Stworzylem ten temat dla poczatkujoncyh.
Jaki jest najlepszy?
Oczywiscie kazdemu sie podoba co innego (tak zwany gust jak ktos nie wie :p) ale jaki jest NAJLEPSZY?
Jaki jest lepszy zamek?
|
|
ZallWędrowiec
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 21.12.2009
Stworzylem ten temat dla poczatkujoncyh. |
TaroWeteran
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 22.12.2009
Trudny wybór. Ja do 3 najlepszych zaliczam Twierdzę, Akademię i Nekropolię. Twierdza, bo jak ma się Cyklopy to nie trzeba byc geniuszem, żeby wygrywac... Akademia - bo ma silne jednostki i bardzo wszechstronne zaklęcia. Nekropolia - Wmpiry, nekromancja (czyli więcej wampirów) i mocne zaklęcia, które z armii robią bandę słabych dziadów (no i jest jeszcze Trzęsawisko, które zabiera połowę pkt. ruchu bohaterowi). Ostatecznie jednak zdecyduję się na Akademię, bo: 1) Niziołek - jednostka przeciętna. Krasnolud - przeciętny. Do tego można dodać najlepsze sanktuarium graala, magię, która poprzez takie zaklęcia jak: Grupowe Rozproszenie, Teleport, Hipnoza, Szał, Widmowy Wizerunek potrafi napsuć krwi. Zwłaszcza, że Teleport można rzucać na wroga... I jeszcze bohater walki, czyli lord - moim zdaniem najlepszy z wojowników. Moim zdaniem lepiej jest mieć dużo armii i lorda, niż armię liczbowo normalną i taktyka. Jeżeli taktyk padnie, to armia automatycznie traci premie. A jeżeli się zabije lorda? No cóż, armia dalej jest wielka. Nie wiem, czy inni mają takie wrażenie, ale gra miała chyba od początku faworyzować Akademię. Tak jak w H3 najlepszy jest Zamek :D Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
TabrisAdministrator wortalu
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 22.12.2009
Podobny topik już istnieje: Ulubione miasto. Nie wiem też, czy się nie dublują. No i pytanie w ankiecie jest inne od tego w tytule tematu: Najlepsze może być jedno miasto, a tymczasem lepsza może być. np. Przystań od Rezerwatu.
Nie wiem co miała faworyzować, ale bez Eq faworyzuje Neropolię. Roje nieumarłych są odporne na czary umysłu, a np. na Diabły Spowolnienie, czy Teleportacja ma słaby wpływ. Dodatkowo premia z Graala daje bonus do Nekromancji co przekształca armię w fabrykę Wampirów... Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.
|
TaroWeteran
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 22.12.2009
Tabris - ulubiony a najlepszy to dwie różne sprawy. Więc temat może byc. Jeżeli chodzi o Nekropolię, to fakt, jest silna i myślałem, czy na nią nie zagłosowac. Tym bardziej, że co niektórzy opowiadali o grze tym miastem. Byłem przekonany, że Piekielny Posąg jest średni, ale po tym co przeczytałem, rzeczywiście jest mocny. Ale: 1) Grupowe spowolnienie - czar idealny, aby uzyskac możliwośc długiej walki dystansowej. Teleport można wykorzystać też w ten sposób, że jeżeli wroga jednostka będzie czekać, to teleportujesz ją w pobliże swojej armii i rzucasz na nią wszystkie swoje jednostki. Wtedy robi się istna rzeź. Oczywiście ja tu uprawiam małą gdybologię, ale zawsze lepiej mi się grało Akademią niż Nekropolią. Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
TabrisAdministrator wortalu
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 22.12.2009
Wycinając tą małą gdybologię (bo to jak spory przedszkolaków o to czyj tatuś/brat jest lepszy) dostrzegam pewien szczegół. Napisałeś, że ulubiony, a najlepszy to co innego, ale potem doszedłeś do wniosku, że wolisz Akademię, bo gra Ci się nią lepiej. Czyli, że wolisz Akademię, bo jest lepsza, czy fajniejsza? Czy uważasz ją za najlepszą, bo podoba Ci się i poświęcasz jej więcej czasu, obmyślając nowe strategie, chwyty. Czy to przez swą niezawodność wywalczyła sobie 1 miejsce? To jednak bardzo istotne, bo związane z sensownością tego topiku. A tak przy okazji autor pyta się o zamek. Może mu chodzi o końcowe stadium rozbudowy Fortu? Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.12.2009, Ostatnio modyfikował: Tabris Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.
