Imperium

Sanktuaria Graala

Najlepsze sanktuarium?

  • Bóstwo Ognia (Inferno)
  • Grążel (Cytadela)
  • Kolos (Zamek)
  • Więzienie Dusz (Nekropolis)
  • Podniebny Galeon (Forteca)
  • Duchowy Strażnik (Bastion)
  • Strażnik Ziemi (Loch)
  • Pomnik Wodza (Twierdza)
  • Magiczna Tęcza (Wrota Żywiołów)

Najlepszy według mnie jest Podniebny Galeon - odkrycie całej mapy zwiększa niesamowicie przewagę gracza! Najgorszy bonus otrzymuje się po pojawieniu się w mieście tego wielkiego, lewitującego, pozbawionego połowy ciała diabła - piętnaście dodatkowych, nędznych chowańców w armii to naprawdę zabójcza siła, no nie ma co... :p


Wolnośc słowa jest dla wszystkich!!!

Sanktuaria Graala można podzielić na:
1) Bardzo dobre: Forteca, Nekropolia, Wrota Żywiołów.
2) Dobre, ale: Twierdza, Cytadela, Lochy
3) Słabe: Zamek, Bastion, Inferno

Ja zagłosowałem na Więzienie dusz. 20% do nekromancji to duży bonus i zawsze działa. Bonus z Twierdzy (+20 ataku) jest niewiarygodny, ale działa tylko podczas oblężenia. Podobnie jak ten z Cytadeli i Lochów. Jednak jeśli już ma dojść do ataku na nasz zamek to kategoria "Dobre, ale" nadaje się idealnie.

Sanktuarium Inferna wcale nie jest takie złe :P Każdy tydzień nie dodaje tylko 15 chowańców w zamku, ale też całą masę chowańców na mapie. Wystarczy jeździć sobie bohaterem z dyplomacją po mapie, który będzie zbierał hordy impów :D Najmniej użyteczny faktycznie jest kolos i strażnik, choć w sumie kolos bardziej bezużyteczny, bo rycerze i tak zawsze mają dowodzenie. Zagłosowałem na tęczę, bo uważam, że jej bonus bardziej się przydaje niż odkrycie mapy, które jest jednorazowe i niestety działa na nie całun ciemności.

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 1.07.2013, Ostatnio modyfikował: Irydus


Zjadłeś wszystkie rozumy...
Wymówkę ci zrobię:
Czemuś ani jednego nie zostawił sobie?

Moim zdaniem siła tęczy to lekka przesada. Gdyby chociaż odjęto od jej wpływu obecność piorunu tytana to jeszcze mógłbym zaakceptować :)


Nigdy nie śmiej się ze smoka póki jeszcze zipie

Nie nazwałbym tego przesadą, bo potrzeba wielkiego współczynniku wiedzy, żeby bez przeszkód rzucac te manochłonne zaklęcia. A całuny ciemności to żaden problem, bo wystarczy zapisac grę i sobie zapamiętac np. położenie miast i bohaterów przeciwnika (ja tak zrobiłem w misji "Spalenie Tatalii" kampanii "Igranie z ogniem" w dodatku Ostrze Armageddonu - po wejściu do chaty magika zrobiłem save'a i od czasu do czasu wchodziłem na niego, by dokładniej rozplanowac strategię).


Wolnośc słowa jest dla wszystkich!!!

Ratinis

A całuny ciemności to żaden problem, bo wystarczy zapisac grę i sobie zapamiętac np. położenie miast i bohaterów przeciwnika (ja tak zrobiłem w misji "Spalenie Tatalii" kampanii "Igranie z ogniem" w dodatku Ostrze Armageddonu - po wejściu do chaty magika zrobiłem save'a i od czasu do czasu wchodziłem na niego, by dokładniej rozplanowac strategię).

No to z pewnością dużo ci dało rozplanowanie strategii, skoro widziałeś tylko ustawienie zamków i kopalń, a liczebności armii i położenia wrogich bohaterów już nie ^^ Normalnie geniusz taktyki.


Zjadłeś wszystkie rozumy...
Wymówkę ci zrobię:
Czemuś ani jednego nie zostawił sobie?

Strategia jest bezlitosna: każda, nawet najdrobniejsza i z pozoru bezużyteczna rzecz może przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę.


Wolnośc słowa jest dla wszystkich!!!

Podniebny Galeon jest świetny, samo odkrycie całej mapy, daje ogromne możliwości strategiczne.

Bardzo dobre sanktuaria posiada zarówno Twierdza jak i Cytadela, są to zamki nastawione na aspekt Ataku i Obrony, dlatego Pomnik Wodza i Grążel idealnie dopełniają charakter obydwu miast.

Bóstwo Ognia hmm... Graal dobry co zarazem irytujący. Fajnie bo nie trzeba się obawiać Plagi. Natomiast wybudowanie, zdradza nas w oczach przeciwników.

Magiczna Tęcza jest zbyt przesadzona, dlatego mój głos wędruje na Graala z Fortecy.

Według mnie najlepszym Sanktuarium Graala jest Magiczna Tęcza. Wiadomo, gdy ma się wszystkie czary w Gildii Magów, to mało kto może nas pokonać. Innymi dobrymi Sanktuariami są: Grążel, Pomnik Wodza, Strażnik Ziemi, Podniebny Galeon i Więzienie Dusz.


"Co jest lepsze, urodzić się dobrym czy ogromnym wysiłkiem przezwyciężyć swą spaczoną naturę?"
Paarthurnax