Imperium

Beta-testy

No, doczekaliśmy się. Wszyscy zainteresowani mają już swoje kody, bla bla bla, niedługo pół Jaskini będzie siedzieć z gałami przylepionymi do monitora i "koksiła w szósteczkę", jak to trafnie ujął wczoraj mój przyjaciel.

..o ile WoGle ta beta się ściągnie :D

Czyżby Soft: Ubi wpadł w pułapkę marketingową? Najpierw rozdał gazylion kluczy, a potem nie dopilnował, by każdy klucz uprawniał do sprawnego ściągnięcia bety? W moim przypadku nie działa nawet buto "Validate my key", co mnie naprawdę iryduje irytuje, bo moja ciekawość BARDZO chce być zaspokojona.
Chcę wiedzieć w końcu, jak wygląda sprawa z systemem reputacji, jak wygląda ogólnie gameplay, czy gra jest lepsza od piątki, czy jest lepsza od czwórki, czy zbliża się poziomem do trójki (bo może być co najwyżej trójce równa :P)... A Ubi mi nie pozwala! :x

Tyle mojego zrzędzenia. Myślę, że każdy desperat może tu swoje trzy grosze dorzucić ;) A kiedy już nasze sny się spełnią i będziemy mieli MM:H6 ściągnięte i zainstalowane, napiszemy tu z radością, jakie mamy odczucia wobec tej gry.

Nie to tylko Ty i tysiące innych ciołków/maruderów/noobów nie potrafią poprawnie pobrać zwykłego pliku z internetu. Dowolnego rodzaju dowloader z opcją wznawiania pobrania i jest po kłopocie.
Wiadomo, że przy 4,3 GB danych może się zdarzyć jakiś disconnect, który niweczy wszystko. A o takie rozłączenie nie ciężko jeśli plik pobiera symultanicznie kilkaset tysięcy osób. Żaden serwer czegoś takiego nie utrzyma, no ale to trzeba wszystkim wbijać do łba bo toż przecież tajemnica wielka. Test, który robił Ubisoft był właśnie dla takich niewtajemniczonych co to pierwszy raz duży pliczek z internetu pobierają. Jak widać przecenili nieco liczbę inteligentnych ściągających...

Co do samej gry już. Heroes 6 jest ultra multiplayer-online, jeszcze bardziej niż H5. Gra w trybie jednoosobowym dla zwykłych użytkowników i starych fanów raczej szybko się znudzi. Jak ktoś ma bardzo dobry sprzęt to będzie miło zaskoczony bo pod względem wykonania jest pięknie. Ci co mają słabsze sprzęty niech będą spokojni, na najniższych detalach gra idzie płynnie i każda 256 MB karta grafiki da radę.

Gra ma w sobie spory potencjał ale wymaga ogromnego wkładu jeszcze w kwestii balansu.
Zarówno jednostki jak i całe drzewko rozwoju potrzebuje wielu korekt. Skillwheel jest jednak nie do przebicia jeśli chodzi o system rozwoju i można to dosyć szybko zauważyć.

W szczegóły się nie wdaję bo nie chcę nikomu psuć frajdy. Czekam na rzekę krytyki jaka z pewnością wkrótce spadnie na ten tytuł tutaj :p
Co by nie było zbytniego szarżowania w kwestii pustki na mapie to pamiętajcie, że Broken Alliance jest remakiem oryginału i z tego też powodu nie posiada żadnych dodatkowych obiektów zaprojektowanych dla H6. Tylko to co było w dwójeczce.

Do szybkiego zaznajomienia się z grą i wyzwania zarówno w potyczkach z nautralami jak i kompem zdecydowanie polecam zagrać od razu na BA na opcji:
- najszybszego tempa przyrostu doświadczenia
- najsilniejsze i najszybciej przyrastające neutrale
- mgła wojny włączona ( można ładnie podejrzeć jak radzi sobie AI )
- poziom AI cieżki i w zależności czy chcesz zginąć czy nie jego agresywność on lub off

Uwaga na forty z żywiołakami. Żywiołaki w tej części robią przemiał :) Miłego testowania.


Hide, listen, watch, learn… And when the time is right, strike from the shadow...

Kameliasz

W moim przypadku nie działa nawet buto "Validate my key", co mnie naprawdę iryduje irytuje, bo moja ciekawość BARDZO chce być zaspokojona.

Zaprawdę, zaprawdę powiadam Wam prescrollujcie licencję do końca to wtem klawisz uaktywni się.
PS. Jeśli próbowałeś na Operze to nie ręczę, że ten sposób coś pomoże.


"Znani są ze swej wielkiej inteligencji i doświadczenia. Ci szamani wiedzą jak grać na tamburynie!" :o

Nicolai, scrollowałem WSZYŚCIUTKO, do tego próbowałem na Operze, IE i Chrome'ie ;)
Ale profilaktycznie sprawdzę jeszcze raz.

