A więc tak, pozwolę sobie wszystko zebrać do kupy.
1. News ze strony JB:
Serwis Age of Heroes ogłosił konkurs na projekt miasta do HoM&M VI. Szczegóły są zamieszczone tutaj. Podstawową zasadą konkursu jest to, że projekty muszą być w j. angielskim i zawierać: nazwę, charakterystykę i symbol miasta, zdolności danej rasy oraz jej jednostki. Jaskiniowcy - wyobraźnia w ruch, a być może staniecie się współtwórcami nowej części "Herosów"!
2. Uczestnicy poszukiwani
Zapraszamy wszystkich do współpracy nawet ostatniego dnia! Każda pomoc jest na wagę złota :)
3. Co trzeba zrobić:
Będziemy potrzebować:
-kogoś, kto zrobi ogół, pomysł rasy, koncepcję
-kogoś, kto opracowałby historię (zgłaszam się!)
-kogoś, kto ładnie stworzyłby zbalansowane jednostki, wraz ze statystykami itp.
-kogoś, kto mógłby zrobić grafikę
-kogoś, kto to wszystko ładnie ubierze
-i prawdopodobnie tłumacza, bo nie każdy zna doskonale "inglisz"
Oczywiście jedna osoba może pełnić kilka ról ;)
(by Ptakuba)
4. Lista uczestników na dzień 19.02.08
- Crux,
- Ptakuba,
- Hellscream (jednostki, rasy, etc.),
- Ynaf (tłumacz).
5. Co należałoby zrobić
Na dzień dzisiejszy podstawy - rasa, budynki, jednostki. Chodzi o nazwy, szczegółami zajmijmy się później.
Jakaś "ajdija"? :)
CruxWeteran
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
|
Caar XoffekWeteran
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
Jeśli chodzi o rasę, to polecałbym rasę Demonologów. Ot takie połączenie Mrocznych Elfów i Nieumarłych z przewagą na tych pierwszych. Jeśli człowiek się nie rozwija, to się zatrzymuje w miejscu. Jak się zatrzymuje, to się cofa w rozwoju. Jak się cofa, to z powrotem wskakuje na drzewa. Jeśli wskakuje na drzewa, to tylko po to, żeby małpy powk...wiać własną osobą.
|
YnafJaskiniowiec
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
Ja mam koncepcje jednostek: Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ynaf |
CruxWeteran
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
Niezłe. Aczkolwiek najpierw proponowałbym rozstrzygnąć rasy. Ja osobiście obstawiałbym na klimaty a'la Rampart z H3 (Elfy/Krasnoludy) lub Ludzie. :) |
YnafJaskiniowiec
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
Tak to daje duże pole manewru, jednak obawiam sie, że elfy i ludzie będą zajęci :( Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ynaf |
Caar XoffekWeteran
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
Jeśli chodzi o jednostki do mojej propozycji rasy, to widzę je nieco inaczej L1 - Trujący pełzacz - Śmiertelny pełzacz L2 - Truciciel - Wchłaniacz L3 - Czarna wdowa - Merkatena L4 - Szamanka mroku - Szamanka oddechu śmierci L5 - Stary grzyb - Grzyb piekącego bólu L6 - Zarodnik - Drożdżak L7 - Czerw - Pustynny czerw Jeśli człowiek się nie rozwija, to się zatrzymuje w miejscu. Jak się zatrzymuje, to się cofa w rozwoju. Jak się cofa, to z powrotem wskakuje na drzewa. Jeśli wskakuje na drzewa, to tylko po to, żeby małpy powk...wiać własną osobą.
|
YnafJaskiniowiec
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
Niezłe! Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ynaf |
Caar XoffekWeteran
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
Obejrzyj film pt.: Diuna. Tam jest pokazane, jak na tytułowej planecie, żyje takie stworzenie, zagrzebane w piaskach pustyni. Mam nadzieję, że uszczęśliwiłem tą odpowiedzią? Jeśli człowiek się nie rozwija, to się zatrzymuje w miejscu. Jak się zatrzymuje, to się cofa w rozwoju. Jak się cofa, to z powrotem wskakuje na drzewa. Jeśli wskakuje na drzewa, to tylko po to, żeby małpy powk...wiać własną osobą.