|
BeowulfWędrowiec
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 22.12.2009
Rezerwat rzadzi!;) |
TaroWeteran
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 22.12.2009
Tabris - mam wrażenie, że jesteś polonistą albo prawnikiem :D Akademią mi się najlepiej gra, bo jest najskuteczniejsza. Najlepiej w znaczeniu najłatwiej. Odnośnie sporu - dobre porównanie, ale musiałem swoje powiedzieć :) A swoją drogą, czemu nie zagłosowałeś na Nekropolię? Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.12.2009, Ostatnio modyfikował: Taro Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
TabrisAdministrator wortalu
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 22.12.2009
Jestem w połowie drogi do obydwu profesji - jestem historykiem.
A jak owe 'najłatwiej' sprawdziłeś?
Ja też chciałem. Ale to frustrujące jak moderator upomina.
Są dwie przyczyny:
Jesteśmy Polakami i mamy polskie obowiązki; używamy polskich znaków diaktycznych (ęóąśłżźćń). A ponadto warto swoje zdanie uzasadnić, bo to jest DYSKUSJA. Nie mówiąc o tym, że te dwuwyrazowy post wygląda jak spam... Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.12.2009, Ostatnio modyfikował: Tabris Zrozum, że jesteś wolny i czyń co chcesz.
|
ZallWędrowiec
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 22.12.2009
Chodziło mi o to który jest najlepszy dla graczy początkujących. Czyli: |
DagonWeteran
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 24.12.2009
Oczywiście zaraz za Nekropolią i Confluxem :) A podejrzewam, że niektórzy dorzuciliby jeszcze Bastion. Sporka za offtop :p It's only after we've lost everything that we're free to do anything.
|
VoradorWędrowiec
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 21.05.2010
W H4 są 2 najsilniejsze zamki to życie i smierć (nie ma tam czegoś takiego jak nekropolia) Fuzja 2 zamków inferno+nekropolia to= śmierć. Reszta zamków jest w tyle, za tymi 2 zamkami plasuje się cała reszta, imo Twierdza jest dobra bo jednostki na start szybko i łatwo niszczą, a także rozsądnie gospodarowany chaos. |
Włodarz HellburnAdministrator wortalu
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 21.05.2010
Życie -> Przystań Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not. |
VoradorWędrowiec
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 22.05.2010
Jak ktoś, pograł w kampanie, dodatki, scenariusze to łatwo może spostrzec wręcz nieprawdopodobną siłę zamku śmierci na każdym poziomie jednostek (4 poziomy), i nie mają słabych jednostek "wręcz nieprawdopodobne". Jakiego wyboru nie dokonacie w zamku śmierci, to dokonacie wyboru właściwego, wampir (super potęga), plugawy jad (straszna jednostka na odległość), (diabeł i kościany smok) obie bardzo silne. 2 super mocni bohaterowie bo mag ma wyśmienity arsenał czarów i wskrzeszanie trupowia z bitew a taktyk jest z kolei super generałem. Nie ma bata na ten zamek, jest on bardzo mocny i to grubo mocniejszy od innych. Jedyny zamek który stawiam przeciw śmierci to życie, tam też jednostki są doskonale wyważone, na 4 poziomy jednostek nie ma słabych (ktoś może się przyczepić do championów ale dla mnie to najsilniejsza jednostka tego zamku "jest ich dużo, super szarża"), mnich jednostka lepsza niż krzyżowiec, no ale i krzyżowcem można dużo zdziałać zwłaszcza jak ktoś stawia na balistę. No i wyśmienity wybór pomiędzy strzelającymi a jednostkami chodzącymi. Pytanie jakie zamki mogą się oprzeć tej sile?. Grałem wszystkimi wiele razy, kuleje chaos jednostki 1 poziomu trochę marne złodziej+ork nie robią na mnie wrażenia, dobry bohater