Wędrowiec
|
Najlepszy według mnie jest Podniebny Galeon - odkrycie całej mapy zwiększa niesamowicie przewagę gracza! Najgorszy bonus otrzymuje się po pojawieniu się w mieście tego wielkiego, lewitującego, pozbawionego połowy ciała diabła - piętnaście dodatkowych, nędznych chowańców w armii to naprawdę zabójcza siła, no nie ma co... :p
Wolnośc słowa jest dla wszystkich!!!
|
Administrator wortalu
|
Sanktuaria Graala można podzielić na:
1) Bardzo dobre: Forteca, Nekropolia, Wrota Żywiołów.
2) Dobre, ale: Twierdza, Cytadela, Lochy
3) Słabe: Zamek, Bastion, Inferno Ja zagłosowałem na Więzienie dusz. 20% do nekromancji to duży bonus i zawsze działa. Bonus z Twierdzy (+20 ataku) jest niewiarygodny, ale działa tylko podczas oblężenia. Podobnie jak ten z Cytadeli i Lochów. Jednak jeśli już ma dojść do ataku na nasz zamek to kategoria "Dobre, ale" nadaje się idealnie.
|
Geront
|
Sanktuarium Inferna wcale nie jest takie złe :P Każdy tydzień nie dodaje tylko 15 chowańców w zamku, ale też całą masę chowańców na mapie. Wystarczy jeździć sobie bohaterem z dyplomacją po mapie, który będzie zbierał hordy impów :D Najmniej użyteczny faktycznie jest kolos i strażnik, choć w sumie kolos bardziej bezużyteczny, bo rycerze i tak zawsze mają dowodzenie. Zagłosowałem na tęczę, bo uważam, że jej bonus bardziej się przydaje niż odkrycie mapy, które jest jednorazowe i niestety działa na nie całun ciemności.
Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 1.07.2013, Ostatnio modyfikował: Irydus
Zjadłeś wszystkie rozumy...
Wymówkę ci zrobię:
Czemuś ani jednego nie zostawił sobie?
|
Mieszkaniec
|
Moim zdaniem siła tęczy to lekka przesada. Gdyby chociaż odjęto od jej wpływu obecność piorunu tytana to jeszcze mógłbym zaakceptować :)
Nigdy nie śmiej się ze smoka póki jeszcze zipie
|
Wędrowiec
|
Nie nazwałbym tego przesadą, bo potrzeba wielkiego współczynniku wiedzy, żeby bez przeszkód rzucac te manochłonne zaklęcia. A całuny ciemności to żaden problem, bo wystarczy zapisac grę i sobie zapamiętac np. położenie miast i bohaterów przeciwnika (ja tak zrobiłem w misji "Spalenie Tatalii" kampanii "Igranie z ogniem" w dodatku Ostrze Armageddonu - po wejściu do chaty magika zrobiłem save'a i od czasu do czasu wchodziłem na niego, by dokładniej rozplanowac strategię).
Wolnośc słowa jest dla wszystkich!!!
|
Geront
|
Ratinis A całuny ciemności to żaden problem, bo wystarczy zapisac grę i sobie zapamiętac np. położenie miast i bohaterów przeciwnika (ja tak zrobiłem w misji "Spalenie Tatalii" kampanii "Igranie z ogniem" w dodatku Ostrze Armageddonu - po wejściu do chaty magika zrobiłem save'a i od czasu do czasu wchodziłem na niego, by dokładniej rozplanowac strategię).
No to z pewnością dużo ci dało rozplanowanie strategii, skoro widziałeś tylko ustawienie zamków i kopalń, a liczebności armii i położenia wrogich bohaterów już nie ^^ Normalnie geniusz taktyki.
Zjadłeś wszystkie rozumy...
Wymówkę ci zrobię:
Czemuś ani jednego nie zostawił sobie?
|
Wędrowiec
|
Strategia jest bezlitosna: każda, nawet najdrobniejsza i z pozoru bezużyteczna rzecz może przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę.
Wolnośc słowa jest dla wszystkich!!!
|
Wędrowiec
|
Podniebny Galeon jest świetny, samo odkrycie całej mapy, daje ogromne możliwości strategiczne. Bardzo dobre sanktuaria posiada zarówno Twierdza jak i Cytadela, są to zamki nastawione na aspekt Ataku i Obrony, dlatego Pomnik Wodza i Grążel idealnie dopełniają charakter obydwu miast. Bóstwo Ognia hmm... Graal dobry co zarazem irytujący. Fajnie bo nie trzeba się obawiać Plagi. Natomiast wybudowanie, zdradza nas w oczach przeciwników. Magiczna Tęcza jest zbyt przesadzona, dlatego mój głos wędruje na Graala z Fortecy.
|
Mieszkaniec
|
Według mnie najlepszym Sanktuarium Graala jest Magiczna Tęcza. Wiadomo, gdy ma się wszystkie czary w Gildii Magów, to mało kto może nas pokonać. Innymi dobrymi Sanktuariami są: Grążel, Pomnik Wodza, Strażnik Ziemi, Podniebny Galeon i Więzienie Dusz.
"Co jest lepsze, urodzić się dobrym czy ogromnym wysiłkiem przezwyciężyć swą spaczoną naturę?"
Paarthurnax
|