EDIT: Udało się. Nie wiedzieć, czemu, musiałem zmienić rozmiar tego okienka z długimi angielskimi wyrazami i znowu przescrollować :)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.06.2011, Ostatnio modyfikował: Kameliasz

Tlaloc

Nie to tylko Ty i tysiące innych ciołków/maruderów/noobów nie potrafią poprawnie pobrać zwykłego pliku z internetu. Dowolnego rodzaju dowloader z opcją wznawiania pobrania i jest po kłopocie.
Wiadomo, że przy 4,3 GB danych może się zdarzyć jakiś disconnect, który niweczy wszystko. A o takie rozłączenie nie ciężko jeśli plik pobiera symultanicznie kilkaset tysięcy osób. Żaden serwer czegoś takiego nie utrzyma, no ale to trzeba wszystkim wbijać do łba bo toż przecież tajemnica wielka. Test, który robił Ubisoft był właśnie dla takich niewtajemniczonych co to pierwszy raz duży pliczek z internetu pobierają. Jak widać przecenili nieco liczbę inteligentnych ściągających..

Ciołkiem i noobem jest ten, kto udostępnia plik pobierany przez setki tysięcy za pomocą własnej, nieprzystosowanej do takiego obciążenia infrastruktury. Od tego są komercyjne systemy CDN - Amazon S3/CloudFront, Akamai, EdgeCast itp.

Następnym razem daruj nam czytania takich "mądrości" i "uprzejmości" w twoim wykonaniu.

Odnośnie formularza - w Chrome/Safari można wcisnąć Ctrl+Shift+I, kliknąć na zakładkę Console i wpisać document.forms[0].submit() - gdyby nie zadziałało albo przeszło w jakieś nieoczekiwane miejsce, być może należy użyć wyższego numeru formularza, nie pamiętam który w kolejności to był na tej stronie ani jakie miał id, żeby użyć getElmenetById. Opera i nowe IE też mają taką funkcjonalność, nie wiem jak FF bez odpowiednich wtyczek.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.06.2011, Ostatnio modyfikował: Erin


Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger...

Tlaloc

Nie to tylko Ty i tysiące innych ciołków/maruderów/noobów nie potrafią poprawnie pobrać zwykłego pliku z internetu. Dowolnego rodzaju dowloader z opcją wznawiania pobrania i jest po kłopocie.

A próbowałeś wznowić? Bo ja tak i wiem, że się nie da - pliki są zabezpieczone unikatowym ID, który wygasa i powoduje, że zwykłe downloadery nie potrafią wznowić pobierania po utraceniu połączenia.

Niemniej jednak prawdą jest, że się chłopaki z Ubi przeliczyli ze swoimi możliwościami...

Pozdrawiam


If you get a chance, take it. If it changes your life, let it.
Nobody said it would be easy, they just said it would be worth it.

Ściągałem Flashgetem dla Firefoxa i nie można wznowić pobierania. Dlatego prosiłbym - jeśli komuś się udało, to niech nie obraża innych ludzi tylko dlatego, że on ma coś, czego nie mają inni. To jest dopiero głupota - i nie będę przepraszał za to stwierdzenie.

Ściągałem również JDownloaderem, który ściągnął 800 KB i się na tym zatrzymał.

Ja polecam zignorować zewnętrzne programy i zwyczajnie pobrać za pomocą Google Chrome'a. Ściąga mi się ze stałą prędkością ok. 280-300 kB/s, mam już 4 z 4,3 GB wszystkich danych.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.06.2011, Ostatnio modyfikował: Kameliasz

Ja planuje rozpocząć pobieranie jakoś koło 23:00. Dzisiaj rano kiedy nie było takiego szczytu szło całkiem ładnie, ale gdzieś koło 10:00 transfer spadł drastycznie, a niedługo potem złapałem disconnct'a ;/

A tak swoją drogą to ścigam to raczej dla zasady... Z dwóch gier jakie ostatnio zainstalowałem o wiele bardziej wciągnął mnie SC2 niż H6 ;/

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.06.2011, Ostatnio modyfikował: Dagon


It's only after we've lost everything that we're free to do anything.

Jak na razie mam do powiedzenia tylko tyle: gra jest śliczna, i - jak na razie - wszelkie nowości są satysfakcjonujące.

