Mieszkaniec
|
Bez żywiołaka magii, to sobie confluxa nie wyobrażam, ale trudno. Ptaki gromu, mogły by być tam jako np. Żywiołak Błyskawicy, a twierdzy dać dzikie zębacze.
Jedyny problem to obrazki bohaterów, bo z powodu wyglądu żywiołaków w tych Heroesach, nie można skorzystać z H3. Więc jedyny problem to zrobienie kilkunastu bohaterów (właściwie to jeszcze trzeba zrobić w 3d bohatera do walki). Ale zawsze można zrobić skreena jednostki pod pewnym kątem (najpierw najlepiej zdobyć pełne modele 3 jednostek).
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.05.2011, Ostatnio modyfikował: Pikodragon
|
Weteran
|
Co do tych plików jednostek (i w ogóle grafik z gry) to są one bodajże zapisane w formacie df.2. Kiedyś kombinowałem jak otworzyć to coś i podobno baza Omnis 7 ma takie coś do otwierania tego. Szukałem na stronie Omnis, ale... tam są wersje bodajże 4 i 5 (7 nie ma) i mogą otwierać pliki w formacie df.1. Df.2 już nie :( Taka mała uwaga co do moich własnych prób.
Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
Weteran
|
Ja mam Omnisa 7 ale nie wyłapuje i nie wyłapie. Sprawa jest taka, że bazy danych robione przez ów program mają kolejne numery w rozszerzeniu, kiedy poprzednik skończy pewną ilość kB. Zatem tutejsze df2 to co innego, niż baza danych Omnis Studio. Skąd to wiem? Pisałam do nich i podesłałam plik. Portrety idzie zrobić - http://equilibris.celestialheavens.com/eng/downloads.html spróbuj odpalić (bezpośrednio na dysku C: utwórz folder modding i tam ulokuj pliki, wtedy uruchom i znajdź plik źródłowy HoMM IV, powinno zadziałać - ale nie u wszystkich działa).
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 31.03.2011, Ostatnio modyfikował: Mosqua
|
Mieszkaniec
|
Ok, ale jak zrobić:
-nowy wygląd budynków żywiołaków (ten na mapie przygody raczej się nie nadaje)
-nowy wygląd dla bohaterów(chodzi mi o wygląd podadzą walki), najlepiej jak się zrobi zakrytą twarz, bo wtedy będzie można połączyć druidów z elementalistami Z góry dziękuję.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.04.2011, Ostatnio modyfikował: Pikodragon
|
Mieszkaniec
|
Trochę czasu minęło i muszę przyznać, że początkowo nie brałem tego zbytnio na poważnie. Potem zabrałem się do modowania, ale raczej mi nie wyszło:
-Programu Facetool nie udało mi się włączyć - wyskakiwał mi komunikat, że działa to tylko z inną wersją (bodajże z 3.40).
-Robiłem wg. poradnika modowania Mosqui, ale po otworzeniu Heroes4.exe wyświetliło mi tekst jakby wygenerowany (chyba powinno to tak wyglądać), ale nie mogłem go edytować. :( Z plikami ".table" nie miałem żadnego problemu (rozpakowałem, edytowałem, zapakowałem).
ZupełniE nie wiem, co zrobić z facetoolem, a przydałby mi się. :/ Pozdrawiam
|
Weteran
|
Nie wiem co jest z tym fejcem, ale wygląda na to, że na polskiej wersji to tylko u mnie działa. Co do tego poradnika, to po dekodyfikacji powinna wyskoczyć wielka tablica z kodami dwuznakowymi (znakznak spacja znakznak spacja etc.). Jak to nie poszło to znaczy, że program nie ma możliwości dekodyfikacji i musisz znaleźć inny. No i musisz poczytać jakiś opis jak program działa, bo u mnie edycja hexa to F3 i każdą edycję muszę zatwierdzać F9.
|
Administrator wortalu
|
Pytanko odnośnie morale, czy istnieje jakiś sposób na wyzerowanie morale w armiach w zwykłym Heroes 4 (bez Equilibris)? Jakaś funkcjonalność na kształt ducha opresji?
