Szkielet@:
Mógłbyś nie spamować? Zobacz o czym jest temat i wtedy napisz posta. I co do tematu: Mam pomysł na miasto. Napiszę go niedługo. Zamek Batisty jest bardzo fajny ale: Mógłbyś zrobić opisy, statystyki? Bez nich projekt jest mniej ciekawy.
NebiriosWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 18.01.2009
Szkielet@: "Zał przestancie mi banowac konta 1!!!!"
Gothicdiego w temacie Humor Jaskiniowy |
Włodarz HellburnAdministrator wortalu
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 18.01.2009
Przepraszam? A po co? Modowanie H4 jest o wiele wiele trudniejsze od modowania H5. Jak pisał już Caar Xoffek wymagana jest znajomość kodowania/dekodowania, hexów, cuda nie widy... Zanim zaczniecie pisać o jakichkolwiek projektach, może najpierw byście się nauczyli podstaw ("jak to się robi?"), potem zaprezentowali trochę własnych grafik (oczywiście trzeba się znać na tworzeniu modeli 3D...). Dopiero wtedy można rozmawiać o jakimkolwiek projekcie na nowe miasto do H4... ...co po głębszym namyśle byłoby bezsensowne, bo wszystki 'sloty' (chaos, porządek, życie, śmierć...) są zajęte... Jedyne co mi przychodzi na myśl to mocno naciągana TECHNIKA (przeciewieństwo do natury xD - ale to juz by zahaczało o Forge'a). Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.01.2009, Ostatnio modyfikował: Hellburn Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not. |
SerafMieszkaniec
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 19.01.2009
Hellburn, ale z drugiej strony Ptakuba swego czasu wpadł na całkiem niezły pomysł "łączenia" tych domen, np. Życie + Natura. Probowałem podążyć tym tropem... ale się chyba trochę rozleniwiłem i zapomniałem. :) "...łomotanie ciszy w ciszę..."
|
Włodarz HellburnAdministrator wortalu
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 19.01.2009
No dobra, masz rację, ale imo podawanie statystyk jednostek to już gruba przesada, takie posty służą tylko nabijaniu licznika... Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not. |
TabrisAdministrator wortalu
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 24.01.2009
Stronnictwo zwałoby się właśnie Odrzuceni. Co do bohaterów. Byłaby ich standardowo dwójka. Ze strony Mocy byliby to Lordowie Podziemia. Dysponowaliby Szlachectwem i Górnictwem na poziomie podstawowym. Ze strony magii byliby to Gnostycy dysponujący Nauką Czarów i Poznaniem na poziomie podstawowym. Aby rozwiązać problem magii stworzyłem nową umiejętność; Poznanie; działa jak Zielarstwo, czy Leczenie przy innych magiach. Jednak nie daje bonusu do magii. Cechy specjalne Fortecy to: Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.
|
BatistaWędrowiec
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 8.02.2009
Oto mój nowy projekt Zamku Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 8.02.2009, Ostatnio modyfikował: Batista Lubie Heroes 4
|
InvictusWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 8.02.2009
Dziwny projekt. Nie dość, że całkowicie zmienia dotychczasowy system jednostek w H4, to jeszcze zawiera niepasujące do zamku stworzenia i ich ulepszone formy. Smoki w zamku? I to na dodatek aż dwa gatunki? Zupełnie nie pasują. Podobnie jak asasyn jako najwyższa forma rycerza. Taki projekt pasowałby bardziej do tematu miasta w H6, bo tam w zasadzie można napisać wszystko, ale tutaj trzeba się dostosować do wymagań czwartej części. Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!
|
BatistaWędrowiec
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 8.02.2009
Oto drugi projekt: Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.02.2009, Ostatnio modyfikował: Batista Lubie Heroes 4
|
InvictusWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 8.02.2009
Tutaj już nieco lepiej, ale dalej jakieś dziwne koncepcje z ulepszeniami. Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!