z magią chaosu ratuje sytuację ale zaczyna się piekło jeśli pogramy złodziejem "po co mi widzieć ile jest armi w armi skoro i tak muszę ją pokonać" Dziwne ma umiejętności, niektóre tylko bardziej użyteczne. Sytuację zaczyna trochę ratować ifritt i koń terroru "i tak im daleko do wampira". Jednostka 4 poziomu jest niby super bo to czarny smok ikona Herosów, ale jest super droga, aż 8000 za jednego i 4 siarki !, niby ma super statystyki ale zauważcie ile będziecie mieć takich smoków!?, pomyślcie jak przyjdzie wam walczyć z życiem gdzie na 1 smoka przypadną wam 4 championy. 100 championów vs 25 czarnych smoków wynik trochę przesądzony, no chyba, że naprawdę przewagę w czarach ktoś osiągnie niesamowitą. Problem w tym, że życie ma potężne czary jak i taktyków. Taktyk, może ciągle wypijać mixturę przywrócenia, życia i czarem go nie uśmiercicie "można ją wypić od razu przed bitwą". A dobry Kapłan nie pozwoli się ubić czarami, dodatkowo wzmocni niesamowicie swoją armię i zdejmie większość negatywnych czarów. Ale wygrać można każdym zamkiem jeżeli jesteśmy świetnym taktykiem, Najtrudniej się gra wbrew pozorom naturą " jednorożce są słabe a na wybudowanie fajnych gryfów trzeba zbudować zamek". Neutralnie traktuję akademię, sporo ciekawych jednostek ale nie równa się śmierci czy życiu. Siłę tego zamku stawiam na równi z zamkiem o tej samej nazwie :), gdzie przebywają hordy dzikich stworzeń. |
TaroWeteran
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 22.05.2010
Ekhm... tego komentarza o złodzieju nie wybaczę. Jak masz ukrywanie się na GM, to sam bohater staje się niemal niewykrywalny. Są rzadkie sytuacje, w których można na niego "najechać". Po co ci taki bohater? Żeby nękać wroga, atakować samotnie słabo bronione miasta, zajmować kopalnie itd. A ze znajdowaniem drogi na GM jest bardzo ruchliwy. Taktyka ta sprawdza się doskonale przeciwko komputerowi, bo ten ze strachu chowa się w mieście i nie rusza się za bardzo. Jak grasz na 5 poziomie, to fajnie jest zająć kopalnie strzeżone przez hordy potworów. Mamy zasoby i strażników. To jest mało??!! Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 22.05.2010, Ostatnio modyfikował: Taro Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
|
MosquaWeteran
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 23.05.2010
Zacznijmy od tego, że nie NEKROPOLIA a NEKROPOLIS http://img534.imageshack.us/img534/2323/47101723.png Wadą Nekropolisa jest fakt powolnoty na mapie świata - Blitzkriegu nimi nie zrobisz. W momencie, kiedy inne strony będą miały kompleks kopalń to ty będziesz w połowie drogi. Uciekać zwykle nie ma po co. Przeciwko Nekropolisa dobre są jednostki maszynowe oraz żywiołaki, bo połowa ich mocy zostaje zmarnowana (wampir nie wyssie krwi, pomiot nie otruje, smoczek nie przestraszy nekromanta nie osłabi itp). Jak przeciwnik idzie "w demony" to wtedy się narażają na tchórzostwo, pieśń pokoju, kamienny wzrok meduzy itd. W ogóle wtedy są wrażliwsi na klasyczny atak. Jak idzie "w nieumarłych" to wystarczy zaopatrzyć się w kilka fiolek święconej wody i nią miotać. Złodziej jest świetnym bohaterem - jak grasz na multi to nie masz możliwości załadowania gry. Jak zaatakujesz neutralnych broniących przejścia i ci się nie powiedzie to masz problem. Złodziej będzie widział armię i czy ma szanse wygrania. Ba, rozwinięty zobaczy nawet jakie artefakty ma wrogi bohater (niezwykle przydatne przy opracowywaniu strategii - nie będę się bawiła czarami ognia jak on ma smoczą łuskę). Ukrywanie się to dobra umiejętność, pozwalająca być do przodu w przeciwieństwie