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Weteran
|
Nie bardzo. Jedyna droga to skrypty w przypadku określonych armii lub bohaterów na mapie, ale wtedy trzeba od razu policzyć, jakie morale będzie miała armia lub bohater by dodać lub odjąć odpowiednią wartość. Ale pewnie nie o to Ci chodziło.
Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
Administrator wortalu
|
Przymierzam się do własnych testów 1v1 jednostek, stąd moje pytanie. Armie walczące ze sobą składają się tylko z jednego stacku danej jednostki a ich morale wynosi zazwyczaj +1 i może zmienić się podczas bitwy... Chciałbym to wyeliminować, bo każda premia/kara morale dodaje/odejmuje punktów ataku i testy mogą być przez to niedokładne.
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Weteran
|
Jeśli się pojawi morale to po prostu pomijasz daną kolejkę i grasz dalej, aż pojawi się tura bez morale. Niemniej taki test trudno zrobić. W takiej trójce np. szybszej jednostce często bardziej opłacało się czekać aż przeciwnik zmarnuje ruch i dopiero zaatakować. W czwórce jest jednoczesny kontratak co zupełnie zmienia sprawę, bo szybszej jednostce bardziej opłaca się brać tryb obrony niż czekać i atakować (chyba, że ma zdolność Pierwsze Uderzenie). Robiłem trochę tych testów, i powiem, że wyniki są ciekawsze niż w trójce, bo jednostki są skuteczne przeciw jednym, a słabsze przeciw drugim. Ogólnie nie opłaca się eliminować morale. Pomijaj kolejki, w których się ono pojawi i tyle.
Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
Administrator wortalu
|
Jeżeli nie ma innego sposobu, to chyba będę tak musiał zrobić...
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Mieszkaniec
|
Ja mam pytanie, pamiętam, że gdzieś ono padło, ale nie mogę sobie przypomnieć gdzie. Jak można podmienić soundtrack w menu głównym w Złotej Edycji, żeby był taki jak w podstawowej wersji, a nie ten Winds of War?
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.04.2012, Ostatnio modyfikował: Sheogorath
|
Administrator wortalu
|
Musisz wypakować plik x2.h4r, zastąpić plik muzyki tym z archiwum heroes4.h4r, i spowrotem wszystko spakować. Wszystko robisz programem Mh4, gdzieś tu był link.
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Mieszkaniec
|
Dziękuję bardzo za odpowiedź, postaram się tak to zrobić.
|
Wędrowiec
|
Od czego zależy to, jakie umiejętności będziemy mieli do wyboru przy awansie naszego bohatera czy może jest to całkowicie losowe? Np. czy rycerz ma większą szansę nauczenia się odkrywania od kapłana?
|
Weteran
|
Umiejętności są losowe, ale w zależności od klasy szansa na pewne umiejki jest większa, a na inne mniejsza. Dotyczy to zarówno klas podstawowych jak i zaawansowanych, a w plikach gry są tabele ukazujące to.
Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
Wędrowiec
|
Dzięki :) Wiadomo może w którym pliku dokładnie?
|
Wędrowiec
|
Niestety jest to w pliku exe. Trzeba by szukać. A to jest ciężkie do znalezienia. Bo nie wiemy jakich liczb szukać.
|
Administrator wortalu
|
A nie jest to przypadkiem plik table.skill_weights.txt?
Są tam wypisane wszystkie umiejętności oraz klasy z wartościami od 0 do 5...
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
|
Wędrowiec
|
Być może. Sprawdzę. Jednak 0 do 5 to mi wygląda na 0 nie potrafi, 1do 5 to poziomy umiejętności.
Natomiast tak jak w Heroes III to były procenty czyli 2,3,5,7 itp. Sumowało się do 100. Ale tu może jeszcze jest inaczej. Trochę trudno sprawdzić ale jakoś może się da.
|