|
BatistaWędrowiec
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 8.02.2009
Spróbuję wymyślić coś innego. A tymczasem nowy projekt: Lubie Heroes 4
|
Caar XoffekWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 8.02.2009
A takie ulepszenie może by? Jeśli człowiek się nie rozwija, to się zatrzymuje w miejscu. Jak się zatrzymuje, to się cofa w rozwoju. Jak się cofa, to z powrotem wskakuje na drzewa. Jeśli wskakuje na drzewa, to tylko po to, żeby małpy powk...wiać własną osobą.
|
BatistaWędrowiec
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 8.02.2009
Może być. Dzięki. Napisze niedługo kolejny projekt. edit@: Oto on: Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 8.02.2009, Ostatnio modyfikował: Batista Lubie Heroes 4
|
LaysanderGeront
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 8.02.2009
Apeluję do wszystkich niedoszłych twórców miast o coś więcej niż puste nazwy i tak nietrzymające się kupy. Heroes o Might and Magic IV jest grą z niepowtarzalnym klimatem, w której drobne zmiany powodują załamanie się całej harmonii jej świata. Przepraszam za ostre słowa i proszę o przemyślenie mej wypowiedzi. Koniec Offtopu. Bo ja na złość im - nie należę.
I tak beze mnie - o mnie - gra. Jednego nikt mi nie odbierze: Ja jestem ja, ja, ja. Nie, nie chcę wpływać i należeć!... |
Włodarz HellburnAdministrator wortalu
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 8.02.2009
A ja przypominam, że HeroesIV nie posiada możliwości ulepszenia potworów, lecz wybór jednej z dwóch dostępnych jednostek na danym poziomie!! Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.02.2009, Ostatnio modyfikował: Hellburn Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not. |
InvictusWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 8.02.2009
Hell, zwróciłem na to uwagę parę postów wyżej pisząc:
Nie mogę powiedzieć, żeby ten czwórkowy odpowiadał mi bardziej niż znany z części poprzednich, ale trzymajmy się już tego, co zrobiło NWC produkując tę grę. Wieczna chwała żołnierzom Armii Krajowej!
|
FergardWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 8.02.2009
@Batista: Trochę pomyślunku. Nie chodzi o to, by wymyślać coraz to bardziej absurdalne nazwy. Zresztą odnośnie absurdalnych nazw: To się da przełknąć pod warunkiem, że: Otarcie się o śmierć niczego nie zmienia. Śmierć zmienia wszystko.
|
Caar XoffekWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 8.02.2009
@offtop A tak na serio, to zauważyłem, że cytując moje wypowiedzi, nawet mnie lubicie. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.02.2009, Ostatnio modyfikował: Caar Xoffek Jeśli człowiek się nie rozwija, to się zatrzymuje w miejscu. Jak się zatrzymuje, to się cofa w rozwoju. Jak się cofa, to z powrotem wskakuje na drzewa. Jeśli wskakuje na drzewa, to tylko po to, żeby małpy powk...wiać własną osobą.
