Nazwa "Elf" sugeruje samca, a że elfy to W oGóle wyglądają dość jak ge... znaczy się, ci, no, artyści więc o pomyłkę nietrudno
TabrisAdministrator wortalu
|
"HIV - dobry i zły pomysł" | 15.12.2009
Nazwa "Elf" sugeruje samca, a że elfy to W oGóle wyglądają dość jak ge... znaczy się, ci, no, artyści więc o pomyłkę nietrudno Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.
|
MosquaWeteran
|
"HIV - dobry i zły pomysł" | 15.12.2009
Eee... po piersiach? |
TaroWeteran
|
"HIV - dobry i zły pomysł" | 15.12.2009
Broghild - może ty po prostu masz problemy z odróżnianiem płci :D Jak Goku w DB. Avonu - to masz kiepską lupę, bo elf na screenie a elf w grze trochę się różnią. Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
AvonuWeteran
|
"HIV - dobry i zły pomysł" | 15.12.2009
O tak... kolorem włosów. :P "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
TaroWeteran
|
"HIV - dobry i zły pomysł" | 15.12.2009
Kolor włosów to jak dla mnie całkiem sporo. Poza tym, po powiększeniu elf rzeczywiście wygląda jak emo z makijażem. I jedna ciekawostka odnośnie wybierania siedlisk na danym poziomie (2-4). Można to poniekąd ominąć. Jeżeli w edytorze zrobi się zdarzenie w mieście, które zbuduje ci OBA siedliska na danym poziomie, to możesz rekrutować OBA stworzenia tego poziomu w jednym mieście :D A ich budynki nakładają się na siebie. Niestety są pewne mankamenty. Jeżeli zrobimy tak z więcej niż jednym poziomem, to nie możemy rekrutować jednostek w Forcie/ Cytadeli/ Zamku, bo gra się wyłącza. Można zbudować maksymalnie 6 budynków ze stworzeniami. Próba zbudowania 7 wyłączy grę. Ale klikając na budynkach, można je wykupić normalnie. Za jakiś czas muszę machnąć jakąś mapkę na nowych zasadach. Można np. zrobić, że mamy do wykupienia Magów, Złote Golemy, Dżinny, Nagi, Tytany i Smocze Golemy. Czyli cała śmietanka :D Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.12.2009, Ostatnio modyfikował: Taro Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
VolkolakMieszkaniec
|
"HIV - dobry i zły pomysł" | 15.12.2009
W końcu Elfy słyną z delikatnych i pięknych twarzy, więc czepianie się wyglądu jest trochę dziwne. A jeśli chodzi o makijaż, to muszą być wojownicze barwy. Najpopularniejsze Elfy, czyli wysokiego rodu i leśne, kochają naturę, światło i dobro, więc innych kolorów tu nie widzę (chyba, że jakieś elementy zbroi). Jeden by wszystkimi rządzić!
|
AvonuWeteran
|
"HIV - dobry i zły pomysł" | 15.12.2009
Na szczęście w grach NWC takiego podziału nie ma. :P
A człek to tylko mężczyzna? :P Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 15.12.2009, Ostatnio modyfikował: Avonu "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
VolkolakMieszkaniec
|
"HIV - dobry i zły pomysł" | 15.12.2009
Nie ma, ale w Heroes V są Mroczne Elfy i one mogą się różnią od tych "zwyczajnych".
A człek to tylko mężczyzna? :P]> Bo nam się zaraz feministki odezwą.XD Jeden by wszystkimi rządzić!
|
MosquaWeteran
|
"HIV - dobry i zły pomysł" | 16.12.2009
A żaba jednoznacznie wskazuje na samice. ;) Lekki Offtop Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.12.2009, Ostatnio modyfikował: Mosqua |
TabrisAdministrator wortalu
|
"HIV - dobry i zły pomysł" | 18.12.2009
Owszem. Gdy powstało to słówko tak uważano. Dodam ciekawostkę, że jak w średniowieczu ktoś zmarł mając same córki pisano o nim "umarł bezdzietny". Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.
|
CedricJaskiniowiec
|
"HIV - dobry i zły pomysł" | 13.07.2011
Przede wszystkim złym pomysłem jest to, że nie można wybierać bohatera przed rozpoczęciem gry. Właściwie w H4 to już nie ma takiego znaczenia z powodu kolejnego wg mnie złego pomysłu: wszyscy bohaterowie danej profesji różnią się jedynie portretem i biografią. Zaletą jest to, że bohaterowie z przeciwnych miast nie mogą być rekrutowani w karczmie. W H3 z Bastionu wyjeżdżali sobie nekromanci i demony, trochę to dziwne. Kolejna zaleta, to osobne grafiki dla kobiet i mężczyzn dla obu profesji. W H3 np. mężczyzna czarnoksiężnik na mapie wyglądał jak kobieta, a podczas walki jak mężczyzna tyle że nie różnił się graficznie od władcy. Wybór pomiędzy siedliskami w miastach to dla mnie plus. Trzeba dokonać wyboru co się chce rekrutować i to jest dobre bo wymaga myślenia, a to w końcu strategia. Dzienny przyrost - tu nie mam zdania ale chyba to było konieczne, żeby umiejętność Szlachectwo miała jakiś sens. Mgły wojny - według mnie jest to dobre rozwiązanie. Bez tego bardzo szybko odkrylibyśmy mapę używając niewielkich oddziałów złożonych z kilku jednostek. Tak to przynajmniej po straceniu takiego zwiadowcy nie wiemy co się dzieje. Ogólnie H4 różni się od H3 i dobrze, że tak jest. |
AgonMieszkaniec
|
"HIV - dobry i zły pomysł" | 28.07.2022
Według mnie H4 jest całkiem przyjemną grą. Jedyny problem to brak ulepszeń stworów i brak umiejętności typowych dla konkretnego bohatera. Według wielu niewielka ilość miast w H4 to wada, a według mnie nie. H4 jest oparta na karciance Magic the Gathering co mocno widać szczególnie w różnicach szkół magii. Tutaj ktoś stwierdził, że Heroes 4 to najlepsza część serii (trochę jak przyznać, że pizza hawajska to najlepsza pizza, albo jak w środowisku kościelnym publicznie powiedzieć, że jest się homo) |