do wroga (oddzielasz bohatera od armii, zdobywasz surowce, kopalnie, centra werbunkowe, artefakty, doświadczenie). Kiedy ty zdobędziesz artefakt i skarb bez walki to inny gracz straci kilka jednostek, a może nawet bohatera. Rezerwat opiera się na sile przywoływawczej. Oślepienie przeciwnika jest dobre, bo daje ci czas na chociażby przywolanie kilku żywiołaków czy jakiejś zwierzyny. Jednorożce mają wyższy przyrost 5, tylko Przystań (Krzyżowiec 5, Mnisi 6), Akademia (Dżinny 6) oraz Twierdza (Ogry 6, bez gralla i baraków) mogą się poszczycić takim przyrostem. Będziesz miał w sumie więcej PŻ, więcej ataku i obrony. Mikstury może pić każdy, bez względu na klasę. Uśmiercić to dla mnie nie problem - wystarczy kilka meduz wspartych czarownikiem - czarownik rzuca "Pech" na Rycerza, Meduza atakuje i już leży (osobnik z niskim szczęściem jest nawet trzykrotnie wrażliwszy na wzrok meduzy). Wskrzesza się przez miksturkę i traci wszystkie uzyskane atuty (odwiedzone źródełka, wypite miksturki itp) i wtedy wystarczą same meduzy. Akademia ma coś, co powoduje zgrozę - Dżinny i ich moc tworzenia iluzji wsparta dużym przyrostem. Są one w stanie przywołać więcej istot niż jest w polu i wygrywać nawet z kilkukrotnie silniejszym przeciwnikiem (wspomnienie, jak się pobiło Magnusa, który wg szpiegów miał pięciokrotną przewagę militarną). Istoty z przystani są wrażliwe na ataki magiczne - mają jedne z najniższych współczynników PŻ. Ich wysoka obrona jest dobra, kiedy trzeba walczyć klasycznie (na miecze i łuki), ale kiedy przychodzi do akcji magia to już kuleją. Za nisko oceniasz inne stronnictwa. Najpewniej z niewiedzy. Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 23.05.2010, Ostatnio modyfikował: Mosqua |
AvonuWeteran
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 23.05.2010
Nekropolia - to, że tłumacz nie wiedział, jak to przetłumaczyć, to już inna sprawa. Jakoś w H2 i H3 nie było z polonizacją kłopotów (edit: w H3, w H2 był tylko Zamek Nekromanty). Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 23.05.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu "When someone desires information, they come to me." - 8t88
Pipiru piru piru pipiru pi! |
SaitoWędrowiec
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 24.05.2010
Najlepsza jest akademia z pewnych paru względów: 1. Jest dużo jednostek atakujących na dystans... Tytan, niziołek, dżinn, mag i bohater (dystans to oczywiście też czary, a nigdy nie zdarzyło mi się by podczas walki zabrakło mi many dla jednostek albo bohatera. Po prostu miałem zawsze taką dużą armię, że nie było możliwości :D) In Memory of Jiraiya... The Toad Hermit...
|
MosquaWeteran
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 24.05.2010
Avonu, inna nazwa dla miasta śmierci w Czwórce a inna dla reszty obowiązuje nie tylko w polskiej wersji językowej, ale i kilku innych (chociażby niemieckiej ). Mimo wszystko, trzymamy się wersji oficjalnej. |
SzkieletWędrowiec
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 30.05.2010
Ja najczęściej grałem chaosem. Ale mimo wszystko to akademie uważam za najlepszy zamek,ponieważ dżiny w duecie z tytanami są nie do pokonania. a chaosem grałem ze względu na meduzy, czarne smoki i magie bohatera. Potęga w liczbie
Nekropolia is main Live of Heroes III |
DiegogothicWędrowiec
|
"Który zamek jest najlepszy?" | 11.06.2010
U mnie najlepsza jest nekropolia bo sa tam diabły i moga sie teleportowac na całej mapie podczas walki Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 12.06.2010, Ostatnio modyfikował: Diegogothic |