Ok - Beta sie wypala na płytkę jakby tak czasem dysior padł (olaboga siągac to od nowa) :P


Gram, gram i gram w te Heroesy i ciągle mi mało :P

Mnie ominęła ta apokaliptycznie wolna męczarnia związana ze ściąganiem, więc zupełnie nie wiem, o co Ci chodzi :)

Kieruję pytanie do ludzi, którzy się znają na komputerowych specyfikacjach: czy powodem lekko skokowej płynności gry jest fakt, że moja karta graficzna (GeForce 310M) nie jest szczególnie dobra do gier? Wiecie, to to ma 1GB, więc teoretycznie ta beta powinna chodzić ładnie nawet na najwyższych detalach.
Czy może jest to wina samej wersji gry?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.06.2011, Ostatnio modyfikował: Kameliasz

WOW! Po kilku godzinach grania przestała mi grać muzyka w tle :P ALe na temat - jak dla mnie jest dużo nowości, grafika dużo dojrzalsza niż w HV. Gra jest niesamowicie wciągająca. Jak zobaczyłem drzewko rozwoju bohatera to zaczeło mi się wydawać że Heroees III to niczym "gra w bierki" przy tym. Okno miasta skromne ale i dobrze, pare najporzebniejszych rzeczy. Szkoda że doba ma tylko 24h i jeszcze spac trzeba bo tak to by się siedziało i siedziało.... Jedno jest pewne, bez nowszej karty grafkiki sie chyba nie obejdzie.


Gram, gram i gram w te Heroesy i ciągle mi mało :P

Szybkie, zazdrosne pytanie do braci w bólu... w becie ;). Ile zajmuje plik po ściągnięciu? W końcu mi się udało, ale ma 4.05 GB? Słyszałem, że ma mieć coś około 4.3, czyżbym nie pobrał całości?

Btw: Wiecie już jak wyglądają żywiołaki Światła i Wody?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.06.2011, Ostatnio modyfikował: Darkem

@Up: Modele są identyczne jak u Blasku Chwały i Mizu-Kami, ale staty i umiejętności są inne. Testerzy pisali, by jakoś je odróżnić, ale nie wiem czy coś z tym zrobili. Coś mi się beta na mnie obraziła i nie mam aktualnie czasu na zastanawianie się co nie tak. Wygląd Żywiołaka Wody możesz sobie sprawdzić w mapie Sanktuarium, bo można od niego wziąć questa.


"Znani są ze swej wielkiej inteligencji i doświadczenia. Ci szamani wiedzą jak grać na tamburynie!" :o

Zip ma 4,33 GB

...a zainstalowane ma 4,27 GB.

Śmieszy mnie przesunięcie ekranu miasta; tak duże niedociągnięcie uszłoby w alfie, ale to jest beta :D

Niezmieniony rozmiar danych po instalacji jest spowodowany tym, że one już są skompresowane - ZIP robił tylko za pojemnik na pliki, żeby zamiast kilkunastu był jeden, nie mógł tego skompresować jeszcze bardziej.

BTW, wciąż czekam, aż Tlaloc przeprosi za post ze środy - ciekawe, czy na darmo.


Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger...

Mi gra ściągnęła się pierwszego dnia bez problemu. Lub raczej nocy bo trwało to z 8h. Używałem firefoxowego downloadera DTA. Obyło się bez wznawiania.

Gra prezentuje się ciekawie. Ładna oprawa graficzna - trochę się zdziwiłem, że gram na max ustawieniach na laptopie i nic nie tnie. Jak chyba każdemu brakuje mi większego ekranu miasta. Jednostki wyglądają fajnie poza zbytnim podobieństwem żywiołaków i odpowiednich im jednostek z Zamku i Sanktuarium (temat wałkowany na forach milion razy). Może i mają inne statystyki i role na polu bitwy ale chyba każdy z nas był by w stanie wymyślić po jednej jednostce, która nadawała by się na zastępstwo.

Na razie rozegrałem tylko jeden Skirmish, więc jeżeli chodzi o zdanie na temat mechaniki czy balansu.. I'll be back ;)

Enleth

BTW, wciąż czekam, aż Tlaloc przeprosi za post ze środy - ciekawe, czy na darmo.

A kto tych przeprosin oczekuje? :)

Kafi

Jak chyba każdemu brakuje mi większego ekranu miasta.

Mnie taki minimalistyczny obraz miasta się podoba, nawet bardzo :p Poza tym, na co Ci rozbudowany ekran, skoro dokładnie widzisz na mapie, jak rozrośnięte jest miasto?

Kafi

Jednostki wyglądają fajnie poza zbytnim podobieństwem żywiołaków i odpowiednich im jednostek z Zamku i Sanktuarium (temat wałkowany na forach milion razy).

Moje odczucia są takie: nie wiem, czy to przez to podobieństwo*, ale duużo bardziej podobają mi się żywiołaki z piątej części.
A, no i małą gafę zaliczyłeś - w MM:H6 nie ma Zamku, jest Przystań :p

_

*nawiązanie do części drugiej?