Imperium

Drużyna marzeń Heroes 1

Zauważyłem temat o Drużynie Marzeń H2, więc zakładam taki temat do H1. Podajemy jednostki do piątego poziomu, bo tyle miejsca mamy w armii. Zaczynam więc:
1.Centaur, bo potrafi strzelać i nie jest najgorszy wręcz
2.Ork, bo strzela i to twardziel
3.Elf, kolejny strzelec i to świetny
4.Druid, znów strzelacz,także mocny
5.Kawalerzysta, gdyż jest szybki i mocno atakuje.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 13.01.2009, Ostatnio modyfikował: Gem

Smok - nie trzeba mówić za co ;)
Elf - świetna strzelająca jednostka
Ogr - niezniszczalność po prostu :P
Minotaur - Super-siła
Druid - tak jak elf.


Zginiesz od mojej morderczej strzały...

Jak mógłbym nie ustalić drużyny marzeń w mojej pierwszej grze z cyklu Heroes ;)

1. Minotaur - podejdzie pare kroków i machnie, nie przeleci przez całą arenę jak Gargulec, ale ma siłę
2. Cyklop - umiejętnie prowadzony, podsmaży dwa wrogie oddziały nie raniąc sojuszniczej, przy odrobinie szczęścia Paraliż
3. Troll - rzut kamyczkiem w dal ;)
4. Druid - mocarna jednostka strzelająca
5. Gargulec - zawsze go lubiałem, nie tylko diableski wygląd ;) może zaatakować oddział stojący na drugim końcu pola bitwy podczas jednej tury (szybki jest :P), jest jedną z tańszych jednostek, a więc łatwo złożyć liczebny oddział Gargulców bez bankructwa


私は王の恩恵のように!

Eeee,chodziło mi o to,żeby z każdego poziomu oprócz szóstego napisać ulubioną jednostkę.

1.Centaur
2.Gargulec
3.Elf
4.Druid
5.Kawalerzysta


"Zał przestancie mi banowac konta 1!!!!"
Gothicdiego w temacie Humor Jaskiniowy

W HoMM1 wszystkie jednostki na danym poziomie są mniej więcej równe, np. Jedna ma dużo ataku i mało obrony, a druga na odwrót. Dlatego jest trudniej wybrać niż w H2. Ale ja lubię te stwory:

1. Goblin
2. Gargulec
3. Wilk
4. Minotaur
5. Paladyn (Krzyżowiec)

1. Rusałka - zawsze sobie troszke polata...
2. Ork - jak dla mnie niezły, dobrze strzela.
3. Elf - i znów strzelanko.
4. Minotaur - w każdej części jest niezłym zawodnikiem.
5. Jednorożec - jakby co, to oślepi.

Wariantowo, zamiast rusałki wziąłbym oczywiście smoka.


"Niech Bóg ma w opiece Frankonię"
"Każde imperium kiedyś upadnie... a przynajmniej się zachwieje"

Jean E. de Villier

1.Centaur - ładnie wyglądał, a do tego strzela jako jedyny na pierwszym poziomie.
2.Rozbójnik - blokuje kontratak i ma wygląd rasowego bandyty.
3.Elf - wiadomo, dobry strzelec i do tego podwójny strzał.
4.Dżin - świetny wygląd i interesujący sposób rekrutacji.
5.Paladyn - lubię rycerzy po prostu. Ma podwójny atak. Niby tam inne silniejsze, ale ja wolałbym mieć paladyna niż inne.


Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!

Moja "drużyna marzeń" wyglądałaby tak:

1. Chłop - tak dla jaj ;P
2. Krasnolud - bo jest diablo wytrzymały
3. Wilk - bo szybki
4. Minotaur - nawet dobra jednostka
5. Troll - strzela i jest silny

Jeśli chodzi o mnie, to:

1) Rozbójnik.
2) Gargulec.
3) Gryf,
4) Druid.
5) Troll.

Drużyna jest mobilna, można zarówno rushować jak i walczyć na dystans.


Bez Komentarza - mój kanał na youtube.

1.Smok
2.Zjawa
3.Feniks
4.Minotaur
5.Druid


"Co jest lepsze, urodzić się dobrym czy ogromnym wysiłkiem przezwyciężyć swą spaczoną naturę?"
Paarthurnax

Iza Rex

1.Smok
2.Zjawa
3.Feniks
4.Minotaur
5.Druid

Po jednej jednostce z każdego poziomu :)

1. Rusałka - szybka, lata i nie grozi jej kontratak
2. Gargulce - latają
3. Elfy - dwukrotny strzał
4. Druid - strzela
5. Hydry - trolle strzelają, ale dwie jednostki strzelające wystarczą, nie można zaniedbywać defensywy, poza tym hydry atakują na kilka pól
6. Smok - wiadomo! ;)


Wolnośc słowa jest dla wszystkich!!!

1. Duchy (natarcie)
2. Dżiny (natarcie)
3. Minotaury (osłona strzelców)
4. Trolle (strzał)
5. Ogry (osłona strzelców)

Jak dla mnie to:
1. Elfy (strzela)
2. Druidzi (strzela)
3. Konni (jest szybki)
4. Trolle (strzela)
5. Smoki - (najsilniejsza jednostka w grze)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.08.2013, Ostatnio modyfikował: Kalt

Uwzględniając jednostki neutralne:

1. Duchy
2. Duchy
3. Duchy
4. Duchy
5. Duchy

Uwzględniając jednostki z miast:

1. Gobliny
2. Gargulce
3. Gryfy
4. Minotaury
5. Konni

(Jako szósty poziom oczywiście Smoki)

Drużyna nastawiona na parcie do przodu. 2 jednostki latające, przydatne jeśli trzeba przyblokować wrogich strzelców. Gdy dojdzie do zwarcia, taki skład ma bardzo duże szanse. Brak umiejętności bohaterów - w tym łucznictwa - zadecydował o odrzuceniu jednostek dystansowych :)