Weteran
|
Temat otwieram głownie dlatego, że widzę sporo osób, którym nie podoba się, że nie ma 2 klas bohaterów na zamek (Sondaż zły/dobry pomysł). Mi osobiscie ciężko jest zrozumieć taką postawę. Co wy ludzie tak narzekacie na 1 bohatera na miasto ? To w h3 było lepiej ? Przecież tam ranger to było prawie to samo co knight czy overlord ... Jedynie specjalnościami się ci bohaterowie różnili . W h5 zaś mimo pozornie 1 bohatera na zamek takim demon lordem gra się zupełnie inaczej niż np knightem czy warlockiem ..... Naprawdę mamy do dyspozycji 6 klas bohaterów z których każdą trzeba inaczej rozwijać i inaczej kierować ... Zaś co było h3 właściwie to tylko 2 różne klasy mag i wojownik ... Panowie z Nival tutaj postawili na jakość i dostarczyli nam 6 naprawdę różnych klas które róznią się nie tylko zdolnościami rasowymi... Naprawđę tutaj nie ma co się czepiać i mi osbiście bardzo się podoba takie rozwiązanie.
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
Weteran
|
Hmm po części masz rację, ale weź pod uwagę, że niektórzy bardziej lubią grać magiem a inni wojownikiem, a jak lubisz grać magiem a najbardziej lubisz miasto np. Sylvan to zawsze musisz grać łowcą a nie możesz sobie pograć druidem który np. używałby skutecznie magi przywoływania, a takim rangerem to sobie efektywnie tej magii nie poużywasz bo twoja postać będzie dostawać głównie skille obrony i wiedzy (po co rangerowi wiedza? Nie używa aż tak dużo many jak np. Warlock czy Demon Lord). Pozatym zwiększyłoby to zdecydowanie ilość bohaterów do wyboru.
|
Mieszkaniec
|
Ja widzę to jeszcze, jako dodanie jeszcze jednej klasowej umiejętności takiej jak Brama czy Ulubiony wróg. Klasy oprócz różnycy mag - wojownik, miałyby inną umiejętność główną, co czyniłoby gre nimi inną.
From Heresh
|
Geront
|
Ja twierdzę, że stworzenie jednego rodzaju Bohatera jest po części dobra. Zamiast dwóch bohaterów typu mag-wojownik mamy jednego, ale unikatowego, który różni się znacząco od bohatera innego zamku. Wg. powinni jednak trochę pomyśleć i do każdego Zamku dodać nowego
Bohatera, ale jak to wyglądałoby w Akademii, gdzie trudno dać Bohatera w tym przypadku wojownika jak Czarodzieje górują. Sądze, że jest dobrze jak jest, ale w szóstce wolałbym 2 klasy Bohaterów na Zamek
"Znani są ze swej wielkiej inteligencji i doświadczenia. Ci szamani wiedzą jak grać na tamburynie!" :o
|
Weteran
|
Pavciooo Hmm po części masz rację, ale weź pod uwagę, że niektórzy bardziej lubią grać magiem a inni wojownikiem.
Z tego co pograłem to masz rację ... ale miasto łączy pewien swój styl gry z bohaterem ... Poza tym nie ma tu ścisłego podziału na mag lub wojownik zauważ że jeden typ herosa ma przeważnie 2 przewodnie skille w których awansuje np Demon Lord = atak i wiedza ... Warlock atak i spell power etc ... Wniosek jest prosty bohaterowie w h3 są każdy po trochu magiem po trochu wojownikiem (no może poza właściwymi magami z akademii) . By rozwinąć : grając demon lordem zainwestujesz w dark magic by mieć masowe klątwy i frenzy itp ... Warlockiem z wysokim spell power zaś wybierzesz "destruction"...
Podsumowując każdy z tych herosów jest i magiem i wojownikiem .... Uwierz mi grałem w hot seat i wygrałem demon lordem właśnie dzieki czarom a nie wysokiemu atakowi ... Co do Sylvan - Generalnie ten zamek nie jest stowarzyszony z summoning więc wybór tej magii jest błędem bo nawet czarów takich nie dostaniesz. Biorąc pod uwagę jak zróżnicowani są bohaterowie w h5 i jak silnie związani z stylem/balansem danego miasta dodawanie 2 klasy będzie na siłe i moze popsuć to co już jest w grze. Helian Liadon Ja widzę to jeszcze, jako dodanie jeszcze jednej klasowej umiejętności takiej jak Brama czy Ulubiony wróg. Klasy oprócz różnycy mag - wojownik, miałyby inną umiejętność główną, co czyniłoby gre nimi inną.
Niemożliwie ... W h5 balans samej gry jest oparty nie tylko na jednostkach ale i właśnie na specjalnych zdolnościach .... Poza tym jak już mówiłem nie ma różnicy mag wojownik bo każdy poza herosami academy jest po trochu magiem po trochu wojownikem.
Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 17.06.2006, Ostatnio modyfikował: Val Gaav
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
Mieszkaniec
|
mi sie podoba jak jest, ale nie protestowal bym gdyby bylo jak w h4. rozne kombinacje umiejetnosci to rozne klasy z roznymi bonusami. ogolnie rozwoj postaci jest bardzo fajnie zrobiony i daje wiele mozliwosci.
btw. czytajac biogram jednej z bohaterek sylvan jest napisane, ze jest druidka itp, a klase ma jak kazdy z sylvan - łowca :P
Gdybyście mnie kochali, zabilibyście się jeszcze dziś.
|
Mieszkaniec
|
Ja myślę żę jest dobrze. Chociaż jednak z drugiej strony lepeij by było gdyby można było wybierać pomiędzy wojownikiem a magiem. Jeżeli w dodatku będdzie nadal jeden bohater to ciekawe kim będzie heroes z Fortress, jeżeli będzie taki zamek.
http://dziecineo.prv.pl/
|
Wędrowiec
|
Dwie klasy bohaterów nie były by takim strasznie złym pomysłem, ale nie jest źle, mogli by dodać trochę więcej samych bohaterów. Zawsze lepiej zagrać nowymi bohaterami z nowymi umiejętnościami. A jeśli o to chodzi to HoF nic nowego nie dodaje... Tylko jest jeszcze jeden problem bo jak się gra na starych mapach a nawet na niektórych nowych (!) To nie można wybrać żadnego bohatera - runemage... W konsekwencji 3000/3500 sztuk złota idzie na wynajęcie dodatkowego bohatera i to jeszcze z innej rasy...
Czy tylko ja mam ten problem?
Choices and wrong turn are made, as the day goes and the sun fades...
Wybaczcie, ale muszę się pochwalić :)
http://dk-raven.deviantart.com/art/Hellmare-92058345
http://dk-raven.deviantart.com/art/Nightmare-Color-92076023
|
Wędrowiec
|
Nie sądze że każdy tak ma, bo ja też tak mam, może poprawią to w Plemionach Wschodu (czy jak tam to tłumaczą).
I'm hunter of destiny... I'm going to meet my feat. Would you like go with me?
________________________________________________________________
:) NIEUMARLI Górą są :)
|
Weteran
|
Synthia Tylko jest jeszcze jeden problem bo jak się gra na starych mapach a nawet na niektórych nowych (!) To nie można wybrać żadnego bohatera - runemage...
Czy tylko ja mam ten problem?
Gry trzeba czasem patchować :D ... Problem został rozwiązany w patchu 2.1
Darkness beyound blackest pitch, deeper then the deepest night
King of darkness, who shines like gold upon the Sea of Chaos.
I call myself upon thee! Swear myself to thee !
|
Wędrowiec
|
Val Gaav -> Heh... Muszę wreszcie to zrobić...
Ale ja tu z zapytaniem o bohatera, a właściwie o jej wygląd. Chodzi mi o jezebeth, czy da się w HoF przywrócić jej dawny wygląd?
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.07.2007, Ostatnio modyfikował: Synthia
Choices and wrong turn are made, as the day goes and the sun fades...
Wybaczcie, ale muszę się pochwalić :)
http://dk-raven.deviantart.com/art/Hellmare-92058345
http://dk-raven.deviantart.com/art/Nightmare-Color-92076023
|
Weteran
|
Shadey (...) w Plemionach Wschodu (czy jak tam to tłumaczą)
Nazwa "Tribes of the East" została przetłumaczona na ( jak wszyscy fani HoMM5 wiedzą ) "Dzikie Hordy". Synthia Ale ja tu z zapytaniem o bohatera, a właściwie o jej wygląd. Chodzi mi o jezebeth, czy da się w HoF przywrócić jej dawny wygląd?
Mnie też to boli, ale z tego, co wiem, Jezzebeth nie została zmieniona w ToE. Ciekawie grało się taką jakby Biarą, mimo że zamiast ogniem atakowała Starożytną Strzałą. Co do klas, ciągle powtarzacie, że tylko Czarodziej ( Wizard ) jest klasą "czystą", czyli w pełni magiczną, a wszystkie inne są "po trochu". Otóż nie. Rycerz (Knight) i Barbarzyńca ( chyba Barbarian) są w pełni wojownikami. Bohaterowie Fortecy ( Fortress), czyli Kapłani Runów (Runemages) są jakby wszystkim po trochu: dostają Atrybuty i do Ataku, i do Obrony, i do Siły Czarów, i do Wiedzy. Są więc uniwersalni, choć jak nazwa wskazuje są odrobinę bardziej magami. W końcu magie prowadzące do Absolutnej Ochrony ( Zniszczenia i Przywołania ) są typowo magiczne i wymagają największej Siły Czarów ze wszystkich szkół magii.
|