|
YnafJaskiniowiec
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
Nie, ale zachęciłeś mnie do obejrzenia filmu Diuna :) |
Caar XoffekWeteran
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
A jak ci się widzą inne jednostki? Jeśli człowiek się nie rozwija, to się zatrzymuje w miejscu. Jak się zatrzymuje, to się cofa w rozwoju. Jak się cofa, to z powrotem wskakuje na drzewa. Jeśli wskakuje na drzewa, to tylko po to, żeby małpy powk...wiać własną osobą.
|
YnafJaskiniowiec
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
Najbardziej podoba mi się ten lv |
Caar XoffekWeteran
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
Lewel szósty, to nic innego jak tzw. komórki żerne, które mogą przybrać wygląd i zachowywać się jak grzyby. Jeśli człowiek się nie rozwija, to się zatrzymuje w miejscu. Jak się zatrzymuje, to się cofa w rozwoju. Jak się cofa, to z powrotem wskakuje na drzewa. Jeśli wskakuje na drzewa, to tylko po to, żeby małpy powk...wiać własną osobą.
|
JaskierGeront
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
Może coś na wzór Cytadeli z H3, ewentualnie bardziej "dżunglowatego"? gratitude-and-remembrance
|
PtakubaWeteran
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
Mam dwie propozycje: Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ptakuba |
TabrisAdministrator wortalu
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
W twierdzy w H3 ludzie pełnili tylko funkcję nadzorczą. Więcej ludzi pojawia się w twierdzy z H4, co by nie o niej nie powiedzieć. Mimo wszystko przydatniejsza byłaby nowa wersja Cytadeli, jeszcze bardziej bagienna od poprzedniczki. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.06.2012, Ostatnio modyfikował: Tabris Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.
|
PtakubaWeteran
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
@Tabris: No dobra - na wzór Twierdzy z H4 ;P Rzeczywiście masz rację. Ja również wolałbym cytadelę, ale lepszą. Ktoś napisał coś w stylu "Kiedy wchodzisz do cytadeli masz wrażenie, że jesteś tu intruzem w pradawnej dżungli. Niestety w trakcie rozbudowy to wrażenie zanika" - ten błąd trzeba naprawić, żeby atmosfera tajemniczości utrzymywała się cały czas. No, ale do nas należy tylko to miasto opisać. Więc mamy pracę prostą. Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 19.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ptakuba |
FentrirWeteran
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
Na ten czas mam dwa pomysły na miasta. Wymienię je, ale nie będę po kolei rozpisywać składu jednostek, chyba że kogoś to zainteresuje... Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 7.08.2012, Ostatnio modyfikował: Fentrir |
GhulkWeteran
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
Gnolle są OK. Reptilioni też są OK. Wilkołak trochę nie pasuje. Może na 2 szamana gnolli, a łucznika i wojownika przesunie się o poziom? Na 5 poziomie byłby bazyliszek, a na 6 bazyliszek. Tylko taka rzecz - w tym układzie nie ma jednostek latających. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.07.2012, Ostatnio modyfikował: Ghulk "Trzeba jeszcze mieć w co wierzyć
By się z własną pieśnią zmierzyć." |
PtakubaWeteran
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
O kutfa! Dobrze, że zauważyłeś. Wilkołaka się wywali (myślałem nad wywaleniem reptiliona wojownika, ale dwie jednostki z rasy w zamku to za mało) i da jakiegoś latającego lola (chociażby ważkę). No i prawdopodobnie siódmy będzie latać. Albo możemy dać żmija, który "teleportowałby" się, a właściwie to przemieszczał pod ziemią. Ale raczej za mało bagienny. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.02.2008, Ostatnio modyfikował: Ptakuba |
TristanGeront
|
"Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" | 19.02.2008
LOL wasze pomysły na jednostki są coraz ciekawsze xD xD xD Rozumiem że chodziło Ci o Bazyliszka?;-P Co to ma być za jednostka jak Bazyl Leszek?? xD Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.02.2008, Ostatnio modyfikował: Tristan HVI moderator
|