troll - rzut kamyczkiem w dal ;)
4. Druid - mocarna jednostka strzelająca
5. Gargulec - zawsze go lubiałem, nie tylko diableski wygląd ;) może zaatakować oddział stojący na drugim końcu pola bitwy podczas jednej tury (szybki jest :P), jest jedną z tańszych jednostek, a więc łatwo złożyć liczebny oddział Gargulców bez bankructwa
私は王の恩恵のように!
|
Mieszkaniec
|
Eeee,chodziło mi o to,żeby z każdego poziomu oprócz szóstego napisać ulubioną jednostkę.
|
Weteran
|
1.Centaur
2.Gargulec
3.Elf
4.Druid
5.Kawalerzysta
"Zał przestancie mi banowac konta 1!!!!"
Gothicdiego w temacie Humor Jaskiniowy
|
Weteran
|
W HoMM1 wszystkie jednostki na danym poziomie są mniej więcej równe, np. Jedna ma dużo ataku i mało obrony, a druga na odwrót. Dlatego jest trudniej wybrać niż w H2. Ale ja lubię te stwory: 1. Goblin
2. Gargulec
3. Wilk
4. Minotaur
5. Paladyn (Krzyżowiec)
|
Mieszkaniec
|
1. Rusałka - zawsze sobie troszke polata...
2. Ork - jak dla mnie niezły, dobrze strzela.
3. Elf - i znów strzelanko.
4. Minotaur - w każdej części jest niezłym zawodnikiem.
5. Jednorożec - jakby co, to oślepi. Wariantowo, zamiast rusałki wziąłbym oczywiście smoka.
"Niech Bóg ma w opiece Frankonię"
"Każde imperium kiedyś upadnie... a przynajmniej się zachwieje"
Jean E. de Villier
|
Weteran
|
1.Centaur - ładnie wyglądał, a do tego strzela jako jedyny na pierwszym poziomie.
2.Rozbójnik - blokuje kontratak i ma wygląd rasowego bandyty.
3.Elf - wiadomo, dobry strzelec i do tego podwójny strzał.
4.Dżin - świetny wygląd i interesujący sposób rekrutacji.
5.Paladyn - lubię rycerzy po prostu. Ma podwójny atak. Niby tam inne silniejsze, ale ja wolałbym mieć paladyna niż inne.
Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!
|
Weteran
|
Moja "drużyna marzeń" wyglądałaby tak: 1. Chłop - tak dla jaj ;P
2. Krasnolud - bo jest diablo wytrzymały
3. Wilk - bo szybki
4. Minotaur - nawet dobra jednostka
5. Troll - strzela i jest silny
|
Weteran
|
Jeśli chodzi o mnie, to: 1) Rozbójnik.
2) Gargulec.
3) Gryf,
4) Druid.
5) Troll. Drużyna jest mobilna, można zarówno rushować jak i walczyć na dystans.
Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
Mieszkaniec
|
1.Smok
2.Zjawa
3.Feniks
4.Minotaur
5.Druid
"Co jest lepsze, urodzić się dobrym czy ogromnym wysiłkiem przezwyciężyć swą spaczoną naturę?"
Paarthurnax
|
Administrator wortalu
|
Iza Rex 1.Smok
2.Zjawa
3.Feniks
4.Minotaur
5.Druid
Po jednej jednostce z każdego poziomu :)
|
Wędrowiec
|
1. Rusałka - szybka, lata i nie grozi jej kontratak
2. Gargulce - latają
3. Elfy - dwukrotny strzał
4. Druid - strzela
5. Hydry - trolle strzelają, ale dwie jednostki strzelające wystarczą, nie można zaniedbywać defensywy, poza tym hydry atakują na kilka pól
6. Smok - wiadomo! ;)
Wolnośc słowa jest dla wszystkich!!!
|
Wędrowiec
|
1. Duchy (natarcie)
2. Dżiny (natarcie)
3. Minotaury (osłona strzelców)
4. Trolle (strzał)
5. Ogry (osłona strzelców)
|
Wędrowiec
|
Jak dla mnie to:
1. Elfy (strzela)
2. Druidzi (strzela)
3. Konni (jest szybki)
4. Trolle (strzela)
5. Smoki - (najsilniejsza jednostka w grze)
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.08.2013, Ostatnio modyfikował: Kalt
|
Administrator wortalu
|
Uwzględniając jednostki neutralne: 1. Duchy
2. Duchy
3. Duchy
4. Duchy
5. Duchy Uwzględniając jednostki z miast: 1. Gobliny
2. Gargulce
3. Gryfy
4. Minotaury
5. Konni (Jako szósty poziom oczywiście Smoki) Drużyna nastawiona na parcie do przodu. 2 jednostki latające, przydatne jeśli trzeba przyblokować wrogich strzelców. Gdy dojdzie do zwarcia, taki skład ma bardzo duże szanse. Brak umiejętności bohaterów - w tym łucznictwa - zadecydował o odrzuceniu jednostek dystansowych :)
|