|
BlyyWędrowiec
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 13.02.2009
A o to moje propozycje na nowe miasta. 1) CHAOS 2) ŁAD 3) ŚMIERĆ 4) ŻYCIE 5) DEMONY 6) NIEBIAŃSKOŚĆ 7) NATURA 8) MOC Ja zrobiłem to w ten sposób. Mając te sześć podstawowych miast. Musiałem zrobić rozszade jednostek, a mianowicie by chcąc oddzielić miało umarłych od demonów, powstało nowe miasto - Demony, czyli istoty piekielne. A więc by panowała równowaga, musiałem stworzyć kolejne miasto, a więc które utożsamiałoby istoty z niebiańskie. Tylko by to osiągnąć musiałem pozmieniać przynależność poszczególnych jednostek. Czyli z życia usunąłem Anioły, gdyż reprezentują one istoty niebiańskie, to samo z ładu usunąłem dżiny. A po złej stronie barykady z miasta śmierci usunąłem diabła ponieważ reprezentuje on istotę piekielną, tak samo z chaosu usunąłem ifrita, który jest przeciwnikiem dobrego dżina. Ponadto dodałem każdemu miastu zamiast do cztero-poziomowych jednostek, stworzyłem aż do sześciu poziomów, w ten sposób zapełniając wszystkie miejsca z których nasza drużyna może się składać, wszystkie rekrutując w mieście. Poza tym w najnowszych Herosach o ile powstaną, chciałbym by wprowadzono coś na zasadzie H4, gdzie z każdego poziomu (poza pierwszym) trzeba wybrać między dwoma istotami, czyniąc w ten sposób grę zróżnicowaną pod względem jednostek. A nie wiecznie te same jednostki rekrutować. Ale chciałbym by zakupienie danej jednostki, choćby z drugiego poziomu uniemożliwiało rekrutowanie drugiej, tylko by było można postawić obydwie, tylko, że budynek drugich istot danego poziomu jakie stawiamy, był dwa razy droższy, oraz by ich rekrutacja była dwa razy droższa, ale za to troszkę wyższy przyrost jednostek proponuje. W ten sposób dostaniemy bardzo urozmaiconą grę. Dodając miasta i mieszając troszkę jednostki, oczywiście i zmienią się niektóre czary oraz powstanie mnóstwo nowych, by nowe miasta również takowe miały. Napisałem wam rozmieszczenie jednostek o jakich marze, tylko, że bez ulepszeń. Ulepszenia owszem muszą być i do każdej jednostki powinno się takowe przypisać, ja jednak tego nie zrobiłem, bo chciałem dać tylko ogólny zarys tego co myślę o danych jednostkach. Jeśli ktoś chce dokonać ulepszeń, proszę bardzo. Jeśli chodzi o ulepszenia, to nie robię tak, że utożsamiam tytana z gigantem, czy giganta z olbrzymem, ponieważ każdy kto zna się na mitologiach wie, że to zupełnie różne istoty. Podobnie jest z ulepszeniami rusałki i nimfy to dwie podobne postacie, ale to są inne postacie zupełnie, dlatego u mnie widnieją jako osobne postacie, zgodnie z mitologicznym duchem. Giganci, zarówno ten z mitologii greckiej jest inny, jak i ten biblijny jest inny, dlatego nadałem mu inną nazwę, fachową bardziej. Nie wiedziałem jaką dodać jednostkę do niebiańskiego miasta, drugiego poziomu. Co wy o mojej liście sądzicie i pomysłach? Jak ktoś nie zna danej jednostki, to proszę wpisać w goglach to zaraz wiele stron wyskoczy na ich temat. Wszystko to mitologiczne stworzenia. Pozdrawiam. |
NebiriosWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 13.02.2009
Co ma Arachne wspólnego z Chaosem?
Co to za nazwa? Zastanów się nad rolą danej jednostki w mieście. Nie pisz pustych nazw typu: Mefit- Rokszas. I co ma wspólnego Ghul z Demonami? On zawsze się zalicza do Nieumarłych. Choć stosując google mogłeś natrafić na wiele dziwnych rzeczy. I po co te chińskie nazwy? Zawsze w googlach możesz coś znaleźć jednak niektóre rzeczy są dziwne. Pomysł jest bardzo fajny tylko jak już wspomniałem nie pisz pustych nazw. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 13.02.2009, Ostatnio modyfikował: Nebirios "Zał przestancie mi banowac konta 1!!!!"
Gothicdiego w temacie Humor Jaskiniowy |
FergardWeteran
|
"[Heroes IV] Nowe miasta" | 13.02.2009
Pozwoliłem sobie zacytować całą wypowiedź, bo praktycznie wszystko tu leży. 1. O ile co do WIĘKSZOŚCI nazw podstawowych się nie przyczepię, o tyle ulepszenia wołają o pomstę do nieba i poprawę do Alastora: Słowo rzekłem. Otarcie się o śmierć niczego nie zmienia. Śmierć zmienia wszystko.
|