Nie ma to jak zielona kolczuga ulepszana na szarą :P Cóż, nie gram w HV, ale efekty oglądam z zaciekawieniem.
Czy korzystasz z MOD-ów do gry Heroes of Might and Magic V?
|
|
TaroWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 8.07.2014
Nie ma to jak zielona kolczuga ulepszana na szarą :P Cóż, nie gram w HV, ale efekty oglądam z zaciekawieniem. Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
HayvenWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 8.07.2014
TrochęMniejZielonaKolczuga ;P |
Iza RexMieszkaniec
|
"Mody do Heroes V" | 8.07.2014
Uważam, że Twój mod, Hayvenie, to bardzo ciekawy pomysł. Oczywiście, wymaga mnóstwa pracy, ale efekty mogą być wspaniałe. Życzę powodzenia. Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 9.07.2014, Ostatnio modyfikował: Iza Rex "Co jest lepsze, urodzić się dobrym czy ogromnym wysiłkiem przezwyciężyć swą spaczoną naturę?"
Paarthurnax |
HayvenWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 9.07.2014
No to teraz kolej na cieniznę ;P |
DagonWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 28.08.2014
2 pytania: - Kojarzy ktoś może gdzie znajduje się plik tekstowy odpowiadający za opis do kapliczki zaklęć 3go poziomu? - mógłby ktoś mi podesłać oryginalną zawartość pliku tekstowego znajdującego się w: Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 28.08.2014, Ostatnio modyfikował: Dagon It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
HayvenWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 9.09.2014
Jeśli ktoś wyrazi chęć, to mogę tutaj zamieścić skrót wszystkiego, co działo się w ciągu ostatniego miesiąca w związku z modyfikacją, a jak nie, to potencjalnych chętnych odsyłam do Tawerny. Mniej roboty było z modem Xazardous Combat - otóż postanowiłem go na własny użytek dostosować pod rozdzielczość 1366*768, a co więcej, powinien on dawać możliwość korzystania z okna chatu, której nie mieli wcześniej użytkownicy monitorów panoramicznych :) Mod NIE zawiera w sobie Rage_Necro button, a to po to żeby się nie gryzł z nowym przyciskiem Dagona, Hella, Silveresa i moim ;) |
DagonWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 11.09.2014
Na 1440x900 działa okej, ale wiem, że był problem z innymi rozdziałkami... Fajnie byłoby poprawić okienko chatu, dla każdej rozdzielczości moda. Punkt x:0 i y:0 jest w lewym dolnym rogu? It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
HayvenWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 11.09.2014
Fail, w lewym górnym :) Oczywiście zależy też od systemu umiejscowienia, podanego w pliku okna (np. EPA_LOW_END daje lewy górny róg jako 0, 0 ale podobno np. EPA_HIGH_END daje 0, 0 w prawym górnym; nie wiem, nie sprawdzałem ;)). |
DagonWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 11.09.2014
hmm... to czegoś tu nie kminię, dlaczego wartości dla y są dodatnie? Chodzi mi o umiejscowienie okienka chatu w twojej poprawionej wersji. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.09.2014, Ostatnio modyfikował: Dagon It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
HayvenWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 11.09.2014
Nie do końca, ponieważ grot osi 'Y' jest skierowany w dół. Taki tam porypany system :P |
DagonWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 23.09.2014
W ostatnich dniach dział modów do H5 powiększył się o kilkanaście pozycji. Jest wiele nowych alternatywnych projektów jednostek. Wszystkie wyselekcjonowane przeze mnie, coby uniknąć pasztetów. Perełką są oczywiście Nowe Gargulece. Już na chwilę obecną nasza biblioteka modów jest jedną z lepszych(jeżeli nie najlepszą) w sieci. Wszystkie mody są starannie pogrupowane i opisane. Te zmieniające coś w wyglądzie interfejsu czy to jednostek doczekały się też screenów. Jednak wciąż trwają prace nad dodaniem kolejnych. Gdyby ktoś znalazł coś ciekawego to gorąco proszę o link. EDIT: It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
HayvenWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 23.09.2014
Cieszę się, że zamieściłeś mojego moda "Skies", jednak "CameraSettings" też jest mój. Czemu przypisałeś go Morthiemu? A tak swoją drogą to "Skajs" wymaga poprawy, muszę się za to zabrać... kiedyś. Chodzi o zrobienie "fałszywego czarnego horyzontu, żeby nie było tego wystającego kawałka "SkyDome" na dole. Kiedyś :D Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.09.2014, Ostatnio modyfikował: Hayven |
DagonWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 25.09.2014
