Imperium

Dlaczego twórcy modów nie rozumieją Altany?

Altana to lokacja z Heroes II, w której stary emerytowany rycerz dzieli się z nami swoim doświadczeniem. Gdy obiekt ten debiutował w modyfikacji HotA, z jakiegoś powodu jej twórcy zrobili z niego lokację ekskluzywną dla Wyżyn, czyli terenu Wrót Żywiołów. Co to ma wspólnego z emerytowanym rycerzem? Absolutnie nic, ewidentnie po prostu wymodelowali obiekt z dwójki i wrzucili go bezmyślnie do swojego nowego terenu. Ale sprawa na tym się nie kończy. Ostatnio widziałem najnowszy zwiastun modyfikacji SW, w nim ekran Czarodziejki, a na nim... Altana! (https://media.moddb.com/images/articles/1/310/309650/auto/cUPc68A.png). Przecież to jakiś koszmar, w tym wypadku jeszcze większy, bo to przecież Heroes 2. Co rycerzowi do czarodziejek? Znowu nic. Widać, że twórcy tego moda zainspirowali się błędem Hoty, i dzięki temu Altana została dwukrotnie źle zinterpretowana.

Niby głupi temat, ale musiałem gdzieś to z siebie wyrzucić.

Nie ma czegoś takiego jak jedyna słuszna interpretacja obiektu.
Emerytowany żołnierz może emeryturę spędzać równie dobrze będąc na uzdrowisku. A te najczęściej są pośród niewysokich wzgórz i altanki z podobną grafiką często są stawiane w okolicach źródeł mineralnych. Więc żołnierz emeryt może tak przesiadywać i za drobną opłatą przekazywać część swojego doświadczenia poprzez opowieści.

W modzie Succesion Wars dali do zamku Czarodziejki zapewne dlatego, że misterny styl architektoniczny dobrze rezonuje z wyrafinowanym stylem miasta. Osobiście aż tak bym nie skupiał uwagi na tym nieszczęsnym emerycie.


"Draculi i wszystkim wampirom, które kochałem..."

Jednak dość się różni. Zgoda powinni ten dach zmienić żeby już całkowicie odróżnić. Nie powinno się klonować tego samego. Altany przecież zastępują słupki z doświadczeniem H3 i to wystarczy.