Znalazłem to na HC właśnie w poście Morthiego. A wiedząc, że on lubi się bawić takimi rzeczami jakoś za automatu przypisałem to jemu. Sry, już poprawiam :) EDIT: EDIT2: It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
HayvenWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 25.09.2014
Hej, a widziałeś moje stare modyfikacje, które zamieszczałem na HC? Eliminacja kręcących się kółek pod jednostkami Co do modyfikacji muzycznej - dodaje on tematy z menu głównego na pola bitewne (i temat Wizards_CombatUp2, który jest wykorzystywany w scence dialogowej pod koniec kampanii, a brzmi świetnie), ponadto umożliwia przydzielenie własnych tematów wszystkim 64 bohaterom! Wystarczy stworzyć folder MusicMOD w folderze music w folderze z grą i wrzucić do niego plik muzyczny o nazwie zgodnej z angielskim imieniem bohatera i rozszerzeniem .ogg (jeśli nie możecie przekonwertować, powinniście dać radę choćby i poprzez zmianę rozszerzenia np. 7-zipem), np. Maeve.ogg, Lucretia.ogg, Shak'Karukat.ogg. Możecie ich nie słyszeć od razu po odpaleniu gry danym herosem, ale zapewniam was, że pojawi się albo następnym razem, albo po przebrzmieniu tematu terenu, na którym stoi bohater. Academy1 Kiedyś to była wielka modyfikacja (400MB - głównie przez to, że nie znałem możliwości konwersji MP3 do .ogg ;P), ale z niewiadomej przyczyny (może nazwa "MusicMod_byHayven"?) został on ograniczony ("The file is copyrighted and cannot be shared") i nie chcąc ryzykować, zostawiłem sam trzon (100% legalny!), a wszystkie tematy, które przydzieliłem bohaterom (pochodziły z innych części HoMM) usunąłem. Został jedynie wspomniany wyżej trzon. Jeśli będziesz chciał stworzyć mirror, to zamień treść oryginalnego Readme na powyższą :) A, i jeszcze jeden wart uwagi mod - indywidualne modele bohaterów by Shadow, Daion-Fang, Vinacha, Nengkan, Wintersong, Milkman, Pakje Melk, Psathka, yche2990, sfidanza, Nelgirith and Morrock. Zamieszczam wersje zaktualizowane do powyższego moda muzycznego i nic nie zmieniające, oprócz podania ścieżek do melodii bohaterów. Przyjemniej się gra, a każdy bohater ma oddzielny .h5u, dzięki czemu możemy wybrać najlepsze modele do gry, a resztę po staremu. Myślę, że kiedyś może sam zrobię coś takiego od nowa... ale to kiedyś - jeśli w ogóle. Akademia PS. Pamiętacie Bohaterów Jaskini Behemota? :) To jest wycinek planowanego niegdyś moda o Jaskini Behemota, dodający bohaterów Jaskini na wszystkie mapy standardowe z ToE (a nawet starą Arenę) i pierwszy mod, w którym kleiłem modele i efekty specjalne. Bohaterowie mają własne tematy muzyczne (jaskiniowe). Zawieszony z racji braku odzewu, weny i bohaterów Jaskini do odwzorowania :P Chcecie dołączyć do paczki? Piszcie tutaj albo na priva, może coś wymyślę :) W paczce m.in.: Hellburn, Tabris, Mosqua, Bychu, Hayven. Nie pamiętam, czy ktoś jeszcze, ale wątpię. Tak czy owak, polecam :) Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.09.2014, Ostatnio modyfikował: Hayven |
DagonWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 27.09.2014
1. Eliminacja kółek - Spoko, chociaż poza znikomą dozą klimatu, niewiele wnosi do gry wraz ze swoimi utrudnieniami. Ale wrzucę. EDIT: EDIT2: * mnie osobiście intro coś nie działa, ale gdyby ktoś mógł przetestować byłbym wdzięczny. It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
HayvenWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 27.09.2014
Polemizowałbym, ale Twój dział, Twoja decyzja. Inna wersja moda na enty, wykonana na prośbę Hellburna. Tutaj ent ma animację śmierci, ale ruch wygląda nieco dziwacznie, a ponadto nie przechodzi na niego tekstura pojawiająca się po uderzeniu Kuli Ognia albo po Głębokim Zamrożeniu. |
DagonWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 27.09.2014
Enty się wykrzaczają Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 27.09.2014, Ostatnio modyfikował: Dagon It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
HayvenWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 27.09.2014
OMG, dafuq? :( Hm, hm... a czy nie masz przypadkiem odznaczonej opcji "efekty specjalne" w ustawieniach grafiki? |
DagonWeteran
|
"Mody do Heroes V" | 30.09.2014
Opcja Brak specjalnych efektów jest u mnie odznaczona. EDIT2: Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 30.09.2014, Ostatnio modyfikował: Dagon It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
KammerWędrowiec
|
"Mody do Heroes V" | 30.09.2014
Myśleliście na wrzuceniem moda Reanimation? Jest to genialny, moim zdaniem, mod, który dodaje między innymi strefy kontroli i konwersję miast. Tam, gdzie wieczne śniegi, drzemie wielką potęga i takaż też wiedza.
|